Snelle service en van alle markten thuis

Ik vind Mr. Chadd erg handig. Ik kan meteen een vraag stellen, zodat ik daarna door kan met leren of huiswerk maken. Ook zijn de docenten aardig en hebben goede tips en is de uitleg goed. Ze nemen ook de tijd voor hun uitleg. Een verbeterpuntje is alleen dat ik als de docenten aan het typen zijn niet naar boven kan scrollen om de uitleg te zien van de docenten.

Hele fijne gesprekken met goede hulp/uitleg en handige tips!

Ik heb 2 keer hulp gehad voor wiskunde. Allebei de tutors waren aardig en hadden mij goed geholpen. Eentje had zelfs een tekening gemaakt waardoor het voor nog duidelijker was. Ik vond het heel fijn en handig.

Voor 5 en 6 vwo zou tot een later tijdstip beschikbaar fijner zijn. Zijn iets oudere pubers en maken vaak tot laat hun huiswerk.

Pluspunten

Coaches helpen je echt bij je vragen en nemen alle tijd voor je!

Pluspunten

De ruime openingstijden bieden mijn dochter genoeg tijd om vragen te stellen! Ik ben zeer tevreden over de geboden hulp!

Pluspunten

Ze hebben me geholpen bij een vraag.

Sneller reageren. Bij mijn vraag viel t gesprek weg omdat er niet snel genoeg gereageerd werd. Of de app aanpassen zodat dit niet meer gebeurd.

Pluspunten

- Erg goede uitleg!! - Vaak op tijd! - Goede klantenservice

- Soms is het erg druk en moet je veel langer wachten dan de beloofde10 seconden

Pluspunten

Snelle reacties , reageren direct op appjes vanuit de Mr Chadd App Heel professioneel en zeer laagdrempelig voor mijn dochter !! Top!!

Pluspunten

- Snelle klantenservice via Facebook chat - Vriendelijke medewerkers - Direct een oplossing - Huiswerkdienst is geweldig! Geen antwoorden maar uitleg! - Uitgebreide uitleg (zie vorige punt)

Pluspunten

Super fijn bedrijf, mijn dochter is er zo blij mee. Het wordt super goed uitgelegd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het idee via app vragen stellen, is in theorie heel goed idee.

Bereikbaar voor vragen via app op vrijdag middag en in het weekend. De weekenden zijn nou juist de dagen dat er gestudeerd wordt en vragen stellen via app kan pas va zondag 12 uur. Daar heb je dus niets aan, helaas.

Hallo, wij zijn geopend op vrijdag en zaterdag van 12:00 tot en met 15:00. Daarnaast zijn wij van 12:00 tot 21:00 op zondag geopend. Doordeweeks van maandag tot en met donderdag van 9:30 tot en met 21:30. De reden dat wij onbeperkt voor deze prijs kunnen aanbieden is omdat wij hebben gekeken naar de drukste tijden voor huiswerkvragen. Dat zijn onze huidige tijden voor de grootste groep. Wat voor een tijden had u gewenst?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- opzegtermijn verwijderen - niet je klanten naaien door kleine lettertjes te zetten - ik heb hem in januari opgezegd telefonisch, blijft niet gedaan te zijn dus in februari pas terwijl ik in januari al m’n account had verwijderd - kappen met je aanmaningen - leer eerst de stof voordat je het iemand gaat uitleggen, 8/10 keer weten de docenten de antwoorden niet - zomaar een prijsverhoging incasseren ga je gedragen en ik vond t oprecht zielig om die studenten negatief te beoordelen. klopt, netflix zou je abbonement direct opzeggen na het verwijderen integenstelling tot jullie die de maand na het opzeggen dan ook nog heffen. Wees maar trots op jezelf man

Beste Brandon, zoals via de eerdere e-mail correspondentie aangegeven, verwijder je niet je lidmaatschap door de app te verwijderen. Denk hierbij aan andere apps als Netflix en Spotify. Ook voor deze apps geldt dat je het lidmaatschap op moet zeggen en dat het verwijderen van de app niet volstaat. Daarnaast heb jij alleen contact gehad met ons in februari, wanneer dan wordt opgezegd loopt het abonnement tot eind maart door. Dit is te vinden in de algemene voorwaarden, daarnaast ga je hiermee akkoord tijdens het af sluiten van het abonnement. In de gegevens van jouw chats ben jij alleen maar positief geweest in de door jou achtergelaten ratings. Wanneer jij op dat moment niet positief bent over een chat, kun jij dat achterlaten in de beoorde

Pluspunten

snel, duidelijk en vriendelijk antwoord. Ik heb nooit langer dan 5 minuten moeten wachten tot ik mijn antwoord had. De coaches zorgen ervoor dat je echt zelf nadenkt over het antwoord en geven dus niet zo het antwoord alsof ze een antwoordenboek zijn. Ik denk dat dit mijn examens gaat redden!!!

Langere openingstijden, zeker langer 's avonds en op vrijdag avond zou fijn zijn!

Bedankt voor je 10 !! Wij nemen je verbeterpunten mee!

Pluspunten

Snelle en bondige uitleg voor elk probleem waar mijn zoon tegenaan loopt tijdens het leren! Dankzij deze geweldige app is zijn onvoldoende voor wiskunde een voldoende geworden!

Top, super bedankt voor je 10!

Pluspunten

Doen wat ze beloven, heel snel zeer goede hulp! Alles ok top qua gebruikersvriendelijkheid.

Super bedankt voor je 10!

Pluspunten

Zeer snelle reactie op mijn mail voordat we een abonnement genomen hebben. Vraag werd zeer adequaat beantwoord. Ik zou 3 euro teruggestort krijgen, dat was binnen 2 dagen al binnen!!! Mijn dochter is ook zeer tevreden hoe haar vragen behandeld worden.

Hartstikke bedankt voor de 10! Fijn dat we uw dochter goed kunnen helpen. Daar doen wij het voor!

Pluspunten

Ze zijn erg vriendelijk en geven vaak duidelijke uitleg.

Langere openingstijden en sommige “bijlesleraren” zijn nog al langdradig en vaag. Dit is overigens mijn mening, anderen vinden dit misschien wel fijn.

Bedankt voor je 8! Wanneer iets niet helemaal duidelijk is tijdens een chat, geef dat gerust door aan de coach! Bedankt voor je feedback we zullen hier naar gaan kijken.

Pluspunten

Kind is blij!

?

Fijn om te horen!! Bedankt voor de 7!

Pluspunten

Het doet wat het zegt

Hartstikke bedankt voor je 9!

Pluspunten

Binnen 5 seconden contact met iemand, ze leggen goed uit, ze zijn heel geduldig en ze bovendien heel aardig. Ik heb gisteren mijn eerste voldoende voor Wiskunde gehaald dankzij Mr Chadd!!

Ik zou het fijn vinden als je eerder dan 12 uur al vragen kon stellen.

Wauw! Daar doen wij het voor, super fijn dat je Wiskunde gehaald hebt! Op naar de volgende voldoendes ;) Van maandag tot en met donderdag kun jij al bij ons terecht vanaf 9:30!

Pluspunten

Het werkt

Sluitingstijden te vroeg en in het weekend niet te gebruiken begrijp ik? Het zou fijn zijn als de tijden aangepast kunnen worden.

Wij zijn op zaterdag van 12:00 tot 15:00 geopend en zondags van 12:00 tot en met 21:00!! Je kunt in het weekend dus bij ons terecht! En doordeweeks zijn wij tot en met 21:30 geopend.

Pluspunten

Het is goedkoop, en geven goed hulp bij de problemen

Niks

Top! Hartstikke bedankt voor je 9!

Pluspunten

direct persoonlijk contact

Hartstikke bedankt voor je 10!! Daar doen wij het voor!

Pluspunten

Helpt heel goed met het huiswerk.

Heb ik niet. Alles is top.

Hartstikke bedankt voor de 10!

Pluspunten

Snel antwoord bij een vraag

Dat de coaches je soms dingen terug vragen stelen, terwijl jij ze net het hebt gesteld

Hartstikke bedankt voor de 9! Dat kunnen altijd controle vragen zijn, dit wordt gedaan om te voorkomen dat er miscommunicatie komt.