Uitstekend. Beide kinderen hebben er profijt van gehad.

Voor alle vakken online bijles. Het gaat snel. Altijd kundige begeleiding. Heel tevreden over. Nu beide kinderen van de middelbare school af, dus gestopt met Mr. Chadd.

Erg prettige aanvulling

Erg prettige aanvulling bij on line lessen, maar ook als scholen weer open mogen. Vragen worden goed beantwoord. Ik ben heel blij met mr. Chadd

GEWELDIG!

Ik gebruik mr. chadd nu voor 1 week, en het bevalt me heel goed. De vakken waarmee ik veel moeite heb (scheikunde, wiskunde) moest ik veel voor doen en mr. chadd heeft mij daar heel goed bij geholpen en heel rustig vanaf het begin alles goed uitgelegd waardoor ik het nu wel begrijp en eerst niet. Ook vind ik dat ze echt heel snel antwoorden, waardoor je niet heel lang hoeft te wachten voordat je verder kan met je opdrachten. Kort samengevat: Ik vind het geweldig en zeker een aanrader!

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen als je een vraag hebt. Tot nu toe nog geen verbeterpunten en ik gebruik de service al een paar maanden.

Hele goede dienst!

Mijn zoon maakt altijd gebruik van Mr. Chadd tijdens het maken van zijn huiswerk. Hij vindt het een super handig middel wanneer hij iets niet begrijpt.

Erg zinvol!

Ik gebruik Mr. Chadd nu twee maanden en het heeft mij al erg goed geholpen om bepaalde vakken iets beter te beheersen. Je krijgt super snel een reactie van een van de coaches en die gaan stapsgewijs met jou aan de slag. Het is echt een aanrader voor iedereen die graag hulp van buitenaf heeft met zijn/haar huiswerk!

Mijn zoon maakt er vaak gebruik van en wordt ook goed geholpen.

Snelle hulp op een goed niveau.

Ik heb al voor verschillende vakken Mr. Chadd gebruikt. Ik vind het erg makkelijk dat ik zo snel geholpen wordt en dat ik er ook echt wat aan heb. Ik vind Mr. Chadd een goed alternatief voor mensen die geen vaste bijles willen, maar gewoon snel antwoord op hun vraag willen hebben.

korte openingstijden, antwoord duurt soms lang.

mr chadd is goed maar de openingstijden zijn op vrijdag en zaterdag erg kort en voor leerlingen in de 5e bijvoorbeeld is tot later dan half 10 ook fijn. ook duurt het soms lang voor een antwoord en valt het gesprek weg. Als laatste wil ik zeggen dat her vrij irritant is dat je niet naar boven kan scrollen wanneer de persoon aan het typen is. soms wil ik even terugkijken maar dat kan dan niet.

Beste mier, Jammer om te horen dat je onze openingstijden te kort vindt! Wij doen er alles aan om onze openingstijden zo ruim mogelijk te houden, helaas zijn we op korte termijn niet in staat om de openingstijden nog te verruimen. Bedankt voor je feedback! We gaan er naar kijken en hopen je gauw weer te zien op ons systeem!

geweldig

mijn zoon heeft de hulp van MrChadd als geweldig ervaren, op elk moment waarop hij een vraag had of uitleg nodig had, was deze beschikbaar en kon hij al snel weer verder. hij heeft veel handvatten meegekregen om zichzelf te kunnen helpen, en staat er beter voor in cijfers. super!

Snel en duidelijk

Behalve dat de verbinding soms wegvalt, dan krijg ik niet alles door. Verder perfect, bedankt

Snelle reactie en duidelijke antwoorden!!

Sinds kort maak ik hier gebruik van. Tot nu toe steeds snelle en duidelijk antwoorden. Ik ben van plan om nog vaak hier gebruik van te maken.

Snelle service en van alle markten thuis

Ik vind Mr. Chadd erg handig. Ik kan meteen een vraag stellen, zodat ik daarna door kan met leren of huiswerk maken. Ook zijn de docenten aardig en hebben goede tips en is de uitleg goed. Ze nemen ook de tijd voor hun uitleg. Een verbeterpuntje is alleen dat ik als de docenten aan het typen zijn niet naar boven kan scrollen om de uitleg te zien van de docenten.

Hele fijne gesprekken met goede hulp/uitleg en handige tips!

Ik heb 2 keer hulp gehad voor wiskunde. Allebei de tutors waren aardig en hadden mij goed geholpen. Eentje had zelfs een tekening gemaakt waardoor het voor nog duidelijker was. Ik vond het heel fijn en handig.

Voor 5 en 6 vwo zou tot een later tijdstip beschikbaar fijner zijn. Zijn iets oudere pubers en maken vaak tot laat hun huiswerk.

Pluspunten

Coaches helpen je echt bij je vragen en nemen alle tijd voor je!

Pluspunten

De ruime openingstijden bieden mijn dochter genoeg tijd om vragen te stellen! Ik ben zeer tevreden over de geboden hulp!

Pluspunten

Ze hebben me geholpen bij een vraag.

Sneller reageren. Bij mijn vraag viel t gesprek weg omdat er niet snel genoeg gereageerd werd. Of de app aanpassen zodat dit niet meer gebeurd.

Pluspunten

- Erg goede uitleg!! - Vaak op tijd! - Goede klantenservice

- Soms is het erg druk en moet je veel langer wachten dan de beloofde10 seconden

Pluspunten

Snelle reacties , reageren direct op appjes vanuit de Mr Chadd App Heel professioneel en zeer laagdrempelig voor mijn dochter !! Top!!

Pluspunten

- Snelle klantenservice via Facebook chat - Vriendelijke medewerkers - Direct een oplossing - Huiswerkdienst is geweldig! Geen antwoorden maar uitleg! - Uitgebreide uitleg (zie vorige punt)

Pluspunten

Super fijn bedrijf, mijn dochter is er zo blij mee. Het wordt super goed uitgelegd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het idee via app vragen stellen, is in theorie heel goed idee.

Bereikbaar voor vragen via app op vrijdag middag en in het weekend. De weekenden zijn nou juist de dagen dat er gestudeerd wordt en vragen stellen via app kan pas va zondag 12 uur. Daar heb je dus niets aan, helaas.

Hallo, wij zijn geopend op vrijdag en zaterdag van 12:00 tot en met 15:00. Daarnaast zijn wij van 12:00 tot 21:00 op zondag geopend. Doordeweeks van maandag tot en met donderdag van 9:30 tot en met 21:30. De reden dat wij onbeperkt voor deze prijs kunnen aanbieden is omdat wij hebben gekeken naar de drukste tijden voor huiswerkvragen. Dat zijn onze huidige tijden voor de grootste groep. Wat voor een tijden had u gewenst?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- opzegtermijn verwijderen - niet je klanten naaien door kleine lettertjes te zetten - ik heb hem in januari opgezegd telefonisch, blijft niet gedaan te zijn dus in februari pas terwijl ik in januari al m’n account had verwijderd - kappen met je aanmaningen - leer eerst de stof voordat je het iemand gaat uitleggen, 8/10 keer weten de docenten de antwoorden niet - zomaar een prijsverhoging incasseren ga je gedragen en ik vond t oprecht zielig om die studenten negatief te beoordelen. klopt, netflix zou je abbonement direct opzeggen na het verwijderen integenstelling tot jullie die de maand na het opzeggen dan ook nog heffen. Wees maar trots op jezelf man

Beste Brandon, zoals via de eerdere e-mail correspondentie aangegeven, verwijder je niet je lidmaatschap door de app te verwijderen. Denk hierbij aan andere apps als Netflix en Spotify. Ook voor deze apps geldt dat je het lidmaatschap op moet zeggen en dat het verwijderen van de app niet volstaat. Daarnaast heb jij alleen contact gehad met ons in februari, wanneer dan wordt opgezegd loopt het abonnement tot eind maart door. Dit is te vinden in de algemene voorwaarden, daarnaast ga je hiermee akkoord tijdens het af sluiten van het abonnement. In de gegevens van jouw chats ben jij alleen maar positief geweest in de door jou achtergelaten ratings. Wanneer jij op dat moment niet positief bent over een chat, kun jij dat achterlaten in de beoorde