Super snel

mr. chadd was altijd super snel en goed, blij dat ik daar bij gekomen ben

Goede inhoudelijke hulp en vriendelijke coaches. Kreeg altijd snel antwoord, zowel 's ochtends als 's avonds. Erg fijn dat ze ook in juli en augustus open zijn. Stuk goedkoper dan normaal bijles, maar minstens zo goed!

Opzeggen bijna onmogelijk

Na formeel opgezegd te hebben kreeg ik eerst een opdringerige mail waarin geen bevestiging van de opzegging werd aangegeven maar dat ik het abonnement aan iemand anders kon geven. Wederom een mail gestuurd. waarna de bevestiging werd gegeven. Nu inmiddels al 3x een factuur gekregen ondanks de opzegging en meerdere contact waarin werd beloofd de automatische incasso te stoppen. Hoe moeilijk kan het zijn!

Goedemiddag! Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. Het mag geen excuus zijn, maar er was hier sprake van een interne miscommunicatie waardoor uw opzegging niet goed is verwerkt. We begrijpen dat dat voor u erg vervelend is. Inmiddels heeft u uw geld terug en zult u ook niet meer worden geïncasseerd. Nogmaals excuus, mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan komen we graag met u in contact.

Duur, onduidelijk, misleidends

Ik had net voor mijn examens naar mijn gedachte een maandabonnement afgesloten, goed alles gelezen en nergens gezien dat ik voor een jaar moest betalen, ik zit nu een jaar aan een abonnement vast van 30 euro waar ik nooit meer gebruik van ga maken en niet eens het geld voor heb. Welk persoon denkt nou dat dat een goed idee is.

Hi Mirthe, Wat jammer om te horen dat jij het idee hebt dat wij misleidend zijn geweest bij de aanschaf van abonnementen. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling. Er zijn bij het kiezen van een abonnementsvorm meerdere mogelijkheden, die variëren in duur en prijs. Deze vormen staan in onze beleving heel duidelijk op de website aangegeven: https://www.mrchadd.nl/tarieven-online-huiswerkhulp. Mocht jij vinden dat hier iets niet duidelijk is en beter beschreven kan worden, dan horen we dat graag. In jouw geval heb je gekozen voor een jaarabonnement, hier meermaals gebruik van gemaakt en na een maand geprobeerd dit weer op te zeggen. Zoals beschreven duurt een jaarabonnement (tegen goedkopere maandprijs) minimaal een jaar, vandaar dat het niet meer op te zeggen is nu. Wel zijn we natuurlijk altijd bereid om mee te denken in dit soort gevallen. Mocht jij iemand anders kennen die meer gebruik van het abonnement kan maken en het eventueel wil overnemen dan is dat een mogelijkheid. Daarvoor kan je altijd contact met ons opnemen en kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing. Hartelijke groeten, Mr. Chadd

Misleidend, slechte klantenservice, duur en lage kwaliteit

Ik heb een Mr. Chadd abonnement afgesloten omdat de eerste maand met hoge korting was. Het werd dan ook geadverteerd als een proefperiode. Hierbij nemen we allemaal aan dat als je tijdens deze periode ontevreden bent je direct je abonnement kan annuleren zonder extra kosten. Op de website werd ook gezegd dat het maandelijks opzegbaar zou zijn. Niets was minder waar. Ik werd geforceerd om voor een extra maand te betalen. En nog wel het gehele bedrag (35 euro). Een maand die ik niet eens wil gebruiken. Daarnaast is de klantenservice ook zeer slecht. Ik heb vanzelfsprekend geklaagd over zo'n extra maand en het antwoord dat ik kreeg refereert naar hun overeenkomst. Wat is nou het nut van een overeenkomst voor een klant als de website misleidend is? De medewerkers deden alsof ze naïef zijn "Het staat duidelijk in onze overeenkomst" (die overigens niemand leest) en dan nog geeft dit niet het recht om klanten te misleiden en geld af te troggelen. En dan de bizarre prijs; 300 euro per jaar om te chatten met studenten die net de middelbare school hebben afgerond? Je krijgt niet eens fysiek hulp of met een call, het is letterlijk een chat waarbij je soms zelfs na 1 uur moet ophouden omdat de begeleider geen zin in heeft. Ook heb ik meerdere keren meegemaakt dat de begeleider geen antwoord wist te geven op mijn vraag. Waarom zou ik 300 euro betalen voor een bedrijf dat studenten aanneemt die niet eens over sommen kunnen buigen van vwo 6? Een beetje overeenkomstig met de paragraaf hierboven. De kwaliteit van zowel de begeleiders als de software zelf is bizar slecht. De app werkt amper en inloggen is een heel zooitje. Als je eenmaal bent ingelogd is het ook niet duidelijk hoe je een gesprek begint. En zelfs het gespreksvenster zelf is verschrikkelijk. Het sturen van een foto, bericht, de algehele stijl, maakt de hele ervaring onvoldoende. Als je software zo slecht is stap dan aub over naar Whatsapp. Want dit was ondragelijk.

Goedemorgen. Wij willen graag per punt die u heeft aangedragen reactie geven, aangezien wij onszelf hier niet in herkennen. U geeft aan dat we de eerste maand hoge korting geven en dat adverteren als proefperiode. Dat eerste klopt, we hebben regelmatige kortingsacties waarbij we hoge kortingen aanbieden. Echter, dit wordt door ons nooit geadverteerd als proefperiode. Daarmee kom ik dan ook direct op de opzegtermijn. Wij hanteren een opzegtermijn van een kalendermaand, dit is gangbaar in meerdere branches waarin abonnementen worden aangeboden. Dit wordt ook duidelijk genoemd op onze website. Daarnaast geeft u aan dat u de prijs te hoog vind en de hulp matig. Ook hier herkennen wij ons niet in. Onze coaches moeten een vwo-diploma hebben gehaald en worden uitgebreid gescreend én getraind voordat ze bij ons aan de slag mogen. Wij maken juist gebruik van studenten, aangezien ze recent zijn afgestudeerd aan de middelbare school en daardoor dicht bij de belevingswereld van middelbare scholieren staan. Dit vinden wij erg belangrijk en wij zien dan ook dat er daardoor over het algemeen een goede match ontstaat in de chats. Als u ontevreden bent over de geboden hulp bij een bepaalde chat vinden we dat heel vervelend en kunt u altijd contact zoeken met onze klantenservice, wij willen namelijk altijd de best mogelijke hulp bieden en daarin waar nodig verbeteren. Wat betreft de prijs, Mr. Chadd is per week bijna 80 uur geopend. Doordat Mr. Chadd altijd en overal te gebruiken is, is huiswerkhulp altijd dichtbij. Wij vinden dit daarom een acceptabele prijs, zeker als we een vergelijking maken met andere vormen van huiswerkbegeleiding of bijles, dan betaalt u een veelvoud. Als laatste punt draagt u de kwaliteit van de app aan. Ook hier herkennen wij ons niet in. We krijgen nauwelijks klachten over onze app en storingen komen bij ons nauwelijks voor. We hebben zelfs een fulltime app-developer in dienst om ervoor te zorgen dat onze Android én iOS app altijd goed werken. Tot slot, we komen graag nog met u in contact om het e.e.a. nog eens nader te verklaren. We betreuren deze review dan ook, aangezien we met ons hele team altijd hard werken om onze dienst zo kwalitatief en toegankelijk mogelijk te maken. De klant staat hierin altijd centraal.

Prettige service

Mijn dochter heeft tijdens haar examenjaar gebruik gemaakt van de app en was erg positief. Ondanks dat haar vragen vaak specifiek waren (internationale school, nieuw curriculum), kon ze altijd goed en snel geholpen worden. Meestal kon ze binnen 10 a 15 minuten weer door. Enige verbeterpunt is wellicht de openingstijden op zaterdag, iets langer open in de middag zou handig kunnen zijn. Kundige coaches, snelle uitleg via de app en ook fijne medewerkers die me via de telefoon te woord hebben gestaan. Een aanrader!

Onbeperkt is dus niet onbeperkt maar Max 12 uur

Onze zoon doet gymnasium en heeft met bepaalde vakken hulp nodig. Hij heeft al vaker bijles gehad maar was niet zo praktisch als je maar 1 vraag heb. Daarom zijn we bij Mr Chadd terecht gekomen want dan kan je snel even een vraag stellen. Maar na de 2e maand komen we er achter dat er wel degelijk een limiet zit op het onbeperkt chatten. Na 3 uur beginnen ze al te zeuren en na 12 uur (per maand) moet je €15 per uur extra gaan betalen. Nu staat er hier op de website niets van vermeld maar moet je de algemene voorwaarden lezen (pdf downloaden) en dan staat er inderdaad in dat er een limiet is. Ze adverteren overal dat het onbeperkt is maar dat is het zeker niet. Ik heb contact opgenomen met ze maar kwam niet verder met de persoon die ik aan de lijn had. Ik heb gevraagd om een leiding gevende maar die was er niet en ze vertelde dat ze de volgende dag contact met mij op zouden nemen maar dat hebben ze ook niet gedaan.

Goedemorgen! Wanneer we zien dat een leerling overmatig meer dan gemiddeld gebruik maakt van Mr. Chadd, is dat voor ons een indicatie dat de leerbehoefte van een leerling mogelijk anders is dan dat Mr. Chadd via de app kan aanbieden. Onze onderwijskundigen kijken altijd naar elk specifiek geval en hebben in deze, zoals naar u is gecommuniceerd, geconcludeerd dat een andere soort hulp beter passend is. Hierin helpen wij u graag; zo heeft een van de leidinggevenden u na het telefoongesprek hierover gemaild. Wij staan altijd open voor verder contact.

Wordt goed uitgelegd en dat helpt erg goed!

Ik heb een tijdje geleden Mr Chadd aangeschaft voor school, en het bevalt mij goed. Als ik vast kom te zitten tijdens mijn huiswerk en iets niet snap, kan ik gelijk geholpen worden! Dat vind ik erg fijn. Anders moet ik eerst wachten tot de eerstvolgende les. Dit is erg aan te bevelen!

Ze antwoorden de vragen van mijn kind erg goed.

Uitstekend. Beide kinderen hebben er profijt van gehad.

Voor alle vakken online bijles. Het gaat snel. Altijd kundige begeleiding. Heel tevreden over. Nu beide kinderen van de middelbare school af, dus gestopt met Mr. Chadd.

Erg prettige aanvulling

Erg prettige aanvulling bij on line lessen, maar ook als scholen weer open mogen. Vragen worden goed beantwoord. Ik ben heel blij met mr. Chadd

GEWELDIG!

Ik gebruik mr. chadd nu voor 1 week, en het bevalt me heel goed. De vakken waarmee ik veel moeite heb (scheikunde, wiskunde) moest ik veel voor doen en mr. chadd heeft mij daar heel goed bij geholpen en heel rustig vanaf het begin alles goed uitgelegd waardoor ik het nu wel begrijp en eerst niet. Ook vind ik dat ze echt heel snel antwoorden, waardoor je niet heel lang hoeft te wachten voordat je verder kan met je opdrachten. Kort samengevat: Ik vind het geweldig en zeker een aanrader!

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen als je een vraag hebt. Tot nu toe nog geen verbeterpunten en ik gebruik de service al een paar maanden.

Hele goede dienst!

Mijn zoon maakt altijd gebruik van Mr. Chadd tijdens het maken van zijn huiswerk. Hij vindt het een super handig middel wanneer hij iets niet begrijpt.

Erg zinvol!

Ik gebruik Mr. Chadd nu twee maanden en het heeft mij al erg goed geholpen om bepaalde vakken iets beter te beheersen. Je krijgt super snel een reactie van een van de coaches en die gaan stapsgewijs met jou aan de slag. Het is echt een aanrader voor iedereen die graag hulp van buitenaf heeft met zijn/haar huiswerk!

Mijn zoon maakt er vaak gebruik van en wordt ook goed geholpen.

Snelle hulp op een goed niveau.

Ik heb al voor verschillende vakken Mr. Chadd gebruikt. Ik vind het erg makkelijk dat ik zo snel geholpen wordt en dat ik er ook echt wat aan heb. Ik vind Mr. Chadd een goed alternatief voor mensen die geen vaste bijles willen, maar gewoon snel antwoord op hun vraag willen hebben.

korte openingstijden, antwoord duurt soms lang.

mr chadd is goed maar de openingstijden zijn op vrijdag en zaterdag erg kort en voor leerlingen in de 5e bijvoorbeeld is tot later dan half 10 ook fijn. ook duurt het soms lang voor een antwoord en valt het gesprek weg. Als laatste wil ik zeggen dat her vrij irritant is dat je niet naar boven kan scrollen wanneer de persoon aan het typen is. soms wil ik even terugkijken maar dat kan dan niet.

Beste mier, Jammer om te horen dat je onze openingstijden te kort vindt! Wij doen er alles aan om onze openingstijden zo ruim mogelijk te houden, helaas zijn we op korte termijn niet in staat om de openingstijden nog te verruimen. Bedankt voor je feedback! We gaan er naar kijken en hopen je gauw weer te zien op ons systeem!

geweldig

mijn zoon heeft de hulp van MrChadd als geweldig ervaren, op elk moment waarop hij een vraag had of uitleg nodig had, was deze beschikbaar en kon hij al snel weer verder. hij heeft veel handvatten meegekregen om zichzelf te kunnen helpen, en staat er beter voor in cijfers. super!

Snel en duidelijk

Behalve dat de verbinding soms wegvalt, dan krijg ik niet alles door. Verder perfect, bedankt

Snelle reactie en duidelijke antwoorden!!

Sinds kort maak ik hier gebruik van. Tot nu toe steeds snelle en duidelijk antwoorden. Ik ben van plan om nog vaak hier gebruik van te maken.

Snelle service en van alle markten thuis

Ik vind Mr. Chadd erg handig. Ik kan meteen een vraag stellen, zodat ik daarna door kan met leren of huiswerk maken. Ook zijn de docenten aardig en hebben goede tips en is de uitleg goed. Ze nemen ook de tijd voor hun uitleg. Een verbeterpuntje is alleen dat ik als de docenten aan het typen zijn niet naar boven kan scrollen om de uitleg te zien van de docenten.

Hele fijne gesprekken met goede hulp/uitleg en handige tips!

Ik heb 2 keer hulp gehad voor wiskunde. Allebei de tutors waren aardig en hadden mij goed geholpen. Eentje had zelfs een tekening gemaakt waardoor het voor nog duidelijker was. Ik vond het heel fijn en handig.

Voor 5 en 6 vwo zou tot een later tijdstip beschikbaar fijner zijn. Zijn iets oudere pubers en maken vaak tot laat hun huiswerk.