OPLICHTERIJ

Voor iedereen die er ook maar aan denkt om een abonnement te nemen: DOE HET NIET, PUNT UIT. Mijn ervaring is een regelrechte nachtmerrie. Binnen twee dagen na het afsluiten van mijn abonnement was mijn toegang al beperkt, ondanks de belofte van onbeperkte vragen voor slechts €40 per maand. Het is gewoonweg een brutale leugen; na een paar uur vragen stellen, wordt je account geblokkeerd, en dan proberen ze je te dwingen om extra uren te kopen voor €40 per 2 uur. De "supersnelle" chatondersteuning doet er een eeuwigheid over om te antwoorden, hoogstwaarschijnlijk om je account expres te blokkeren. Als je vraagt waarom je abonnement is ingeperkt, wijzen ze met hun vingers naar een zogenaamde behoefte aan 'meer zelfstandig leren'. Maar hallo, ik heb dat abonnement genomen omdat ik specifieke vragen had over opdrachten! MrChadd is gewoon een enorme teleurstelling, en ik zal blijven waarschuwen totdat het woord 'Onbeperkt' als een leugen van hun website verdwijnt. Kijk liever naar Studygo Tutors, tenminste zij leveren wat ze beloven.

MISLEIDEND NIET ONBEPERKT MAAR PAAR UUR

Voor iedereen die overweegt een abonnement te nemen: ABSOLUUT AFRADEN. Mijn ervaring is ronduit verschrikkelijk. Binnen twee dagen was mijn abonnement al beperkt, ondanks de beweringen van onbeperkte vragen voor €40 per maand. Het is een flagrante leugen; na enkele uren vragen stellen, wordt je account geblokkeerd, waarna ze je dwingen extra uren te kopen voor €40 per 2 uur. De chatondersteuning neemt eeuwen om te antwoorden, hoogstwaarschijnlijk om je account te blokkeren. Wanneer je vraagt waarom je abonnement is beperkt, wijzen ze op een vermeende behoefte aan 'meer zelfstandig leren'. Maar hallo, ik heb dit abonnement genomen omdat ik vragen heb over opdrachten! MrChadd is een teleurstelling en ik zal blijven pleiten totdat het woord 'Onbeperkt' van hun website verdwijnt. Overweeg eerder Studygo Tutors.

ZIT LIMIET OP NIET ONBEPERKT ZOALS GEADVERTEERD

Er wordt overal gezegd dat je onbeperkt vragen kan stellen (en dat mag ook wel voor een bedrag van 40 EURO per maand) maar dat is allemaal GELOGEN. Je kan max 10 uur vragen stellen in de hele maand. Daarna wordt je account geblokkeerd en moet je uren bij kopen voor 40€ per 2 uur. En bij de chats doen ze er allemaal ook nog gigantisch lang over om een vraag te beantwoorden. Ik raadt Mrchadd zeker aan en zal dit blijven aankaarten tot het woord ‘Onbeperkt’ wordt weg gehaald van de website!!

Fijn snelle uitleg

Fijne uitleg en vaak ook snel binnen 2 minuten heb je iemand die de tijd voor jou neemt om het je goed uitleggen. Het Is fijn dat er veel variatie is omdat niet iedereen het zelfde denkt en niet iedereen het zelfde leert.

Super behulpzame en lieve coaches die voor je klaar staan om je met vanalles en nog wat te helpen.

Als ik vragen heb om een bepaald vak of hulp nodig heb bij mijn huiswerk kan ik heel makkelijk een vraag stellen, en dan kijkt een coach met je mee. Het is helaas ook voor gekomen dat een coach er heel lang over deed om te reageren of vragen afrafelde, jammer!

Prettig om buiten school uitleg te krijgen

Fijn om in een paar klikken vragen te kunnen stellen en snel antwoord te kunnen krijgen. Studenten helpen goed en geven duidelijke uitleg. Echter missen er vakken als Chinees en maatschappijwetenschappen. Dit maakt het iets minder.

Heel erg fijn!

Het werkt erg fijn, bijna alle momenten wanneer ik bijvoorbeeld thuis zit en even geen hulp kan vragen aan iemand om me heen schakel ik Mr. Chadd in en ze helpen ook echt binnen 1 minuut, ze leggen het goed in stapjes uit en stellen je ook vragen. Zo zorgen ze dat je het echt goed snapt.

Lieve mensen, goede hulp

Ze nemen de tijd en willen graag helpen. Vooral wiskunde vind ik dat ze goed kunnen uitleggen!. Soms had ik echter willen zien dat de coaches directer kunnen reageren op een vraag; bijv. door eerst het antwoord te geven en dan uitleggen hoe jij er zelf kan komen dan andersom.

Bijna altijd fijne uitleg, altijd vriendelijk

Ik ben super blij met dat dit er is. Voor mij werkt het heel goed, en is veel sneller dan een mail naar je leraar. Soms spreekt de uitleg me niet helemaal aan, maar heel soms stel ik dan opnieuw m'n vraag en krijg ik dan een ander iemand. Ik vind het ook super fijn dat je de chats kan terug lezen.

Met beta vakken zoals wiskunde is het vaak lastig communiceren. Alfa vakken zoals maatschappijleer en geschiedenis hebben mij vaak geholpen en ben daar ook erg tevreden over.

Mr. Chadd is echt de uitvinding voor al mijn cvragen over school

Als ik er even niet uitkom tijdens het huiswerk of tijdens het leren voor een toets helpt Mr. Chadd mij altijd. Zo kan ik door, en loop ik niet vast en ik leer er ook nog eens van.

het heeft mijn schoolwerk zo erg geholpen als ik het niet snapte.

het is zo fijn, als ik iets niet begrijp dan word het altijd goed en duidelijk uitgelegd. Ze nemen de tijd en het is gewoon echt heel fijn. Veel van mijn docenten willen meestal nooit iets opnieuw uitleggen dus ik ben oprecht echt heel blij met Mr. Chadd.

Fijne manier voor snel extra uitleg.

Wanneer je snel antwoord wilt op je vraag is Mr. Chadd echt perfect. Meestal word er snel en duidelijk op je vraag geantwoord. Hierdoor kun je ook weer makkelijk en snel door met je huiswerk over met leren, maar snap je het iets beter dan eerst waardoor je niet iets fout leert. In een zin dus: top!

Bijna perfect

Mr Chadd helpt vaak bij problemen die je tegenkomt tijdens huiswerk of leren voor een toets. Alleen krijg je niet altijd een duidelijk antwoord op je vraag, jouw coach geeft dan een antwoord dat in de richting van het goede antwoord zit maar dat je toch niet helemaal helpt. Voor de rest heb ik erg veel aan mr chadd gehad tijdens het leren van mijn toetsweek!

Het heeft mij erg geholpen.

Ik stel in de les nooit zo snel vragen, maar ik probeer dan thuis niet gelijk bij de antwoorden te kijken. En met de hulp van een coach lukt het mij toch vaak om zelf achter het antwoord te komen.

Altijd goede ondersteuning voor als ik vastloop

Hele fijne app met duidelijke en goede openingstijden. Met voor elk vak ondersteuning en mensen die er werkelijk verstand van hebben.

Super lieve hulpdocenten die mij weer goed op weg kunnen helpen met mijn huiswerk.

Altijd als ik een vraag heb over mijn huiswerk of de voorbereiding voor een proefwerk. Dan krijg ik binnen 10 seconde een super aardige, hulpzame docent die mij verder kan helpen. Fouten maken mag en complimentjes worden veel gegeven als je progressie maakt. Al met al gewoon heel erg fijn dat wij gebruik kunnen maken van Mr. Chadd.

Handige, makkelijk toegankelijke app als stof nog onduidelijk is.

Ik heb al meerdere keren Mr Chadd ingeschakeld om uitleg te vragen. 9 van de 10 keer konden ze me helpen en werd de stof uitgebreid uitgelegd. Ik ben blij dat mijn school deze app aanbiedt en hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken.

Ik heb prettige ervaringen met de app.

Mr chadd helpt mij als ik niet weet hoe ik verder moet met de theorie. Ik vind het dan een aanvullende app. ik kan mijzelf namelijk beter en efficiënter voorbereiden op een toets. Ook zijn de antwoorden professioneel en van hoge kwaliteit.

Positief

Het werkt erg goed, maar soms duurt het te lang voordat de echte uieg gegeven wordt, waardoor je veel leertijd verliest aan Mr Chadd. Verder werkt het erg fijn!

Goede en fijne app die je helpt met al je vragen

Ik heb vorig jaar door mijn school deze app aangeboden gekregen. In het begin dacht ik dat het niet zou werken, omdat ik dacht dat het een robot achtige app was. Maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Ik vind de app heel fijn als je even de docent niet snel kan bereiken om een vraag te stellen, want dan kan je op de app iemand een vraag stellen en dan heb je snel antwoors op je vraag. Heel fijn!

Ik heb voor mijn eerste toetsweek meerdere malen dingen gevraagd op deze site. Op een vraag na heb ik alles beantwoord kunnen hebben. Het is fijn als je het niet meer aan je docenten kan vragen!!

Erg goede hulp

Ik kreeg snelle hulp en goede uitleg soms was het een beetje lastig via de chat maar voor de rest erg blij mee

Goeden feedback

Ik vind het fijn bij het leren om vragen te stelen

best wel goed

het helpt goed met veel dingen zeker wanneer de docenten niet meer reageren omdat het te laat is, is dit de beste app.