Goeie ervaring

De mensen die mij helpen geven vaak snel en goed uitleg. Ik had 1 keer dat ik een vraag kreeg zonder antwoord waarna mr Chad mij een mail stuurde en ik kreeg alsnog antwoord op de vraag.

je leert heel veel

ik vind het fijn om buiten je eigen docent ook een vraag te stellen aan een deskundige

Heel fijn

Ik vind het heel fijn en ondersteunend

Ik heb Mr. Chadd tot nu toe ervaren als een handig hulpmiddel voor tijdens het huiswerk maken.

Ik heb ervaren dat het heel fijn is om tijdens het huiswerk direct hulp te krijgen van een deskundige, zodat je meteen door kunt gaan met je huiswerk en niet afhankelijk bent van de docent. Ook kan je vragen stellen over theorie dat je nog niet zo goed snapt, en dan krijg ik een duidelijke uitleg waardoor ik het beter snap.

Mrchadd is behulpzaam en zorgt ervoor dat je verder kan met je werk.

De app Mrchadd heeft mij geholpen met problemen oplossen en heeft mij geholpen om verder te denken over een onderwerp bovendien zijn de mensen die je helpen via deze app erg aardig en proberen ze je altijd te helpen.

Werkt, maar je moet snel chat afsluiten

Is prima

Perfecte app voor als de docenten niet bereikbaar zijn of je het gewoon lastig vind.

Ik heb vaak dat ik de uitleg van de docenten niet goed snap of dat ik het gewoon lastig vind dan ga ik naar mr. chadd en Dan helpen ze me altijd je word gelijk geholpen en er staat iemand klaar binnen 20 sec ze nemen altijd veel tijd voor je en als ze klaar zijn met hun uitleg vragen ze altijd of je nog meer vragen hebt ze zijn altijd vriendelijk en geven veel voorbeelden dit is gewoon de perfecte app voor als je iets niet snapt of de docent niet beschikbaar is.

Goede hulp en vriendelijk

Ik gebruik Mr Chadd vaak vlak voor mijn toetsweek. Zo kan ik alle vragen die ik nog had over een bepaald vak stellen en kan ik geruster mijn toets maken. Om te voorkomen dat ik uitleg krijg op een manier die ik niet heb geleerd, stuur ik vaak het nakijkmodel erbij. Zo is het makkelijker voor de studenten van Mr. Chadd om de juiste uitleg te geven en weet ik zeker dat ik er iets aan heb. Kortom, erg fijn dat jullie er zijn!

Super goede hulp, alleen soms te weinig coaches

Ik vind dat Mr. Chadd superfijn werkt: als je met een huiswerk vraag zit kan je binnen no time je vraag stellen en er wordt goed met je meegedacht over eventuele aanvullende vragen. De coaches zijn ook erg aardig. Helaas heb ik al wel een paar keer gehad dat er niet genoeg coaches waren en dat ik niet geholpen kon worden, dat zou kunnen worden verbeterd!

Erg goed

Heel fijn! Mijn zoon heeft er veel baat bij gehad, hij werd telkens goed en snel geholpen ter voorbereiding op zijn tentamens. Medewerkers stonden me goed te woord via mail en telefoon bij vragen.

Wachten wachten wachten

Onze dochter zit in 5 vwo. Iedere keer is het raak. Geen coach te krijgen. Wachten duurt meer dan 20 minuten en dan nog geen succes. Wanneer mr Chad geen hulp kan bieden aan bovenbouw moeten ze daar eerlijk over zijn. Zonde van ons geld en haar tijd. Mr Chad betekent wachten wachten wachten …..

Hallo. Bedankt voor uw feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw dochter dusdanig lang moet wachten om verbonden te worden met één van onze coaches. Dat is in dit geval niet goed gegaan, onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels hebben we contact met u gehad en u ook hiervoor gecompenseerd. Mochten er nog zaken onduidelijk zijn, dan komen we uiteraard graag met u in contact.

Super snel

mr. chadd was altijd super snel en goed, blij dat ik daar bij gekomen ben

Goede inhoudelijke hulp en vriendelijke coaches. Kreeg altijd snel antwoord, zowel 's ochtends als 's avonds. Erg fijn dat ze ook in juli en augustus open zijn. Stuk goedkoper dan normaal bijles, maar minstens zo goed!

Opzeggen bijna onmogelijk

Na formeel opgezegd te hebben kreeg ik eerst een opdringerige mail waarin geen bevestiging van de opzegging werd aangegeven maar dat ik het abonnement aan iemand anders kon geven. Wederom een mail gestuurd. waarna de bevestiging werd gegeven. Nu inmiddels al 3x een factuur gekregen ondanks de opzegging en meerdere contact waarin werd beloofd de automatische incasso te stoppen. Hoe moeilijk kan het zijn!

Goedemiddag! Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. Het mag geen excuus zijn, maar er was hier sprake van een interne miscommunicatie waardoor uw opzegging niet goed is verwerkt. We begrijpen dat dat voor u erg vervelend is. Inmiddels heeft u uw geld terug en zult u ook niet meer worden geïncasseerd. Nogmaals excuus, mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan komen we graag met u in contact.

Duur, onduidelijk, misleidends

Ik had net voor mijn examens naar mijn gedachte een maandabonnement afgesloten, goed alles gelezen en nergens gezien dat ik voor een jaar moest betalen, ik zit nu een jaar aan een abonnement vast van 30 euro waar ik nooit meer gebruik van ga maken en niet eens het geld voor heb. Welk persoon denkt nou dat dat een goed idee is.

Hi Mirthe, Wat jammer om te horen dat jij het idee hebt dat wij misleidend zijn geweest bij de aanschaf van abonnementen. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling. Er zijn bij het kiezen van een abonnementsvorm meerdere mogelijkheden, die variëren in duur en prijs. Deze vormen staan in onze beleving heel duidelijk op de website aangegeven: https://www.mrchadd.nl/tarieven-online-huiswerkhulp. Mocht jij vinden dat hier iets niet duidelijk is en beter beschreven kan worden, dan horen we dat graag. In jouw geval heb je gekozen voor een jaarabonnement, hier meermaals gebruik van gemaakt en na een maand geprobeerd dit weer op te zeggen. Zoals beschreven duurt een jaarabonnement (tegen goedkopere maandprijs) minimaal een jaar, vandaar dat het niet meer op te zeggen is nu. Wel zijn we natuurlijk altijd bereid om mee te denken in dit soort gevallen. Mocht jij iemand anders kennen die meer gebruik van het abonnement kan maken en het eventueel wil overnemen dan is dat een mogelijkheid. Daarvoor kan je altijd contact met ons opnemen en kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing. Hartelijke groeten, Mr. Chadd

Misleidend, slechte klantenservice, duur en lage kwaliteit

Ik heb een Mr. Chadd abonnement afgesloten omdat de eerste maand met hoge korting was. Het werd dan ook geadverteerd als een proefperiode. Hierbij nemen we allemaal aan dat als je tijdens deze periode ontevreden bent je direct je abonnement kan annuleren zonder extra kosten. Op de website werd ook gezegd dat het maandelijks opzegbaar zou zijn. Niets was minder waar. Ik werd geforceerd om voor een extra maand te betalen. En nog wel het gehele bedrag (35 euro). Een maand die ik niet eens wil gebruiken. Daarnaast is de klantenservice ook zeer slecht. Ik heb vanzelfsprekend geklaagd over zo'n extra maand en het antwoord dat ik kreeg refereert naar hun overeenkomst. Wat is nou het nut van een overeenkomst voor een klant als de website misleidend is? De medewerkers deden alsof ze naïef zijn "Het staat duidelijk in onze overeenkomst" (die overigens niemand leest) en dan nog geeft dit niet het recht om klanten te misleiden en geld af te troggelen. En dan de bizarre prijs; 300 euro per jaar om te chatten met studenten die net de middelbare school hebben afgerond? Je krijgt niet eens fysiek hulp of met een call, het is letterlijk een chat waarbij je soms zelfs na 1 uur moet ophouden omdat de begeleider geen zin in heeft. Ook heb ik meerdere keren meegemaakt dat de begeleider geen antwoord wist te geven op mijn vraag. Waarom zou ik 300 euro betalen voor een bedrijf dat studenten aanneemt die niet eens over sommen kunnen buigen van vwo 6? Een beetje overeenkomstig met de paragraaf hierboven. De kwaliteit van zowel de begeleiders als de software zelf is bizar slecht. De app werkt amper en inloggen is een heel zooitje. Als je eenmaal bent ingelogd is het ook niet duidelijk hoe je een gesprek begint. En zelfs het gespreksvenster zelf is verschrikkelijk. Het sturen van een foto, bericht, de algehele stijl, maakt de hele ervaring onvoldoende. Als je software zo slecht is stap dan aub over naar Whatsapp. Want dit was ondragelijk.

Goedemorgen. Wij willen graag per punt die u heeft aangedragen reactie geven, aangezien wij onszelf hier niet in herkennen. U geeft aan dat we de eerste maand hoge korting geven en dat adverteren als proefperiode. Dat eerste klopt, we hebben regelmatige kortingsacties waarbij we hoge kortingen aanbieden. Echter, dit wordt door ons nooit geadverteerd als proefperiode. Daarmee kom ik dan ook direct op de opzegtermijn. Wij hanteren een opzegtermijn van een kalendermaand, dit is gangbaar in meerdere branches waarin abonnementen worden aangeboden. Dit wordt ook duidelijk genoemd op onze website. Daarnaast geeft u aan dat u de prijs te hoog vind en de hulp matig. Ook hier herkennen wij ons niet in. Onze coaches moeten een vwo-diploma hebben gehaald en worden uitgebreid gescreend én getraind voordat ze bij ons aan de slag mogen. Wij maken juist gebruik van studenten, aangezien ze recent zijn afgestudeerd aan de middelbare school en daardoor dicht bij de belevingswereld van middelbare scholieren staan. Dit vinden wij erg belangrijk en wij zien dan ook dat er daardoor over het algemeen een goede match ontstaat in de chats. Als u ontevreden bent over de geboden hulp bij een bepaalde chat vinden we dat heel vervelend en kunt u altijd contact zoeken met onze klantenservice, wij willen namelijk altijd de best mogelijke hulp bieden en daarin waar nodig verbeteren. Wat betreft de prijs, Mr. Chadd is per week bijna 80 uur geopend. Doordat Mr. Chadd altijd en overal te gebruiken is, is huiswerkhulp altijd dichtbij. Wij vinden dit daarom een acceptabele prijs, zeker als we een vergelijking maken met andere vormen van huiswerkbegeleiding of bijles, dan betaalt u een veelvoud. Als laatste punt draagt u de kwaliteit van de app aan. Ook hier herkennen wij ons niet in. We krijgen nauwelijks klachten over onze app en storingen komen bij ons nauwelijks voor. We hebben zelfs een fulltime app-developer in dienst om ervoor te zorgen dat onze Android én iOS app altijd goed werken. Tot slot, we komen graag nog met u in contact om het e.e.a. nog eens nader te verklaren. We betreuren deze review dan ook, aangezien we met ons hele team altijd hard werken om onze dienst zo kwalitatief en toegankelijk mogelijk te maken. De klant staat hierin altijd centraal.

Prettige service

Mijn dochter heeft tijdens haar examenjaar gebruik gemaakt van de app en was erg positief. Ondanks dat haar vragen vaak specifiek waren (internationale school, nieuw curriculum), kon ze altijd goed en snel geholpen worden. Meestal kon ze binnen 10 a 15 minuten weer door. Enige verbeterpunt is wellicht de openingstijden op zaterdag, iets langer open in de middag zou handig kunnen zijn. Kundige coaches, snelle uitleg via de app en ook fijne medewerkers die me via de telefoon te woord hebben gestaan. Een aanrader!

Onbeperkt is dus niet onbeperkt maar Max 12 uur

Onze zoon doet gymnasium en heeft met bepaalde vakken hulp nodig. Hij heeft al vaker bijles gehad maar was niet zo praktisch als je maar 1 vraag heb. Daarom zijn we bij Mr Chadd terecht gekomen want dan kan je snel even een vraag stellen. Maar na de 2e maand komen we er achter dat er wel degelijk een limiet zit op het onbeperkt chatten. Na 3 uur beginnen ze al te zeuren en na 12 uur (per maand) moet je €15 per uur extra gaan betalen. Nu staat er hier op de website niets van vermeld maar moet je de algemene voorwaarden lezen (pdf downloaden) en dan staat er inderdaad in dat er een limiet is. Ze adverteren overal dat het onbeperkt is maar dat is het zeker niet. Ik heb contact opgenomen met ze maar kwam niet verder met de persoon die ik aan de lijn had. Ik heb gevraagd om een leiding gevende maar die was er niet en ze vertelde dat ze de volgende dag contact met mij op zouden nemen maar dat hebben ze ook niet gedaan.

Goedemorgen! Wanneer we zien dat een leerling overmatig meer dan gemiddeld gebruik maakt van Mr. Chadd, is dat voor ons een indicatie dat de leerbehoefte van een leerling mogelijk anders is dan dat Mr. Chadd via de app kan aanbieden. Onze onderwijskundigen kijken altijd naar elk specifiek geval en hebben in deze, zoals naar u is gecommuniceerd, geconcludeerd dat een andere soort hulp beter passend is. Hierin helpen wij u graag; zo heeft een van de leidinggevenden u na het telefoongesprek hierover gemaild. Wij staan altijd open voor verder contact.

Wordt goed uitgelegd en dat helpt erg goed!

Ik heb een tijdje geleden Mr Chadd aangeschaft voor school, en het bevalt mij goed. Als ik vast kom te zitten tijdens mijn huiswerk en iets niet snap, kan ik gelijk geholpen worden! Dat vind ik erg fijn. Anders moet ik eerst wachten tot de eerstvolgende les. Dit is erg aan te bevelen!

Ze antwoorden de vragen van mijn kind erg goed.

Uitstekend. Beide kinderen hebben er profijt van gehad.

Voor alle vakken online bijles. Het gaat snel. Altijd kundige begeleiding. Heel tevreden over. Nu beide kinderen van de middelbare school af, dus gestopt met Mr. Chadd.

Erg prettige aanvulling

Erg prettige aanvulling bij on line lessen, maar ook als scholen weer open mogen. Vragen worden goed beantwoord. Ik ben heel blij met mr. Chadd

GEWELDIG!

Ik gebruik mr. chadd nu voor 1 week, en het bevalt me heel goed. De vakken waarmee ik veel moeite heb (scheikunde, wiskunde) moest ik veel voor doen en mr. chadd heeft mij daar heel goed bij geholpen en heel rustig vanaf het begin alles goed uitgelegd waardoor ik het nu wel begrijp en eerst niet. Ook vind ik dat ze echt heel snel antwoorden, waardoor je niet heel lang hoeft te wachten voordat je verder kan met je opdrachten. Kort samengevat: Ik vind het geweldig en zeker een aanrader!

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen als je een vraag hebt. Tot nu toe nog geen verbeterpunten en ik gebruik de service al een paar maanden.