1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het idee via app vragen stellen, is in theorie heel goed idee.

Bereikbaar voor vragen via app op vrijdag middag en in het weekend. De weekenden zijn nou juist de dagen dat er gestudeerd wordt en vragen stellen via app kan pas va zondag 12 uur. Daar heb je dus niets aan, helaas.

Hallo, wij zijn geopend op vrijdag en zaterdag van 12:00 tot en met 15:00. Daarnaast zijn wij van 12:00 tot 21:00 op zondag geopend. Doordeweeks van maandag tot en met donderdag van 9:30 tot en met 21:30. De reden dat wij onbeperkt voor deze prijs kunnen aanbieden is omdat wij hebben gekeken naar de drukste tijden voor huiswerkvragen. Dat zijn onze huidige tijden voor de grootste groep. Wat voor een tijden had u gewenst?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- opzegtermijn verwijderen - niet je klanten naaien door kleine lettertjes te zetten - ik heb hem in januari opgezegd telefonisch, blijft niet gedaan te zijn dus in februari pas terwijl ik in januari al m’n account had verwijderd - kappen met je aanmaningen - leer eerst de stof voordat je het iemand gaat uitleggen, 8/10 keer weten de docenten de antwoorden niet - zomaar een prijsverhoging incasseren ga je gedragen en ik vond t oprecht zielig om die studenten negatief te beoordelen. klopt, netflix zou je abbonement direct opzeggen na het verwijderen integenstelling tot jullie die de maand na het opzeggen dan ook nog heffen. Wees maar trots op jezelf man

Beste Brandon, zoals via de eerdere e-mail correspondentie aangegeven, verwijder je niet je lidmaatschap door de app te verwijderen. Denk hierbij aan andere apps als Netflix en Spotify. Ook voor deze apps geldt dat je het lidmaatschap op moet zeggen en dat het verwijderen van de app niet volstaat. Daarnaast heb jij alleen contact gehad met ons in februari, wanneer dan wordt opgezegd loopt het abonnement tot eind maart door. Dit is te vinden in de algemene voorwaarden, daarnaast ga je hiermee akkoord tijdens het af sluiten van het abonnement. In de gegevens van jouw chats ben jij alleen maar positief geweest in de door jou achtergelaten ratings. Wanneer jij op dat moment niet positief bent over een chat, kun jij dat achterlaten in de beoorde

Pluspunten

snel, duidelijk en vriendelijk antwoord. Ik heb nooit langer dan 5 minuten moeten wachten tot ik mijn antwoord had. De coaches zorgen ervoor dat je echt zelf nadenkt over het antwoord en geven dus niet zo het antwoord alsof ze een antwoordenboek zijn. Ik denk dat dit mijn examens gaat redden!!!

Langere openingstijden, zeker langer 's avonds en op vrijdag avond zou fijn zijn!

Bedankt voor je 10 !! Wij nemen je verbeterpunten mee!

Pluspunten

Snelle en bondige uitleg voor elk probleem waar mijn zoon tegenaan loopt tijdens het leren! Dankzij deze geweldige app is zijn onvoldoende voor wiskunde een voldoende geworden!

Top, super bedankt voor je 10!

Pluspunten

Doen wat ze beloven, heel snel zeer goede hulp! Alles ok top qua gebruikersvriendelijkheid.

Super bedankt voor je 10!

Pluspunten

Zeer snelle reactie op mijn mail voordat we een abonnement genomen hebben. Vraag werd zeer adequaat beantwoord. Ik zou 3 euro teruggestort krijgen, dat was binnen 2 dagen al binnen!!! Mijn dochter is ook zeer tevreden hoe haar vragen behandeld worden.

Hartstikke bedankt voor de 10! Fijn dat we uw dochter goed kunnen helpen. Daar doen wij het voor!

Pluspunten

Ze zijn erg vriendelijk en geven vaak duidelijke uitleg.

Langere openingstijden en sommige “bijlesleraren” zijn nog al langdradig en vaag. Dit is overigens mijn mening, anderen vinden dit misschien wel fijn.

Bedankt voor je 8! Wanneer iets niet helemaal duidelijk is tijdens een chat, geef dat gerust door aan de coach! Bedankt voor je feedback we zullen hier naar gaan kijken.

Pluspunten

Kind is blij!

?

Fijn om te horen!! Bedankt voor de 7!

Pluspunten

Het doet wat het zegt

Hartstikke bedankt voor je 9!

Pluspunten

Binnen 5 seconden contact met iemand, ze leggen goed uit, ze zijn heel geduldig en ze bovendien heel aardig. Ik heb gisteren mijn eerste voldoende voor Wiskunde gehaald dankzij Mr Chadd!!

Ik zou het fijn vinden als je eerder dan 12 uur al vragen kon stellen.

Wauw! Daar doen wij het voor, super fijn dat je Wiskunde gehaald hebt! Op naar de volgende voldoendes ;) Van maandag tot en met donderdag kun jij al bij ons terecht vanaf 9:30!

Pluspunten

Het werkt

Sluitingstijden te vroeg en in het weekend niet te gebruiken begrijp ik? Het zou fijn zijn als de tijden aangepast kunnen worden.

Wij zijn op zaterdag van 12:00 tot 15:00 geopend en zondags van 12:00 tot en met 21:00!! Je kunt in het weekend dus bij ons terecht! En doordeweeks zijn wij tot en met 21:30 geopend.

Pluspunten

Het is goedkoop, en geven goed hulp bij de problemen

Niks

Top! Hartstikke bedankt voor je 9!

Pluspunten

direct persoonlijk contact

Hartstikke bedankt voor je 10!! Daar doen wij het voor!

Pluspunten

Helpt heel goed met het huiswerk.

Heb ik niet. Alles is top.

Hartstikke bedankt voor de 10!

Pluspunten

Snel antwoord bij een vraag

Dat de coaches je soms dingen terug vragen stelen, terwijl jij ze net het hebt gesteld

Hartstikke bedankt voor de 9! Dat kunnen altijd controle vragen zijn, dit wordt gedaan om te voorkomen dat er miscommunicatie komt.

Wat fantastisch een 10! Hartstikke bedankt!

Pluspunten

Snelle reactie Goed op weg geholpen

Misschien een mogelijkheid om oefenopdrachten voor bepaalde niveaus en vakken in de app te zetten?

Super bedankt voor je 9! Top dat je een verbeterpunt achter laat. Wij zullen hier zeker naar kijken, goed idee!

Pluspunten

Het is heel fijn dat je niet hoeft te wachten tot dat je het aan je leraar kan vragen maar gewoon iemand hebt die je het gwlijk uit kan leggen!

Soms duurt het wel wat lang voordat iemand antwoord

Bedankt voor je 8 Merel! Daar zijn wij natuurlijk voor. Bedankt voor je verbeterpunt, wij zijn hier goed op aan het letten. Dit om te voorkomen dat dit vaker gaat gebeuren!

Pluspunten

Snelle hulp. Serieus. In principe goede kwaliteit

Niet alle helpers zijn even snel en goed. Soms moeten ze zelf nog even een berekening maken of het antwoord al weten voordat ze de berekening kunnen maken, bijvoorbeeld

Bedankt voor de 10! Erg fijn! Bedankt voor je verbeterpunt, met onze monitors houden wij coaches goed in de gaten en sturen wij ze waar nodig. Op die manier proberen wij de coaches te verbeteren. Het blijft natuurlijk mensen werk dus er kunnen inderdaad verschillen zijn in de manieren van uitleggen.

Pluspunten

Snelheid van reageren en wat extra’s communiceren over de vraag.

Helemaal top een 10! Bedankt!!

Pluspunten

Snelle effectieve hulp!

S’ochtends een uurtje eerder online! ( Doordeweeks)

Bedankt voor de 8! Oei, uur eerder is natuurlijk de goede motivatie. Maar tussen 9:30 tot 21:30 doordeweeks kun je vast een gaatje vinden om je huiswerk alsnog te kunnen maken ;)

Pluspunten

Goede uitleg.

Het zou fijn zijn om ook op de vrijdag en zondag advies te krijgen. Er komen ook teveel advertenties in voor.

Bedankt voor je feedback! We zijn vrijdag en zaterdag gesloten, op zondag zijn wij wel geopend van 12:00-21:00. De advertenties gaan er met de volgende update uit, deze zul je nog heel eventjes aan moeten zien! ;)

Pluspunten

Snelle reactie zoals beloofd

Antwoord over wiskunde was niet goed, was fout uitgelegd Dochter gaf uiteindelijk zelf het goede antwoord. Dat is jammer

Helaas werd er eerst een rekenfout gemaakt, gelukkig werd dit door de coach vrij snel weer rechtgezet. Zo zie je maar, het blijft mensenwerk. Fijn dat uw dochter zo goed meedenkt.

Pluspunten

Ik kan me geen betere huiswerkhulp voorstellen dan Mr. Chadd. Degelijk, snel en altijd bereikbaar. Mijn kind stelt moeilijk vragen in een drukke klas en kan nu gewoon kwijt wat ze wil vragen. Resultaten zijn sterk beter en ze vindt school weer leuk. Bedankt Mr. Chadd!

Geweldig! Daar zijn we voor, bedankt voor de 10!

Pluspunten

Geweldige app. Super snel en vergeleken met normale huiswerkhulp is het erg voordelig. Kan het iedereen aanbevelen.

Dankjewel voor de dikke 10!