3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kind is blij!

?

Fijn om te horen!! Bedankt voor de 7!

Pluspunten

Het doet wat het zegt

Hartstikke bedankt voor je 9!

Pluspunten

Binnen 5 seconden contact met iemand, ze leggen goed uit, ze zijn heel geduldig en ze bovendien heel aardig. Ik heb gisteren mijn eerste voldoende voor Wiskunde gehaald dankzij Mr Chadd!!

Ik zou het fijn vinden als je eerder dan 12 uur al vragen kon stellen.

Wauw! Daar doen wij het voor, super fijn dat je Wiskunde gehaald hebt! Op naar de volgende voldoendes ;) Van maandag tot en met donderdag kun jij al bij ons terecht vanaf 9:30!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het werkt

Sluitingstijden te vroeg en in het weekend niet te gebruiken begrijp ik? Het zou fijn zijn als de tijden aangepast kunnen worden.

Wij zijn op zaterdag van 12:00 tot 15:00 geopend en zondags van 12:00 tot en met 21:00!! Je kunt in het weekend dus bij ons terecht! En doordeweeks zijn wij tot en met 21:30 geopend.

Pluspunten

Het is goedkoop, en geven goed hulp bij de problemen

Niks

Top! Hartstikke bedankt voor je 9!

Pluspunten

direct persoonlijk contact

Hartstikke bedankt voor je 10!! Daar doen wij het voor!

Pluspunten

Helpt heel goed met het huiswerk.

Heb ik niet. Alles is top.

Hartstikke bedankt voor de 10!

Pluspunten

Snel antwoord bij een vraag

Dat de coaches je soms dingen terug vragen stelen, terwijl jij ze net het hebt gesteld

Hartstikke bedankt voor de 9! Dat kunnen altijd controle vragen zijn, dit wordt gedaan om te voorkomen dat er miscommunicatie komt.

Wat fantastisch een 10! Hartstikke bedankt!

Pluspunten

Snelle reactie Goed op weg geholpen

Misschien een mogelijkheid om oefenopdrachten voor bepaalde niveaus en vakken in de app te zetten?

Super bedankt voor je 9! Top dat je een verbeterpunt achter laat. Wij zullen hier zeker naar kijken, goed idee!

Pluspunten

Het is heel fijn dat je niet hoeft te wachten tot dat je het aan je leraar kan vragen maar gewoon iemand hebt die je het gwlijk uit kan leggen!

Soms duurt het wel wat lang voordat iemand antwoord

Bedankt voor je 8 Merel! Daar zijn wij natuurlijk voor. Bedankt voor je verbeterpunt, wij zijn hier goed op aan het letten. Dit om te voorkomen dat dit vaker gaat gebeuren!

Pluspunten

Snelle hulp. Serieus. In principe goede kwaliteit

Niet alle helpers zijn even snel en goed. Soms moeten ze zelf nog even een berekening maken of het antwoord al weten voordat ze de berekening kunnen maken, bijvoorbeeld

Bedankt voor de 10! Erg fijn! Bedankt voor je verbeterpunt, met onze monitors houden wij coaches goed in de gaten en sturen wij ze waar nodig. Op die manier proberen wij de coaches te verbeteren. Het blijft natuurlijk mensen werk dus er kunnen inderdaad verschillen zijn in de manieren van uitleggen.

Pluspunten

Snelheid van reageren en wat extra’s communiceren over de vraag.

Geen

Helemaal top een 10! Bedankt!!

Pluspunten

Snelle effectieve hulp!

S’ochtends een uurtje eerder online! ( Doordeweeks)

Bedankt voor de 8! Oei, uur eerder is natuurlijk de goede motivatie. Maar tussen 9:30 tot 21:30 doordeweeks kun je vast een gaatje vinden om je huiswerk alsnog te kunnen maken ;)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede uitleg.

Het zou fijn zijn om ook op de vrijdag en zondag advies te krijgen. Er komen ook teveel advertenties in voor.

Bedankt voor je feedback! We zijn vrijdag en zaterdag gesloten, op zondag zijn wij wel geopend van 12:00-21:00. De advertenties gaan er met de volgende update uit, deze zul je nog heel eventjes aan moeten zien! ;)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie zoals beloofd

Antwoord over wiskunde was niet goed, was fout uitgelegd Dochter gaf uiteindelijk zelf het goede antwoord. Dat is jammer

Helaas werd er eerst een rekenfout gemaakt, gelukkig werd dit door de coach vrij snel weer rechtgezet. Zo zie je maar, het blijft mensenwerk. Fijn dat uw dochter zo goed meedenkt.

Pluspunten

Ik kan me geen betere huiswerkhulp voorstellen dan Mr. Chadd. Degelijk, snel en altijd bereikbaar. Mijn kind stelt moeilijk vragen in een drukke klas en kan nu gewoon kwijt wat ze wil vragen. Resultaten zijn sterk beter en ze vindt school weer leuk. Bedankt Mr. Chadd!

Geweldig! Daar zijn we voor, bedankt voor de 10!

Pluspunten

Geweldige app. Super snel en vergeleken met normale huiswerkhulp is het erg voordelig. Kan het iedereen aanbevelen.

Dankjewel voor de dikke 10!

Pluspunten

Beste huiswerkbegeleiding voor mijn kind. Cijfers zijn met gemiddeld 2 punten gestegen sinds gebruik! Dit betekent niet meer blijven zitten. Bedankt Mr. Chadd!

Mooizo! Op naar het diploma! Bedankt voor de 10!

Pluspunten

Na een ramp ervaring bij Bijlesnetwerk toch maar Mr. Chadd geprobeert. Super beslissing geweest! Mijn zoon is er erg blij mee, en de resultaten schieten omhoog. Bedankt!!!!

Super bedankt voor je positiviteit en de dikke 10!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je krijgt uitleg totdat JIJ het begrijpt. Al duurt dit lang, je wordt geholpen tot het einde.

vaak is het druk en dan moet je het op latere tijdstippen proberen. Ook kloppen de antwoorden niet altijd. Voor de vele verbeteringen is het wel aan de prijzige kant.

Beste Es! Wij gaan direct even kijken naar jouw chats, om te kijken wat hier fout is gegaan. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling een fout antwoord te geven! Daarnaast streven we ernaar om je natuurlijk altijd te helpen. Bedankt voor je feedback!

Pluspunten

pas 1x gebruikt maar dochter was hier positief over

openingstijden duidelijker op de site, ik was me bij aanmelding er niet van bewust dan zondagochtend en vrij/ za mr chadd niet werkt. ook de proefperiode heb ik over het hoofd gezien.

Bedankt voor de 8 Bianca! Zullen kijken of we de openingstijden moeten verplaatsen! De openingstijden zijn maandag tot en met donderdag van 9:30 tot en met 21:30 en zondags van 12:00 tot en met 21:00.

Pluspunten

Mijn zoon gebruikt de app voor huiswerkvragen. Erg handig en snelle reactie van de coaches. Top!

Bedankt voor de dikke 10 Jacco! Erg fijn dat we uw zoon goed kunnen helpen.

Pluspunten

Heb ik niet, ze helpen me altijd heel goed! Ik snap het dan meteen!

Super bedankt voor de 10!! Erg fijn dat je zo positief bent over onze dienst! :)

Pluspunten

Laagdrempelig en correct

Bedankt voor de 8 Petra! :)