Pluspunten

Duidelijk en snelle instructie om voor aan te melden en uitleg hoe begeleiding wordt geselecteerd.

Hartstikke bedankt voor de 9 Richard! Wat fijn dat Mr. Chadd goed voor je werkt!

Pluspunten

Snel, gemakkelijk, altijd bereikbaar

Ouder kunnen laten inzien hoe vaak het kind gebruik maakt van chadd

Bedankt voor de 8!! Goed idee, voor nu zou er ingelogd kunnen worden met de gegevens van de gebruiker! ;)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je kunt alles vragen wat je wilt

Dankjewel! We zijn er natuurlijk ook voor om al je vragen te beantwoorden! Wat zorgt ervoor dat je toch een 6 hebt gegeven? :)

Pluspunten

Zeer snelle reactie en je word geholpen net zolang je het snapt

Bedankt voor de 8 Mariska!! Top, daar streven wij ook naar!

Pluspunten

Je krijgt heel snel antwoord en als je iets niet snapt dan word het heel goed uitgelegd tot je het wel begrijpt

Bedankt voor de 10 Aleyna!! Hartstikke fijn dat Mr. Chadd zo goed voor je werkt :)

Pluspunten

Je word heel snel geholpen, er word heel goed en duidelijk uitgelegd en net zolang als dat jezelf nodig hebt

De reclame tussen de gesprekken door is soms wel afleidend

Bedankt voor je 9 Rene! Top daar zijn we voor ;) Excuses, mede door de reclame kunnen wij Mr. Chadd zo goedkoop aanbieden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel een reactie

Niet echt tot nu toe

Bedankt voor je 7 Lyanne!

Pluspunten

Handig

Sommige mensen zijn een beetje lui

Dankjewel voor je 8! Het is niet de bedoeling dat coaches lui zijn. Wat gebeurt er waardoor je het idee krijgt dat de coach lui is? Dan kunnen wij hier naar gaan kijken.

Pluspunten

Snelle reacties, met goede uitleg!

Duurde soms lang op een reactie. Had het gevoel dat de coach met meerdere mensen bezig was.

Bedankt voor je 9! Soms moet een coach zijn/haar antwoorden uitwerken dit kan wat tijd in beslag nemen. Gelukkig zie ik dat je ook vaak snelle en goede reacties krijgt! :)

Pluspunten

- Je krijgt snel een coach die je kan . helpen! - Er wort goed uitgelegd!

Ik zit in de 2e en ik heb nog geen vakkenpakket, dus als ik bijvoorbeeld iets van Wiskunde niet begrijp, weet ik niet of ik wiskunde A/C moet kiezen of B/D... Misschien is het handiger als er een keuze is waarin je voor de 1e, 2e en 3e een wiskunde keuze hebt waarin je alle vragen kan stellen.

Bedankt voor je 8! Gelukkig, dat zijn ook 2 erg belangrijke punten van ons! Bedankt voor het meedenken, helaas kunnen niet alle A/C coaches ook B/D coachen en andersom! Ik zou zeggen probeer gewoon je vraag te stellen bij 1 en vraag direct of het voor A/C is of B/D dan verwijst de coach je wel door ;)

Pluspunten

Er word snel gereageerd op mijn vragen. De tijd word genomen om de vragen te beantwoorden.

Tot nu toe heb ik de app nog niet vaak genoeg gebruikt om veel verbeterpunten te vinden. Misschien dat het handig is om meerdere vakken te krijgen.

Bedankt voor je 8!! Wij zijn hard bezig ons vakkenpakket uit te breiden waar mogelijk!

Pluspunten

Snel antwoord en hulp

Je betaald voor een account alleen de reclame blijft. Dat is een beetje jammer. En de app moet ook aangepast worden voor de iPhone X.

Bedankt voor de 9!! Excuses voor de reclame! Hierdoor kunnen wij wel onze dienst zo goedkoop aanbieden :) Met de iphone X app zijn wij hard aan de slag!

Pluspunten

Snel contact met een coach die je goede hulp geeft!

Als je geen abonement heb kan ik het begrijpen dat er advertenties geplaatst worden. Maar als je wel een abonnement heb heb je nog steeds advertenties die erg storend zijn...

Bedankt voor je 9!! Excuses voor de reclame, maar mede daardoor kunnen wij de app zo goedkoop aanbieden! :)

Pluspunten

De uitleg is heel duidelijk.

Ook hulp bieden voor de vakken Grieks en Latijn, omdat er word gezegd dat Mr. Chadd hulp bied voor elk vak.

Bedankt voor je 9 Robin! Wij doen ons best om coaches te vinden voor Grieks en Latijn! Helaas is dit wat lastiger, dan vakken als engels ;)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Klantvriendelijk

Geen

Pluspunten

Bereikbaarheid is top, snelle reactie en erg vriendelijk maar bovenal de juiste expertise!

Hartstikke bedankt voor je 10 en je positiviteit!

Pluspunten

goed en snel geholpen

uitbreiding van bereikbaarheid Mr. Chadd op zaterdagen

Bedankt voor je feedback! Als er genoeg vraag voor is zullen we mogelijk uitbreiden. We hebben nu eerst onze openingstijden uitgebreid! :)

Pluspunten

Heel snel een antwoord!!!!! je word goed geholpen!!! Je krijgt ook een andwoord waar je iets aan hebt.

geen!!!

Hartstikke bedankt voor je 10 en je vertrouwen!

Pluspunten

Onze dochter heeft veel hulp van jullie. Super fijn raad het iedereen aan. Er zijn dingen bij waar wij haar niet bij kunnen helpen en juliie wel. Jammer dat ze er pas na 3 jaar voortgezet onderwijs achter kwam.

Bedankt voor de 10! Hopelijk kunnen wij haar in ieder geval nog goed helpen in de aankomende jaren! :)

Pluspunten

* Geweldig snelle hulp! * Niet alleen antwoord maar een opbouw naar het antwoord met achtergrond informatie om het antwoord te begrijpen. * Vaak fijner geformuleerd dan een docent op school. * Sympathieke chatters! * Denken mee, als je dit niet begrijpt, begrijp je dit dan wel... * Tot ‘s avonds laat doordeweeks open. * Je krijgt soms een leuke pushmelding. “ We zijn open/Heb je vragen”

* Het is helaas, wat ik overigens wel begrijp, niet op vrijdag en zaterdag open. * Als je met iemand aan het chatten bent, en de Mr. Chadd is aan het typen kun je niet naar eerder gelezen antwoorden, en moet je wachten tot dat Mr. Chadd niet meer aan het typen is. * In je archief is geen zoekbalk, zodat he snel een eerder gesprek kunt terugvinden om opnieuw door te nemen. Je moet elke keer een gesprek openen en naar boven scrollen voor de vraag. * Als je heel lang met iemand aan het chatten bent over een onderwerp, gaat die soms bij mij haken, en zegt die dat er geen surver is en moet ik opnieuw inloggen. Ik weet niet of dat aan de app ligt of aan de internetverbinding...

Bedankt voor je positieve feedback en de dikke 10! Bedankt ook voor je verbeter punten, erg in detail uitgelegd erg fijn! Wij gaan bezig met deze punten, bedankt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel geholpen

LATIJN ALS VAK en niet bereikbaar tijdens school

Bedankt voor je feedback! We zijn inmiddels geopend vanaf 9:30 sochtends! Latijn zijn wij mee bezig, het is alleen wat lastig om coaches voor te vinden!

Pluspunten

Mijn dochter is heel erg tevreden over deze app.

Openingstijden. Mijn dochter moet elke dag tot 16.00 uur naar school. Ze heeft verschillende tussenuren. Daar probeert ze dan zoveel mogelijk huiswerk te maken. Helaas kan ze dan geen gebruik maken van de app.

Bedankt voor de positieve feedback! Inmiddels zijn de uren aangepast en zijn we vanaf sochtends 9:30 open!

Pluspunten

Erg makkelijk in gebruik, altijd snelle reactie

Mooiere lay-out

Bedankt voor je positieve feedback! Wat had je verandert willen zien in de lay-out?

Pluspunten

Heel fijn!! Binnen korte tijd antwoord!!

Misschien dat jullie ook kunnen doen dat je mag kiezen wie je als voorkeur docent kiest, dat je dezelfde krijgt.

Bedankt voor je positiviteit! Helaas kunnen we niet verzekeren dat je gekoppeld aan een specifieke coach, dan kunnen we namelijk niet meer verzekeren of je op tijd wordt opgepakt door een coach!

Bedankt voor je 8!

Lopende diep 5 9712NV Groningen