Goed contact en werd snel gereageerd.

Goede communicatie, snel en heel vriendelijk geholpen. Er wordt meegedacht (zelfs na de bestelling). Alles netjes afgeleverd volgens afspraak.

Vriendelijk en goed

Voor de bestelling was ik voorzichtig, omdat het een webshop betreft en geen winkel. Contact gezocht met eigenaar Jeroen, ontzettend vriendelijk en reageert snel. Bestelling optijd geleverd en prachtige Schellevis tegels voor een goede prijs. Aanrader

Top services.

Bij Top Tuinmaterialen een in-lite tuinlamp besteld. Dit gemeld bij Jeroen. Hij heeft actie ondernomen en de lamp werd bij ons thuis bezorgd. De fout bleek bij PostNL te liggen. Een bedrijf kan pas op zijn services beoordeeld worden als er iets niet goed gaat. In dit geval zelfs buiten de schuld van Top Tuinmaterialen. Dus; Top services en Jeroen bedankt voor de snelle reactie. Michel

Goed geholpen door Jeroen. Alles is naar wens verlopen.

Toptegels

Goede service. Duidelijke afspraken.

Betrouwbaar bedrijf en snelle levering

Vriendelijke mensen goede communicatie,. Als de chauffeur onderweg is belt hij ruim van te voren voor de precieze tijdstip. Ook de chauffeur heel vriendelijke en behulpzaam.

Snelle reactie

Ik had een vraag over de levertijd en had binnen het uur een reactie. Erg tevreden over de geleverde tegels.

Goede service en komt afspraken na!

Goede service en komt afspraken na!

Top.

Goed bereikbaar. Duidelijk qua levering. Goed prijzen en acties. Echt een aanrader!

Groot formaat Schellevis tegels. Levertijd, precies wat we hebben aangegeven. Netjes gebeld voordat de chauffeur kwam. En deze chauffeur heeft goed meegedacht en onwijs netjes geleverd.

Stenen besteld en gevraagd op een datum te leveren. 07.00 stond de chauffeur bij mij voor de deur en hij had een half uur vtv gebeld. Hele nette correcte chauffeur. Stenen gelost bak koffie gedronken en weer verder. Stenen van zeer goede kwaliteit.

Goede materialen voor de oprit

Snelle levering van de materialen. Vriendelijk geholpen door Jeroen. Fijne persoon die de materialen leverde.

Top !!

Uitstekend bereikbaar: goede communicatie en snelle verzending. Een top bedrijf!

Helemaal tevreden, goede service

Voor mijn voor- en achtertuin heb ik tuintegels, opsluitbanden en wallblokken besteld. Binnen 24 uur is er telefonisch contact met me opgenomen om een gewenste bezorgdag af te spreken. En jawel, op de afgesproken dag is alles afgeleverd en op de juiste plek neergezet door de chauffeur. Schade aan de stenen was minimaal, hier en daar een klein hoekje, maar die tegels gebruikt om te verzagen. Ookal zou ik mijn tuin nog een keer opknappen, zou ik hier zeker weer bestellen

Geweldige service

Bestelde tegels niet voorradig dus een alternatief moeten kiezen die duurder was, verschil is netjes gedeeld zonder erom te hoeven vragen.

Snelle reactie na bestelling om de leveringsdatum te bespreken.

Goeie prijs, snelle levering, duidelijke communicatie

Fijne service en snelle levering.

‘S-avonds bestelling geplaatst en de volgende ochtend nog even gebeld. Ik wilde nl weten hoe snel ik de spullen kon ontvangen. Prima te woord gestaan en voorraden nagekeken. Alles was op voorraad en werd de dag erna geleverd. Bedankt voor de fijne service en snelle levering. Gr. Marco.

Super vriendelijk en een nette service

Ik had ergens tegels gezien en via top tuinmaterialen besteld toen we ze thuis kregen was de kleur niet zo als we ze gezien hadden en met overleg met de verkoper konden ze weer opgehaald worden en hebben we een andere kleur gekregen en dat allemaal binnen een goede week geregeld en een top service echt een aanrader

Blij met de service en prijs

Tegels op tijd geleverd, netjes op de juiste plek gelegd. Prijs en service zijn prima.

goed materiaal; goede communicatie

Na de bestelling wordt het snel afgehandeld. Er wordt goed gecommuniceerd; materiaal is prima

Niks op te merken alles helemaal naar wens

Niks op te merken alles helemaal naar wens

Ruim assortiment, goede prijs en snelle bezorging

Binnen 2 dagen mijn tuintegels geleverd.

Woensdag besteld en vrijdag geleverd, bedankt Jeroen! Goede ervaring, zeker aanbevolen!