Vriendelijk geholpen en mooie producten

Ondanks de problemen bij PostNL, waardoor de levertijd wat langer was, zijn wij tevreden over de communicatie hierover en de mooie producten van In-Lite.

bestelling is keurig afgeleverd.

Ik had 27m2 tegels van 50x50 besteld, alleen heb ik 106 tegels gekregen i.p.v. 108. VGelukkig had ik wat extra m2 besteld dus moet het goedkomen.

Goede prijzen/ aanbiedingen en topservice!

Goede prijzen/ aanbiedingen en topservice!

Hele goede ervaring en prima service! aanrader

Snelle service en goede en snelle communicatie!

We hebben de nederlandse tuintegels 1x1 besteld en was een super service en goede levering! Goede kwaliteit tegels

Aantal tegels kapot . Wat we later pas ontdekten . Omdat de stratenmaker niet veel eerder kon. Krijg gelijk nieuwe. Echt super

Uitstekende service!

Professionele service en hele mooie producten.

Wordt snel gereageerd. En service is top. Zeker je spullen hier bestellen!

Top communicatie en levering

Keuze aan tegels is reuze en vaak goedkoper dan andere partijen. Daarbij erg goed bereikbaar voor contact via whatsapp. Levering netjes op geplande dag plaatsgevonden. Zou het bedrijf zeker aanraden.

Fijne communicatie, snelle levering. In 1 woord top!

Snelle reactie op vragen en goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle reactie op vragen en goede prijs-kwaliteit verhouding

Keurig optijd geleverd! Alles prima!

Helder en duidelijk

Duidelijke communicatie en de levering was prima volgens afspraak.

Vlekkeloos

Zowel de bevestiging op mail ging snel en duidelijk als ook de telefonische opvolging voor de planning. De materialen zijn keurig afgeleverd.

Perfecte levering

Correcte levering voor een eerlijke prijs

Snelle service, goede prijs en fijn contact

Volgens afspraak gelopen, prima communicatie en het geheel voldoet aan onze verwachting. Top!

Zeer goede service

Bij de levering was er iets fout gegaan, maar dit werd zeer snel en adequaat opgepakt en hersteld. Verder goede prijs kwaliteit verhouding.

Perfecte Service

Zeer gewaardeerd op welke wijze service is gelverd. Uiterst correct en snelle opvolging van mijn vraag. Bedankt!

Mijn ervaring was goed

They gave delivery on time as promised and it was a nice experience.

Alles TOP geregeld!

Ik ben zeer tevreden met Top Tuinmaterialen. Nadat ik 106 m2 Oud Hollandse tegels had besteld, kreeg ik vrij vlot daarna al een bevestiging van de leverdatum. Ik was hierdoor aangenaam verrast. Omdat de losplaats van de tegels lastig te bereiken was voor de chauffeur dacht Top Tuinmaterialen met mij mee en kwamen zij met het advies van een kooiaap/ meeneemheftruck (tegels werden tot in de tuin van klant gelost!) De prettige communicatie (korte lijntes) en het meedenken door Top Tuinmaterialen zijn mij super goed bevallen! Tot een volgende bestelling!

10 punten!

Bestelproces via website verliep soepel. De dag na bestelling is er met mij contact opgenomen om de gewenste dag van levering af te stemmen. Transportbedrijf heeft het volgens afspraak netjes afgeleverd aan de straatkant op de aangewezen plek. Kortom perfecte ervaring!

Overtreft de verwachtingen!

In een woord: Perfect! Bij webshops *kan* nog wel eens iets misgaan, bv levering, productinformatie of -verwachting. En ook de communicatie laat wel eens te wensen over. Dat alles niet bij Top Tuinmaterialen: Snelle en goeie communicatie, er wordt meegedacht met de klant om bij levering alles soepel te laten verlopen en ook de producten zelf en levering zijn goed en op tijd. Zoals het hoort. Klasse!

Perfect service

Wat problemen ervaren met in-lite product, maar perfecte service en vervanging super snel opgestuurd

Simpel bestellen, betrouwbaar en aantrekkelijk geprijsd