mooie tegels op aangegeven plek geleverd

Tegels werden zoals afgesproken geleverd. Wel was de chauffeur flink aan het mopperen omdat hij een onhandige route had genomen voor een vrachtwagen met oplegger en had wat aansporing nodig om de boel op de goede plek te lossen, maar klagend en mopperend deed hij het wel.

Supersnel en perfect uitgeleverd

Goede medewerking bij de bestelling. Er wordt met je meegedacht en uiterst behulpzaam bij het plannen en gereedmaken van de bestelling. Snel geleverd en ook prima afgeleverd. Kortom een dikke prima.

Inderdaad een topbedrijf

Keurige prijzen, zeer goede kwaliteit, snelle en correcte reactie en levering volgens afspraak met bovendien een heel vriendelijke en meedenkende chauffeur.

Mooi degelijk product en top snelle levering. Precies zoals het moet zijn.

Snelle levering en goede communicatie

Zeer tevreden over dit bedrijf met goede kwaliteit van producten.

Betrouwbaar

- Doen wat ze beloven - Bereikbaar bij aftercare - Leveren service wanneer nodig

Een bedrijf welke zijn afspraken goed nakomt.(wat tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is). En indien nodig ook nog wat extras doet voor de klant . Oftewel Top!!

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Kwalitatief goede producten voor een scherpe prijs en bovenal een snelle levering

Goede kwaliteit-prijsverhouding, snel contact en levering volgens afspraak.

Goede vlotte levering en communicatie

Duidelijk contact met webshop Snelle levering Goede service

Zeer goede materialen, goede prijzen, snelle levertijden!

Het geleverde materiaal is van hele hoge kwaliteit, nagenoeg geen beschadigde producten geleverd gekregen. Prijzen zijn competitief en fijn dat ze mijn producten op voorraad hadden. Tuintje ligt er weer top bij. Levering kon beter, maar dat lag enkel aan de chauffeur die niet wilde lossen op de door ons aangegeven locatie terwijl deze met een heftruck kwam. Kan deze leverancier zeker aanraden.

Goede communicatie en snelle levering. Erg fijn, bedankt!

Uitstekend!

Extreem goede ervaring met top tuinmaterialen! Hetgeen ik gekocht heb goedkoopste prijs die ik kon vinden, snelle reactie op mail, snelle verzending, denken met je mee, in een woord top!

geweldige en snelle service

Zeer snelle reactie ook na een probleem met een artikel binnen garantie. Probleem snel opgelost en alles werkt weer

Goede communicatie en snelle levering!

Goede communicatie en snelle levering. Ook prijs is goed, ik hoefde maar 1 keer leverkosten te betalen voor 2 leveringen.

Uitstekend, meedenkend bedrijf. Aanrader!

In mijn ervaring een zeer prettige en communicatieve bedrijfsvoering. Op mijn vragen per email kwam steevast dezelfde dag antwoord. Omdat de door ons gekozen tegels moeilijk te krijgen bleken, vond er vrij geregeld mailverkeer plaats. Uiteindelijk is alles gelukt. Ook de transporteur belde keurig een half uur voor zijn komst, deed zijn werk vlot en vriendelijk; kortom niets dan lof!

Top service in een tijd waar het overal “te druk” en “onze klantenservice is niet bereikbaar” is, is Top Tuinmaterialen een verademing. Bij levering op zaterdag ontbraken er enkele onderdelen. Een mailtje en een reactie van Top Tuinmaterialen op zondag zorgde ervoor dat het dinsdag reeds opgelost is. Super service!

Geweldig Bedrijf

Jeroen, Top BEDANKT. Wat ben jij een fijne man om zaken mee te doen. Netjes,en heel snel reageren en je beloftes nakomen. Het meedenken en een oplossing bieden. TOP De levering van onze spullen met een superaardige chauffeur die de klus netjes klaarde. GEWELDIG Jullie verdienen deze complimenten. Ga zo door. Wij zullen jullie zeker aanbevelen. Hartelijk groeten van Ton en Ria uit Houten

Top service!

Perfect geholpen door deze mensen. Aanrader.

Uitstekende after sale!

Transformator in-lite defect. Keurig omgeruild voor een nieuwe!

Er was een lampje kapot binnen de garantietermijn, na mail contact een duidelijke omschrijving wat ik moest doen. Lampje deed het nog niet goed, mijn omschrijving van wat die wel en niet deed erbij en de volgende dag had ik al een nieuwe connector in de brievenbus! Resultaat: lampje doet het weer! Top!

Super service en snel afgehandeld.

Nadat de sensor kapot ging ontvingen wij supersnel onder garantie een nieuw exemplaar.

Perfecte service, meer woorden heb ik niet nodig;

Vlotte, vriendelijke communicatie en snelle afhandeling van de bestelling.

Prima service en zeer vriendelijk.

Zeer correct en zeer vriendelijk. Super.

TOP Service zoals ik het niet vaak zie!!

Altijd bereikbaar, snelle uitstekende service, komt afspraken direct na, kortom SUPER tevreden!