Snel, accuraat en behulpzaam!

Snelle service, goed en accuraat geholpen!

Top service!!

Alles verliep heel soepel en vlot. Goede en makkelijke communicatie (via whatsapp), levering is vlekkeloos verlopen, werd goed nagedacht met de klant. Ik kan deze leverancier alleen maar aanraden! Top! Wij zijn heel blij.

Telefonisch bereikbaar, snelle levering.

Afspraak = Afspraak!

Afspraak = Afspraak! Dit maken ze ook echt waar. Ben keurig netjes geholpen door Top Tuinmaterialen. Doen hun naam echt eer aan met snelle service en antwoorden op vragen met een heldere uitleg. Ook de levering liep perfect. Kan zeker iedereen Top Tuinmaterialen aanbevelen. Jeroen bedankt!

Contact mogelijk

Heel fijn dat je bij vragen gewoon iemand kan bereiken die ook nog normaal antwoord geeft. Ouderwetse service. Ik hou ervan.

Super geregeld

Super geregeld!

Prima prijs/kwaliteitverhouding met uitstekende service.

Prima prijs/kwaliteitverhouding. 's Avond besteld en betaald via internet, volgende morgen de bevestiging per telefoon en e-mail, conform afspraak op tijd geleverd, de chauffeur belde nog even voor hij arriveerde. Kortom, prima geregeld.

prima service en goede communicatie.

We hadden snel 160 Schellevistegels nodig. Op woensdag besteld, de dinsdag erna werden ze keurig geleverd. In de tussentijd werden we telefonisch of per mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Heel fijn!

Snelle levering, op tijd en prachtige tegels!

Ik ben zeer tevreden! Ik wilde de tegels op een bepaalde datum laten leveren in Breda en dat was geen probleem. Van te voren werd er netjes gebeld hoelaat de chauffeur aan zou komen. De tegels zijn prachtig! Weer verliefd op mijn tuin!

Snelle en correcte levering

Producten mooi verpakt voor verzending, goede kwaliteit, goede service, snelle bezorging

Snelle service, scherpe prijzen

Snelle service, scherpe prijzen. Telefonisch ook heel vriendelijk te woord gestaan.

Uitstekende prijs én service

Mijn bestelling werd keurig op tijd geleverd en netjes op de stoep geplaatst. Een foutje in de levering, dat ik pas weken later constateerde, werd snel en coulant afgehandeld! Het contact hierover verliep ook soepel.

Prima beleving

Producten keurig geleverd en makkelijk mee te communiceren

Zeer tevreden klant!

Uitstekende service en goed advies gekregen! Ga in de toekomst nog meer verlichting aankopen!

Snel en lage prijs

Ik zocht een kwaliteits tuinlamp. En natuurlijk voor een schappelijk prijsje. Overal wordt deze voor dezelfde prijs aangeboden. Behalve bij Top Tuinmaterialen. Daar was deze toch goedkoper. En de levering was bijzonder snel, sneller dan als indicatie op de website.

Goede service!

Erg fijn geholpen na het melden van een probleem met een in lite voeding. Alles is met grote tevredenheid opgelost!

Reeds meerdere malen zijn we bij Top Tuinmaterialen vlot en gedienstig geholpen. Een firma welke in onze top tien staat.

Top service!

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Snel en degelijk verbondenen ontvangen.

Het was goed, niets aan te merken.

Een hele set In-Lite tuinverlichting aangeschaft. Zeer blij mee, maar de transformator werd altijd best warm. In de zomer kwam het zelfs een paar keer voor dat de transformator oververhitte. Transformator geretourneerd en binnen 2 weken ontving ik een nieuwe transformator én ook nog eens het nieuwste model. Nu werkt alles perfect en de transformator is altijd koel.

Super goede service, en snelle levering

S'avonds besteld de volgende dag al geleverd, wat een top service.

Zeer positief

Goede service en snelle levering

Snelle en goede service 👍

Betrouwbaar, snel en goed.

Duidelijk website en snelle levering

Goede ervaring en leuk dat er nog wat korting afging i.v.m. lente actie!