Uitstekend advies, goede service!

Vorig jaar bij aanschaf van mijn racket uitstekend en eerlijk advies mogen krijgen. Zojuist mijn racket weer terug gekregen nadat ik hem had opgestuurd voor een nieuwe bespanning. Ook hier weer een uitstekend advies gekregen en alles is volgens afspraak uitgevoerd.

Bedrijf komt zijn afspraken na en reageert zeer snel. Erg tevreden.

goed geleverd en fijn gecommuniceerd

Gewoon goed..

Geweldige producten voor geweldige prijs

Gewoon mooie producten voor een mooie prijs, en netjes een mail gehad dat het een dagje later werd verstuurd. geen probleem natuurlijk. 1 opmerking: het inpakken van de verstuurde rackets is wat slorig, racket zal in zak los in doos met voor ruimte, had wel iets aan vulling verwacht om deze niet te veel heen en weer te laten slingeren

nette mail gekregen met uitleg over de dag vertraging. Kinderen zijn helemaal blij met hun nieuwe rackets

Gewoon prima en zou er volgende keer weer kopen.

Communicatie desondanks er wat vertraging was is super.

Goede prijs-kwaliteit, mooie deal en vlotte levering

Dubbelpack van de Dunlop Tempo Pro racket van full grafiet. Voor wat je krijgt (rackets, demper, balletjes, zweetbanden en 3/4 rackethoes per racket) een zeer goede deal. Daarnaast prima verpakt en prompte gratis levering.

Supersnel

Supersnelle levering van topkwaliteit spullen

Snelle en prettige service

Snelle en nette levering binnen 1 dag in huis!

Goede rackets

Goede service ! Prima rackets. Alleen jammer van de pro ballen bij een beginners set.

Zeer snelle service en kwaliteit producten!

Goede omschrijving van het product en na 1x spelen helemaal blij met mijn aankoop :)

snel verstuurd, goede prijs.

Gewoon goed en betrouwbaar

Duidelijke website en snelle levering Kortom top! Zou hier weer kopen

Superb service

I ordered a pair of Eye sqush shoes, and two days later they arrived. fantastic shoes and superb service.

juiste product netjes verpakt en bezorgd op de beloofde tijd. Prima!

Bumper voor squashracket

Alles netjes op tijd en goed verpakt ontvangen

De bestelling werd heel snel geleverd. En een duidelijke website. Dank!

Goed geholpen door de Chat

Vriendelijk en goede informatie via de Chat

Goeie service!

Snel en goeie service van QSS!

Super service!

Ik heb mijn rackets opnieuw laten bespannen en dit betaald in april. Ik kreeg echter netjes een mailtje met het advies dit wat later te doen omdat het beter is de rackets pas te bespannen kort voordat je ze gebruikt gaan worden, dus sprak af om dit pas in Augustus te doen (ivm gesloten sportscholen tm Sept vanwege Corona). Nu de versoepeling eerder in gaat was het geen probleem mijn rackets eerder te bespannen. Ik heb de rackets netjes ontvangen van de week, zelf het racket logo is er netjes in terug gezet. Heel blij met het professionele advies en de goede service!

Very satisfied

The order was smooth and delivered unbelievably quickly even in the midst of coronavirus pandemic! I highly recommed the store.

Still waiting for the goods to be delivered.

Ordered 20.5. On your track&trace web, there is written: "Package will be delivered on Tuesday May 26." Today is 28.5. and nothing recieved. Hope it is just Covid-19 consequence.

Helder overzicht

Makkelijk en alles staat goed en helder beschreven.