Goeie service. Hele fijne monteur

De monteurs waren erg vriendelijk en hebben hun werk goed afgeleverd.

Cliff and Jerry hebben vlot en voortvarend de laadpaal aangesloten. Aardige en professionele installateurs.!

Snel geleverd, vakkundig werk verricht.

Na mijn bestelling te hebben gedaan, werd spoedig een datum gepland. Sympathieke en vakkundige installateur heeft alles netjes geïnstalleerd.

Aanleg en installatie top, pasje aanmelden werkt in 2e instantie

Aardige jongens. Installie is erg mooi en netjes gedaan. Het aanmelden van pasje ging niet meteen helemaal goed, maar na een video call met de helpdesk werkt het weer.

Super service na ontvangst laadpaal

Duidelijk uitleg bij telefonisch contact Snelle levering na bestelling Makkelijke site om te alle informatie te vinden

Experts in advies en uitvoering

Goed geholpen door Kishen in de keuze voor de laadpaal. Ook een duidelijke uitleg over hoe dit überhaupt werkt voor mix zakelijk en prive. Opties voor losse geijkte meter of abonnement, verschillende laadpalen en abonnementen. Uiteindelijk gekozen voor Alfen Eve Single voor zakelijke paal (verrekenen) met optie off-line te gebruiken voor prive. Het E-flux abonnement is erg simpel en kost effectief. Al met al dus compleet geholpen voordat er ook maar een laapaal stond. Deze werd binnen 2 uur geïnstalleerd door zeer bekwame en nette monteur Hisham. Er werd meegedacht over de positie in de meterkast en aanvoerkabels in de meterkast met oog op uitbreiding. Load balancing en datakabel netjes weggewerkt in kabelgoot. E-flux door de monteur geïnstalleerd en bevestigd of dit werkt en geconfigureerd is in mijn app en portal. Daarna nog gebeld om te activeren, en met een tester de paal en pas getest. Blauw lampje, alles werkt.

uitstekende service bij oplossen probleem

Monteur had vooraf aangegeven wanneer hij ter plaatse zou zijn. Goede analyse wat het probleem was en keurig en snel opgelost.

Totaalaanpak; advies, levering Wallbox en montage.

We hebben het traject met Laadkompas als prettig ervaren. De levertijd was kort; dit was nodig voor de leverdatum van onze ev. Verder was het advies en contact prettig. Montage was netjes en goed. Nu maken we inmiddels al even naar volle tevredenheid gebruik van het laadpunt aan ons huis. Er was nog wat onduidelijkheid achteraf qua meerwerk maar ook dit is netjes afgehandeld.

Installatie verliep goed. Jerry en Cliff stuitte wel op een probleempje om de kabel te trekken door de gewapende fundering van het huis, maar dat werd duidelijk overlegd en meteen opgelost. Prettige gasten in omgang en een mooi resultaat!

super goed! een ervaren monteur!

De monteur was geschrokken wat de vorige monteur had gedaan. Inderdaad niet volgens de norm. De monteur is zeer bekwaam bezig geweest en het heeft hem veel tijd gekost om het slechte werk van de vorige monteur op te lossen. Dank voor het juiste werk nu!

Vrolijke medewerker, die ook vakkundig was.

Professionele afhandeling

Ik had nog een aantal vragen na de offerte en deze werden snel en duidelijk beantwoord. Wallbox was na 8 dagen al geïnstalleerd. Echt top

Prima geregeld

Monteurs kwamen op tijd. Hebben netjes gewerkt. Waren vriendelijke mannen. Ook de uitleg van de app ging prima.

Alles volgens afspraak geregeld!

Een zeer vriendelijke en nette installateur heeft het keurig gefixed! Duidelijk uitleg, ‘plug and play’. Zeer tevreden!

Duidelijk en heldere communicatie. De monteurs die de Wallbox hebben geplaatst waren goed. Zij hebben netjes gewerkt en alles duidelijk uitgelegd.

Goede service, kwaliteit en prijs

Fijne service, goede prijs-kwaliteit en top installatie. Klantenservice is prima bereikbaar en denken goed met je mee. Helemaal tevreden dus.

Dino en zijn collega is vandaag geweest voor het aansluiten vd Wallbox. Mannen waren vriendelijk en stonden open vd vragen die ik ze stelde. Werken zeer netjes en namen ook de tijd om uitleg te geven over de app vd Wallbox

Netjes geholpen en gemonteerd!!

De installateurs Jerry en Cliff hebben Mijn Wallbox Pulsar Plus netjes en vakkundig geïnstalleerd. erg vriendelijk en helder uitleg over het product.

Nette montage, vriendelijke installateur.

Nette montage en vriendelijke monteur. Na wat email verkeer en een telefoontje issue met een eindgroep opgelost.

Prima installatie

Het duurde langer dan voorzien maar de installatie is uitstekend verlopen.

Alleen goede ervaring

Nu ruim een jaar tot volle tevredenheid in het bezit van een eigen laadpaal. Enkele malen contact gehad voor luttele "problemen", alles werd tot tevredenheid opgelost. Het telefonisch contact is altijd zeer plezierig en oplossings gericht.

Snel een passende offerte, snelle installatie

Binnen een paar dagen had ik een passende offerte. Na akkoord is er binnen 3 weken geïnstalleerd. Ze zijn niet de allergoedkoopste maar wel betrouwbaar en snel in leveren.

De monteur Dino is naast plezierig in de omgang zeer nauwkeurig en snel werkend. Een goede vakman.

Jammer dat installatie na 2e bezoek mogelijk was, maar de installatie verliep wel keurig

Na 1e bezoek bleek de klus lastig te zijn voor 1 monteur. Het lijkt erop dat met boren naar de kruipruimte snel 2 monteurs nodig zijn. Jammer dat dit niet gelijk duidelijk was met het beoordelen van de foto's. Dit zou me een extra dag thuis schelen. Met het 2e bezoek kwamen de 2 monteurs op de afgesproken tijd. Na korte inspectie van locatie laadpaal en vaststellen boorpunten verliep de montage zonder problemen. Wel meegeholpen bij het boren naar de kruipruimte zodat er geen waterleiding en afvoer geraakt zou worden. Score dus op 8 gezet, maar zou zeer goed zijn geweest als een 2e bezoek gelijk het 1e zou zijn geweest.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.