Deskundig,zakelijk, correct, snel, betrouwbaar en toch de goedkoopste.

Bij het zoeken naar een installateur voor de laadbord van mijn auto uiteindelijk uitgekomen bij Laadkompas. Ik kan deze partij aanbevelen. Goed georganiseerd, snelle reactie, deskundig advies,

Goede communicatie

Afspraak is afspraak! Ze communiceren goed waardoor de plaatsing goed verliep!

Gemakkelijk, correct, goede prijs en prestatie

Gemakkelijk, correct, goede prijs en prestatie. Geen enkel punt van kirtiek.

Ik ben absoluut zeer tevreden over alles.

Alles was prima geregeld

Goed telefonisch en per mail bereikbaar. Daarom ging alles erg soepel.

zeer goede en effectieve service

Persoonlijke, snelle service. goede kennis. denken prima met je mee. snelle levering.

Superinstallatie en contact!

Ging super! Het contact met Tim was goed en duidelijk, en de installatie ging vlekkeloos. Nu nog een auto om op te laden, haha.

Deskundig en vlot.

Alles is soepel verlopen. Steeds dezelfde mensen aan de telefoon. Vragen deskundig en direct beantwoord.

Snelle service en prima prijs

Snelle reactie, planning wordt ook netjes gehaald. Enige missertje is bezorging van de laadpaal, is drie keer gewijzigd. Overall toch prima tevreden. Goede helpdesk.

Betrouwbaar en helder

Op grond van de zorgvuldig gemaakte website gekozen voor Laadkompas. En dat bleek een goede keuze. Plezierig contact, zowel over de mail als telefoon. Duidelijke afspraken. Mijn verzoeken werden meteen gehonoreerd. Het product is gewoon prima. Dik tevreden met alles. Prijs alleszins redelijk.

Fantastische aankoopbegeleiding!

Laadkompas dacht in alle stappen met mij mee om een voor mij zo voordelig mogelijke oplossing te komen. Daarbij deed Tim totaal niet moeilijk over mijn besluiteloosheid (wel zakelijk / privé / toch zakelijk. Hij ging flexibele met ieder uitgangspunt mee en uiteindelijk voor mij dus gewoon 'n hele goede oplossing. Bovendien, vergeleken met anderen is Laadkompas niet duur en dan vooral tav de installatiekosten.

Netjes geregeld, goed advies, niet gemaakte kosten netjes terugbetaald

Goed advies gehad. Alles wordt netjes geregeld. Werkzaamheden die achteraf niet nodig bleken worden terugbetaald.

Na aanvraag snel contact Ook zelfs in de avond. Alles is perfect geregeld.

Snelle service en duidelijke afspraken

Goed advies, snelle service en duidelijke en eerlijke afspraken

Heldere communicatie en goede service.

Afspraken worden goed en snel nagekomen. Goed bereikbaar en serviceverlenend. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Snel en goed geregeld

Auto werd sneller geregeld dan verwacht, dus opeens haast. Had nieuw soort laadpaal besteld waar de levertijd nog onduidelijk van was. Goed meegedacht om toch z.s.m. de paal geleverd en geïnstalleerd te krijgen.

Fijn geholpen!

Super goed geholpen in mijn keuze voor een laadpaal. Fijn dat Tim uitgebreid telefonisch de tijd nam voor het beantwoorden van mijn vragen. De online offerte was erg duidelijk en werd na opdrachtverstrekking snel uitgezet. De installatie zelf verliep ook super vlot en professioneel. Kortom, Laadkompas kan ik. van harte aanbevelen!

Zeer tevreden!

Snelle reactie en plaatsing. Verzorgde uitvoering geheel volgens afspraken.

Snelle service, persoonlijk contact, kwaliteit

Alles wordt geregeld. Uitstekende uitvoering, service, nazorg, bereikbaarheid en persoonlijk contact. Van harte aanbevolen dus.

Prima bedrijf met snelle service.

Duidelijk in communicatie en snelle reacties op eventuele vragen.

Zeer goed!

De contactpersoon neemt de tijd om de verschillende opties te bespreken met daarbij de voor- en nadelen. Reageert zeer snel op vragen of andere berichten. Daarnaast een snelle levering in plaatsing. Super!

Top Service tegen een betaalbare prijs

X

Klantgericht en komt afspraken na

Snelle deskundige voorstellen en aansluiting goed geregeld

Ik ben positief over laadkompas

Ik ben door Ismet (hoop dat ik het goed schrijf) heel goed geholpen. Hij voelt de klant goed aan en regelt het voor je en dat vind ik erg prettig.

Goede ervaring met de medewerkers van laadkompas

Het advies en de plaatsing van een laadkast is uitstekend verlopen. Ze hebben goed meegedacht in dit proces.

Over Laadkompas

Laadpaal kopen thuis of bedrijf? Bezoek onze website voor meer informatie.