Duidelijke afspraken en prijsopgave, uitstekend installatiewerk!

Afspraken zijn één voor één netjes door Laadkompas nagekomen. Prijzen zijn zeer marktconform en duidelijk vooraf afgesproken. Kortom een zekere aanrader, ga zo door jongens!

veel addertjes onder het gras

Na mooie beloftes van een all-in installatie kon ik zelf de kruipruimte in omdat de monteur dit weigerde, terwijl situatie vooraf duidelijk besproken was. Als toetje nog een leuke rekening achteraf erbij ook. Pas op.

Heb hier vorig jaar mijn Webasto Pure Black 11kW aangeschaft, ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden mee! Heb zelf de installatie gedaan, dus dat scheelt enorm in de kosten.

Alles is meer dan prima verlopen

Op zaterdag 16:00 zijn ze begonnen met de werkzaamheden en na drie uurtjes waren ze weer klaar. Supersnel en aardige installateurs

Meer dan prima bedrijf

Het telefonisch contact verliep zeer vlot bij laadkompas. Het installatiebedrijf wat gestuurd is was ook meer dan prima.

Snelle service , goeie prijs , fijne monteurs

Overall top

Super snel, vriendelijk en goed geinstalleerd

Mijn laadpaal van Laadkompas is snel geleverd en goed geïnstalleerd. Zeer vriendelijk en klantgericht geholpen!

Goede service en keurige montage

Prettig en eerlijk advies in het voortraject. Overzichtelijke offertes. Fijne contact. Verstand van zaken. Keurige installateur, snel en vakkundig. Alles werd ook keurig achter gelaten.

Perfect geregeld voor goede prijs en top kwaliteit laadpaal

Snelle reactie, prijs, levering en klantervaring.

De uitleg was duidelijk en alle werd geleverd en geplaatst zoals beloofd.

Uitmuntend werk!

Zeer vakkundig, vriendelijk en snel. Kan niet beter!

Vanaf de offerte tot uitvoering en plaatsen van de E-paal is geweldig verlopen. Duidelijke en open communicatie en voor een mooie prijs. Nu trotse eigenaar van m'n eigen E-paal.

Alle afspraken nagekomen, prijs-kwaliteit prima in orde!

Prima installatie bij mij thuis. Duidelijk afspraken, prijzen en communicatie. Ook op vragen achteraf wordt alert gereageerd.

Laadkompas is zeer behulpzaam

Laadpaal aangeschaft via laadkompas. Ik werd telefonisch benaderd na de bestelling gezien ik per ongeluk een verkeerde kabel had besteld voor mijn auto, dit werd direct gecorrigeerd. Laadpaal kon in eerste instantie niet bij mij thuis geleverd worden gezien ik op vakantie was, dit was geen probleem en laadpaal werd bij laadkompas bezorgd, en na mijn vakantie opgestuurd naar mijn huisadres. Cable dock was helaas vergeten, maar werd na een telefoontje spoedig na geleverd. Zodoende klein beetje rommelig verlopen, maar (Tim van) laadkompas is ten allen tijde behulpzaam geweest, en zeer goed bereikbaar, om tot een geschikte oplossing te komen.

Prima installatie, helaas met onvoldoende gebruikersinstructie

De installatie ging vlot en netjes. De ingebruikname kostte onnodig veel tijd en moeite vanwege het ontbreken van een handleiding.

Deskundig en snel

Installatie is perfect verlopen. planning had alleen in overleg gemoeten.

Planning had alleen even in overleg gemoeten.

Oeps foutje bedankt

Begin oktober een laadpaal besteld bij laadkompas. Laadkompas reageert snel en is erg flexibel. De unit wordt binnen een week geleverd, is het alleen nog even wachten op de monteur. Die blijkt echter pas 5 weken later te kunnen. Als het bijna zover is wordt de afspraak 2 dagen uitgesteld, vrij gevraagd, meetings verzet, onhandig maar goed. De monteur komt, "waar is de paal?", er is geen paal geleverd en dit staat wel keurig in alle documentatie. De monteur bestelt alsnog de paal en vertrekt naar de volgende klus. Twee dagen later is er wel een paal maar geen monteur. Daar moet ik wederom 5 weken op wachten. Geweldig service :-(

Geachte heer, Het is erg spijtig dat de bestelling niet juist is verwerkt en afgeleverd. Hierdoor kon de installatie helaas niet direct doorgang vinden. In verband met extreme eindejaarsdrukte was dit helaas de eerste mogelijkheid. Wij hebben interne maatregelen genomen om herhaling hiervan te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

Snelle en nette installatie

Laadkompas was iets duurder dan de andere aanbieders. Door de vele goede reviews toch voor laadkompas gekozen. De onderaannemer Evert & Evert hebben uitstekend en heel net werk geleverd.

Goede ervaring door de betrokkenheid van Tim

Positieve ervaring met Laadkompas. Tim dacht goed en snel mee om te matchen aan mijn budget en wensen. Op zeer korte termijn is alles prima gerealiseerd.

Prima ervaring

Ervaring was prima. Enige aanmerking is dat de prijs tussentijds moest worden aangepast, maar prima opgelost

Goed advies, snel

Goed advies, ik wilde een eenvoudige zo goedkoop mogelijke oplossing en die heb ik. Werd snel geleverd en geplaatst door iemand die precies wist waar hij het over had.

Prettige ervaring met goede begeleiding

Ik was vrij onbekend met het hele gebeuren omtrent een laadpaal aan huis, en ben uitstekend persoonlijk begeleid over de mogelijkheden enzovoorts. Met een goed gevoel ben ik het traject ingegaan en alles is vlekkeloos verlopen.

Uitstekend!

Prima kwaliteit service tegen een scherpe prijs. Alles is perfect verlopen.

keurige oplevering

Snelle, nette en zoals afgesproken levering!

Over Laadkompas

Laadpaal kopen thuis of bedrijf? Bezoek onze website voor meer informatie.