Remco is top!

Vragen over installatie van mijn elektricien en instructie toegestuurd gekregen met duidelijke uitleg. Vriendelijk en goed geholpen

Zeer professionele en aardige werkers.

Het initiële contact met Laadkompas was zeer prettig. Mick heeft met zeer prettig contact mij van alle informatie voorzien en daarna werd er door Dino keihard gewerkt om de laadpaal neer te zetten. Zeer kundige kijk op alle zaken en denkt mee met waar de straat open kan en wat uiteindelijk het mooiste resultaat geeft. Kan de heren bij Laadkompas te zeerste aanraden aan eenieder die een laadpaal wil laten plaatsen.

Als niet-techneut perfect geholpen via de site en bij de installatie.

Goed advies om de keuze te maken, duidelijke uitleg, goede communicatie en alles op tijd. De installateur (Dino) werkt keurig, overlegt goed, legt goed uit en heeft humor.

Zeer tevreden met de installatie door Cliff & Jerr

Bestellen via Jordy ging heel vlot, verademing ten opzichte van andere aanbieders. Let’s op de taart was de installatie door Cliff & Jer, vakkundige heren die ook nog eens heel vriendelijk zijn, top!

Dino kwam vandaag met een collega onze wallbox installeren en we zijn zeer tevreden met zijn werkwijze en communicatie. Alles is netjes afgewerkt, de app is uitgelegd en de wallbox getest. Wij kunnen onze auto opladen. Bedankt voor de goede service.

Deskundige monteur

Vakmannen!

Ik las al over Cliff en Jerry en inderdaad, dat zijn vakmannen! Werken snel en secuur, alles ziet er keurig netjes uit, zowel buiten als in de meterkast. Erg blij met het eindresultaat. P.s. ze drinken maar weinig ;-)

Top service van vriendelijke mannen

Vandaag (10-05-2022) bij mij een laadpaal geplaatst. De heren zijn erg vriendelijk en zorgvuldig in hun werk. Ze hebben alles netjes opgeruimd na werkzaamheden en hebben zelfs het onkruid verwijderd waar ze de tegels hebben weggehaald en terug gelegd. Ze hebben alles goed uitgelegd.

De installateur wilde geen koffie maar ging gelijk aan het werk. Dat werk deed hij geweldig, binnen no-time had hij de kabel in de grond, de Alfen aan de muur en de meterkast weer dicht. Alles goed aangesloten. Super gedaan en zeer netjes gewerkt. Verder een goede uitleg gekregen over de laadpaal. Een zeer vakkundig man.

Behulpzaam

De extra mijl gegaan

Cliff en Jerry hebben top werk geleverd! Bij het doortrekken van de kabel onder de woning door bleek dat er drie buizen de weg versperde naar de gevel. Ondanks de modderige kruipruimte wisten zij toch de kabel er doorheen te krijgen. Ook qua afwerking van de laadpaal top werk geleverd. Helaas moet ons EV nog binnenkomen, maar we kunnen niet wachten om het uit te proberen.

Snel en soepel! Tnx Cliff en Jerry!

Snelle montage, supernetjes gewerkt en ook.nog vrolijk! Zelfs de mat nog gestofzuigd.

Snelle en deskundige installatie

Aardige installateur, met verstand van zaken.

Super service!

Dino heeft bij ons het laadstation geïnstalleerd. Goede communicatie en uitstekend werk afgeleverd! Wij zijn er helemaal blij mee, dus een echte aanrader!

perfect

Vandaag kwam Dino mijn Wallbox installeren . Even de mogelijkheden besproken en hij ging aan het werk . Hij wist waar hij mee bezig was en toen hij alles geinstalleerd had werkte het als een zonnetje en moet zeggen dat ik ook niet anders verwachtte. Rustig , netjes goed werk afgeleverd en mooi boegbeeld voor Laadkompas daar moeten ze zuinig op zijn .

Erg goede (technische) support!

Nadat paal vakkundig was geinstalleerd door een professionele monteur, bleek de laadsnelheid nogal laag. Op allerlei manieren is er getracht het euvel op te te lossen; door overigens goed getrainde staff. Uiteindelijk bleek het probleem bij de kabel te zitten. Dit was gesuggereerd door de support afdeling. Erg tevreden met de bereidheid tijd te nemen om het euvel boven water te krijgen. succes!

Duidelijke afspraken en een vakkundige monteur

Heb zelf de sleuf gegraven waar de kabel in gelegd moest worden. Wij hebben een oud huisje, dus om in de meterkast te komen was in mijn optiek een moeilijke klus. Maar het was zo geregeld om vanuit de kelder in de meterkast te komen. De monteur dacht samen met ons mee voor de beste oplossing. De meter kast smal en claustrofobisch, maar de monteur hoorde je niet mopperen. En dikke 3 uur en alles was gereed. Nu alleen nog wachtten op de auto. Begin augustus is de planning. En waarom geen 5 sterren. Er is zijn altijd punten voor verbetering. Bv zelf elektrisch gaan rijden ipv diesel.

Ik ben uitermate tevreden

Daham heeft de werkzaamheden heel netjes uitgevoerd. Hij is heel (klant)vriendelijk en correct.

Prima service, goed meegedacht. Prettig contact!

Via laadkompas een laadpaal voor thuis aangeschaft. Door Mick prima geholpen in het voortraject. Ik kon altijd bij vragen terecht! Daarnaast ook tijdens de installatie door Ilse fantastisch geholpen. De paal werkte in eerste instantie niet. Ik heb een nieuwe opgestuurd gekregen. Wat een service! Echter bleek het aan mij te liggen (toen de zonnepanelen zijn geïnstalleerd hebben ze een aanwezige 3 fase aansluiting misbruikt om dit snel en simpel te laten werken). Dit heb ik vakkundig weten te herstellen, waardoor de paal direct werkte. Eerlijk is eerlijk, via deze weg nogmaals excuses dat ik dit niet beter heb gecheckt voordat ik tijdens installatie contact met jullie heb opgenomen! Feedback naar jullie, vraag of er lampjes branden op de laadpaal, dit was namelijk niet het geval ;) Toppers jullie, dank voor de medewerking!

Great installation

I had a Wallbox installed by Hakim from Laadkompas. Quality of the work was excellent. Very happy.

Goed advies, snel geregeld, vriendelijk.

Fijn en meedenkend!

Dino heeft het laadstation snel en netjes geïnstalleerd. En bovendien was het leuk om hem te ontmoeten. Fijne ervaring en mooi resultaat.

Snel, eerlijk en enorm goed

Met Dino heeft Laadkompas goud in handen. Vanaf het 1e moment voel je dat deze man vakinhoudelijk TOP is. Dino, bedankt voor je komst, kunde en gezelligheid. Je hebt me een dienst bewezen. Altijd welkom!!!

Perfekt

Installateur Dino doet zijn werk meer dan uitstekend Gisteren Wallbox aangelegd door Laadkompas.naast vakmanschap is Dino ook een gezellige Monteur is ook belangrijk!!

Installatie is door de monteur (Pascal) van Laadkompas prima uitgevoerd

Laadkompas heb ik ervaren als een hele professionele partij. Dit geldt voor zowel het offerte traject als de plaatsing en installatie van het laadstation. Ze hebben me verbaasd over de snelheid waarmee ze konden leveren en installeren. De monteur was deskundig, vriendelijk en wilde graag tegemoet komen aan onze wensen!

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.