Klantgericht

Na de aankoop van ene elektrische auto had ik twee laadstations nodig voor twee totaal verschillende situaties. Buiten dat had ik nog een aanvullende eisen. Laadkompas heeft mij, na het stellen van een aantal gerichte vragen, een passende offerte gestuurd. Binnen een week waren de laadstations, geheel naar wens, in mijn bezit

Zeer tevreden over informatie die door medewerker Kishen Thakoersingh is gegeven.

Wist nul over laadpalen, maar ben zeer vakkundig geïnformeerd en prettig geholpen door Kishen en voelde dat ik serieus genomen werd. Dank voor de goede zorgen. Hartelijke groet, G.E. Ros

Goede service en zeer klantgeticht

Gewoon super !

Heel goede klantenservice, snelle levering en perfecte begeleiding

Nadat ik een offerte had opgevraagd bij Laadkompas, kreeg ik vrijwel meteen een uitgebreide mail met de voor mij interessante laadpunten. Vlak erna volgde een telefoontje van Laadkompas-medewerker Kishen Thakoersingh. Hij legde alle opties helder uit en gaf nog wat advies. Toen de keus eenmaal gemaakt was, bleken de levering en installatie al een paar dagen later te kunnen. Helaas kwam het laadpunt later binnen dan we hoopten. Ik had daarover in het weekend contact met Kishen. Hij beloofde het op maandagochtend first thing op te lossen; en dat deed hij dan ook. Die middag arriveerden laadpunt en installateurs keurig op tijd. Het werk is perfect en snel uitgevoerd. 's Avonds kreeg ik nog even een berichtje van Kishen of alles gelukt was; dat is de klantenservice die je wilt. Kortom: zeer tevreden.

Kon niet beter!!!

Perfect geadviseerd, heel goed geholpen. Een en ander is binnen vijf!!!! dagen perfect geïnstalleerd. Mooi en zorgvuldig gewerkt door de installateurs die ook op de aangekondigde tijd kwamen. Kan dit bedrijf zeer aanbevelen.

Goed, duidelijk en snel met reageren

Een verzoek ingediend en keurig te woord gestaan. Veel dingen besproken en goed meegedacht. Erg prettige samenwerking.

Helder en snel geregeld

Telefonische hulp was uitstekend. Goeie opvolging en netjes geïnstalleerd. Ook het belletje na afloop met de vraag of alles naar wens is verlopen wordt gewaardeerd.

Prettig - Behulpzaam en juist advies

Via New-Motion in kontakt gekomen met Laadkompas BV, ik ervaar de mensen van Laadkompas BV als behulpzaam, en meedenkend bij het oplossen van problemen. Geven goed en duidelijk advies.

Alles klopte

Scherpe prijzen, afspraken kloppen, installatie klopt en werkt, prima

vlotte afhandeling, heldere prijzen, goede informatie en uitleg

Heel snel offerte ontvangen, goed advies, alle vragen werden per omgaande beantwoord, monteurs die hun vak verstaan en netjes werken.

Super service!

Tijdens mijn zoektocht naar een laadpaal voor mijn elektrische auto kwam ik uit bij Laadkompas. Na een online aanvraag werd er door Mick direct contact opgenomen en een passend advies gegeven. Ook bij latere vragen werd er direct gereageerd. Uitstekende service van Mick & het bedrijf Laadkompas.

Snel geleverd en aanpassing toegepast zoals gevraagd

Prettig te woord gestaan. Aanpassing goed uitgevoerd. Zeer snel en op tijd geleverd. Geen display beschrijving, na een telefoontje alsnog toegestuurd. Kan Laadkompas zeker aan bevelen. Gerrit

Goed advies, snelle levering

Op zoek naar een laadpaal voor privégebruik werd ik uitstekend geholpen door Mick. Uiteindelijk gekozen voor de Webasto Pure die binnen 2.dagen werd geleverd en installatie ging erg eenvoudig. Apparaat werkt helemaal conform verwachting..

Topper. Snel, deskundig, eerlijk

Op mijn informatieverzoek meteen reactie per mail en ook de dag erna teruggebeld door Mick Bakker. Samen tot de conclusie getrokken dat mijn huidig oude laadpaal nog voldoet. En ook tips ontvangen voor aansluiting. Bij toekomstige aanschaf nieuwere laadpaal kom ik hier zeker terug. Ga zo door mannen. !

Goed contact en goede antwoorden op vragen

De informatie was duidelijken kwam snel.

Tot nog toe goed

Laadpaal moet nog geleverd worden, maar de verkoper heeft goed en geduldig geadviseerd.

Onverwachte kosten achteraf

Drie laadpalen gekocht voor onze organisatie. Betaald en snel geleverd. Op de installatie moesten we een tijdje wachten door Coronacrisis. Achteraf kregen we een forse nota voor het meerwerk van de installatiekosten. Daardoor verdubbelde de prijs voor de laadpalen.

Geachte heer, Bedankt voor uw feedback. Belangrijk is om te vermelden dat wij een modulaire prijsopbouw bij de installatie hanteren. Uitgangspunt is dat er bij ons alleen daadwerkelijk uitgevoerde werkzaamheden in rekening worden gebracht. Vooraf werken wij vaak met een standaard installatie, waar de meest voorkomende werkzaamheden al in zitten. In dit geval zie ik dat het relatief ver was van de meterkast naar de drie laadstations (ongeveer 40 meter) en dat er nog grote werkzaamheden aan de meterkast zijn uitgevoerd doordat het ging om drie laadstations op 1 groepenkast. Hierdoor is er bijvoorbeeld extra voedingskabel gefactureerd doordat in onze standaard installatie 10 meter zit inbegrepen. Doordat het van tevoren nooit echt exact duidelijk is hoeveel meters er exact worden gebruikt worden wordt bijv. de bekabeling altijd op basis van daadwerkelijk gebruik gecorrigeerd. Dit voorkomt dat er teveel wordt betaald.

Erg prettige, vriendelijke en kundige mensen.

De mensen bij laadkompas zijn allereerst heel vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn ook nuchter, eerlijk en denken met je mee. Service is top, verwerking is netjes en niet bureaucratisch. Dankjewel Laadkompas!

Vakkundige advisering.

Heel plezierig contact en deskundige begeleiding.

Doen wat ze beloven!

Zeer moeilijk pand met hele dikke muren, moesten zelf een diamant boor halen om de klus te klaren, helaas niet in één dag maar de monteur onderhield netjes contact met mij, en is snel terug gekomen om de straat weer dicht te maken. Zeer vriendelijke monteurs!

goed en flexibel

Ik heb iets langer meten wachten met de installatie ivm met de vele elektrische auto's die einde jaar verkocht zijn, maar service en kwaliteit van opleveren waren goed

Lage Prijs

Paar offertes elders opgevraagd en daarna bij Laadkompas uitgekomen. Aanzienlijk verschil qua prijs met de rest. Goed meegedacht met de installatie.

voordelige en snelle installatie

binnen 2 weken laadpaal geleverd en geïnstalleerd goede prijzen vriendelijke klantenservice

Over Laadkompas

Laadpaal kopen thuis of bedrijf? Bezoek onze website voor meer informatie.