Klantgericht en komt afspraken na

Snelle deskundige voorstellen en aansluiting goed geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben positief over laadkompas

Ik ben door Ismet (hoop dat ik het goed schrijf) heel goed geholpen. Hij voelt de klant goed aan en regelt het voor je en dat vind ik erg prettig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring met de medewerkers van laadkompas

Het advies en de plaatsing van een laadkast is uitstekend verlopen. Ze hebben goed meegedacht in dit proces.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

aansluiten hardware perfect, registratie is moeilijk

als je eenmalig de registratie moet doen ben je een paar uur verder, dit zouden jullie moeten doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle kundige levering, montage en aftersales!

Deze mannen kunnen snel schakelen met korte lijnen en een goede prijs. Ook bij vragen kun je goed bij hen terecht

snel en betrouwbaar

Men wist nog van een vorige aanvraag - en is daar op doorgegaan. Daarna zeer snel apparatuur in huis, en twee weken later de inbouw. Netjes gewerkt, ziet er keurig uit.

snelheid met kwaliteit

De 3 keuzes in de offerte zijn heel minimaal toegelicht. Je moet zelf op internet nog zoeken wat het precies inhoudt en welke opties er binnen de 3 keuzes nog zijn. De telefonische uitleg is daarentegen uitstekend en gericht op het adviseren van een functionele laadbox zonder overbodige franjes, tegen zo laag mogelijke kosten. De levering en installatie is perfect en volledig uitgevoerd inclusief een stukje straatwerk. De laadbox was binnen een week na accordering van de offerte operationeel! Heel goed!

zeer positief

Zeer Positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hier word je als klant blij van!

De zoektocht naar een laadpunt voor thuis viel ons eerlijk gezegd niet mee. Als je niet heel technisch onderlegd bent, is het aanbod groot en hetgeen je voor je eigen gebruik nodig hebt niet altijd duidelijk. Hierdoor liggen adviezen ver uiteen, en indicatieve prijzen nog verder. Daarnaast zijn gemiddelde levertijden aanzienlijk, wat zeker met een elektrische auto in het buitengebied om praktische oplossingen in de laadpunt-loze tijd vraagt. Wij hadden in eerste instantie wat twijfel bij Laadkompas, omdat we zelf hechten aan contact in levende lijve. Het contact met Tim, en met name zijn eerlijke advies, veranderde dat meteen. Laadkompas adviseert eerlijk en werkt met scherpe en transparante tarieven. Je wordt niet overvallen met aanvullende materiaalkosten en ze leiden je niet naar producten die je voor jouw gebruik niet nodig hebt. Als kers op de taart kon de paal binnen 10 werkdagen geïnstalleerd worden, wat ook nog eens op keurige wijze geschiedde. Bij zoektochten naar een partner die een laadpunt kan installeren, zou ik eenieder aanraden met Laadkompas in zee te gaan.

Goede en snelle service.

Wat mij het meest is opgevallen is de snelle reactie op vragen van de klant. Ook het meedenken over oplossingen en voorstellen voor een beste oplossing zijn mij bijgebleven. Kortom, echt een aanrader.

Prima ervaring

Laadpaal netjes verzorgd en snel geplaatst door een vakkundige installateur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect, snel en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Fijn geholpen en geadviseerd. Na akkoord super snel geschakeld. Vanaf informatie tot leveren en monteren heeft slechts 1 week geduurd.

Zeer goede ervaring

Goede hulp bij bestelling, er wordt ruim voldoende tijd genomen om vragen te beantwoorden. Er is 1 aanspreekpunt. De installatie van de laadpaal is goed gedaan, netjes afgewerkt en geen afval achter gelaten. Ook eventuele hulp na het plaatsen van de laadpaal is zeer goed. Al met al een zeer goede ervaring.

Snel, accuraat, duidelijke communicatie

Snel, accuraat, duidelijke communicatie

Snel, duidelijk en accuraat

Zeer tevreden over de snelle en goed service van Tim. Vrijdag het eerste contact en dinsdag staat er een werkende laadpaal bij mij thuis is Eindhoven. Chapau!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service & vriendelijke personeel.

Ik heb de Webasto Pure Black Edition aangeschaft via Laadkompas, nu een maand in gebruik en het bevalt prima. Bedankt voor de service en advies.

Snel en goed advies

Snel en goed inhoudelijk advies afgestemd op mijn persoonlijke situatie. Uiteindelijk zeer prijs gekregen en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

geode service en voorlichtingen. Afspraken worden nagekomen

goede uitleg en voorlichting en meedenken. goede service

Vriendelijk en behulpzaam

De verandering van een andere datum voor het plaatsen van de laadpaal kwam niet goed over bij jullie. Daar moest ik wel een paar keer achteraan. Verder vond ik het vreemd om een factuur al te betalen terwijl ik nog niks had ontvangen. Voor de rest was het oké.

Professionele uitvoering opdracht

Ik vond het prettig dat er af en toe gepoogd werd om de installatie van de laadpaal te vervroegen als er een andere afspraak uitviel. Helaas kwam dat voor mij nooit goed uit. Maar poging gewaardeerd. Installatie werd professioneel gedaan. Tegelwerk niet optimaal, nog afwachten of de komende weken klinkers weer inzakken. Werk werd goed afgeleverd en voldoende informatie om zelf met laadpaal aan de slag te gaan. Vooraf misschien beter overleg over de schakelkast en de mogelijkheden. Ik was verrast dat het laden lang duurt en dat de drie fase aansluiting niet mogelijk was tenzij extra werk gaat plaatsvinden. Maar nu achteraf na overleg met deskundige lijkt het nu niet zinvol te zijn om dit extra werk te verrichten. Had ik liever van te voren willen begrijpen.

Snelle duidelijke service

Wij hebben duidelijke informatie ontvangen over de verschillende laadpalen. telefonisch werd ook nog een en ander toegelicht. de laadpaal werd eerder geleverd dan vooraf gezegd, helemaal goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service - probleem goed opgelost

a

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goed, kundig en behulpzaam

Ik ben zeer kundig geholpen door laadkompas. Alles goed geregeld, geleverd en aangesloten. De after care is ook bijzonder goed te noemen. Geen vraag ik te gek, ook niet als je wat vaker belt of mailt voor extra duidelijkheid. Men blijft zeer professioneel en geeft goede adviezen. Ook weten ze als geen ander welke paal het best bij je auto past en wat het maximale KW word met opladen. De meterkast word zodanig aangepast en ik laad nu een fijne 5,8kw thuis met mijn Kia e-Niro. Prima te noemen. Ook de prijzen zijn ongeëvenaard goed geprijsd. 2 palen gekocht voor kantoor en 1 paal thuis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige vlotte communicatie. Goed advies. Prijs is lager dan wat ik elders tegenkwam.

Over Laadkompas

Laadpaal kopen thuis of bedrijf? Bezoek onze website voor meer informatie.

Filter op Taal