Absolute aanrader!

Zeer positieve ervaring met Laadkompas gehad. Goed bereikbaar, veel verstand van zaken en zeer vriendelijk geholpen. Laadkompas raad ik dus iedereen aan.

Perfecte ervaring, op en top geregeld!

Wij hebben een uitstekende ervaring met Laadkompas. De offerte was helder en alles is uitgevoerd naar afspraak. Wat ik prettig vond is dat de installateurs van tevoren contact op namen om wat voorbereidingen te bespreken. Hierdoor kon de installatie vlekkeloos verlopen. Een paar dakpannen waren wel kapot gegaan, ook dit stond al van tevoren aangegeven en de reserve dakpannen waren dan ook voorbereid. De uitleg van de installateurs was helder en al mijn vragen konden worden beantwoord. Tijd nu dat het zomer wordt en dat we kunnen gaan besparen (en natuurlijk het milieu verbeteren:)) Dank voor jullie goede zorgen.

Wat een slecht bedrijf

na 4 keer een monteur en maanden verder Nog steeds geen werkende laadpaal eerst Moest ik de meterkast vervangen flinke kosten, waarvan de elektricien zij dat dat eigenlijk niet nodig was. Daarna nog diverse monteurs langs geweest die elkaar de schuld geven dat het niet goed was aangesloten, tevens had niemand enige kennis van de laadpaal. Nu maar zelf een elektricien ingeschakeld om de boel aan te sluiten kortom ga niet in zee met dit bedrijf

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Helaas is de installatie bij u niet naar wens en volgens onze standaarden verlopen. Een laadpaal is een relatief zwaar apparaat die veel vraagt van een elektriciteitsaansluiting. Om een juiste werking te garanderen is het noodzakelijk dat de aansluiting volledig in orde is, ik zie dat de installateur tijdens het eerste bezoek hierover heeft opgemerkt dat de laadpaal niet samen werkt met de zonnepanelen met het advies voor het vervangen van de groepenkast. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u dat wenst dan kunt u uiteraard tav onze directie gebruik maken van de klachtenprocedure, zie: https://laadkompas.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/klachtenprocedure/ Groet, Laadkompas

Goed advies, snelle reactie(s), vriendelijke/kundige installateur

Goed advies, snelle reactie(s), scherpe prijs, vriendelijke/kundige installateur

zeer alert,deskundig en klantvriendelijk.

door omstandigheden had ik niet de juiste keus gemaakt. Uw medewerker viel dit op en hij heeft me door de keuzelijst geholpen. Zeer klantvriendelijk. dat maak je niet vaak mee. chapeau

Snelle levering en prima installatie

Na ontvangst van de informatie, goede uitleg over het product en de werking heb ik de Wallbox Pulsar besteld, deze werd snel geleverd. Installatie afgesproken en de 2 monteurs hebben alles keurig geïnstalleerd, netjes opgehangen en kabels weggewerkt. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Zeer goede service

Oplaad unit werd stuk aangeleverd binnen 2 dagen zonder problemen weer nieuwe unit geleverd. Top service.

Heel goede klantenservice, snelle levering en zeer vlotte installatie.

Na aanschaf van een nieuwe elektrische auto was ik op zoek naar twee laadpalen, één voor ons bedrifspand en de andere voor thuis. Nadat ik Laadkompas had gebeld, kreeg ik duidelijke informatie en goed advies van Kishen Thakoersingh en even later volgde via email een offerte. Helaas kon door de grote drukte, vanwege enorme aanvraag van laadpalen, de installatie minimaal twee weken duren. Ik stelde voor om zelf op zoek te gaan naar een installateur en kon dezelfde dag alvast de eerste laadpaal ophalen. Helaas bleek het vinden van een installateur moeilijker te zijn dan ik had gedacht en nam weer contact op met Laadkompas. Aan Mick Bakker de situatie uitgelegd waarom de laadpaal in ons bedrijfspand op zeer korte termijn al nodig was en hij kon gelukkig een monteur regelen die de laadpaal over drie dagen in de vroege ochtend kan komen installeren. En mochten de werkzaamheden een beetje vlot verlopen dan was er misschien wel tijd om ook de andere laadpaal op mjn privé adres te installeren. De avond voor de installatie werd de andere laadpaal persoonlijk afgeleverd door iemand van Laadkompas. In de vroege ochtend had de monteur de eerste laadpaal al binnen twee uur gemonteerd en had hij tijd over om de tweede laadpaal te installeren. Ook deze installatie verliep voorspoedig dankzij de vakmanschap van deze monteur. Heel vlot en secuur gewerkt, mijn complimenten. Wat mij betreft heeft Laadkompas een zeer tevreden klant erbij. Een dikke tien voor de service, klantgerichtheid en vakmanschap. Laadkompas, heel erg bedankt.

prettige en professionele gesprekken

Het is mijn eerste ervaring met elektrisch rijden en de medewerkers van Laadkompas hebben mij voorzien van duidelijke informatie en goed geholpen met het maken van de juiste keuzes inzake de aanschaf van een laadpaal. Bedankt daarvoor!

Snelle advisering die to the point is

Word snel teruggebeld. Geven indruk te weten waarovcer ze praten en deskundig zijn. Verder duidelijke contractvorming. Prima!

Vriendelijke en servicegerichte partij

Omdat ik een (zeer)jong occasion gekocht heb waarbij ik zelf een laadpaal diende te voorzien was ik op zoek naar een partij die me duidelijk kon aangeven aan de hand van mijn wensen wat de mogelijkheden waren. Wat ik erg waardeer is dat ze je geen onnodige zaken aan gaan smeren, en met je mee denken. Dus na een aantal informatieve en vriendelijke gesprekken zijn we tot een overeenkomst gekomen. Ze waren zelfs bereid de zending vooruit te sturen, mede omdat de wagen al snel geleverd werd. Ook werd er meegedacht aan de installatie ervan of ik bv. gedacht had aan de datakabel en of mijn huidige aansluiting voldoet, dit ondanks dat ik de installatie zelf uitvoer. Ook kan je op een later tijdstip extra (optionele) componenten bijbestellen. De reden waarom ik een dergelijk goede beoordeling geef is dat ik zelf in de techniek zit. Als ik eerdere reviews lees, begrijp ik dat het niet leuk is als iets niet gaat zoals verwacht wordt. Ik begrijp ook dat niet altijd alles vlekkeloos kan gaan, maar de wil en inzet van een bedrijf om een situatie op te lossen en uiteindelijk de kwaliteit te geven die gewenst is dat is belangrijk (Kijk maar eens naar het gegeven betreft de EV box en Swappee, Laadkompas biedt uit eigen beweging een vervangend (ander) product). Wat mijn bestelling betreft daar ben ik zeker tevreden mee.

Super geholpen door enthousiaste mensen

Zowel met aanschaf als na installatie goede hulp en advies gekregen. Bedankt Team Laadkompas!

Meterkast verkeerd aangesloten en losse kap op laadpaal

Een start up bedrijf, kan natuurlijk altijd wat misgaan. Bij de voordeur prima advies, keurig geholpen. Voor de laadpaal installatie moest ook meterkast worden aangepast en de aansluiting verzwaard. Tot mijn verbazing werden groepen van in serie aangesloten en de kookgroep verwisselt met andere groepen. Dit werd prima opgelost. Week later nieuwe auto en werd de laadpaal in gebruik genomen. Werkt prima , maar afdekkast blijkt mee te komen elke keer als je de stekker uit de laadpaal ( new motion) haal. Is waarschijnlijk verkeerd gemonteerd. Uiteraard melding van gemaakt, gebeld en gemaild. Meneer er zitten schroefjes aan de onderkant ! Waar dan ? Nu vier weken later nog steeds niets vernomen, ik zet hem den ik maar vast met ducktape.

Beste Ron, Hartelijk dank voor de oprechte review. Vervelend om te lezen dat niet alles volgens wens is gegaan. Wij zijn inderdaad een snelgroeiend bedrijf. Ondanks deze snelle groei is kwaliteit altijd belangrijk voor ons en zullen wij altijd gaan voor volle klanttevredenheid. Ik laat intern uitzoeken wat de status is van uw verzoek. Wij zullen contact opnemen om dit zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Laadkompas

Vriendelijk, deskundig, geduldig en meedenkend.

Voor mij in deze tijd een uitzonderlijke klantbeleving. Na op maat advies volgde snel een zeer concurrerende offerte, welke ik accepteerde. Na acceptatie kreeg ik speciale aanbieding van Audidealer van den Udenhout, waarin de installatiekosten van €490 voor rekening dealer kwam. Een vriendelijk verzoek was voldoende om de opdracht bij Mick Bakker van Laadkompas te annuleren! Dit is toppunt van het leveren van klantwaarde. Dank Mick Bakker en Laadkompas.

deugdelijk laadstation

We hadden een eenvoudig laadstation nodig. Snel een offerte gehad en afspraak gemaakt. De montage ging helaas niet geheel naar wens maar is uiteindelijk wel naar tevredenheid opgelost. Er werd ook nagebeld of alles goed opgelost was.

Vriendelijk en meedenkend, ook zonder verkoop!

Offerte aangevraagd via de website. Accuraat advies gekregen. Voor extra info toch nog even gebeld en uitstekend geholpen! Bleek dat ik geen nieuwe laadpaal nodig had, maar met een adapter uit de voeten kan. Geen verkoop voor laadkompas en toch uitgebreid geholpen. Uitzonderlijke service!

Prima product en dienstverlening, het werkt gewoon gemakkelijk.

Heb 5 jaar de Lolo type 1 voor mijn Hybrideauto gebruikt. Dus thuiskomen stekker er in en laden. Elke keer de pas zoeken en bij de lader houden is niet nodig. En om de gebruikte stroom terugbetaald te krijgen hoef je slechts 1 maal per maand of kwartaal de pas langs de lader te houden en het wordt netjes betaald. Deze week een type 2 lader met load-balancer laten installeren voor mijn volgende elektrische auto. Complimenten voor de monteurs waren pas om 19:30 uur klaar en moesten toen nog een uur rijden naar huis. Allemaal geen probleem hadden lol in hun werk.

Juiste informatie, goed advies, goede prijs en service!

Veel leveranciers gebeld. Voor Laadkompas gekozen, omdat de informatie, advies, service en levering goed zijn, zoals afgesproken en zelfs iets meer ;) Niet onbelangrijk, prijzen zijn ook goed! Geen verkooppraatjes, goede voorlichting en duidelijk advies. Zeker als je geen ervaring hebt met EV en de keuze te divers is. Zij laten je de bomen door het grote bos zien. Leggen alles geduldig uit ook als je niet zoveel verstand hebt van deze materie en maken de keuze makkelijker. Doordat ze naar de klant luisteren en willen dat je tevreden bent. Fijne ervaring! Zowel de mensen aan de telefoon en de adviseurs. Bedankt team van Laadkompas :)

nette correcte afhandeling

goede ervaring

Vlotte professionele installatie

Adequaat begin waarin de installateur vraagt mijn laadpunt alvast toe te voegen aan de pas. Is duidelijk in wat zij gaan doen. Goed in de afwerking. Het allemaal netjes geïnstalleerd

Mooie start-up met de juiste expertise en klant-instelling!

Ik was me aan het orienteren op een prive laadmogelijkheid bij mijn thuis (via de werkgever) en kwam uit bij laadkompas. Goed te woord gestaan, snelle actie (offerte) en bekwame mensen!

Profe advies

Adviseur stelde de juiste vragen en kwam met een adequate offerte.

Goed advies en alles prima geregeld.

Uitgebreid en goed passend advies gekregen. Na akkoord op offerte de laadpaal netjes ontvangen en door de eigen technische dienst van Laadkompas heel professioneel geïnstalleerd. Prima service en duidelijke informatie gedurende het hele proces.

Goede begeleiding van begin tot eind!

Vanaf het 1e moment is er duidelijk een transparant gecommuniceerd over de (on)mogelijkheden. Installatie en voorbereiding daarop erg praktisch en soepel verlopen.

Goede informatieverstrekking en goed werk

Het kantoor van Laadkompas is goed bereikbaar, geeft goede informatie over de mogelijkheden, vlotte beantwoording van vragen, geeft vooraf duidelijkheid over de kosten en ook de monteur was vriendelijk en klantgericht. De laadpaal staat op precies de juiste plaats op onze oprit.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.