Precies volgens afspraak

Goed advies. Levering en plaatsing precies volgens afspraak. Drie aderige grondkabel niet mee door de monteur werd vervangen door 5 aderige kabel nou ja ook prima.

Prima gegaan

Prima ervaring.

waardeloos, komen afspraken niet na!

werkt niet vlgs protocol dus vergeet je van alles. Maar dit vervolgens oplossen is niet wat laadkompas zich sterkt voor maakt. Je hoort gewoon niets meer van dit bedrijf.

Goed geregeld!

De installatie verliep soepel zonder problemen

Goed advies en goede prijs

Ik had een laadpaal nodig vanwege mijn nieuwe elektrische lease-auto. Ik weet er niet heel veel van, maar bij laadkompas nemen ze gewoon de tijd voor je en leggen alles goed uit zodat je een goede keus kunt maken. Zowel Kishen als Mick zijn prettige mensen om mee af te stemmen. Reageren snel op mail en per telefoon.

Prettige samenwerking

Installatie laadpaal vlot verlopen. Fijne behulpzame monteur.

Prima bedrijf

Positief gesprek met de informatie die ik nodig had Nette offerte Correcte montage. Keurig aan de planningsafspraak gehouden

Onbetrouwbaar

Ze houden zich niet aan de afgesproken levertijd. Eerste installatieplanning 4 weken na orderbevestiging terwijl 2-3 weken afgesproken is. Afgelopen week is de installatie ivm de weersomstandigheden 2 weken uitgesteld terwijl de installatie binnen gedaan moeten worden. Vanmiddag is deze wederom 2 weken later gepland. Telefonisch niet meer bereikbaar. Communiceer gewoon eerlijk dat de levertijd langer is bij orderaanname, en zet mensen niet met rug tegen de muur aan als er al betaald is.

Snel, lekker duidelijke communicatie en alles zoals afgesproken

Uitstekende service en snelle levering

Ik ben goed geholpen om de juiste keuze te maken en levering ging super snel.

Goede communicatie en proactieve houding -> tevreden klant

De installatie is in stappen verlopen. Bij mij werkte niet alle functionaliteiten vanaf het begin. Door goede communicatie en een proactieve houding heeft Laadkompas de problemen opgelost en mij een tevreden klant gemaakt.

Top monteurs!

De monteurs waren zeer betrokken en hebben alle handelingen stap voor stap afgestemd. Ook de nacontrole en het instellen van de app verliep prima.

Goed geholpen en prima prijs!

Fijne adviezen en een goede, scherpe prijs.

Slechte communicatie en erg traag of niet reageren op mailtjes.

Zeer aardige verkopers aan de telefoon gehad. Volgen snel een offerte aanvraag op. Nadat de offerte was geaccepteerd, heb ik een zeer waardeloze ervaring gehad. Ik heb in mijn leven nooit de moeite genomen een review te schrijven, maar dit bedrijf heeft mij echt super geïrriteerd! Ik kreeg geen antwoord op mailtjes en terugbellen deden ze ook niet. Als klap op de vuurpijl kreeg ik nog een extra rekening. Ik werd echt heel verdrietig van de manier waarop zij met mij als klant zijn omgegaan. Het is mij dan ook een raadsel dat dit bedrijf een hoge review cijfer kan ontvangen. De enige reden dat het nog bestaat, is waarschijnlijk omdat ze in een groeimarkt opereren.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren want wij gaan altijd voor een 10. We gaan met uw feedback aan de slag.

Prima ervaring met klein aandachtspuntje

Na aanschaf hybride auto meerdere offertes aangevraagd voor het plaatsen van een laadpaal. Met de black friday korting deed Laadkompas uiteindelijk het beste voorstel. Het aandachtspunt is dat ik naderhand signaleerde dat de standaard installatiekosten in de offerte zaten ondanks dat mogelijk in de meterkast onvoldoende ruimte was voor de extra groep. Een foto van de meterkast was vooraf aangeleverd dus ik nam aan dat hiermee in de offerte rekening was gehouden. Na telefonisch overleg goede afspraken kunnen maken en uiteindelijk kwam de installateur tot de conclusie dat het in de bestaande groepenkast kon worden geplaatst. Installatie verliep vlot en prima. Zeer nette installateurs.

Waardeloos bedrijf. Op papier lijkt het allemaal super. Snelle reactie. Snel een offerte. Je moet foto’s toesturen en gegevens aanleveren Over de situatie. Je zou verwachten dat deze informatie wordt gebruikt. Dus niet. De installateur is bij aankomst maar weer vertrokken hij zag het niet zitten. Vervolgens geen oplossing. We hebben uit eindelijk een heel goed bedrijf gevonden. Zij hebben een nieuw meterkast geplaatst met 3 fase hoofdschakelaar en de laadpaal aangesloten.

Beste, vervelend om te lezen. Excuses voor de gang van zaken, dat had soepeler moeten gaan. We gaan ermee aan de slag om dit te verbeteren en we hopen dat we u hier de volgende keer van kunnen overtuigen.

Topbedrijf

Zeer klantvriendelijk,goed geholpen .ik heb 2 laadpalen gekocht.alles was goed geregelt,afspraken werden goed na gekomen. Zeer tevreden.

Heel fijn geholpen

Snelle offerte, goed advies en zelf montage werd goed begeleid (voor zelfmontage gekozen i.v.m. uitbreiden meterkast). Uiteindelijk wel hulp van Wallbox zelf maar dat ging prima. We hebben de Wallbox zelf opgehaald in Almere en werden super vriendelijk ontvangen.

zeer goede ervaring met laadkompas zowel in de voorbereiding als in de uitvoering

Ik heb onlangs een elektrische auto aangeschaft en was natuurlijk op zoek naar de juiste laadpaal voor thuis. Ik had Laadkompas via mijn dealer Pon gekregen en ben me hen in gesprek gegaan. Ik werd heel goed geholpen om de juiste oplossing te bestellen omdat ze met me meedachten wat mijn situatie is en welke oplossing er dan mogelijk was. en natuurlijk zo goedkoop mogelijk. het bestelproces ging eenvouding en ook de betaling. De dag erna werd er al een onderdeel geleverd. Binnen 2 weken werd het laadpunt geregeld. De monteur was erg kundig vakbekwaam en vriendelijk en binnen 4 uur was alles in orde en had hij het netjes aangelegd. Hij ging samen met mij checken of het allemaal werkte en daarna ging hij pas weg. Dat vond ik ook heel plezierig. De dag erna werd ik door de klantenservice gebeld of alles in goede orde was verlopen.Kortom ik beveel hen van harte aan.

zeer informatief en correct

Na een aantal plezierige en informatieve gesprekken de afgelopen weken met de heer Bakker van Laadkompas, is gekozen voor een Wallbox. Een snelle en correcte levering. Echter door een fout bij de garage gaat de levering van de auto niet door. Na contact met mevrouw Schrage en uitleg van de situatie kon de aankoop ongedaan worden gemaakt. Dus voor nu even geen laadpaal, maar mocht het zo zijn dat in de toekomst toch elektrische auto wordt gekocht, kom ik terug bij Laadkompas.

Prettige communicatie

Communicatie was prima, ook de aftersales. Bij levering kwam de verkeerde kleur. Nieuwe kap met goede kleur werd later prima geleverd. Het aansluiten kostte meer tijd dan ik dacht, maar het ziet er goed uit. Geprobeerd heb ik het nog niet want mijn auto moet nog geleverd worden. Ik ga er vanuit dat het goed werkt ook.

Prima geinformeerd en snel

Allles op korte termijn super geregeld in een drukke tijd van het jaar . Aansluiting van laadpaal op stoppenkast is daarna ook prima verlopen. Hartelijk dank Mick voor uitleg en advies.

In eerste instantie prima. Schandalig aan het einde

Op zich is de plaatsing van de laadpaal prima verlopen. Aan het einde van de plaatsing kwam de monteur binnen en vertelde alles wat er was gedaan en of we even werkbon wilde tekenenen. Alle ziet er goed uit dus ok.. Nog dezelfde avond bleek de laadpaal niet goed te werken en moesten we enkele weken wachten voordat ze dat kwamen oplossen (een flinke misser). Vervolgens is het opgelost en krijg ik een na rekening van de extra kosten van kabels en bestrating, Mijn oog valt daarbij op een duidelijke verkeerde aantal strekkende meters en stuur daarover een mail. Ik hoor daarna 1 week niets en krijg dan eindelijk antwoord .. u heeft voor de bon getekend.. dus uw probleem. Vervolgens fotos en feiten heen en weer gemaild.. volstrekt genegeerd en dan gisteren een herinnering ontvangen ..Het gaat echt maar om weinig geld maar het is een principe zaak dat je als bedrijf zorgvuldig werkt en niet 2.95 afrond naar 4 meter. En 12 meter kabel naar 16..

Hulpvaardig, meedenkend en open. Complimenten.

Direct vanaf het begin snel gereageerd en actief meegedacht. Staan open voor alle vragen en nemen de tijd. Installatie netjes en in overleg gerealiseerd.

super geholpen , zeer goed advies

zeer praktische tips, goed persoonlijke begeleiding do en don'ts, daadkrachtig en vriendelijke service

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.