deskundige installatie

Prettige en deskundige medewerker. Laadpunt snel en vakkundig geplaatst.

Zeer fijn!

Ik ben van begin tot eind zeer goed geholpen. Ook de twee heren van de montage Cliff en Jerry waren heel leuk en vakkundig. Alles is netjes aangesloten en uitgelegd. Al met al een hele fijne ervaring gehad.

Alles prima in orde, incl instalatie!

Alles netjes, snel en vakkundig opgepakt. Wij hadden ook twee erg goeie en relaxte installateurs: Cliff en Jerry Helemaal top tor nu toe.

Kundige installatie

Zeer netjes is mijn installatie uitgevoerd, zowel meterkast als de montage aan de wand buiten is net opgeleverd en uitleg gekregen over de wallbox, helemaal blij

Heel tevreden

Installatie van de wallbox in mijn garage is keurig, snel en deskundig uitgevoerd. Inmiddels werkt alles naar tevredenheid.

Fijne installateur, helaas geen uitleg bij activatie van de paal

Fijne installateur, helaas geen uitleg bij activatie van de paal

Service zoals het behoort te zijn.

Prima contact, medewerkers zijn professioneel en ter zake doende.,

Nu onze Wallbox defect is duurt het wel heel lang voor dat het herstel wordt !

Onze Wallbox is defect en de monteur die toen onze Wallbox heeft aangesloten heeft toch wel een gat achter gelaten in onze geheugen en de muur en de kabellint is ook niet waterpas langs de muur geplaatst . Maar ik heb eergisteren de nieuwe Wallbox gekregen en 5 augustus kunnen jullie pas een monteur sturen dus nu moet in voor het opladen naar een opbaar laadpunt en dat gaat ons toch geld kosten . En jullie hebben daar geen vergoeding voor , dus daar laten jullie dus punten vallen . Vrienden van ons gaan ook een elektrische auto kopen maar ik kan niet een positief verhaal vertellen over jullie montage of serivice aangaande het om wisselen van de nieuwe Wallbox . Dus het schort dus best op deze punten . Dus will n jullie in de toekomst voorkomen dat zulke dingen weer gebeuren dan is serivice bij deze ongemakken de oplossing .

Beste Herman, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben zo snel als mogelijk gehandeld. Uw eerste melding was dat u een storing ervaarde in uw laadstation, 24 uur later heeft u ons gemeld dat de storing door onze hulp verholpen was. Bovenstaande speelde zich op een vrijdagmiddag af. Die maandag hebben wij elkaar weer gesproken en helaas bleek de storing toch niet verholpen te zijn. Het herstelproces was na het eerste contact al in gang gezet, deze hebben wij na uw melding dat de storing verholpen was uiteraard stop gezet. Diezelfde maandag hebben wij hetzelfde herstelproces opnieuw opgestart en wordt binnen 5 werkdagen uw laadstation vervangen voor een nieuwe exemplaar. Alsnog bedankt voor uw feedback en wij zullen dit verwerken in onze interen processen. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

Prima Service, komen afspraken na.

Zie boven.

Verkoper: Oscar is een top vent en neemt goed contact met je op en helpt je goed. Communicatie; hierna volgen een tal van dezelfde mails over foto’s. Ook is er veel niet duidelijk over welke kabel, hoe lang etc etc. Zou fijn zijn als er een algemene brief komt waarin alles opgesomd staat. Monteur; was mooi op tijd. Prima kerel en verstaat zijn vak goed. Werkt netjes!

Van advies tot en met realisatie een dikke 10

Laadkompas is eenvoudig op het internet te vinden. Men reageert vrijwel direct op een contactverzoek. Dit ervaarde als ontzorgen. Hert enige wat wij moesten verzorgen was een foto van de meterkast, informatie over wel/geen kruipruimte en een inschatting van de kabellengte van meterkast naar laadstation. De offerteaanvraag werd binnen 10 minuten ingezet in een overzichtelijke offerte. Men hield zich keurig aan de montageafspraak en troffen een prima vakkundige monteur die voor inbedrijfstelling zorgdroeg. Met vriendelijke groet, Energy Networks B.V.

Alles goed geregeld van offerte tot plaatsing

Duidelijke offerte Alles snel geregeld Op de dag van plaatsing alles goed verzorgd door Dino!

Dino heeft zaken goed geïnstalleerd

Overleg instellingen zijn door het call center niet goed opgepakt. Dat was jammer en

Top support!

Heel erg goed geholpen achteraf met instellingen. Super helpdesk. Snel en vriendelijk en doeltreffend

Goede service en montage!

Laadkompas werd mij aangeraden door een collega en heb ik ervaren als een prettige en professionele organisatie. De website is duidelijk en je ontvangt snel een goede offerte. Deze werd keurig opgevolgd met een telefoontje om advies te geven zonder “pusherig” over te komen. Ook de installatie verliep goed. De monteur (Dino) werkt netjes, heeft verstand van zaken en is bovendien erg vriendelijk. Speciale complimenten voor accountmanager Jelmer en de monteur Dino!

Blijf aanmaningen krijgen ondanks dat ik betaald heb

Prima ervaring rondom levering product. Ik blijf echter maar aanmaningen ontvangen ondanks dat ik direct via iDeal betaald heb. Callcenter gebeld, zou het doorzetten intern om dit op te lossen. Krijg vervolgens opnieuw aanmaning. Opnieuw gebeld en nu wordt aangegeven via bandje dat je e-mail moet sturen. Ben benieuwd of het nu opgelost wordt.

Maken prima afspraken die perfect worden nagekomen!

Ik had vrij snel box nodig. Ik werd prima te woord gestaan, vragen werden duidelijk beantwoord en bestelling werd precies zoals afgesproken en op tijd geleverd. Twee dagen geleden besteld, en nu hangt hij al aan de muur. Dit bedrijf is een aanrader!

persoonlijk top.

persoonlijk top snel handelen bereikbaar afspraken nagekomen prijs/kwaliteit verhouding ?????????

Goed en duidelijk advies.

Goed advies over de mogelijke opties en met een blik naar de toekomst. Goed bereikbaar voor vragen en vragen per mail worden ook snel beantwoord.

Zeer tevreden over het plaatsen van mijn wandcontact in de garage!

Op de vooraf afgesproken datum en tijdstip kwam een zeer klantvriendelijke jongeman (Dino) om het wandcontact aan te leggen in onze garage met eigen meterkast. Na het snel inventariseren van de wensen ging hij direct aan de slag. Na de installatie heeft hij op een vriendelijke manier alles uitgelegd en de werking van alles en gecontroleerd op de juiste werking. Zeer tevreden met het resultaat.

Informatief, klant -en servicegericht

Sneller levering laadpunt en installatie binnen twee weken zoals afgesproken ivm snelle levering EV. Enige hapering bij 1e installatie afspraak. Dit is volledig hersteld en verholpen door nieuwe afspraak binnen 2 dagen, door de planning. Prima installatie en aflevering laadpunt door Cliff en Jerry met de benodigde informatie over bediening en installatie van de Wallbox Copper app. En nu genieten van de EV die thans grotendeels wordt opgeladen door de zonnepanelen.

Aanbevolen proces e2e

Verkoopproces was 5 sterren. Deskundige, eerlijke aanbevelingen (niet alleen de duurste). Proberen te verkopen - duidelijk - maar niet te agressief. Product een paar dagen ontvangen Installatieproces was ongeveer 3 sterren. U wordt verzocht vooraf een aantal vragen in te vullen en deze samen met een aantal specifieke foto's in te leveren. Geen feedback ontvangen, zelfs geen bevestiging van ontvangen. Erger nog, de installateur ter plaatse had geen kennis van de formulieren en de foto's, dus we begonnen vanaf nul en we verspilden allebei tijd. De installateur was super vriendelijk en zag eruit alsof hij wist wat hij deed. Alle installatieboeken en documenten die hij weggooide, ik vond ze in de vuilnis die hij achterliet en vind dat het aan de klant moet worden aangeboden.

Snel en kwalitatief

Goed advies vanaf bestelling tot installatie! De producten waren zeer snel geleverd. Installatie is zeer deskundig en vakkundig uitgevoerd.

Goede voorlichting, duidelijke afspraken, die nagekomen worden. Monteurs hebben keurig werk geleverd en gingen pas we toen het systeem getest was op mijn EV en werkte.

Dino is een vakbekwame monteur.

Dino ging heel doelgericht te werk. Was zeer kordaat in het herkennen en verhelpen van het probleem.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.