Prima. Top.

Kennis van zaken. Vriendelijk. Adequaat.

Ik beveel een ieder Laadkompas van harte aan

Begin november 2021 heb ik een hybride auto gekocht en na enkele dagen opladen met een simpele oplaadstekker besloot ik op zoek te gaan naar een professioneel laadstation. Na even wat googlen zag door de bomen het bos niet meer vanwege de vele sites met nog meer verschillende laadpaal varianten. Op de site van Laadkompas zag ik dat ze slechts 3 laadpalen aanboden dus liet ik mijn gegevens achter voor een persoonlijk advies. Nou dat was een verhelderend telefoongesprekje. Een vriendelijke medewerker van Laadkompas wist al mijn vragen te beantwoorden. Ik wilde namelijk dolgraag gratis zonneladen. Dus alleen laden wanneer mijn zonnepanelen minus mijn normale stroomverbruik in huis het toelaat. Want ik weet dat er een moment gaat komen dat de overheid de salderingsregeling gaat afschaffen, en daarom wilde ik een laadpaal hebben die pas gaat laden wanneer ik een overschot aan zonnestroom in huis heb. Tot mijn verbazing bood de medewerker mij de Wallbox aan, notabene de goedkoopste laadpaal van de 3. Als hij gewild had had hij mij de duurste kunnen verkopen omdat ik een volledige leek ben op dat gebied, maar dat deed ie dus niet. Ook was ik verbaasd dat ik al binnen 2 weken werd ingepland voor de installatie. Op 29 november 2021 stipt op tijd stonden 3 installateurs voor mijn deur. Niet alleen super aardige mensen maar tevens meer dan bekwaam. Binnen 4 uur hadden ze de gehele installatie geregeld. Extra meter kast groep aangelegd, Load balancing toegevoegd, gaten door muren geboord, electra kabels aangelegd, Wallbox opgehangen aan buitenmuur, straatwerk geopend en weer perfect teruggelegd, etc. Dus al met al ben ik meer dan tevreden en beveel ik een ieder Laadkompas van harte aan.

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service

Meedenken met klant

Na een heldere offerte opdracht gegeven voor plaatsen van een Wallbox Monteurs waren mooi op tijd en bij oplevering bleek dat er niet ingelogd kon worden in de wallbox, software? Na overleg zou er een nieuwe besteld en geleverd worden Dag later belt de monteur, ik heb het gevonden en maakt gelijk afspraak om het op te lossen. Probleem.opgelost. Top

Monteur met vak en mensenkennis

Zie boven. Dat zegt alles

Prima service, snelle levering en installatie.

Laadpaal werkt

Laadkompas was snel met de offerte. Deze was duidelijk en zonder verassingen achteraf. Door drukte later actief dan gepland maar uiteindelijk werkt deze zoals het hoort.

Zeer goede en snelle service

Wij hadden geen ervaring met een laadpaal of wat er bij kwam kijken. De 2 collega’s van het contactcenter hebben ons zeer goed geholpen met het uitleggen hierover. Wij hebben meerdere keren telefonisch contact gehad en elke keer werd er echt duidelijk uitgelegt wat ons vraag was. Verder was de collega die de laadpaal kwam plaatsen ook zeer vriendelijk en heeft nauwkeurig/ vakkundig zijn werk gedaan.( zelfs toen het donker buiten was ) Zeer tevreden en ik zal jullie zeker aanraden bij een ander

Afspraken alle nagekomen

Goede bereikbaarheid van de medewerkers, goede uitleg en begeleiding. Snelle en accurate montage van een nette monteur.

Elke keer als ik belde met een vraag werd ik keurig te woord gestaan. Alle tijd werd er voor mij genomen. Op de dag van de installatie kreeg ik een SMS van de monteur met het tijdstip waarop hij kwam. Prima. Monteur André verteld duidelijk wat hij ging doen en hoe lang het ongeveer ging duren. Ook op vragen gaf hij een duidelijk antwoord.

End to end service, erg klantvriendelijk en klantgericht

Door de goede ervaring van een collega contact gezocht met Laadkompas. Vanaf het eerste contact vakkundig en meedenkend te woord gestaan. Duidelijk verstand van zaken. Onze elektrische auto had een snelle levertijd en daar hebben ze in de planning rekening mee kunnen houden. (heel fijn dat dit kon!) De installatie is op een nette manier gedaan. Vriendelijke installateurs die netjes werken.

Vriendelijke kerel, goede prijs

Zie boven

Het kost wat, maar dan krijg je ook wat!

Vanaf het eerste contact, ik werd gebeld toen ik in de auto zat, tot en met de installatie gisteren liep alles op rolletjes. Mijn vragen werden door de medewerkers van Laadkompas snel en vakkundig telefonisch en per mail beantwoord. Door gebrek aan installatiepersoneel duurde het iets langer voordat onze Wallbox werd aangesloten. Maar uiteindelijk zaten er toch slechts 7 werkdagen tussen de levering en het aansluiten plus in bedrijfstellen van onze thuislader. Ik ben zeer benieuwd wanneer bi directioneel laden in Nederland / Europa standaard mogelijk wordt?! Dat was namelijk de eerste aanleiding voor de aankoop van onze Nissan Leaf en deze laadbox.

Perfecte service

Via de site bij Laadkompas terechtgekomen. Nadat ik een vraag had gesteld werd er al snel nadien contact met me opgenomen. De verkoper stond me uitgebreid te woord in deze voor mij nieuwe materie. Nadien nog 3 maal telefonisch contact gehad en telkens een heel attente adviseur aan de lijn gehad. Ondanks dat ik uiteindelijk niet voor Laadkompas gekozen heb bleef hij uitermate correct en vriendelijk. Dit verdient een pluim voor de geboden service en bevestigd maar weer eens dat je niet altijd kunt winnen maar door klantgericht te blijven wel een zeer positieve voor het bedrijf achterlaat.

Relaxt gesprek met Oscar

Fijne duidelijke uitleg gekregen.

Dit team zit bovenop je aanvraag en zorgt ervoor dat je je écht klant voelt!

Eerder dit jaar startte mijn zoektocht naar een laadpaal voor thuis. Na een telefoontje met Mick waren mijn eerste vragen rondom installatie en mogelijkheden snel beantwoord en ontving ik een keurig advies per mail. Inmiddels tot bestelling overgegaan en in dat proces ontzettend goed geholpen door collega Oscar. Meermaals telefonisch contact en uitgebreid meegedacht qua opties en laatste details om tot de meest geschikte setup te komen. Een dag na bestelling ook de hardware al binnen, beter kan het niet!

Uitstekende en vakkundige installatie.

Gedurende het offerte traject voor de Wallbox installatie heb ik een zeer vakkundige begeleiding ervaren van de heer Mick Bakker. Hij dacht mee en kwam met juiste en doordachte oplossingen voor onze kleine meterkast. Toen de installatie dag aangebroken was hebben wij de deskundigheid gezien van de installateur, de heer Haitham. Hij wist overal een uitstekende en passende oplossing voor. Ook het afronden van de werkzaamheden, inclusief graafwerk en bestrating, is op een zeer correcte wijze gedaan. Alles weer schoon en aangeveegd opgeleverd. De werking van de Wallbox uitgetest en een duidelijke uitleg gekregen. Ook werd de app voor mij op mijn telefoon geactiveerd en werkend gemaakt. Hulde!

Prettig geholpen

Contacten zijn heel prettig verlopen, alleen bij montage wallbox was een van de moteurs stug in de communicatie.

Snel en deskundig geholpen met mijn vraag

Deskundig en snel mijn vraag beantwoord met aanbod om ook naar derden uitleg te geven. Dit is wat je verwacht van een online hulp. Prima verhaal.

Pas op de installateurs

Bij installatie van onze laadpaal hebben de installateurs meer meters kabel en bestrating op de werkbon gezet dan daadwerkelijk van toepassing was. Dit zag ik echter pas achteraf, omdat ze me niet de gehele werkbon hadden laten zien bij het tekenen. Laadkompas doet hier achteraf niks mee, dus laat je niet misleiden zoals ik! Let trouwens sowieso goed op, want de standaard installatie omvat maar heel weinig. De kosten voor meerwerk staan wel op de website, maar je moet wel je best doen om hiervan een goed overzicht te krijgen.

Beste Joost, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben uw gegevens opgezocht en zien dat u een webshop bestelling heeft geplaatst, helaas was uw situatie anders op locatie dan in de doorgegeven gegevens. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte was van onze prijzen en standaard installatie, echter is dit op meerdere momenten aan u gecommuniceerd per mail. Dit staat altijd in onze planning mail, belangrijke informatie over uw installatie mail en de prijslijst kunt u inderdaad vinden op onze website. Ook attenderen wij onze klanten altijd om de werkbon te controleren op volledigheid en bij akkoord te tekenen. Per mail hebben wij meerdere malen contact gehad en hebben wij de werkbon en situatie aan u uitgelegd. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

Prima geregeld allemaal

Installatie ging vlot, goede communicatie vooraf zodat je goed bent geïnformeerd.

Goed geregeld!

Laadpaal besteld bij Laadkompas, zou twee week later geinstalleerd worden. Helaas was de laadpaal niet (meer) leverbaar vanuit Alfen, voor dezelfde prijs een duurdere variant gekregen. Netjes opgelost. Hierdoor wel iets langer moeten wachten. De installateur heeft ons ingepland op een avond zodat we niet heel lang hoefden te wachten. Installateur tot 10 uur ‘s avonds doorgewerkt. Al met al tevreden!

Gewoon heel simpel. Goed contact, goede service.

Meteen vanaf het begin een goede voorlichting over de service die ze bieden en de kosten. Alles verlopen zoals door ons gewenst. Ook het contact nadat Liander was geweest helemaal top. Raad ze aan iedereen aan.

Doen wat ze zeggen en afspreken

Service telefonisch helemaal top. Men nam de tijd voor de uitleg m.b.t. Combinatie met zonnepanelen. De monteur was iets verlaat, echter netjes opgebeld. Ook onze klus heeft hij netjes en ongehaast afgemaakt. Meegedacht over de locatie van het materiaal in de meterkast en de locatie van de wallbox. Stukje softwareuitleg was hij ook niet te beroerd Voor. Ik zal deze club graag aanbevelen.

Goeie service

Heb onlangs een EV-oplader bij mij thuis laten installeren door Laadkompas. Ik kan de service die ik heb ontvangen voor het hele proces, niet genoeg prijzen. Het werd mij gemakkelijk gemaakt om de juiste laadpaal keuze te maken. Wat ik prettig heb ervaren was een duidelijk uitleg over de voorafgaande “installatie” stappen en een duidelijke kostenoverzicht. Het installatieproces is heel goed verlopen en er is gelet op hoe dingen op de juiste manier gedaan moeten worden. Overal een geweldige communicatie en service van begin tot eind waarbij ik gratis goeie tips heb ontvangen over EV-autorijden. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.