Alle beloften waargemaakt!

Eerst telefonisch contact met Cas van laadkompas gehad over de juiste laadpaal voor thuis en de configuratie ervan en over het aanpassen van de meterkast. Alles goed uitgelegd gekregen en vervolgens voor een prima prijs tot koop overgegaan. Diezelfde week kwam het pakket thuisgestuurd en binnen een week kwam ook de monteur langs, die alles netjes en volgens afspraak heeft geïnstalleerd. Prima ervaring dus!

Communicatie en nazorg onder de maat

Ratio lader gekocht en vanaf het begin problemen er mee Via mail klachten ingediend maar er komt geen antwoord Gevraagd om telefoongesprek met directie Dit wordt beloofd maar niet nagekomen

betrouwbaar

Op zoek naar een Shell Recharge lader heb ik goed advies gekregen en geen gedwongen verkoop van installatie of configuratie o.id. als bij anderen. Advies klopte helemaal. Als klap op de vuurpijl; ook de laagste prijsgarantie maken ze waar, door achteraf te corrigeren.

NIET KOPEN HIER

ze verdienen niet eens een halve ster sinds augustus vorig jaar een retour binnen retourtermijn besteld en elke keer hetzelfde verhaal dat ze hun leverancier op de hoogte gaan brengen zodat we het kunnen retourneren daarna meerdere keren contact opgenomen (via Kishen) en ze zeggen dat het onze schuld is dat we nu pas met een reactie komen terwijl we honderd keer hebben gevraagd om het te retourneren. PAS OP OPLICHTERS!!!!!! ze boden zelfs hun excuses aan dat het te lang duurde en alsnog nooit opgelost en nu ons de schuld geven. ook telefonisch nemen ze nooit op, via de chat sturen ze je altijd door naar 'je hoort van ons' en je mailtjes worden gewoon genegeerd

• Would you recommend us? No

Totaal negeren

Het offertetraject en de aanleg van onze laadpaal bestond uit een aanschakeling van misverstanden, miscommunicatie en incorrecte advisering. Uiteindelijk zijn we € 4500 verder en willen we niets maar dan ook niets meer met deze firma te maken hebben. Vanuit onze kant hebben we alles geprobeerd om er samen uit te komen maar er werd domweg niet gereageerd op e-mails, telefoontjes en een klacht. Vanuit Laadkompas werd er slechts gereageerd met betalingsherinneringen!

Fijne laadpas met goede dekking

Tijdens onze vakantie naar Frankrijk overal gebruik van de laadpas kunnen maken. Ook het gebruik via het dashboard is makkelijk op te vragen.

Van A tot Z deskundig

Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf van onze nieuwe laadpaal bij Laadkompas. Vooraf zijn we uitgebreid geïnformeerd en goed geadviseerd . De keus is uiteindelijk gevallen op een Alfen Single S-Line, een laadpaal van Nederlands fabricaat. Ook de montage van de laadpaal is vlot en soepel verlopen. Het was duidelijk dat de monteur precies wist waar hij mee bezig was. Hij heeft bij aankomst de situatie eerst even goed bekeken en is toen aan de slag gegaan. Een kleine twee uurtjes later was hij klaar en was de laadpaal klaar voor gebruik. We kunnen Laadkompas zeker aanbevelen.

Erg aardige, kundige monteur, plaatsing ging vlot

Erg tevreden over Pascal. Halfuur voor aankomst (keurig in het tijdvak) een bericht met exacte aankomsttijd.

Pascal doet het netjes.

Pascal net gehad en alles is netjes geregeld. Blij mee.

Ze berekenen hoge kosten

Ze voeren zonder overleggen onnodige werkzaamheden uit. Maanden later krijg je een extra rekening. Daarna reageren ze niet op berichten en sturen een incassobureau op je af. Zoek een andere partij die eerlijk werkt!

Beste Koen, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Laadkompas. Spijtig om te lezen dat dit niet de ervaring is geweest wat u ervan had verwacht. Wij voeren nooit meerwerkzaamheden uit zonder overleg, achteraf tonen wij de werkbon om deze op volledigheid te controleren en bij akkoord tekent u. Wij hebben dan ook een getekende werkbon ontvangen. Mocht u het hier niet mee eens zijn kunt u een klacht indienen via [email protected] dan zullen wij uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

Uitermate teleurstellend.

Beloven van alles, maar wijzigen achteraf de afspraken. Vervolgens sturen zij een duister incassobedrijf achter je aan. Doe geen zaken met dit "verkeerde " bedrijf. Nog sterker. Ik had een ander bedrijf benaderd. Deze had de werkzaamheden uitbesteed aan laadkompas. Vervolgens nam laadkompas direct met mij contact op om deze partij er tussenuit te manoeuvreren.

Prima installatie!

Installateur Pascal kondigden tijdig komst aan, representatief, netjes gewerkt, vriendelijk. Installatie ging vrij soepel. Geen negen, omdat de installatie de eerste keer een dag van te voren is afgezegd zonder reden en de dozen en rommel is achtergelaten. Verder zeker aan te raden!

Goede communicatie met het bedrijf via e-mail en via Whatsapp kondigde installateur Pascal het tijdstip aan waarop hij zou arriveren. De installatie zelf is prima uitgevoerd en de installateur was vakkundig en sympathiek, alles werkt naar behoren. Wel was er helaas tot twee keer toe bij het doorboren van een baksteen muur aan de buitenkant een stuk baksteen uitgebroken. Jammer, maar de installateur bood onmiddellijk aan om dit te repareren. Kortom: goede service!

gewldig

ik heb zelf mijn laadstation geinstalleerd en ben daarna gebeld door laadkompas om mij goed advies te en omdat mijn laadstation op de inrit hangt is mij geadviseerd om met een persoonlijke pas te werken hiervoor mijn dank en de uitstekende meedenkende werknemer een dikke pluim.

netjes geregeld toppie

goed telefonische uitleg

Eerste contact met Laadkompas was omtrent keuze laadpaal. Hierin werden we goed geholpen. Veel kennis en netjes te woord gestaan. Vervolgens de laadpaal bij Laadkompas besteld. Tweede contact i.v.m. het niet operationeel krijgen van de laadpaal. Netjes te woord gestaan. Zonder enige moeite werd hulp aangeboden met als resultaat dat onze laadpaal nu operationeel is. Echt top!

Over Laadkompas B.V.

Laadkompas BV is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.