Super klantgericht!

Razend snel een maatwerkofferte. Top. Daarna installatie volgens planning. Helaas ging er iets mis. Maar juist dan ben ik blij met snelle service en het goed oplossen van de storing. Goed gedaan Laadkompas en Remko in het bijzonder!

Top oplossing na trage start

Het ophangsysteem voor onze ev laadkabel was al na ongeveer een halfjaar kapot gegaan. Via de chat kwam de vraag niet door; deze zou worden doorgezet maar we hoorden er niets meer over. Bellen hielp echter: het probleem werd super snel en naar tevredenheid opgelost, waarbij ook naar onze situatie gekeken werd. Heel erg fijn!

Laadkompas heeft bij ons een laadpaal geïnstalleerd, ik ben in het voortraject goed geadviseerd, de monteur was er mooi op tijd en heeft zeer netjes gewerkt. De installatie is mooi opgeleverd.

Scherpe offerte, maar pas op, verdienmodel zit in de "extra" kosten

De eerste offerte leek heel redelijk en scherp geprijsd. Maar pas op wanneer je met hen in zee gaat: er is alleen een 'standaard'installatie meegerekend en het verdienmodel is gericht op de (enorme) extra kosten achteraf. Zo kwam de eindafrekening bijna anderhalf keer zo hoog uit. De gebruikte materialen werden flink naar boven afgerond (bijv. 12 meter geplaatste kabel werd ineens 20 op de eindfactuur), er werd (ongevraagd) een buis gebruikt voor 'een nette afwerking' maar die buis kost 30 euro per meter (nee geen typefout, bij de bouwmarkt kost deze 3 euro per meter!!), etc. Geen enkel overleg mogelijk, er wordt direct gedreigd met incassobureaus. Heel nare ervaring, wij hebben gedwongen rechtsbijstand moeten inschakelen.

Van begin tot eind goed geholpen! Zeer tevreden!

Thuisladen met laadkompas, mooi en groen geregeld!

netjes uitgevoerd goed in overleg met mij ter plaatse, uitvoerders waren prima vakmensen, duidelijke afspraken vooraf, prima!

Prima advies en het installatie vakkundig uitgevoerd

Prima advies en duidelijke kostenopgave. Het traject van installatie is vakkundig en zonder problemen uitgevoerd

Kundige jongeman, beleefd en netjes gewerkt. Ook uitleg en toelichting gegeven.

Uitstekende ondersteuning vanuit website, kantoor Laadkompas, installatie en nazorg.

Na veel omzwervingen op de website van Laadkompas gekomen omdat deze volledig, duidelijk en goede keuzes had. Goed advies en snelle reacties gehad van Laadkompas. Installatie was ook een goede ervaring voor een redelijke prijs, ook prettig dat ze een eigen installatie team hebben. Afwikkeling en nazorg, zoals inmiddels verwacht, ook prima verzorgd. Laadkompas zal ik zeker aanbevelen als je de juiste keuzes wilt maken in de jungle van laadpalen en ontzorgd wil worden in het hele traject.

ik contact opgenomen met verschillende laadpaal bedrijven. Op zich verkopen de meeste laadpaalbedrijven min of meer dezelfde laadpalen, maar al snel tijdens het gesprek kom je achter welke laadpaalbedrijven deskundig zijn en actief meedenken tot de beste resultaat. Laadkompas biedt zoals de meeste bedrijven alle gangbare laadpalen aan, maar het verschil is hun expertise in het aanleggen van de laadpaal en de beste prijs wat betref de installatie. Daarnaast boden zij de beste prijs voor de meest uitgebreide installatie met een extra groep en uitbreiding in de meterkast, loadbalancing en bekabeling (toekomstbestendige voedingskabel voor het laden t/m 22kW). Ik heb een overzichtelijk offerte ontvangen voor deze werkzaamheden. Bij Laadkompas konden ze binnen 4 dagen de laadpaal plaatsen omdat zij een eigen team van elektromonteurs hebben. Zeer netjes de bekabeling aangelegd en op de meterkast aangesloten. De laadpaal geplaatst en mijn oprit netjes opgeruimd en afgeleverd zoals ervoor. Al met al zeer tevreden over het geleverde werk. Zowel snel als kwalitatief werk geleverd. Ik kan daarom Laadkompas alleen maar aanraden.

Netjes gewerkt, denkt mee.

Punctueel

Op tijd, vakkundig en vriendelijk. Resultaat: top!

goede forecast, prima uitvoering, op tijd en netjes en minder werk achteraf snel gecrediteerd

Geweldige service en montage

Goede en vakkundige advies bij het aanschaffen van de laadpunt. Ook de montage is zeer vakkundig uitgevoerd. De monteur was heel klantvriendelijk en zorgvuldig in het monteren en aanpassen van de meterkast. Het aanbevelen waard.

Iets meer van verwacht

Eerste contacten waren goed via de mail. Monteur kwam later dan verwacht. Oplossing voor bekabeling is akkoord bevonden, maar afwerking niet optimaal. Installatie voor aanzetten duurde lang i.vm. onduidelijke communicatie tussen thuis en Laadkompas kantoor. Niet echt terzake kundig. Monteur kon daar niks aan doen, maar had ook geen alternatief helaas. Beetje slordige montage ook ivm niet opruimen. Monteur heeft goede inzet getoond en werkte door. New Motion nog niet operationeel want er moet nog wat afgesloten worden. Dat was mij van te voren niet bekend helaas. Nu dus afwachtten of het werkt. Volgens check van de monteur is de laadpaal wel actief.

Zeer goede ervaring

Vriendelijk en helder geholpen, alles goed geregeld en snel en vakkundig aangelegd, zeker een aanrader

zeergoed

zeer goede en deskundigen mensen

Erg behulpzaam

Het is voor ons allemaal nieuwe materie. En dat roept snel vragen op. Even bellen naar laadkompas en dan komen we er samen wel uit.

Installatie veroorzaakt defect, laadkompas weigert schade te vergoeden

Daags na de installatie van de laadpaal en het ombouwen van de groepenkast naar 3 fase vielen onze zonnepanelen uit. Servicebedrijf zonnepanelen constateert doorgebrande groepenkast automaat en vervangt deze. Rekening hiervoor doorgestuurd naar Laadkompas. Zij weigeren schade te vergoeden. Letterlijke tekst uit mail van Laadkompas "Het kan zo wezen [...] dat dit is losgeraakt tijdens de installatie, helaas kan ik hier niet verantwoordelijk voor zijn."

Beste Johan, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te lezen dat er een aardlekschakelaar is doorgebrand van uw zonnepanelen. Wij hebben bij u het laadstation geïnstalleerd en uw meterkast omgebouwd naar 3-fase. Met deze installatie hebben wij geen werkzaamheden verricht aan de groep van uw zonnepanelen. Wel zijn wij als laatste op locatie geweest, conform onze Installatie voorwaarden. In geval van een storing of onvolledigheid van de geplaatste installatie of uitgevoerde werkzaamheden heeft Laadkompas, tenzij anders besproken, altijd het eerste recht om problemen op locatie te verhelpen. Helaas hebben wij hierover geen bericht van u mogen ontvangen. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

99% binnen een week, 1% duurt heel lang

99% binnen een week geleverd is een prachtige slogan, maar je weet nooit of je binnen die 1% zit of niet. Ik had dat geluk en de levering duurde een maand. Uiteindelijk wel netjes het product ontvangen dat ik besteld had.

Snelle levering en goede service

Een Wallbox bij Laadkompas besteld. Binnen drie dagen geleverd. Aansluiting regel ik zelf. Wat fijn is dat je gewoon een factuur krijgt en niet vooraf hoeft te betalen. Dat wekt wederzijds vertrouwen.

Heb de koop afgeblazen

Verschrikkelijk halve dag vrij genomen voor installatie laadpaal, bellen net voor het einde van de de tijd af. Tijdens het wachten heb ik me verdiept in voorwaarden op de bon, nou dat voelde al niet goed. Maar toen ze ook hadden afgebeld en niet wat later die dag alsnog langs wilde komen en de wijze van afwikkeling dat ik blij moest zijn dat ze snel terug zouden komen hebben mij doen besluiten om de koop te annuleren. Ook voorstel voor kleine compensatie uit coulance werd van tafel geveegd. Kijk goed naar voorwaarden op de bon en bijvoorbeeld hoeveel voorrijkosten ze rekenen bij problemen.

Beste heer Stoop, Bedankt voor uw feedback. Echter zoals telefonisch met u besproken vinden wij het jammer dat er onwaarheden worden verspreid over onze voorwaardes. Wel klopt het dat wij de dag van installatie niet hebben kunnen halen door verschillende factoren waar wij geen invloed op konden uit oefenen. Wij hebben u hier netjes van op de hoogte gebracht en voorgesteld om de dag erna vroeg aan uw installatie te beginnen. Helaas stond u hier niet voor open en wilde u een compensatie van meer dan 10% van de aankoopwaarde en had u een harde eis om dezelfde dag nog de installateurs tot 's avonds laat door te laten werken. Hier konden wij helaas niet in meegaan omdat er een passende oplossing is geboden om de volgende dag te komen maar niet werd geaccepteerd. Zoals telefonisch al gemaakt, nogmaals excuus dat uw ervaring niet is geworden wat u ervan had gehoopt. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

snelle reactie en goed advies

ik werd na mijn vraag zeer snel teruggebeld en ben goed van advies voorzien. de configuratie van de laadpaal wordt snel aangepast.

Snel telefonisch geholpen. Goede uitleg. Vriendelijk.

rare koste

Heb een order geplaatst voor installatie, krijg daarvan een mail waarin de factuur in de bijlage staat. Vermelde ze dood leuk ergens in een zinnetje dat er nog bijna 200 euro bijkomt aan kosten die nergens op de site vermeld staan en die ook op de factuur niet terug te vinden zijn. Vervolgens order geannuleerd krijg je wel een afspraak en al het materiaal thuis gestuurd en moet je zelf maar weer actie gaan ondernemen om dat terug te gaan sturen.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.