Lage Prijs

Paar offertes elders opgevraagd en daarna bij Laadkompas uitgekomen. Aanzienlijk verschil qua prijs met de rest. Goed meegedacht met de installatie.

voordelige en snelle installatie

binnen 2 weken laadpaal geleverd en geïnstalleerd goede prijzen vriendelijke klantenservice

Ook na installatie goed geholpen

Bij ons zijn er 2 laadpalen geïnstalleerd door Laadkompas. Ik heb voor Laadkompas gekozen omdat ze na meerdere partijen te benaderen het meest meegedacht hebben en met goedkopere onderbouwde alternatieven kwamen en niet klakkeloos een offerte te sturen. We hebben meerdere offertes met opties ontvangen wat wij als zeer prettig hebben ervaren. De laadpalen zijn netjes geïnstalleerd volgens de tekeningen en voordat ze de bestrating open haalden nogmaals doorgenomen. Later wilde ik nog load-balancing nog toevoegen. Doordat de installateur een UTP kabel tijdens de installatie had meegetrokken, kon dit na installatie makkelijk worden toegevoegd. Tip: laat altijd een datakabel bij je installatie meetrekken! Als je mails stuurt worden je vragen beantwoord en als je belt wordt er actie ondernomen, dat geeft het gevoel dat je als klant serieus wordt genomen.

Zeer klantonvriendelijk

Ten tijde van zoektocht naar een geschikte thuislader bleef laadkompas mij tel benaderen om voor hen te kiezen. Eenmaal ik de knoop had doorgehakt en betaald nam de klantvriendelijkheid meteen af: planning was absoluut niet bespreekbaar. Inmiddels was telefonisch bereikbaarheid onmogelijk en moest alles via email. Plaatsing thuislader resulteerde in een stroomstoring 10 mins nadat ik was begonnen met thuisladen. Uiteindelijk monteur Stedin moeten bellen in de avond om weer stroom te krijgen. Laadkompas was niet bereikbaar telefonisch. Monteur was zo netjes om dezelfde avond en de volgende dag contact met ze op te nemen. Alle aansprakelijkheid wordt door hen afgewezen. Geen prettige ervaring met dit bedrijf. Heb spijt van mijn aankoop bij laadkompas.

geen koude drukte, ze zorgen gewoon dat het werkt

Persoonlijke aandacht. Direct een goed voorstel. Kundige installateur die niet weg gaat voordat het perfect werkt.

Kleine lettertjes

Torenhoge rekening voor installatie (wel in de kleine lettertjes!), advies resulteerde in levering verkeerde product, vervolgens tegen betaling aangepast naar een product dat wel voldoet maar helaas niet goed werkt met Tesla. Ik kan laden maar laden op schema om een koude accu te voorkomen in de winter hoort niet bij de verantwoordelijkheden aldus Laadkompas. "Een werkend product opgeleverd". Laadkompas bemiddeld met de fabrikant zonder enig resultaat. De fabrikant heeft mijn eigen case al open sinds oktober en geeft niet thuis.

Beste Lars, Wij hanteren een laagste prijsgarantie op laadpaal + installatie. Dit doordat onze installatieprijzen modulair zijn opgebouwd wat betekent dat alleen daadwerkelijk uitgevoerde werkzaamheden worden gefactureerd. In onze standaard installatie zitten 5 meter graafwerkzaamheden inbegrepen. Bestratingswerk is hierin uitgesloten, wat heel duidelijk (en niet in kleine lettertjes!) staat vermeldt. In dit geval was er sprake van grindwerkzaamheden zodat dit na de installatie (met uw akkoord op de werkbon) in rekening is gebracht. Het is altijd mogelijk om als klant zijnde zelf deze (voorbereidende) werkzaamheden te doen om de installatiekosten zo laag mogelijk te houden. In een Tesla en een slim laadstation (EVBox Elvi) veel technologie zit die continue wordt bijgewerkt kan het in de praktijk zijn dat niet alle functies optimaal werken. Hiervoor heeft EVBox recent een Lab geopend (https://news.evbox.com/en-WW/184951-evbox-opens-own-lab-space-facilities-to-improve-in-house-testing-on-all-its-charging-stations) om zo goed mogelijk ondersteuning te bieden. De verwachting is dan ook dat eventuele bugs in de toekomst worden verholpen.

uitstekend adres voo een volledig onbekende zaak

Zoals de meeste mensen had ik geen verstand van laadpalen Via internet kwam ik terecht bij laadkompas. Vanaf het eerste contact tot met de plaatsing en het gebruik, nu drie weken heb ik geen seconde spijt gehad van de keuze voor laadpas. De voorlichting was duidelijk. Afspraken werden correct nagekomen. De paal werd door twee echte vakmannen geplaatst na twee uur was alles geinstalleerd Ik moest nog twee weken wachten om te testen ivm de levering van de auto maar alles werkte perfect Kan aan iedereen aanraden

Advies op maat!

Erg tevreden over de service! Naast dat ze de tijd nemen om mij uitgebreid te informeren over de aanschaf van een laadpaal, zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. Ze geven duidelijk weer wat laadkompas kan bieden en dringen zich niet aan je op. Erg fijn gesprek!

Doen wat ze beloven.

Ik heb een goede telefonische advisering gehad over mijn situatie. Snelle service en uitstekende installatie.

Prima communicatie en installatie

Duidelijke afstemming over de benodigde laadpaal, correcte levering en installatie

Snelle installatie, doen wat ze beloven

Monteurs waren vriendelijk en op afgesproken tijdstip aanwezig en hebben het wandlaadpunt keurig gemonteerd en aangesloten op de meterkast, leidingen mooi uit het zicht. Dus tevreden !

Duidelijke afspraken en prijsopgave, uitstekend installatiewerk!

Afspraken zijn één voor één netjes door Laadkompas nagekomen. Prijzen zijn zeer marktconform en duidelijk vooraf afgesproken. Kortom een zekere aanrader, ga zo door jongens!

veel addertjes onder het gras

Na mooie beloftes van een all-in installatie kon ik zelf de kruipruimte in omdat de monteur dit weigerde, terwijl situatie vooraf duidelijk besproken was. Als toetje nog een leuke rekening achteraf erbij ook. Pas op.

Voor de veiligheid van onze installateurs dient er ongehinderde toegang en voldoende ruimte tot de plek van de werkzaamheden te zijn. Indien dit niet het geval is dan zal een andere route mogelijk tot meerwerk leiden. Dit staat in de installatiemail die klanten ontvangen, voor vragen hierover kan er altijd vooraf contact worden opgenomen met Laadkompas.

Heb hier vorig jaar mijn Webasto Pure Black 11kW aangeschaft, ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden mee! Heb zelf de installatie gedaan, dus dat scheelt enorm in de kosten.

Alles is meer dan prima verlopen

Op zaterdag 16:00 zijn ze begonnen met de werkzaamheden en na drie uurtjes waren ze weer klaar. Supersnel en aardige installateurs

Meer dan prima bedrijf

Het telefonisch contact verliep zeer vlot bij laadkompas. Het installatiebedrijf wat gestuurd is was ook meer dan prima.

Snelle service , goeie prijs , fijne monteurs

Overall top

Super snel, vriendelijk en goed geinstalleerd

Mijn laadpaal van Laadkompas is snel geleverd en goed geïnstalleerd. Zeer vriendelijk en klantgericht geholpen!

Goede service en keurige montage

Prettig en eerlijk advies in het voortraject. Overzichtelijke offertes. Fijne contact. Verstand van zaken. Keurige installateur, snel en vakkundig. Alles werd ook keurig achter gelaten.

Perfect geregeld voor goede prijs en top kwaliteit laadpaal

Snelle reactie, prijs, levering en klantervaring.

De uitleg was duidelijk en alle werd geleverd en geplaatst zoals beloofd.

Uitmuntend werk!

Zeer vakkundig, vriendelijk en snel. Kan niet beter!

Vanaf de offerte tot uitvoering en plaatsen van de E-paal is geweldig verlopen. Duidelijke en open communicatie en voor een mooie prijs. Nu trotse eigenaar van m'n eigen E-paal.

Alle afspraken nagekomen, prijs-kwaliteit prima in orde!

Prima installatie bij mij thuis. Duidelijk afspraken, prijzen en communicatie. Ook op vragen achteraf wordt alert gereageerd.

Laadkompas is zeer behulpzaam

Laadpaal aangeschaft via laadkompas. Ik werd telefonisch benaderd na de bestelling gezien ik per ongeluk een verkeerde kabel had besteld voor mijn auto, dit werd direct gecorrigeerd. Laadpaal kon in eerste instantie niet bij mij thuis geleverd worden gezien ik op vakantie was, dit was geen probleem en laadpaal werd bij laadkompas bezorgd, en na mijn vakantie opgestuurd naar mijn huisadres. Cable dock was helaas vergeten, maar werd na een telefoontje spoedig na geleverd. Zodoende klein beetje rommelig verlopen, maar (Tim van) laadkompas is ten allen tijde behulpzaam geweest, en zeer goed bereikbaar, om tot een geschikte oplossing te komen.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.