Meterkast verkeerd aangesloten en losse kap op laadpaal

Een start up bedrijf, kan natuurlijk altijd wat misgaan. Bij de voordeur prima advies, keurig geholpen. Voor de laadpaal installatie moest ook meterkast worden aangepast en de aansluiting verzwaard. Tot mijn verbazing werden groepen van in serie aangesloten en de kookgroep verwisselt met andere groepen. Dit werd prima opgelost. Week later nieuwe auto en werd de laadpaal in gebruik genomen. Werkt prima , maar afdekkast blijkt mee te komen elke keer als je de stekker uit de laadpaal ( new motion) haal. Is waarschijnlijk verkeerd gemonteerd. Uiteraard melding van gemaakt, gebeld en gemaild. Meneer er zitten schroefjes aan de onderkant ! Waar dan ? Nu vier weken later nog steeds niets vernomen, ik zet hem den ik maar vast met ducktape.

Beste Ron, Hartelijk dank voor de oprechte review. Vervelend om te lezen dat niet alles volgens wens is gegaan. Wij zijn inderdaad een snelgroeiend bedrijf. Ondanks deze snelle groei is kwaliteit altijd belangrijk voor ons en zullen wij altijd gaan voor volle klanttevredenheid. Ik laat intern uitzoeken wat de status is van uw verzoek. Wij zullen contact opnemen om dit zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Laadkompas

Vriendelijk, deskundig, geduldig en meedenkend.

Voor mij in deze tijd een uitzonderlijke klantbeleving. Na op maat advies volgde snel een zeer concurrerende offerte, welke ik accepteerde. Na acceptatie kreeg ik speciale aanbieding van Audidealer van den Udenhout, waarin de installatiekosten van €490 voor rekening dealer kwam. Een vriendelijk verzoek was voldoende om de opdracht bij Mick Bakker van Laadkompas te annuleren! Dit is toppunt van het leveren van klantwaarde. Dank Mick Bakker en Laadkompas.

deugdelijk laadstation

We hadden een eenvoudig laadstation nodig. Snel een offerte gehad en afspraak gemaakt. De montage ging helaas niet geheel naar wens maar is uiteindelijk wel naar tevredenheid opgelost. Er werd ook nagebeld of alles goed opgelost was.

Vriendelijk en meedenkend, ook zonder verkoop!

Offerte aangevraagd via de website. Accuraat advies gekregen. Voor extra info toch nog even gebeld en uitstekend geholpen! Bleek dat ik geen nieuwe laadpaal nodig had, maar met een adapter uit de voeten kan. Geen verkoop voor laadkompas en toch uitgebreid geholpen. Uitzonderlijke service!

Prima product en dienstverlening, het werkt gewoon gemakkelijk.

Heb 5 jaar de Lolo type 1 voor mijn Hybrideauto gebruikt. Dus thuiskomen stekker er in en laden. Elke keer de pas zoeken en bij de lader houden is niet nodig. En om de gebruikte stroom terugbetaald te krijgen hoef je slechts 1 maal per maand of kwartaal de pas langs de lader te houden en het wordt netjes betaald. Deze week een type 2 lader met load-balancer laten installeren voor mijn volgende elektrische auto. Complimenten voor de monteurs waren pas om 19:30 uur klaar en moesten toen nog een uur rijden naar huis. Allemaal geen probleem hadden lol in hun werk.

Juiste informatie, goed advies, goede prijs en service!

Veel leveranciers gebeld. Voor Laadkompas gekozen, omdat de informatie, advies, service en levering goed zijn, zoals afgesproken en zelfs iets meer ;) Niet onbelangrijk, prijzen zijn ook goed! Geen verkooppraatjes, goede voorlichting en duidelijk advies. Zeker als je geen ervaring hebt met EV en de keuze te divers is. Zij laten je de bomen door het grote bos zien. Leggen alles geduldig uit ook als je niet zoveel verstand hebt van deze materie en maken de keuze makkelijker. Doordat ze naar de klant luisteren en willen dat je tevreden bent. Fijne ervaring! Zowel de mensen aan de telefoon en de adviseurs. Bedankt team van Laadkompas :)

nette correcte afhandeling

goede ervaring

Vlotte professionele installatie

Adequaat begin waarin de installateur vraagt mijn laadpunt alvast toe te voegen aan de pas. Is duidelijk in wat zij gaan doen. Goed in de afwerking. Het allemaal netjes geïnstalleerd

Mooie start-up met de juiste expertise en klant-instelling!

Ik was me aan het orienteren op een prive laadmogelijkheid bij mijn thuis (via de werkgever) en kwam uit bij laadkompas. Goed te woord gestaan, snelle actie (offerte) en bekwame mensen!

Profe advies

Adviseur stelde de juiste vragen en kwam met een adequate offerte.

Goed advies en alles prima geregeld.

Uitgebreid en goed passend advies gekregen. Na akkoord op offerte de laadpaal netjes ontvangen en door de eigen technische dienst van Laadkompas heel professioneel geïnstalleerd. Prima service en duidelijke informatie gedurende het hele proces.

Goede begeleiding van begin tot eind!

Vanaf het 1e moment is er duidelijk een transparant gecommuniceerd over de (on)mogelijkheden. Installatie en voorbereiding daarop erg praktisch en soepel verlopen.

Goede informatieverstrekking en goed werk

Het kantoor van Laadkompas is goed bereikbaar, geeft goede informatie over de mogelijkheden, vlotte beantwoording van vragen, geeft vooraf duidelijkheid over de kosten en ook de monteur was vriendelijk en klantgericht. De laadpaal staat op precies de juiste plaats op onze oprit.

Goed geholpen, duidelijke uitleg, goede prijs

Een duidelijke uitleg tijdens de aanvraag onderbouwd door een heldere offerte. Goede prijs. De aanpassingen in de meterkast die gedaan moesten worden waren niet helemaal duidelijk en ook niet door wie maar bij navraag werden we goed geholpen. Binnen enkele weken was de laadpaal geleverd en geïnstalleerd door een zeer vriendelijke en kundige monteur

Goed advies gekregen voor installatie laadpaal in nieuwbouw

Mijn laadpaal moet aangesloten worden in een nieuwbouw appartement met eigen parkeerplaats. Daar zit voor Laadkompas voorlopig geen enkele business in. Toch werd er tijdens een telefoon gesprek in detail goed geadviseerd welke voorzieningen in het gebouw en eigen meterkast moeten worden aangebracht. Top!

Vriendelijk, behulpzaam en kundig

De telefonische service van Laadkompas is goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk. De installatie op locatie is ook volledig naar wens uitgevoerd door kundige monteurs.

Goede snelle service!

Na veel gedoe en onderhandelen met onze VvE uiteindelijk akkoord om de laadpaal te mogen plaatsen. Tussentijds contact met Laadkompas was persoonlijk en zeer goed! Laadkompas heeft hier snel op het akkoord ingesprongen en 3 dagen later werd de laadpaal al geleverd. De installatie vond 2 weken later plaats en dat is echt snel in deze tijd (met een steeds hoger aantal elektrische auto's en hogere vraag naar laadpalen). Installatie duurde vrij lang, omdat de straat circa 20 meter open gemaakt moest worden. De installateurs zijn van 14:00 uur tot 19:30 uur bezig geweest! Hoe dan ook vonden ze dat ze het af moesten maken, dus dat was super. Over het algemeen dus erg tevreden over de bereikbaarheid, service en installatie van Laadkompas!

Goede service..

Eindelijk mijn elektrische auto deed mijn laadpaal het niet. Maar door de nette en vlotte service binnen 2 dagen verholpen. Bedankt, ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Alles verloopt volgens afspraak met vriendelijke en duidelijke uitleg. Geen verrassingen achteraf. Aan te bevelen.

Goede informatievoorziening, heldere tips

Slechts kort contact gehad nadat ik zelf veel uitgezocht had. Werd snel teruggebeld op mijn verzoek en kreeg zinnige informatie op basis waarvan ik mijn besluit kon nemen.

Snel, duidelijk, eerlijk

Ik kreeg via deze website 3 suggesties voor laadpalen. Itt ik zou verwachten werd de meest eenvoudige en goedkoopste geadviseerd, passende wat ik nodig had. Installatie adviezen, suggesties kwamen zeer vlot en deskundig via e-mail. Al met al een heel goede service en betrouwbare partner. Het station hangt en werkt perfect.

Goede service, heldere uitleg, keurige levering

Goede service, heldere uitleg en keurige levering. Verder zijn alle afspraken netjes nagekomen, iets wat ik zeer belangrijk vind!

Duidelijke afspraken die keurig worden nagekomen.

Na een prettig adviesgesprek de bestelling geplaatst. De apparatuur wordt alvast vooruit naar je huis gestuurd. Op de dag van de montage twee keurige monteurs aan de deur die netjes en vakkundig werken.

Snelle en duidelijke offerte en installatie

Binnen een week alles helder en duidelijk geregeld. Goede en snelle communicatie door Kishen. De installateur kwam 2 uur later dan de afgesproken tijd maar verder is alles perfect opgepakt en uitgevoerd.

Zeer vriendelijke en snelle reactie

Het contact is goed geweest en correct.

Over Laadkompas

Laadkompas is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.