De monteur Dino is naast plezierig in de omgang zeer nauwkeurig en snel werkend. Een goede vakman.

Jammer dat installatie na 2e bezoek mogelijk was, maar de installatie verliep wel keurig

Na 1e bezoek bleek de klus lastig te zijn voor 1 monteur. Het lijkt erop dat met boren naar de kruipruimte snel 2 monteurs nodig zijn. Jammer dat dit niet gelijk duidelijk was met het beoordelen van de foto's. Dit zou me een extra dag thuis schelen. Met het 2e bezoek kwamen de 2 monteurs op de afgesproken tijd. Na korte inspectie van locatie laadpaal en vaststellen boorpunten verliep de montage zonder problemen. Wel meegeholpen bij het boren naar de kruipruimte zodat er geen waterleiding en afvoer geraakt zou worden. Score dus op 8 gezet, maar zou zeer goed zijn geweest als een 2e bezoek gelijk het 1e zou zijn geweest.

Fijne mensen en netjes gewerkt!

Nette mensen en ze hebben prima werk geerkt en netjes opgeleverd

Prettig contact en behulpzaam waar nodig.

Snelle plaatsing en prettige monteur. Vragen werden direct beantwoord, ik kreeg direct een offerte en de Wallbox hing een week later aan de muur....Voor een (lastige) softwarematige vraag werd ik doorgestuurd naar de firma Wallbox, die mij ook uitstekend en met veel geduld geholpen hebben.

Geweldige ondersteuning

Ik ben erg goed geholpen telefonisch, samen met laadcompas de instellingen doorlopen van mijn lader.

TOP

Dino was zeer beleefd en kundig. Topwerk geleverd

Snel, netjes en zeer vriendelijk

Binnen 1.5 uur was de klus geklaard. Beide mannen waren zeer vriendelijk er werkte ontzettend netjes.

Goed meegedacht en heldere communicatie

Het advies voor de keuze van een laadpunt was helder en op maat. De monteur heeft vervolgens goed meegedacht over de plaatsing en uitleg gegeven over de werking van het laadpunt. Al met al prima service!

Fabulous team, simply world class

My experience with Laadkompas has been awesome starting with the my first interaction when I made the online inquiry for a EV charger. The service manager Kishen has been with me offering very personalised service every step of the way. The engineers' Cliff and Jerry who made the installation were awesome! Well done Laadkompas!

Dubbele factuur, afspraak niet nagekomen

Komt afspraak mbt tijdstip installatie niet na, (wel heel aardige en welwillende monteur) cq geeft een niet realiseren te optimistisch beeld. Veel erger: -Stuurt heel stressvolle dubbele factuur, en er was veel telefonisch gedoe voor nodig voor correctie daarvan en excuses voelen niet echt gemeend. Dus veel gezeik

Heel professioneel gedaan zonder al te veel hak en breekwerk, plaveisel goed teruggelegd

Verder geen opmerkingen

tevreden over contact vooraf en montage vd laadpaal

De Monteur Dino was keuring op tijd, netjes, correct en professional installatie werk afgeleverd. Aanbeveling: vanuit Shell Recharge zijn jullie als montage bedrijf 1-2-3 niet door gelinkt / terug te vinden

Denken mee, duidelijke uitleg en goede installatie

Laadkompas heeft in het begin erg geholpen om de juiste keuzes te maken. De installatie kon snel plaatsvinden en Cliff & Jerry die de installatie deden waren erg goed! Gezellige mensen, ze wisten wat ze deden en dachten ook mee toen we tegen een klein probleempje aan liepen met onze oudere meterkast. Al met al, snel geregeld, top service en zou ze aan iedereen kunnen aanbevelen!

Prima service, duidelijke communicatie en top installatie

We zijn tevreden over de diensten van Laadkompas: - Goed advies in de keuze van het laadstation - Duidelijke en snelle communicatie betreffende afspraken - Zeer goede installatie door monteur Dino. Een topkerel die meedenkt naar oplossingen en alles zeer netjes afgewerkt heeft! Een aanrader voor toekomstige klanten!

Prima monteur vriendelijk Dino

Alles goed gegaan alleen had niet genoeg kantelpunt bij hem moesten even bij halen

Positieve start

Het installeren en opleveren van de apparatuur is bijzonder professioneel verlopen

Uitstekende service en professioneel advies

Het telefonische contact met Oscar van Laadkompas verliep erg prettig. Ik ben uitstekend geïnformeerd en geadviseerd over de verschillende mogelijkheden van thuisladen. Dankzij zijn advies heb ik mijn 1 fase auto nog kunnen omzetten naar een 3 fase. De laadpaal is inmiddels geïnstalleerd en ook dat verliep uiterst soepel. Kortom: ik ben enorm tevreden!

deskundige installatie

Prettige en deskundige medewerker. Laadpunt snel en vakkundig geplaatst.

Zeer fijn!

Ik ben van begin tot eind zeer goed geholpen. Ook de twee heren van de montage Cliff en Jerry waren heel leuk en vakkundig. Alles is netjes aangesloten en uitgelegd. Al met al een hele fijne ervaring gehad.

Alles prima in orde, incl instalatie!

Alles netjes, snel en vakkundig opgepakt. Wij hadden ook twee erg goeie en relaxte installateurs: Cliff en Jerry Helemaal top tor nu toe.

Kundige installatie

Zeer netjes is mijn installatie uitgevoerd, zowel meterkast als de montage aan de wand buiten is net opgeleverd en uitleg gekregen over de wallbox, helemaal blij

Heel tevreden

Installatie van de wallbox in mijn garage is keurig, snel en deskundig uitgevoerd. Inmiddels werkt alles naar tevredenheid.

Fijne installateur, helaas geen uitleg bij activatie van de paal

Fijne installateur, helaas geen uitleg bij activatie van de paal

Service zoals het behoort te zijn.

Prima contact, medewerkers zijn professioneel en ter zake doende.,

Nu onze Wallbox defect is duurt het wel heel lang voor dat het herstel wordt !

Onze Wallbox is defect en de monteur die toen onze Wallbox heeft aangesloten heeft toch wel een gat achter gelaten in onze geheugen en de muur en de kabellint is ook niet waterpas langs de muur geplaatst . Maar ik heb eergisteren de nieuwe Wallbox gekregen en 5 augustus kunnen jullie pas een monteur sturen dus nu moet in voor het opladen naar een opbaar laadpunt en dat gaat ons toch geld kosten . En jullie hebben daar geen vergoeding voor , dus daar laten jullie dus punten vallen . Vrienden van ons gaan ook een elektrische auto kopen maar ik kan niet een positief verhaal vertellen over jullie montage of serivice aangaande het om wisselen van de nieuwe Wallbox . Dus het schort dus best op deze punten . Dus will n jullie in de toekomst voorkomen dat zulke dingen weer gebeuren dan is serivice bij deze ongemakken de oplossing .

Beste Herman, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben zo snel als mogelijk gehandeld. Uw eerste melding was dat u een storing ervaarde in uw laadstation, 24 uur later heeft u ons gemeld dat de storing door onze hulp verholpen was. Bovenstaande speelde zich op een vrijdagmiddag af. Die maandag hebben wij elkaar weer gesproken en helaas bleek de storing toch niet verholpen te zijn. Het herstelproces was na het eerste contact al in gang gezet, deze hebben wij na uw melding dat de storing verholpen was uiteraard stop gezet. Diezelfde maandag hebben wij hetzelfde herstelproces opnieuw opgestart en wordt binnen 5 werkdagen uw laadstation vervangen voor een nieuwe exemplaar. Alsnog bedankt voor uw feedback en wij zullen dit verwerken in onze interen processen. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

Over Laadkompas B.V.

Laadkompas BV is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.