Prima Service, komen afspraken na.

Zie boven.

Verkoper: Oscar is een top vent en neemt goed contact met je op en helpt je goed. Communicatie; hierna volgen een tal van dezelfde mails over foto’s. Ook is er veel niet duidelijk over welke kabel, hoe lang etc etc. Zou fijn zijn als er een algemene brief komt waarin alles opgesomd staat. Monteur; was mooi op tijd. Prima kerel en verstaat zijn vak goed. Werkt netjes!

Van advies tot en met realisatie een dikke 10

Laadkompas is eenvoudig op het internet te vinden. Men reageert vrijwel direct op een contactverzoek. Dit ervaarde als ontzorgen. Hert enige wat wij moesten verzorgen was een foto van de meterkast, informatie over wel/geen kruipruimte en een inschatting van de kabellengte van meterkast naar laadstation. De offerteaanvraag werd binnen 10 minuten ingezet in een overzichtelijke offerte. Men hield zich keurig aan de montageafspraak en troffen een prima vakkundige monteur die voor inbedrijfstelling zorgdroeg. Met vriendelijke groet, Energy Networks B.V.

Alles goed geregeld van offerte tot plaatsing

Duidelijke offerte Alles snel geregeld Op de dag van plaatsing alles goed verzorgd door Dino!

Dino heeft zaken goed geïnstalleerd

Overleg instellingen zijn door het call center niet goed opgepakt. Dat was jammer en

Top support!

Heel erg goed geholpen achteraf met instellingen. Super helpdesk. Snel en vriendelijk en doeltreffend

Goede service en montage!

Laadkompas werd mij aangeraden door een collega en heb ik ervaren als een prettige en professionele organisatie. De website is duidelijk en je ontvangt snel een goede offerte. Deze werd keurig opgevolgd met een telefoontje om advies te geven zonder “pusherig” over te komen. Ook de installatie verliep goed. De monteur (Dino) werkt netjes, heeft verstand van zaken en is bovendien erg vriendelijk. Speciale complimenten voor accountmanager Jelmer en de monteur Dino!

Blijf aanmaningen krijgen ondanks dat ik betaald heb

Prima ervaring rondom levering product. Ik blijf echter maar aanmaningen ontvangen ondanks dat ik direct via iDeal betaald heb. Callcenter gebeld, zou het doorzetten intern om dit op te lossen. Krijg vervolgens opnieuw aanmaning. Opnieuw gebeld en nu wordt aangegeven via bandje dat je e-mail moet sturen. Ben benieuwd of het nu opgelost wordt.

Maken prima afspraken die perfect worden nagekomen!

Ik had vrij snel box nodig. Ik werd prima te woord gestaan, vragen werden duidelijk beantwoord en bestelling werd precies zoals afgesproken en op tijd geleverd. Twee dagen geleden besteld, en nu hangt hij al aan de muur. Dit bedrijf is een aanrader!

persoonlijk top.

persoonlijk top snel handelen bereikbaar afspraken nagekomen prijs/kwaliteit verhouding ?????????

Goed en duidelijk advies.

Goed advies over de mogelijke opties en met een blik naar de toekomst. Goed bereikbaar voor vragen en vragen per mail worden ook snel beantwoord.

Zeer tevreden over het plaatsen van mijn wandcontact in de garage!

Op de vooraf afgesproken datum en tijdstip kwam een zeer klantvriendelijke jongeman (Dino) om het wandcontact aan te leggen in onze garage met eigen meterkast. Na het snel inventariseren van de wensen ging hij direct aan de slag. Na de installatie heeft hij op een vriendelijke manier alles uitgelegd en de werking van alles en gecontroleerd op de juiste werking. Zeer tevreden met het resultaat.

Informatief, klant -en servicegericht

Sneller levering laadpunt en installatie binnen twee weken zoals afgesproken ivm snelle levering EV. Enige hapering bij 1e installatie afspraak. Dit is volledig hersteld en verholpen door nieuwe afspraak binnen 2 dagen, door de planning. Prima installatie en aflevering laadpunt door Cliff en Jerry met de benodigde informatie over bediening en installatie van de Wallbox Copper app. En nu genieten van de EV die thans grotendeels wordt opgeladen door de zonnepanelen.

Aanbevolen proces e2e

Verkoopproces was 5 sterren. Deskundige, eerlijke aanbevelingen (niet alleen de duurste). Proberen te verkopen - duidelijk - maar niet te agressief. Product een paar dagen ontvangen Installatieproces was ongeveer 3 sterren. U wordt verzocht vooraf een aantal vragen in te vullen en deze samen met een aantal specifieke foto's in te leveren. Geen feedback ontvangen, zelfs geen bevestiging van ontvangen. Erger nog, de installateur ter plaatse had geen kennis van de formulieren en de foto's, dus we begonnen vanaf nul en we verspilden allebei tijd. De installateur was super vriendelijk en zag eruit alsof hij wist wat hij deed. Alle installatieboeken en documenten die hij weggooide, ik vond ze in de vuilnis die hij achterliet en vind dat het aan de klant moet worden aangeboden.

Snel en kwalitatief

Goed advies vanaf bestelling tot installatie! De producten waren zeer snel geleverd. Installatie is zeer deskundig en vakkundig uitgevoerd.

Goede voorlichting, duidelijke afspraken, die nagekomen worden. Monteurs hebben keurig werk geleverd en gingen pas we toen het systeem getest was op mijn EV en werkte.

Dino is een vakbekwame monteur.

Dino ging heel doelgericht te werk. Was zeer kordaat in het herkennen en verhelpen van het probleem.

Supergoede service en afhandeling

Van begin tot eind een topervaring met Mick van verkoop en monteur Haitham voor de installatie. In een paar weken alles afgehandeld zonder verrassingen en een mooi werkende laadpaal (wallbox copper sb) als resultaat. Dikke aanrader dit!

Goede aanbevelingen voor welk laadstation

Goede service en de monteur was top ruim op tijd vriendelijk en werkt netjes,alles in overleg geplaatst

Scherpe prijs en de uitvoering gaat zeer netjes en correct.

Goede prijsstelling van de laadpaal. Uitvoering na wijziging van datum is juist en correct geweest. Goede monteur die de zaken afstemt met de gebruiker

Een aanrader

Goed geluisterd en geadviseerd, prima prijs, snel en netjes geplaatst. Geen verbeterpunten te melden, top.

Monteur excellent. Communicatie vanuit backoffice matig

Herhaaldelijk mails gestuurd naar de backoffice. Daar wordt erg slecht op gereageerd. Monteur vriendelijk, professioneel en werkt netjes.

Beste Jim, Bedankt voor uw feedback, dit waarderen wij om onze dienstverlening te optimaliseren. Fijn om te lezen dat uw laadstation naar tevredenheid is geïnstalleerd. Met vriendelijke groet, Team Laadkompas

Snel en deskundig

Snelle levering en deskundig advies.

Op tijd én afspraak is afspraak

Installatieteam is volgens planning gekomen. Vooraf uitleg wat er wordt aangepast in de meterkast. Installatie keurig en vlot verlopen, inclusief opruimen van het materiaal!

Goede prijs, goed klantcontact en perfecte installatie

Vanaf t eerste contact tot aan de daadwerkelijke installatie kan ik alleen maar heel tevreden zijn. De offerte voor de Wallbox was echt veel goedkoper dan de offerte van een grote energieleverancier. Scheelde ruim 30 %! Goede voorlichting over de mogelijkheden. Goede afspraken over het vervolgproces tot aan de installatie. Vriendelijke, meedenkende installateur die goed werk heeft geleverd. Kortom : heel tevreden….. en nu maar wachten op de nieuwe auto…..

Microfoonstraat 5 1322 BN Almere

202088999

Over Laadkompas B.V.

Laadkompas BV is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.