Goed!

Zeer goed geholpen en een snelle plaatsing.

Top monteurs

Jerry en Cliff zijn twee professionele mannen die goed werk afleveren. Fijn dat ze de tijd namen om te overleggen waar de Wallbox het beste kon worden opgehangen. Na de installatie goede uitleg gekregen over de werking van de Wallbox. Wij zijn zeer tevreden.

Prettige en kundige mensen

De medewerkers hebben me vriendelijk en prettig te woord gestaan via de chat. Er zou een collega terugbellen, dat duurde wel even. Remco gaf aan dat het door de vakantieperiode kan komen. Volledige begrip daarvoor natuurlijk. Uiteindelijk bleek het configureren heel snel te gaan, dus misschien kunnen ze daar een aparte dienst voor opzetten. Gewoon online: Laadpaal ID doorgeven en de rest doen ze op de achtergrond. Scheelt ze een ongeduldige, maar zeer tevreden klant aan de telefoon ;-)

Rommelige logistiek maar prima gasten

Het versturen van de apparatuur verliep wat rommelig. Totaal naar het verkeerde adres en daarna was het niet compleet. Nu moeten mijn loadbalancer en beugel alsnog worden opgehangen. Contact met het 'kantoor' is prima en netjes. Jelmer reageert snel op berichten en acteert ook. Installateurs Cliff en Jerry zijn mijn nieuwe vrienden. Ze leveren keurig werk en zijn zeer voorkomend. Was gewoon gezellig met die mannen. Goed werk!!

Erg vriendelijk

Perfext

Deels goed

Mijn man heeft veel voorwerk gedaan waardoor de klus binnen 2 uur was gedaan. De monteurs waren correct en hebben hun werk goed gedaan. De plaatsing van het laadstation is 2x uitgesteld. Laatste keer door auto-pech. Hierdoor hebben we extra kosten gemaakt. Zou mooi zijn als we hierin tegemoet gekomen zouden worden...

Er werd efficiënt gewerkt, voor pauze werd geen tijd genomen. Er werd goed meegedacht om de beste route voor de kabel te kiezen en niets was te veel. Zeer tevreden.

snel, duidelijk en kennis van zaken

vriendelijke, behulpzame en snelle service. Vragen worden duidelijk beantwoord. Levering ook snel geregeld. Aanvullende info wordt ook snel en vakkundig afgehandeld.

Top service, top monteurs

Net een laadpaal laten installeren door laadkompas. Monteurs: Cliff en Jerry Wat een duo, gezellige gasten, kan lekker met ze lachen en werken nog eens snel en netjes. Erg klant gericht, zijn niet vies van wat lastiger werk uitvoeren. Ik had een makkelijkere route voor ze naar de meterkast verzonnen maar zij gingen toch voor de wat lastigere route omdat dat er mooier uit zou zien. Top monteurs, als jullie ooit nog eens werk zoeken in de ventilatie wereld, dan weten jullie me te vinden ;)

Goede installatie

Goede informatieverstrekking. Installatie was technisch goed.

Goede communicatie, prijsstelling en uitvoering

Na online veel onderzoek te hebben gedaan en dan met name wat betreft prijs en beoordeling bij Laadkompas uitgekomen. Na contact met Jordy die heel duidelijk in de communicatie was en snel reageerde op de Wallbox Pulsar Plus t/m 22kW uitgekomen met Power Boost Meter. Na akkoord op de offerte had ik de hardware binnen 2 dagen al binnen en een montage afspraak was ook al binnen 4 weken mogelijk. Monteur Dino melde zich en daar was ik al blij om, had zijn naam in veel reviews langs zien komen in positieve zin! Hij is 2 uurtjes bezig geweest en heeft net werk afgeleverd. Ik had zelf al de tuin uitgegraven en een doorgang gevonden van buitenaf naar de meterkast waardoor er niet geboord hoefde te worden in de kruipruimte. Uiteindelijk heeft hij nog geholpen met het instellen van de Wallbox app en na de auto eraan te hebben gehangen werkte alles. Via Jordy ook nog bij Zonnestroom Collectief uitgekomen voor onze zonnepanelen. Na een goed gesprek en bijbehorende offerte komen ze deze binnenkort bij ons plaatsen. Plaatsing was binnen 8 weken mogelijk en omdat we via Laadkompas bij hen terecht zijn gekomen ook nog een korting gekregen. Ik zou zeggen, niet verder zoeken en voor Laadkompas kiezen!

Nette installatie

De installateur Gio heeft de laadpaal heel netjes geïnstalleerd. Overmacht dat de SIM kaart niet werkte die in de paal zit. Hij gaf aan dichtbij te wonen en dan een keer na zijn klussen langs te rijden om de laadpaal alsnog werkend te krijgen. Goed meegedacht :)

De monteur was vriendelijk er vakbekwaam. Ik kreeg goed uitleg over de werking van de laadpaal en we hebben het laden getest.

Vriendelijke monteur, harde werker, goed werk geleverd

Vriendelijke vakkundige monteur, Dino Gerdijk , heeft goed en snel gewerkt.

Zeer goede service en adequate informatie!

Wij zijn zeer goed geïnformeerd over de mogelijkheden voor laden aan huis. Werden direct gebeld nadat we informatie hadden opgevraagd en kregen snel een duidelijke, overzichtelijke en scherpe offerte. Ook de uiteindelijke installatie is snel geheel volgens afspraak verlopen. Kortom: wij zijn uitermate tevreden.

correct snel en vriendelijk

met Mick als aanspreekpunt als zeer vriendelijk en klantgericht deed me besluiten met deze club in zee te gaan waar ik geen spijt van heb tot heden..! met een zeer vriendelijk kundige installateur

Keurige installatie in goed overleg

Begin juni heeft Laadkompas een Wallbox geïnstalleerd. Omdat installatie van de kabels niet via kruipruimte mogelijk was, was het even puzzelen. 'hoe dan wel?'. Na goed overleg met de monteurs Dino en Viktor is alles prima aangelegd. De Wallbox heeft een mooie plaats in de garage en de kabels zijn keurig weggewerkt.

Deskundig positief ingestelde servicemonteur die volledige installatie wallbox niet kon afronden

Zeer gemotiveerde en vriendelijke servicemonteur. Installatie in goed onderling overleg alsnog vereenvoudigd vanwege natte kruipruimte. Door verplaatsing installatie van buitenmuur garage naar zijmuur woning naast voordeur hoefden aanmerkelijk minder installatiewerkzaamheden te worden gedaan. Dus goedkoper. So far so good. Maar helaas bleek het aan het einde van de installatie onmogelijk om de op onze beide mobiele telefoons geïntstalleerde app via bluetooth verbonden te krijgen met de wallbox. Oorzaak onduidelijk, maar toch vervelend dat dit niet opgelost kon worden ondanks alle goede bedoelingen en pogingen van de servicemonteur. Hoe hier verder mee om te gaan ?

De monteurs waren erg aardig en behulpzaam, kwamen mooi op tijd, werkten netjes en secuur en ruimden zelfs op ns afloop.

Van begin tot eind goed geregeld van Laadkompas! Monteur (Dino) was geweldig.

Snelle, nette en doeltreffende installatie

De technicus kwam op de afgesproken tijd. Legde uit wat hij ging doen en we bespraken waar het wandmodel kwam te hangen. De technicus liet foto’s zien hoe het er dan uit kwam te zien. Tijdens de installatie op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren en of de stroom eraf mocht. Na een kleine 2 uur was de installatie en uitleg vd app volbracht. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd door deze vriendelijke en bekwame man.

Goed werkt geleverd.

Ondanks de materialen niet altijd op tijd waren. De monteurs blijven vrolijk komen om het af te maken. Dankjewel mannen.

Oplossingsgericht

Er kan van tevoren wat beter gecommuniceerd worden wat installateurs op locatie wel en niet mogen doen wat betreft boren in vloeren en muren.

Kundige monteurs!

Installatie op redelijke termijn gepland, goede communicatie op welk tijdstip de monteurs zouden komen. Waren er zelfs iets eerder en gingen voortvarend te werk. De relatie met E Flux en het aanmaken van de account zou van tevoren iets beter uitgelegd kunnen worden.

Keurig werk afgeleverd en duidelijke afspraken over tijd mogelijk

Keurig werk afgeleverd en duidelijke afspraken over tijd mogelijk

Microfoonstraat 5

1322 BN Almere

202088999

Over Laadkompas B.V.

Laadkompas BV is een duurzame startup die sinds 2015 actief is als onafhankelijke aanbieder van laadpalen voor thuis en bedrijf. Dankzij jarenlange expertise en een laagsteprijsgarantie is inmiddels de positie van marktleider bereikt.