Bedankt!

Ze hebben echt hun best gedaan. Ben erg blij met hoe het proces van opsturen tot terugsturen verlopen is. Tot de volgende order!

Snelle service, degelijke prijs, mooie kwaliteit

Heel fijn hoe ze mijn banden omgezet hebben. Echt aanrader.

Levering als verwacht en goede track&trace.

Prima kwaliteit

10 Hi-8 banden afgeleverd en in redelijk termijn digital terug ontvangen. Prima kwaliteit, zowel in beeld, communicatie als in service!

Prima resultaat. Goede communicatie.

Toppers

Toppers in één woord! Voor de eerste keer 2 VHS banden laten digitaliseren. Zeer goede communicatie, snelle levering, en ik ben enorm blij met het terug zien van oude beelden!

Geen verbeterpunt, alleen maar toppers.

Snel, scherpe prijs en zeer vakkundig.

Service zoals het hoort!

Ga zo door, fijn dat zo’n bedrijven bestaan!

Dank! Een aanrader

Dankjewel voor de super service. Fijn dat de beelden binnen 3 dagen waren omgezet in verband met het plotselinge overlijden van mijn vader. We hebben de beelden op de uitvaart laten zien. Echt onvoorstelbaar.

Leuk om jezelf weer te zien 10 jaar terug

Heel erg leuk dat ik mijn kinderen weer heb kunnen zien toen ze klein waren. Echt heel netjes gedaan, was eerst wel bang voor het opsturen. Maar uiteindelijk heb ik alles goed terug, die angst voor op te sturen was dus nergens voor nodig.

Netjes gedaan

Goed omgezet, scherpe prijs, aanradertje

Geen commentaar, gewoon goed

Bedankt!

Ze hebben echt hun best gedaan. 1 band was te slecht om om te zetten hier hebben ze netjes het geld van teruggestort. Fijn dat ze hierover eerlijk waren. De andere banden waren echt heel erg goed. Leuk om nu in de corona-pandemie op een avond ouder herinneringen op te halen.

Aanrader hoor

Na elders een negatieve ervaring te hebben gehad heb ik hier mijn videobanden gebracht in de hoop dat het goed zou komen. Nou goed gekomen is het zeker! Heel erg blij met het eindresultaat! Dames en heren, heel erg bedankt ik ben erg blij.

Fijn dat dit bedrijf me goed geholpen heeft

Gebeld met Videobandomzetten.com aangezien ik geen idee had van welk type banden ik in mijn bezit heb. Met hun de afspraak gemaakt dat ik al mijn banden mocht opsturen en ze bij ontvangst contact met mij zouden opnemen. Zo gezegd en zo gedaan. Ze hebben me de voor en nadelen verteld van het plaatsen van beelden op usb-stick en op dvd. Hierop heb ik besloten om al mijn banden naar usb-stick te laten omzetten. Na 2 weken wachten ontving ik al mijn banden weer terug. En ik was verast door de kwaliteit. Ik had niet gedacht dat deze nog zo goed zou zijn. Wat mij betreft een dikke 9 op het gebied van service en communicatie.

WOOWW

Beelden wee terug. Heeft even geduurd maar kan ze nu wel weer bekijken. Track and trace werkt ook goed. Weet dus ongeveer precies wanneer de order klaar is.

Fijne service

Super!!

Snel omgezet

Toppie, bandjes weer als nieuw te bekijken

Jullie hebben mijn bandjes goed omgezet. Ik kan weer genieten van beelden uit oude doos.

Fijn werk geleverd mensen

Heel erg blij met mijn vhs banden. Kan ze weer bekijken.

Gewoon puik!

Mini-DV laten converteren, resultaat was heel erg goed. Bedankt.

Super gegaan!

Heel fijn gedigitaliseerd!

Goed, duidelijk en veilig

Heel blij ermee. Alles is goed gegaan. Mooie beelden! Nostalgie.

VHS laten converteren, resultaat was erg mooi. Prima service.

Resultaat was erg mooi, allemaal goed geregeld. Ook heel fijn die track and trace.

Toppie! Banden zijn goed omgezet

Heel fijn hoe het gegaan is. Levering was binnen 2 weken. Ga zeker nog vaker bandjes opsturen naar jullie.