Kan weer terugkijken zoals vroeger

Ik was banden ongeveer 3 weekjes kwijt. Maar heb ze nu weer terug. Wat me geruststelde was dat ik telkens per mail een update kreeg van m'n order. Het is toch niet niks, al je dierbare materiaal opsturen. Sowieso ga ik hier nog vaker een bestelling plaatsen.

Geweldige ervaring

Ik heb mijn banden weer terug en kan ze bekijken. Heel erg blij mee super scherpe prijs.

Duurde te lang

Heeft erg lang geduurd voor uiteindelijk alles omgezet was. Uiteindelijk netjes uitgelegd, Corona, defect apparaat, maar niet goed gecommuniceerd waardoor ik mij ernstig zorgen maakte of alles wel goed verliep. Uiteindelijk allemaal goed gekomen

Goede kwaliteit

Banden opgestuurd bericht van ontvangst gehad op 24-2 toen een dag later een factuur deze betaald bericht gekregen dat ze in de wacht rij zijn geplaatst toen weer wachten op 23 maart bericht dat ze gingen starten met mijn banden op 18-4 maar eens een berichtje gestuurd en kreeg te horen dat het nog twee weken zou gaan duren. Op 8 mei het heugelijke bericht dat ze klaar waren en op gestuurd waren. Maar na ontvangst zeer tevreden en we hebben weer leuke uurtjes kijk plezier Kort om we zijn tevreden maar als we vooraf hadden geweten dat het 3 maand zou duren had dat ons iets meer rust gegeven Je stuurt gewoon je banden op en hoopt maar dat het goed gaat, moet eerlijk zijn was best wel ongerust dat we ze ooit terug zouden krijgen informatie is niet hun sterkste punt

M'n pa was weer terug bij vroeger. Omdat hij weer oude beelden kon terugzien

Snel geholpen

Door het overlijden van mijn vrouw heb ik binnen een aantal dagen een band kunnen laten omzetten die we op de begrafenis hebben kunnen kijken.

nvt

Super contact gehad

Had wat vragen, werd goed door de klantenservice geholpen!

Mooi om terug te zien.

Super gedaan! Mooie prijs.

Prima vermaak in Coronatijd

Ik heb bij Videobandomzetten.com al mijn videobanden laten digitaliseren. Super gegaan, netjes per mail telkens een update ontvangen. De prijs is heel goed, in vergelijking met Kruidvat en Hema zijn ze soms meer dan de helft goedkoper. Levertijd was 5 weken, een weekje langer dan verwacht maar gezien de wereldwijde situatie waar we inzitten volledig begrijpelijk.

Blij met mijn banden!

Gelukkig kan ik mijn beelden weer terugzien.

Prima werk

Sterk in het omzetten van oude videobanden, kwaliteit kost tijd

Uitstekende omzetting van de betreffende band. Het duurt wel even voordat de order verwerkt is.

uiterst traag!!!!!

op 15/2 banden gestuurd. Op 15/4 nog steeds niets ontvangen!!!

Matig resultaat

Mijn video's vinden we een matig resultaat geven. Natuurlijk zijn het oudere video's, maar dat is logisch lijkt mij. Wij hadden verwacht dat de kwaliteit van de beelden beter zouden zijn dan we nu zien. Helaas.

Leuk om terug te kijken! Zit nu toch veel binnen...

Super om te kijken, nu ik door die stomme corona veel binnen zit. Wij vermaken ons wel!

Duurt even maar dan heb je ook wat

Heb 15 VHS banden laten omzetten. Super fijne communicatie. Daarnaast waren ze ook nog eens de goedkoopste aanbieder die ik op internet heb kunnen vinden. Als ik een minpunt mag noemen, dan vindt ik 5 weken wel een periode. De banden liggen toch jaren in de kast. Maar je wilt toch graag je dierbare materiaal terug. Telkens als ik contact zocht werd ik goed te woord gestaan en desnoods door een andere medewerker teruggebeld. Heel veel lof voor dit bedrijf!

Goed geholpen, veel goedkoper dan op andere plekken

Ik heb goed rondgekeken naar de verschillende aanbieders. Er is best veel keuze. Wat me bij Videobandomzetten.com het meeste aansprak waren de duidelijk website, gratis verzending en een hele scherpe prijs. Ik kon me niet voorstellen dat ze dit allemaal konden aanbieden voor die prijs. Maar het is dus wel echt zo, super blij met mijn gedigitaliseerde videobanden. Ik kan ze weer bekijken. Daarnaast is track and trace systeem van hun erg fijn. Ik kan het iedereen aanraden!

Geweldig dat ik mijn oude beelden weer kan bekijken.

redelijk, ik moet nog wel de kwaliteit van het werk beoordelen

Het duurt allemaal erg lang, in een nabij gelegen plaats Winterswijk had ik deze opdracht in een week klaar gehad. nu was het wachten van begin februari t/m 28 maart daar komt bij als ik niet op 27 maart gebeld had dan was ons verzend pakket nog niet eens opgestuurd, hij was vergeten op de post te doen.

Beste meneer, Na uw telefoontje zojuist zijn we tot de conclusie gekomen dat er inderdaad een handeling niet is uitgevoerd waardoor uw order onnodig lang is blijven staan. Waarvoor onze welgemeende excuses. Jammer dat u er geen begrip voor heeft dat door de corona-crisis en de daarbij behorende maatregelen 50% van de vertraging hierdoor komt. Het andere gedeelte komt door de drukte die gelukkig in deze tijden mogen ervaren. We wensen u dit weekend veel plezier met het bekijken van uw beelden. Met vriendelijke groet, Rowan Hameleers Eigenaar Videobandomzetten.com

Mensen die meedenken en meer mogelijkheden bieden dan standaard.

Positief dat er overleg kan zijn en klant geïnformeerd wordt over status. Mogelijk om het totaal traject van bestelling tot levering korter te maken?

Enorm goed geholpen, wij wilde met spoed een opname laten omzetten ivm een uitvaart. Binnen 1 dag voor ons het in orde gemaakt! Perfect

Prima resultaat

Resultaat prima, afhandeling heeft wel lang geduurd; ruim twee maanden?!

prima resultaat, maar wel geduld hebben

De wachttijd was wel 2 maanden, dat had ik niet verwacht. Maar er werd steeds keurig gereageerd op mijn mails. En de bestelling is prima uitgevoerd, de videobanden zijn op DVD en ook op USB-stick gezet.

Ik dacht laat ik mijn oude bandjes eens omzetten op dvd. Waar ga ik dat doen dacht ik? Ik kwam uit op deze site. Het was een groot vertrouwen om ons privé leven op te sturen na een bedrijf die je niet kent. Alles liep perfect!!! We hebben onze bandjes en dvd's netjes terug gekregen en kregen in de loop van het omzetten steeds bericht hoe het allemaal verliep. Wij kunnen nu heerlijk genieten van onze uitstapjes en gelukkige Beelden. Kwaliteit is Fantastisch!!!! Zeker een aanrader voor de volgende keer.