Er ging nogal veel mis..

Ik woon in de buurt en wilde zodoende de bandjes zelf afgeven. Op het afgesproken moment was niemand aanwezig. Ik kreeg 20% korting voor het ongemak. Vooraf had ik per e-mail aangegeven dat ik een harde schijf had waar reeds bestanden op stonden (andere, reeds gedigitaliseerde videobanden). Daarop werd aangegeven dat dat geen probleem was en dat mijn schijf voldoende vrije ruimte had. Na vier (!) maanden ( en meerdere keren informeren) kon ik mijn banden ophalen. Helaas waren de bestanden die er reeds op stonden, verwijderd. Deze had ik alleen op die harde schijf en op de originele videobanden. Het bedrijf bood verontschuldigen aan en 35% korting op het opnieuw digitalisering van de door hen verwijderde bestanden. Hier ging ik niet mee akkoord en een discussie met de bedrijfsvoerder volgde. Ik moest mijn e-mailverkeer aantonen betreffende de bestanden die er reeds op stonden. Met tegenzin werd mij alsnog aangeboden kosteloos de verwijderde banden opnieuw te digitaliseren. Dit zou met voorrang gebeuren, maar duurde alsnog twee maanden. Als klap op de vuurpijl had ik een film van een andere klant op mijn harde schijf. De trouwerij van wildvreemde mensen ipv mijn kinderen in Plopsaland. Weer terug, juiste band over laten zetten, en een paar dagen later opgehaald. Duizend maal excuses, de dames zijn allemaal even vriendelijke en aardig. Maar ja… je hebt er toch een nare nasmaak van..

beetje lang wachten, verder goed geregeld en uitgevoerd

Ik had van tevoren liever geweten hoe lang het omzetten van een videoband en een 8mm film ging duren. Uiteindelijk toch tevreden.

Veel videobanden laten digitaliseren. Zeer goede service, netjes op de hoogte gehouden en nette prijzen.

Helaas geen muziek erbij kunnen zetten

Goed, jammer dat jullie er geen muziek bij kunnen zetten.

Ben tevreden over de geleverde dienst.

Goed geinformeerd, op de hoogte gehouden over voortgang, resultaad afgeleverd , zoals van te voren werd medegedeeld. Het duurde even voordat het omzetten van videobanden naar dvd en usb, maar daar heb ik volledig begrip voor. Bedankt ,ik beveel jullie aan bij kennisen en vrienden.

Gewoon goed gedaan

Was benieuwd videobanden al 36 jaar oud En waren met videorecorder niet meer te gebruiken alleen strepen En nu valt het niet tegen het beeld niet 100 procent Maar acceptabel bedankt videobandomzetten.nl

Top service en Top resultaat!

Vanaf het eerste moment enorm goed geholpen en je voelt je gehoord in je wensen hoe/in welke volgorde je het hebben wilt. Top service van begin tot eind! En het resultaat is super, ik kan weer naar filmpjes kijken van 25 jaar geleden!

Super digitalisatie

Hele fijne dienstverlening super omgezet. Ik ben blij!

Een aanrader, niet meer uitstellen die oude beelden en perfecte kwaliteit.

Altijd gedacht dat het een heel gedoe was om die oude video’s weer eens terug te zien, maar wat eenvoudiger dan ze op te sturen en dan ze naar ongeveer een week terug te vinden bij de Post. En dan gewoon op TV je opnames van het dak van WTC-gebouw in NY terug te beleven. Kortom, goede kwaliteit en ook heel fijn dat je wordt geïnformeerd hoe het proces verloopt. Videobandenomzetten een aanrader! Leon

Jaren zeventig weer scherp in beeld

VHS-band waarop lang geleden Super8 filmpjes van de eerste levensjaren van onze kinderen waren vastgelegd met prima resultaat laten overzetten op DVD en USB-stick. Voor de kleinkinderen is het nu mogelijk hun ouders en overgrootouders live te aanschouwen. Those were the days!

prettig

Het wachten op dvds is beloond

perfecte ervaring

De betamax band was al wat ouder en wij waren nieuwsgierig wat er toch allemaal op geregistreerd stond. Alles geregeld, toen bleek dat er niks op die band stond, o jee ... we hadden al betaald, inclusief usb-stick ! Geen probleem, jullie begrepen dit en het gehele bedrag werd geretourneerd. Geen videos, wél een perfecte ervaring met jullie. Volgende keer weer !

Kon niet beter!

Alles liep zoals het behoorde te lopen. Banden ingestuurd, gedigitaliseerd op dvd en usb en daarna weer teruggestuurd. Kortom, de verwachtingen zijn waargemaakt.

Gewoon goed!

Door personeeluitval vanwege corona en omdat mijn banden een technische afwijking vertoonden, heb ik wat langer moeten wachten tot m'n 32 videobandjes gedigitaliseerd waren. Maar ik werd netjes op de hoogte gehouden en het bedrijf beantwoordde mijn mail met vragen prompt. Aflevering was netjes en het resultaat is uitstekend.

Superblij om al onze beelden digitaal te hebben!

Het duurde wel even, maar ik had dan ook 28 bandjes te digitaliseren. Op 1 bandje na is alles gelukt. Zo blij mee, we konden het zelf niet meer terug kijken en iemand anders kreeg het niet voor elkaar om ze op usb te krijgen. Gelukkig is het bij videobandenomzetten.com wel gelukt! Ook de pagina om te kijken wat de status is, is fijn om te zien hoever ze zijn. We zijn er superblij mee!

Onze video banden hebben ze keurig gedigitaliseerd. Steeds netjes op de hoogte gehouden wat er gebeurde en wanneer het klaar is. We kunnen nu weer genieten van onze oude beelden.

Fijn product , alleen erg lange levertijd

De bestelling is uiteindelijk na 3 maanden goed aangeleverd. Goede kwaliteit. Echter stond er op de site een levertermijn van 5 weken. Hiervoor erg vaak gemaild, wel snel reactie ontvangen. Om jullie service te verbeteren zal ik zelf als bedrijf zijnde contact opzoeken als de bestelling vertraging oploopt.

alles klopt tot de kwaliteit van de dvd's als kers op de taart

duidelijke reis van het bestelproces tot de aflevering en daarbovenop ben ik erg verguld met de kwaliteit van de uiteindelijke overzetting. Een hele aangename ervaring deze jongens doen wat ze beloven en meer.

uitstekende service !

de ingeleverde Betamax band bleek onbeschreven, daarom geen omzetting mogelijk. Het gehele bedrag werd netjes teruggestort, geen service fee of dergelijke. Dank voor de geleverde service en de geweldige klantvriendelijke behandeling. Top !

Onwaardig

Dubbel beeld, overbelicht beeld. Product onwaardig.

Perfect !

We waren bang dat de videobanden te oud waren om nog iets fatsoenlijks van te maken, maar we zijn erg tevreden over het eindresultaat.

Prima service!

Goede service, goede communicatie, makkelijk te regelen. Het duurde wel vrij lang maar dat was voor ons geen probleem.

Top omzetting!

Onlangs vonden wij in het ouderlijk huis enkele videobanden. Daar kunnen wij uiteraard niets mee doen, echter de interesse was daar. Wat zou er toch op staan? Door de omzetting naar DVD en usb hebben wij mooie (nieuwe) herinneringen op kunnen halen van vroeger, die wij anders nooit hadden kunnen achterhalen. Zo dankbaar en blij met deze video's!

Goed gedaan

Goed gedaan en een goede communicatie.

Al meer als 30 jaar lagen video 8 filmpjes in onze kast. We hadden geen apparaat om ze af te spelen. Geen idee of er nog iets op stond. Maar we wisten wel dat de opnames 30 jaar geleden leuk waren. Nu staat alles op USB en het is prima kwaliteit. Superleuk kerstkado voor onze kinderen en onszelf.