Leuk cadeau

Heel leuk cadeau voor mijn man. Ze hebben zelfs er een spoedorder van gemaakt. Zodat de order tijdig binnen was.

Prima kwaliteit

Snelle levering en makkelijke communicatie

zeer lange wachttijd en matige kwaliteit

we hebben meer dan 2 maanden moeten wachten voordat de banden werden omgezet. Ergens in China? Ook de kwaliteit laat te wensen over. Banden die ik eerder zelf op DvD heb gezet, hadden een betere kwaliteit.

TOP kwaliteit

Duurde wel 2 maanden voordat ik de gedigitaliseerde VHS band terug kreeg, maar gezien de kwaliteit is dat niet erg.

Aanrader!

We zijn heel blij met de beelden die ik weer kan bekijken.

Super, echt aan te raden.

Videobanden laten omzetten. Netjes omgezet. Goede kwaliteit! Zeker aan te raden.

Goed!

Goede service. Goede kwaliteit. Ik ben tevreden. Bedankt voor jullie service.

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Fijne partij om je banden naar te sturen

Fijne ervaring. Doordat ze met een goed track and trace systeem werken heb ik in al mijn gerustheid de tijd kunnen overbruggen dat de banden weg waren. 7 weken vlogen voorbij en na die 7 weken kreeg ik keurig de banden teruggestuurd en kreeg ik daarnaast ook nog eens een voucher van 10% korting. Jullie gaan me zeker en vaker terug zien. Heb de hele zolder vol liggen.

Bandje mooi gezet!

Leuk!

Heel erg tevreden. Goede service mooi resultaat van mijn Tour de France klassiekers.

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Super wat een mooi werk!

Fijn dat ik mijn banden weer kan bekijken.

Snel en goedkoop!

Fijne ervaring. Aan iedereen aan te raden.

Goed keuze gemaakt

Goed keus gemaakt. Was wel spannend al bandje opsturen. Mooi prijs, mooi beeld. Ik blij.

Goed!

Videobanden omgezet. Duurde wel 7 weken maar dat wist ik. En was geen enkel probleem voor mij.

Wow

Ik kan gelukkig weer naar mijn videobanden kijken. Handig zowel op dvd als op harddisk. Goed advies gekregen per mail. En kan nu de banden weer bekijken.

Slecht

Het heeft meer dan 3 maanden geduurd voordat ik de video banden in dvd vorm heb ontvangen. Diverse emails verzonden en als antwoord kreeg ik dat er kennelijk iers was misgelopen.

Beste Johan, Wat vervelend dat er een aantal dingen zijn misgelopen. Zou je een mail willen sturen naar: support@videobandomzetten.com. Dan kunnen we kijken hoe we je kunnen compenseren en hoe we onze diensten kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Videobandomzetten.com

ik zou een ander bedrijf kiezen

Het heeft heel lang geduurd. Zonder goede terugkoppeling. 2 banden zijn niet gedigitaliseerd.

Beste Henk, Wat vervelend dat er een aantal dingen zijn misgelopen. Zou je een mail willen sturen naar: support@videobandomzetten.com. Dan kunnen we kijken hoe we je kunnen compenseren en hoe we onze diensten kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Videobandomzetten.com

Twijfels

Het duurde best lang. Uiteindelijk nog net voor ik ze nodig had ontvangen. Ik heb nog steeds niet alles bekeken, dus of het compleet is weet ik niet. Ik heb wel inmiddels de eerste beelden van de geboorte van een vreemd kind gezien....ik heb het stopgezet want daar zit ik niet op te wachten!

Beste Thei, Wat vervelend dat er een aantal dingen zijn misgelopen. Zou je een mail willen sturen naar: support@videobandomzetten.com. Dan kunnen we kijken hoe we je kunnen compenseren en hoe we onze diensten kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Videobandomzetten.com

kwaliteit goed, enorme lange wachttijd

Nadat ik mijn bandjes op 7/6/20 j.l had verzonden, kreeg ik ze terug met de afgesproken USB-stick en DVD's op 8/9/20. Dat is 3 maanden, vind ik erg lang. Had al meerdere keren contact over de levering gehad, totdat ik op het eind de bandjes wilde ophalen en me geld terug wilde, werden ze een week later geleverd. Kwaliteit verder prima, zoals afgesproken, vandaar toch een 6.

Dank voor deze beoordeling. Excuses voor het lange wachten. Dit is helaas een gevolg van de coronadrukte. We zien je graag terug.

Algemeen Goed, niet te duur en vriendelijk personeel!

Goed bedrijf! "2 minpuntjes", Ik had specifiek gevraagd de banden (6) eerder te leveren, dit was geen probleem, echter door de corona was dit hun niet gelukt (2 weken later). Toch blij met de levering, en kwaliteit prijsverhouding. 2. Personeel gebruikt geen eigen roep namen in de mail communicatie, dus wel iets lastiger communiceren. ("team videobanden"). TIP gebruik in het vervolg gewoon je voornaam, dan weet ieder ook achteraf met wie hij/zij wat heeft afgesproken.. Gr. Jeroen

Dank voor deze beoordeling. We gaan je feedbackpunten meenemen en kijken of we deze kunnen verwerken. We zien je graag terug.

Super geholpen!

Ik kan weer videobanden bekijken

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Als er vertraging is krijg je een reactie

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Kwaliteit een 10, communicatie een 3.

De kwaliteit van het beeldmateriaal was goed. Ik had de USB stick na ca. 5 weken binnen (is acceptabel). Wat echter zeer slecht was, was de slechte communicatie: er was een discussie over de betaling van de factuur. Deze was wel op tijd betaald, maar het heeft bijna 3 weken geduurd voordat ik een antwoord kreeg dat dit inderdaad het geval was. De eigenaar van bedrijf reageerde niet op telefoon en belde ook niet terug, ondanks meerdere verzoeken hier toe.

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Prima en professioneel geholpen!