Het is het wachten waard want het resultaat is prima!

Erg genoten van de fimpjes van vroeger die ik nu weer lekker kan bekijken

Prima geregeld

Prima geregeld

Snelle levering en prima kwaliteit van omzetten

Ik had een oude Betamax band uit 1988. Deze heb ik naar Videobandomzetten verstuurd op zondag 26 sept. Ontvangstbevestiging gekregen op zaterdag 2 oktober met de mededeling dat de band in de wacht staat voor digitalisatie. Op woensdag 6 oktober heb ik de videoband retour ontvangen samen met een USB-stick met daarop de digitale versie

Super blij met de gedigitaliserende bandjes!

Het duurde wel een tijdje maar dat maakt niks uit. Zo blij met de bandjes, eindelijk weer normaal kunnen kijken op de tv zonder gedoe met de camera. Echt een super bedrijf en ook top op de hoogte gehouden steeds hoe t ervoor stond. Zou dit bedrijf iedereen aanraden!

Dierbare herinneringen in goede handen

Na enig zoekwerk tussen diverse aanbieders videobandomzetten.nl gekozen door de goede referenties. De snelle en persoonlijke reactie op vragen gaf ons vertrouwen in het vervolgproces. Hoewel het even duurde voordat we de tapes gedigitaliseerd terug kregen zijn we heel tevreden over de kwaliteit en genieten we nu van dierbare herinneringen van ruim 15 jaar terug! Misschien een tip: jullie geven een verzendlabel mee, wat een goede service is. persoonlijk had ik voor deze (kostbare) zending voor aangetekend versturen gekozen. Je moet er niet aan denken dat dit in de post verloren gaat.

Fantastisch, zo leuk om die oude beelden terug te zien!

Top, gemakkelijk proces, goedkoper dan vele andere aanbieders en goede kwaliteit.

Zonder enige kink in de kabel, na een aantal weken keurig de gedigitaliseerd materiaal terug ontvang

Vanaf de initiele bestelling tot het ontvangst van het gedigitaliseerd e nateriaal verliep het contact met Videobandomzetten.com uitsluitend online. Ik werd herhaaldelijk door mails geinformeerd over het verloop van het proces hetgeen erg prettig en professioneel was.

Goede kwaliteit - betrouwbaar - goede communicatie

Ik heb nu meerderde keer banden laten digitalisieren en ben super tevreden. Deze keer waren het 4 bandjes en het duurte 5 weken, zoals aangekondigd. Tussendoor had ik even nagevraagd en kreeg meteen een response. Top.

Heel goede kopieën, maar een veel te lange wachttijd

Ik heb helaas lang moeten wachten op de kopieën, maar het resultaat is prima.

Goed gegitaliseerd!

Het duurde heel lang voordat onze order gedigitaliseerd was. Dit kwam door kapot apparatuur. Maar dat ben je direct vergeten zodra je de geweldige dierbare momenten terug ziet.

Ik heb nu oude video en super 8 filmpjes op dvd en usb. Kan ik ze weer kijken.

Lang wachten maar wel met het gewenste resultaat!

4 maanden gewacht totdat mijn order verwerkt was maar wel naar wens afgehandeld, dus al met al heel tevreden. Order nummer 2 is onderweg!

Goed contact gehad. Als ik vragen had werden deze netjes en snel beantwoord. Het hele proces duurde ongeveer een maand, maar het ging dan ook om een behoorlijk oude en lange videoband. Ik ben meer dan tevreden.

Verbazing over de kwaliteit

Had mijn oude VHS banden bekeken en dacht niet dat het beter zou worden door een digitalisering slag. Maar het evht beyer geworden. Ook de formaten op USB via de TV geven mooie resultaten. Ben echt blij met dit bedrijf.

Kwaliteit en prijs prima. Doorlooptijd lang

Kwaliteit en prijs prima. Doorlooptijd lang

Goed product

Eindprodukt is prima. Alles omgezet op geheugenstick. Lang moeten wachten, ca 9 weken. Dit ivm Technische problemen. Wel goed op de hoogte gehouden. Prima communicatie.

Top service - Top kwaliteit

Goede service - je blijft altijd online op de hoogte van jou order status. Ik had nog een vraag en kreeg rechtstreeks iemand aan de lijn en word later ook nog teruggebeld. De kwaliteit van het digitaliseren is perfect.

Goede ervaring

Vakkundig gedaan en goede uitleg gekregen over procedure.

goede kwaliteit en komen afspraak na

Na telefonisch contact, video banden opgestuurd. Goede prijs en kwaliteit. Duurt even maar dan heb je een mooie herinnering van jou videobanden.

Resultaat prima. Je wordt goed op de hoogte gehouden van relevante stappen in het proces, zonder dat het voelt als overdaad. Heb het gevoel dat men snapt dat, als mensen de moeite nemen om oud materiaal te digitaliseren, het ook emotionele waarde heeft. Daarbij is het fijn om op de hoogte gehouden te worden van zaken als goede ontvangst etc.

Prettig contact, mooi resultaat.

Prettig mailcontact n.a.v. een vraag. Netjes geregeld met het verzendlabel en daarna de statusupdates. Helemaal in orde!

Makkelijke website

Makkelijke website. Goede levering. Jammer dat de communicatie over de vertraging niet vanuit jullie is gedeeld maar dat ik daar zelf voor heb moeten bellen.

Snel, niet duur en goede service

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Drie videobanden laten omzetten. Ik had ze binnen anderhalve week terug, aanrader!

Topservice!

Helaas wordt een betamaxband niet gedigitaliseerd en daarvan werd ik netjes op de hoogte gebracht nadat ik zo’n band had opgestuurd. De band werd daarna als service naar een ander bedrijf gestuurd dat het wel kon regelen. Service van de bovenste plank dus!