Goede ervaring

Vakkundig gedaan en goede uitleg gekregen over procedure.

goede kwaliteit en komen afspraak na

Na telefonisch contact, video banden opgestuurd. Goede prijs en kwaliteit. Duurt even maar dan heb je een mooie herinnering van jou videobanden.

Resultaat prima. Je wordt goed op de hoogte gehouden van relevante stappen in het proces, zonder dat het voelt als overdaad. Heb het gevoel dat men snapt dat, als mensen de moeite nemen om oud materiaal te digitaliseren, het ook emotionele waarde heeft. Daarbij is het fijn om op de hoogte gehouden te worden van zaken als goede ontvangst etc.

Prettig contact, mooi resultaat.

Prettig mailcontact n.a.v. een vraag. Netjes geregeld met het verzendlabel en daarna de statusupdates. Helemaal in orde!

Makkelijke website

Makkelijke website. Goede levering. Jammer dat de communicatie over de vertraging niet vanuit jullie is gedeeld maar dat ik daar zelf voor heb moeten bellen.

Snel, niet duur en goede service

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Drie videobanden laten omzetten. Ik had ze binnen anderhalve week terug, aanrader!

Topservice!

Helaas wordt een betamaxband niet gedigitaliseerd en daarvan werd ik netjes op de hoogte gebracht nadat ik zo’n band had opgestuurd. De band werd daarna als service naar een ander bedrijf gestuurd dat het wel kon regelen. Service van de bovenste plank dus!

Wel prijzig

Bedankt!

Ze hebben echt hun best gedaan. Ben erg blij met hoe het proces van opsturen tot terugsturen verlopen is. Tot de volgende order!

Snelle service, degelijke prijs, mooie kwaliteit

Heel fijn hoe ze mijn banden omgezet hebben. Echt aanrader.

Levering als verwacht en goede track&trace.

Prima kwaliteit

10 Hi-8 banden afgeleverd en in redelijk termijn digital terug ontvangen. Prima kwaliteit, zowel in beeld, communicatie als in service!

Prima resultaat. Goede communicatie.

Toppers

Toppers in één woord! Voor de eerste keer 2 VHS banden laten digitaliseren. Zeer goede communicatie, snelle levering, en ik ben enorm blij met het terug zien van oude beelden!

Geen verbeterpunt, alleen maar toppers.

Snel, scherpe prijs en zeer vakkundig.

Service zoals het hoort!

Ga zo door, fijn dat zo’n bedrijven bestaan!

Dank! Een aanrader

Dankjewel voor de super service. Fijn dat de beelden binnen 3 dagen waren omgezet in verband met het plotselinge overlijden van mijn vader. We hebben de beelden op de uitvaart laten zien. Echt onvoorstelbaar.

Leuk om jezelf weer te zien 10 jaar terug

Heel erg leuk dat ik mijn kinderen weer heb kunnen zien toen ze klein waren. Echt heel netjes gedaan, was eerst wel bang voor het opsturen. Maar uiteindelijk heb ik alles goed terug, die angst voor op te sturen was dus nergens voor nodig.

Netjes gedaan

Goed omgezet, scherpe prijs, aanradertje

Geen commentaar, gewoon goed

Bedankt!

Ze hebben echt hun best gedaan. 1 band was te slecht om om te zetten hier hebben ze netjes het geld van teruggestort. Fijn dat ze hierover eerlijk waren. De andere banden waren echt heel erg goed. Leuk om nu in de corona-pandemie op een avond ouder herinneringen op te halen.

Aanrader hoor

Na elders een negatieve ervaring te hebben gehad heb ik hier mijn videobanden gebracht in de hoop dat het goed zou komen. Nou goed gekomen is het zeker! Heel erg blij met het eindresultaat! Dames en heren, heel erg bedankt ik ben erg blij.

Fijn dat dit bedrijf me goed geholpen heeft

Gebeld met Videobandomzetten.com aangezien ik geen idee had van welk type banden ik in mijn bezit heb. Met hun de afspraak gemaakt dat ik al mijn banden mocht opsturen en ze bij ontvangst contact met mij zouden opnemen. Zo gezegd en zo gedaan. Ze hebben me de voor en nadelen verteld van het plaatsen van beelden op usb-stick en op dvd. Hierop heb ik besloten om al mijn banden naar usb-stick te laten omzetten. Na 2 weken wachten ontving ik al mijn banden weer terug. En ik was verast door de kwaliteit. Ik had niet gedacht dat deze nog zo goed zou zijn. Wat mij betreft een dikke 9 op het gebied van service en communicatie.

WOOWW

Beelden wee terug. Heeft even geduurd maar kan ze nu wel weer bekijken. Track and trace werkt ook goed. Weet dus ongeveer precies wanneer de order klaar is.