3 maanden gewacht

Na 3 maanden pas mijn 5 videobanden terug

kwaliteit goed, enorme lange wachttijd

Nadat ik mijn bandjes op 7/6/20 j.l had verzonden, kreeg ik ze terug met de afgesproken USB-stick en DVD's op 8/9/20. Dat is 3 maanden, vind ik erg lang. Had al meerdere keren contact over de levering gehad, totdat ik op het eind de bandjes wilde ophalen en me geld terug wilde, werden ze een week later geleverd. Kwaliteit verder prima, zoals afgesproken, vandaar toch een 6.

Algemeen Goed, niet te duur en vriendelijk personeel!

Goed bedrijf! "2 minpuntjes", Ik had specifiek gevraagd de banden (6) eerder te leveren, dit was geen probleem, echter door de corona was dit hun niet gelukt (2 weken later). Toch blij met de levering, en kwaliteit prijsverhouding. 2. Personeel gebruikt geen eigen roep namen in de mail communicatie, dus wel iets lastiger communiceren. ("team videobanden"). TIP gebruik in het vervolg gewoon je voornaam, dan weet ieder ook achteraf met wie hij/zij wat heeft afgesproken.. Gr. Jeroen

Super geholpen!

Ik kan weer videobanden bekijken

Als er vertraging is krijg je een reactie

Kwaliteit een 10, communicatie een 3.

De kwaliteit van het beeldmateriaal was goed. Ik had de USB stick na ca. 5 weken binnen (is acceptabel). Wat echter zeer slecht was, was de slechte communicatie: er was een discussie over de betaling van de factuur. Deze was wel op tijd betaald, maar het heeft bijna 3 weken geduurd voordat ik een antwoord kreeg dat dit inderdaad het geval was. De eigenaar van bedrijf reageerde niet op telefoon en belde ook niet terug, ondanks meerdere verzoeken hier toe.

Prima en professioneel geholpen!

oude banden overgezet op usb

Wow

Wat een ervaring, dat zo'n bedrijven nog bestaan. Heel erg blij met het eindresultaat. Knap dat ze op 6 weken zoveel banden hebben kunnen digitaliseren.

Gezellig videobanden kijken

Als cadeau voor mijn man heb ik de videobanden laten omzetten. Het duurde wel even. 1 week voor de verjaardag heb ik contact opgenomen met Videobandomzetten.com. Ze hebben toen met spoed kosteloos al een gedeelte dat klaar was opgestuurd. 2 weken later volgde de rest. Heel erg blij mee! Iedereen kan ik het aanraden

Geweldig service

Gelukkig kan ik mijn videobanden weer bekijken!

Prima service!

Wat een service!

Super service bij de afhandeling van mijn partij videobanden! Mijn dank is heel groot!

Geweldig en beyrouwbaar

Prima kwaliteit

Betrouwbaar en goed resultaat.

Zeer de moeite waard bij een exclusieve videoband

Correcte afhandeling, goede kwaliteit. De video was gemaakt in 1997. Een verslag van de oldtimer rally "Parijs-Peking 1907-1997" . Gemaakt als afstudeerproject voor filmteam van de Duitse Filmacademie. Project gesponsord door AUDI.

Gekregen wat ik wilde zien

Netjes& goede communicatie

Netjes geholpen

Naar aanleiding van mijn mailtje is er contact met mij opgenomen. Blijkbaar was er een probleem met de belservice. Ook hebben ze goed uit kunnen leggen waar de verhoging van het bedrag vandaag kwam. Het bleek een misverstand te zijn geweest en ik ben goed verder geholpen!

Oude herinneringen!

Weer gezellig oude herinneringen ophalen. Heerlijk, ik kan dit iedereen aanraden.

Mooi!

Ik kan weer videobanden bekijken.

Heel erg blij met het resultaat.

WOW!

Ik kan weer videobanden bekijken! Zo leuk

Goede kwaliteit, mooie prijs

Ik heb gelukkig mijn beelden op een usb-stick staan. Levering duurde wel even, maar liefst 7 weken. Netjes per mail op de hoogte over gehouden. Denk dat het hele land massaal de zolder is gaan opruimen, dan krijg je die drukte.

Ik WIL contact aub

Ik heb al mijn originele banden aan het bedrijf toegestuurd, maar krijg geen update en ook geen contact. Ik heb gemaild en meerdere keren getracht te bellen. Er neemt niemand op! Hierbij mijn dringende oproep: neem aub contact met mij op. Ik heb buikpijn van het idee dat er iets mis gaat en dat de beelden van mij zoontjes met daarop hun overleden vader verdwenen zijn. Inmiddels is er zowel mail- als belcontact geweest. Er is mij verzekerd dat de banden in goede handen zijn en dat de status inmiddels gewijzigd is in 'digitalisatie gestart' De tekst en uitleg maken dat ik nu meer vertrouwen heb in een goede afloop, maar............. ik moet het wel eerst nog zien. Het duurt al met al best lang en ik heb nog geen tastbaar bewijs. Ik zal hier zeker een nieuwe update geven wanneer het beeldmateriaal in goede staat weer veilig bij ons thuis is beland.

Yes!

Ik kan de beelden van mijn overleden vader weer terugzien. Zo dierbaar en zo fijn dat ik dit met mijn kinderen kan delen.