Fijne service

Ik kom graag weer terug bij jullie, fijne service

Toppie!

Geweldig gedaan, blij met de omzetting

Voor de kwaliteit echt een aanrader!

Levering duurde wel 6 weken, ze gaven dit netjes aan met een mailtje. Kwaliteit die ontvangen is die is super!

Mooi gedaan!

Mooi mijn banden omgezet. Had niet verwacht dat de kwaliteit nog zo goed zou zijn. De moeite waard hoor.

Prima beeld goed geholpen.

Prima beeld goed geholpen.

Top!!

Super hoe de banden zijn omgezet echt een aanrader.

Aanradertje hoor

Echt fijn hoe dit gegaan is.

Gewoon ouderwets goed!

Heel goed resultaat. Ga zo door, tot snel weer.

Leuk cadeau voor mijn man

Als cadeau voor mijn man eerst 3 banden laten omzetten. Heel erg blij met het resultaat. Ik ga de resterende banden uit onze collectie zeker hier weer laten omzetten. Ben erg blij ermee.

Heb een vorige keer zelf banden proberen om te zetten. Maar nu ik de banden terug heb zie je toch duidelijk het verschil dat dit wat Videobandomzetten.com doet vele malen beter is dan het gepruts van mijzelf. Erg blij mee. De track-and-trace functionaliteit is ook heel erg prettig.

Fijn!!

Wat een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik hoef nergens anders meer mijn banden te laten omzetten.. Prima service en perfect beeld! Dankjewel ik kom zeker terug.

1 bandje laten zetten

Super bandje! Helemaal mooi terug gekregen dees bandje.

Mooi omgezet beeld! Fijn contact gehad met de klantenservice over diverse vraagjes.

Wachttijd te lang

Begin september de spullen opgestuurd. De order en verzending ging allemaal heel vlot. Toen kwam onze order in ”de wachtrij” en daar heeft het maanden gestaan. We hebben ons echt zorgen gemaakt of onze video’s soms kwijt waren geraakt. Uiteindelijk gelukkig 4 december de spullen weer in goede orde ontvangen. Goede kwaliteit, maar een wachttijd van 3 maanden is echt wel te lang.

Beste Mariska, Dank voor je beoordeling. We begrijpen je review zeer zeker. Echter was het voor ons in deze periode niet mogelijk om je order sneller te verwerken. Hopende op je begrip. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com

Goede ervaring kan het iedereen aanbevelen.

Beste Mike Dank voor je beoordeling. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com

Super gedaan heel blij.

Beste Fatima, Dank voor je beoordeling. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com

Fijne ervaring

Mijn videobanden zijn weer te bekijken! Gelukkig en heel snel mijn banden weer ontvangen.

Beste Mathieu, Dank voor je beoordeling. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com

De videobanden zijn mooi omgezet. Ben er heel erg blij mee. Alleen maar lof voor deze partij!

Beste Marlou, Dank voor je beoordeling. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com

Tot op heden slecht

De start was goed, eenvoudig een label ontvangen voor de verzending. Vervolgens de betaling die makkelijk verliep. De status was de order is verhoogd naar "in wachtrij".......daarna weken niets gehoord. Gelukkig uiteindelijk contact gekregen, de order heeft status spoed gekregen en enkele dagen later de files ontvangen. Ondanks dat het hele oude videobeelden zijn blij met de kwaliteit. Bij aanbevelen heb ik ja gezegd, op basis van kwaliteit van het product.

ze reageren niet op mijn mails

ik ben extreem bang mijn beelden met enorm veel emotionele waarde nooit meer terug te zien ik heb 3 mails verstuurd, 2x gebeld en geen antwoord gekregen ik hoop dat ze mij misschien via hier vinden en op mij kunnen reageren hoezo duurt dit zo lang? ik wacht al 2 maanden ook hoop ik geen chinese kwaliteit voor mijn 50 euro

Leuk cadeau

Heel leuk cadeau voor mijn man. Ze hebben zelfs er een spoedorder van gemaakt. Zodat de order tijdig binnen was.

Prima kwaliteit

Snelle levering en makkelijke communicatie

zeer lange wachttijd en matige kwaliteit

we hebben meer dan 2 maanden moeten wachten voordat de banden werden omgezet. Ergens in China? Ook de kwaliteit laat te wensen over. Banden die ik eerder zelf op DvD heb gezet, hadden een betere kwaliteit.

Beste Peter, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. We hopen je in de toekomst alsnog te kunnen helpen. Wat betreft het zelf eerder omzetten hoe lang is dit geleden? Aangezien banden in de loop der jaren sterk achteruit kunnen gaan in kwaliteit. Graag horen we van je. Met vriendelijke groet, Team Videobandomzetten.com

TOP kwaliteit

Duurde wel 2 maanden voordat ik de gedigitaliseerde VHS band terug kreeg, maar gezien de kwaliteit is dat niet erg.

Beste Hans, Dank voor je beoordeling. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com

Aanrader!

We zijn heel blij met de beelden die ik weer kan bekijken.

Beste Zoltan, Dank voor je beoordeling. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Videobandomzetten.com