Dank! Een aanrader

Dankjewel voor de super service. Fijn dat de beelden binnen 3 dagen waren omgezet in verband met het plotselinge overlijden van mijn vader. We hebben de beelden op de uitvaart laten zien. Echt onvoorstelbaar.

Leuk om jezelf weer te zien 10 jaar terug

Heel erg leuk dat ik mijn kinderen weer heb kunnen zien toen ze klein waren. Echt heel netjes gedaan, was eerst wel bang voor het opsturen. Maar uiteindelijk heb ik alles goed terug, die angst voor op te sturen was dus nergens voor nodig.

Netjes gedaan

Goed omgezet, scherpe prijs, aanradertje

Geen commentaar, gewoon goed

Bedankt!

Ze hebben echt hun best gedaan. 1 band was te slecht om om te zetten hier hebben ze netjes het geld van teruggestort. Fijn dat ze hierover eerlijk waren. De andere banden waren echt heel erg goed. Leuk om nu in de corona-pandemie op een avond ouder herinneringen op te halen.

Aanrader hoor

Na elders een negatieve ervaring te hebben gehad heb ik hier mijn videobanden gebracht in de hoop dat het goed zou komen. Nou goed gekomen is het zeker! Heel erg blij met het eindresultaat! Dames en heren, heel erg bedankt ik ben erg blij.

Fijn dat dit bedrijf me goed geholpen heeft

Gebeld met Videobandomzetten.com aangezien ik geen idee had van welk type banden ik in mijn bezit heb. Met hun de afspraak gemaakt dat ik al mijn banden mocht opsturen en ze bij ontvangst contact met mij zouden opnemen. Zo gezegd en zo gedaan. Ze hebben me de voor en nadelen verteld van het plaatsen van beelden op usb-stick en op dvd. Hierop heb ik besloten om al mijn banden naar usb-stick te laten omzetten. Na 2 weken wachten ontving ik al mijn banden weer terug. En ik was verast door de kwaliteit. Ik had niet gedacht dat deze nog zo goed zou zijn. Wat mij betreft een dikke 9 op het gebied van service en communicatie.

WOOWW

Beelden wee terug. Heeft even geduurd maar kan ze nu wel weer bekijken. Track and trace werkt ook goed. Weet dus ongeveer precies wanneer de order klaar is.

Fijne service

Super!!

Snel omgezet

Toppie, bandjes weer als nieuw te bekijken

Jullie hebben mijn bandjes goed omgezet. Ik kan weer genieten van beelden uit oude doos.

Fijn werk geleverd mensen

Heel erg blij met mijn vhs banden. Kan ze weer bekijken.

Gewoon puik!

Mini-DV laten converteren, resultaat was heel erg goed. Bedankt.

Super gegaan!

Heel fijn gedigitaliseerd!

Goed, duidelijk en veilig

Heel blij ermee. Alles is goed gegaan. Mooie beelden! Nostalgie.

VHS laten converteren, resultaat was erg mooi. Prima service.

Resultaat was erg mooi, allemaal goed geregeld. Ook heel fijn die track and trace.

Toppie! Banden zijn goed omgezet

Heel fijn hoe het gegaan is. Levering was binnen 2 weken. Ga zeker nog vaker bandjes opsturen naar jullie.

Digitaal wonder

Ik kan gelukkig de beelden weer bekijken, ik ben hen heel dankbaar.

Geen woorden voor, ze hebben het echt goed gedaan!

Blij met resultaat en vooral, wat een service! Een aanrader!

Videobandomzetten.com gevonden via google en contact opgenomen over wat er mogelijk was met mijn enorm oude tapes. Ik wist niet eens meer wat er op stond.. Vorige week de USB ontvangen en wat ben ik er blij mee! Waardevolle gebeurtenissen die ik weer terug zag, ook het terugzien van mijn inmiddels overleden vader was ontroerend en emotioneel. Niet alleen voor mij maar ook voor onze zoon (zijn kleinzoon). Kostbaar!! En wat een service! Ik heb af en toe contact gehad en ben steeds enorm vriendelijk te woord gestaan. Op berichten wordt snel gereageerd, zelfs in het weekend. Facturering netjes, updates via de site top en zelfs de kosten van een band die na opsturen kapot bleek te zijn, ongevraagd gecrediteerd. Wil je oude herinneringen weer tot leven brengen? Sowieso een goed idee en via videobandomzetten.com een aanrader!

geweldig

na lang wachten (= ongeveer 4 maanden) is het eindresultaat geweldig!

Mijn banden goed laten omzetten. Leuk om oude herinnering op te halen. Heb meteen de bestanden vanaf de usb-stick in Dropbox gezet zodat ik ook een goed back-up nog erbij heb.

Fijn mijn banden om laten zetten

Super fijn dat mijn banden zijn omgezet!

Fijne service

Ik kom graag weer terug bij jullie, fijne service

Toppie!

Geweldig gedaan, blij met de omzetting