oude banden overgezet op usb

Wow

Wat een ervaring, dat zo'n bedrijven nog bestaan. Heel erg blij met het eindresultaat. Knap dat ze op 6 weken zoveel banden hebben kunnen digitaliseren.

Gezellig videobanden kijken

Als cadeau voor mijn man heb ik de videobanden laten omzetten. Het duurde wel even. 1 week voor de verjaardag heb ik contact opgenomen met Videobandomzetten.com. Ze hebben toen met spoed kosteloos al een gedeelte dat klaar was opgestuurd. 2 weken later volgde de rest. Heel erg blij mee! Iedereen kan ik het aanraden

Geweldig service

Gelukkig kan ik mijn videobanden weer bekijken!

Prima service!

Wat een service!

Super service bij de afhandeling van mijn partij videobanden! Mijn dank is heel groot!

Geweldig en beyrouwbaar

Prima kwaliteit

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Betrouwbaar en goed resultaat.

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Zeer de moeite waard bij een exclusieve videoband

Correcte afhandeling, goede kwaliteit. De video was gemaakt in 1997. Een verslag van de oldtimer rally "Parijs-Peking 1907-1997" . Gemaakt als afstudeerproject voor filmteam van de Duitse Filmacademie. Project gesponsord door AUDI.

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Gekregen wat ik wilde zien

Netjes& goede communicatie

Netjes geholpen

Naar aanleiding van mijn mailtje is er contact met mij opgenomen. Blijkbaar was er een probleem met de belservice. Ook hebben ze goed uit kunnen leggen waar de verhoging van het bedrag vandaag kwam. Het bleek een misverstand te zijn geweest en ik ben goed verder geholpen!

Dank voor deze beoordeling. Fijn dat we alles hebben kunnen oplossen! We zien je graag terug.

Oude herinneringen!

Weer gezellig oude herinneringen ophalen. Heerlijk, ik kan dit iedereen aanraden.

Mooi!

Ik kan weer videobanden bekijken.

Dank voor deze beoordeling. We zien je graag terug.

Heel erg blij met het resultaat.

WOW!

Ik kan weer videobanden bekijken! Zo leuk

Goede kwaliteit, mooie prijs

Ik heb gelukkig mijn beelden op een usb-stick staan. Levering duurde wel even, maar liefst 7 weken. Netjes per mail op de hoogte over gehouden. Denk dat het hele land massaal de zolder is gaan opruimen, dan krijg je die drukte.

Ik WIL contact aub

Ik heb al mijn originele banden aan het bedrijf toegestuurd, maar krijg geen update en ook geen contact. Ik heb gemaild en meerdere keren getracht te bellen. Er neemt niemand op! Hierbij mijn dringende oproep: neem aub contact met mij op. Ik heb buikpijn van het idee dat er iets mis gaat en dat de beelden van mij zoontjes met daarop hun overleden vader verdwenen zijn. Inmiddels is er zowel mail- als belcontact geweest. Er is mij verzekerd dat de banden in goede handen zijn en dat de status inmiddels gewijzigd is in 'digitalisatie gestart' De tekst en uitleg maken dat ik nu meer vertrouwen heb in een goede afloop, maar............. ik moet het wel eerst nog zien. Het duurt al met al best lang en ik heb nog geen tastbaar bewijs. Ik zal hier zeker een nieuwe update geven wanneer het beeldmateriaal in goede staat weer veilig bij ons thuis is beland.

Yes!

Ik kan de beelden van mijn overleden vader weer terugzien. Zo dierbaar en zo fijn dat ik dit met mijn kinderen kan delen.

Top dienst

Erg goede service, er is een wachtrij wat logisch is maar de beelden zijn super. Mijn kleinzoon heeft kunnen zien hoe mijn Pa tegels heeft gelegd 40 jaar geleden!

Ik kan weer beelden bekijken

Na 6 maanden nog steeds niks en geen contact

Heel positief in het begin, nog persoonlijk gebeld door medewerker dat het door Corona en defecte apparatuur langer ging duren. Op 16 mei bericht dat de order digitalisatie is gestart en daarna....... niks meer. Gebeld zou terug gebeld worden, niet gebeurd. Gemaild op 10 augustus, geen bericht terug en telefonisch sinds een week ook niet meer te bereiken. Alleen maar ingesprek toon. Wat nu? Nu heb ik helemaal niks meer!

Slecht, telefoon wordt niet opgenomen, geen reactie via email

Na 5 weken nog steeds niets gehoord over de voortgang van zaken. Wel direct 75 euro overgemaakt, maar verder niets meer gehoord. Telefoon wordt niet opgenomen, op werkdagen van 10 tot 6 bereikbaar, maar om 5 uur gebeld. Telefoon wordt niet opgenomen en op de email geen reactie

Kan weer terugkijken zoals vroeger

Ik was banden ongeveer 3 weekjes kwijt. Maar heb ze nu weer terug. Wat me geruststelde was dat ik telkens per mail een update kreeg van m'n order. Het is toch niet niks, al je dierbare materiaal opsturen. Sowieso ga ik hier nog vaker een bestelling plaatsen.

Geweldige ervaring

Ik heb mijn banden weer terug en kan ze bekijken. Heel erg blij mee super scherpe prijs.

Duurde te lang

Heeft erg lang geduurd voor uiteindelijk alles omgezet was. Uiteindelijk netjes uitgelegd, Corona, defect apparaat, maar niet goed gecommuniceerd waardoor ik mij ernstig zorgen maakte of alles wel goed verliep. Uiteindelijk allemaal goed gekomen