Prima gedaan! Duurde wel lang.

Prima service! Ik moest zo'n 6 weken wachten op het resultaat. Dat mag wat sneller.

Uitstekende service en goede kwaliteit

Binnen een week had ik alle 7 banden terug, alles op DVD en USB en konden we gaan genieten van de oude beelden. Echt top!

duurt veel te lang

geen duidelijkheid vooraf gegeven dat het maanden duurt voordat de video's gedigitaliseerd worden.

Super service!

Door de drukte hebben we een paar weken moeten wachten, maar het was nog sneller gebeurd dan vooraf aangegeven werd! Bij elke stap kregen we een mailtje mbt de voortgang, zodat we altijd up to date waren. Videobanden en usb-stick kwamen netjes thuis aan en we hebben de beelden prima terug kunnen bekijken!

Voor de derde keer - super service - top kwaliteit

Echt een aanrader. Goede service en top kwaliteit. En nieuw is nu, dat je de hele tijd via mail ook op de hoogte gehouden word, wanneer jou opdracht klaar zou zijn.

Het duurt even, maar ... dan krijg je ook wat ! Klasse !!

Duidelijke site, geen kleine letters, gewoon klare taal. Je stuurt de band(en) in en je ziet gelijk je wachttijd voor dat de verwerking begint. Ze houden je netjes op de hoogte en na een kleine wachttijd, valt alles goed verpakt in de bus.

Er zit geen geluid bij de film.

Ik heb hierover twee dagen geleden geklaagd. Er is één keer teruggebeld maar verder niks gehoord. Helaas dus een slechte score.

Super gegaan!

Gebruiksvriendelijke website waar alles duidelijk staat beschreven. Kosten krijg je te horen zodra de film op locatie is en dan nog 2 weken wachten. Alles zo gegaan zoals ik het ook had gedacht

Prettig bedrijf

Het is fijn communiceren. Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en het resultaat mag er zijn.

Blijvende Herinneringen

Dankbaar voor de snelle service en het upliften van het oude beeldmateriaal! Priceless❣️ Wij ontvingen retour opvallend goede kwaliteit van de oude filmpjes!!..

Prima communicatie

Hele proces duurt wel wat lang maar geleverd wat er wordt beloofd.

Het is het wachten waard want het resultaat is prima!

Erg genoten van de fimpjes van vroeger die ik nu weer lekker kan bekijken

Prima geregeld

Prima geregeld

Snelle levering en prima kwaliteit van omzetten

Ik had een oude Betamax band uit 1988. Deze heb ik naar Videobandomzetten verstuurd op zondag 26 sept. Ontvangstbevestiging gekregen op zaterdag 2 oktober met de mededeling dat de band in de wacht staat voor digitalisatie. Op woensdag 6 oktober heb ik de videoband retour ontvangen samen met een USB-stick met daarop de digitale versie

Super blij met de gedigitaliserende bandjes!

Het duurde wel een tijdje maar dat maakt niks uit. Zo blij met de bandjes, eindelijk weer normaal kunnen kijken op de tv zonder gedoe met de camera. Echt een super bedrijf en ook top op de hoogte gehouden steeds hoe t ervoor stond. Zou dit bedrijf iedereen aanraden!

Dierbare herinneringen in goede handen

Na enig zoekwerk tussen diverse aanbieders videobandomzetten.nl gekozen door de goede referenties. De snelle en persoonlijke reactie op vragen gaf ons vertrouwen in het vervolgproces. Hoewel het even duurde voordat we de tapes gedigitaliseerd terug kregen zijn we heel tevreden over de kwaliteit en genieten we nu van dierbare herinneringen van ruim 15 jaar terug! Misschien een tip: jullie geven een verzendlabel mee, wat een goede service is. persoonlijk had ik voor deze (kostbare) zending voor aangetekend versturen gekozen. Je moet er niet aan denken dat dit in de post verloren gaat.

Fantastisch, zo leuk om die oude beelden terug te zien!

Top, gemakkelijk proces, goedkoper dan vele andere aanbieders en goede kwaliteit.

Zonder enige kink in de kabel, na een aantal weken keurig de gedigitaliseerd materiaal terug ontvang

Vanaf de initiele bestelling tot het ontvangst van het gedigitaliseerd e nateriaal verliep het contact met Videobandomzetten.com uitsluitend online. Ik werd herhaaldelijk door mails geinformeerd over het verloop van het proces hetgeen erg prettig en professioneel was.

Goede kwaliteit - betrouwbaar - goede communicatie

Ik heb nu meerderde keer banden laten digitalisieren en ben super tevreden. Deze keer waren het 4 bandjes en het duurte 5 weken, zoals aangekondigd. Tussendoor had ik even nagevraagd en kreeg meteen een response. Top.

Heel goede kopieën, maar een veel te lange wachttijd

Ik heb helaas lang moeten wachten op de kopieën, maar het resultaat is prima.

Goed gegitaliseerd!

Het duurde heel lang voordat onze order gedigitaliseerd was. Dit kwam door kapot apparatuur. Maar dat ben je direct vergeten zodra je de geweldige dierbare momenten terug ziet.

Ik heb nu oude video en super 8 filmpjes op dvd en usb. Kan ik ze weer kijken.

Lang wachten maar wel met het gewenste resultaat!

4 maanden gewacht totdat mijn order verwerkt was maar wel naar wens afgehandeld, dus al met al heel tevreden. Order nummer 2 is onderweg!