Niet te bereiken en geen geld terug na retour

Zijn heel goed in het innen van geld maar terugstorten ho maar. Tevens zijn ze niet te bereiken en email wordt niet beantwoord.

gewoon goed geregeld

Dinsdag voor 16.00 uur besteld, woensdag in huis netjes verpakt en de kwaliteit is ook prima.

Perfecte levering,snel geleverd.

Heel slecht

Reageren bijna nooit Na 12 dagen nog steeds niks ontvangen Ik raad iedereen af om hier te bestellen Kiest je voor achteraf betalen pas dan op Je krijg al de rekening terwijl heel je bestelling niet eens verzonden is

Discreet en snel

Bestelling kwam wel paar dagen later door personeel tekort. Maar alles netjes ontvangen.

Niet zo goed

Leverdatum was bijna een week later zonder ingelicht te worden. Telefonisch niet te berijken. Via wat speurwerk de eigenaar op een ander nummer te pakken kunnen krijgen aangezien er nog 2 bedrijven op zijn naam staan. Deze man is gelukkig wel vriendelijk.

Dit kan geen serieuze winkel zijn

Op de site staat: voor 16 uur besteld, morgen in huis. Ik wacht nu al 9 dagen en heb nog niks Mail beantwoorden gaat willekeurig. De ene wel, de andere niet. Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Maar op 1 van de 3 dagen dat ik belde werd er opgenomen ondanks dat de klantenservice tussen 9 en 17 bereikbaar zou zijn. Pakje zou direct verstuurd worden. Want er waren problemen met PostNL… Tuurlijk... En weer niet verstuurd. Vandaag weer niet bereikbaar. Ik ben niet de enige die hier dit commentaar geeft. Ik móet een ster geven. Maar zelfs dat is deze zaak niet waard. Nog niet eerder online zo’n slechte ervaring gehad.

Positief

Om het al een positief gevoel aan overgehouden. Ondanks dat de levering liet op zicht wachten maar dat staat keurig gemeld op de site. Dus ze komen na wat er staat. Ik zal zeker vaker gaan bestellen. Producten zijn ook van goede kwaliteit.

Niets op aan te merken. Woensdag besteld Vrijdag in huis. Toy werkt zoals die hoort ❤

Klantenservice reageert traag of niet

Post.nl doet het niet goed. Onze mailserver ligt plat. We lossen het op maar ja wanneer dan.. Geen antwoord. Voor 4 uur besteld de volgende dag gelevers word in de bevestiging opeens 3 dagen verwerkingstijd. Een week na bestelling wel de toezegging dat het alsnog verstuurd gaat worden maar geen concrete datum wanneer en of hoe..

Deel van bestelling fout

Ik heb een bestelling gedaan met enkele producten. Één van de producten was fout en hier heb ik over gemaild, maar geen antwoord gekregen.

Goed en snel

Binnen twee dagen bezorgd. Zonder meer goed en snel te noemen. Echter, uit betrouwbare bron weet ik dat er een reservebatterij bijgeleverd dient te worden, Die ontbrak dus, Kennelijk moet die apart aangeschaft worden bij Hunkie? Zonder dit minpuntje had ik vijf sterren gegeven...

komt afspraken niet na

als er op de website site voor 16.00 besteld de volgende dag thuis dan moet die belofte ook nakomen en niet de dag erna pas leveren. De bestelling was om 12.00 uur al geplaatst.

Komt lekker snel

Geen gezeur of gedoe bezorgen heel snel en fijn achteraf betalen. Prima producten goed verpakt en ben tevreden!

goeie aanbieding

laatst een leuk cadeau voor mijn vrouw besteld zeer tevreden er mee alleen vandaag bestellen is niet morgen in huis !! Maar enkele dagen later ! Maar al met al redelijk tevreden

Heb het bestelde mog niet onty

Zie boven

Overzichtelijk en goede service

Ruim aanbod, goede service en snel geleverd. Aanrader

Nog niks binnen dus onbekend

Niks binnen dus onbekend

Product is snel geleverd. Communicatie kan professioneler. Hoera!!! jouw bestelling met nummer[[invoiceid]] is onderweg! Dit staat in de tekst van de mail en in het onderwerp. (Zo staat het er letterlijk, er had een bestelnummer moeten staan ipv code). Taalfouten in de bevestiging vind ik slordig. - Jouw bestelling met nummer xxxxx word nu verwerkt. (wordt ipv word) - Zodra wij de bestelling op de Post hebben gedaan, ontvangt je van ons per e-mail een tracking nummer. (Post mag met een kleine letter, ontvang je ipv ontvangt je). - Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen als je je dat fijner vind! (vindt met -t). Dit is als positieve input bedoeld. Als je je communicatie op orde hebt maakt dat een veel betere indruk.

Hartstikke goed!

Super goed geholpen door online services over een bestelling. Erg tevreden met communicatie en klant vriendelijkheid. Ray

Voor 16:00 versteld volgende dag in huis klopt helaas niet

Beste Mike, Er is in het systeem een fout opgetreden en daardoor is de order niet uitgeprint. We hebben de order zojuist bijelkaar gepakt en hij wordt vanmiddag verstuurd. De track and tracé wordt vanmiddag actief. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Hunkie.nl Heb net track en trace ontvangen en mijn pakketje wordt niet vandaag bezorgd zoals hier boven wordt vertel maar morgen ! Voor 16:00 besteld morgen in huis? Zondagmiddag 3 augustus heb ik het online besteld Mvg, Mike

Keurig snel en discreet

Keurig geleverd, complete bestelling netjes en discreet verpakt en alles op de afgesproken dag...

Niet duur snel geleverd