Gewoon TOP !!!

Zeer goede website Selle levering en een prachtig horloge voor een goede prijs!

Goede kwaliteit horloge en snelle levertijd.

Slecht

Heel slecht, ze komen op de laatste moment wanneer de bestelling is verzonden met “we hebben het niet op voorraad” terwijl dat wel zo is.

Top service!

Nou ik was zo slim om een verkeerd adres in te voeren. Direct na mijn bestelling telefonisch contact opgenomen. Meneer aan de telefoon was aardig en heeft mijn adres aangepast. Mijn pakketje is snel geleverd en in top kwaliteit!

perfect en snel geleverd

mooie klokje en snel geleverd

Perfect!

Best prima

Prima horloge past goed piept alleen wel vaak en de band voelt lichtjes aan maar voor de rest is het een top horloge

Geweldige klantenservice

Dus mijn kat heeft mijn horloge net na aankoop van een 1,5 meter hoge tafel gegooid en op het glas terecht gekomen, Ik heb de klantenservice opgebeld en die gaf aan dat dit eigenlijk geld kost. Ze vonden het zo sneu voor mij dat ik hem nog geen enkel keer heb kunnen dragen dat ik een compleet nieuwe kreeg!!

Top bedrijf!

Zeer snelle en correcte levering netjes op de hoogte gehouden via de mail horloge was binnen een dag binnen! Bedankt Designerwatches!!!

Product niet geleverd, bankrekening is fraude

De website ziet er betrouwbaar uit. Reviews klinken ook allemaal positief. Helaas bestelling nooit ontvangen en geen reactie op mails gekregen. Een chat waar sommige personen naar verwijzen, bestaat helemaal niet. Ja, op Facebook, maar die wordt niet beantwoord. Na googlen op het bankrekeningnummer waar mijn geld naartoe over is gemaakt, blijkt dat dit nummer bekend staat om fraude. Helaas dus geld kwijt....

Contact via chat, medewerker heeft veel kennis.

MK Horloge besteld, volgende dag ontvangen. Super blij, horloge is prachtig. Mederwerker via chat vriendelijk en behulpzaam.

Volwassen partij

Een Marc Jacobs gevonden, contact genomen via de mail en adequaat met snelheid beantwoord. Puik werk

Geen op of aanmerkingen, is allemaal netjes verzorg en er wordt vlot gehandeld

Netjes verpakt en snel gelverd

Superservice !

Wederom top en snel verzorgd.

Aanrader

Scherp geprijsd en ben vlot geholpen met wat vragen, aanrader

Keurige service! Uitstekend geholpen.

Erg prettige ervaring, komt afspraken na zonder gedoe. Prettige service.

Goed geholpen

Horloge was defect, ik ben en netjes kosteloos op een prettige manier geholpen. Fijne ervaring

Prima service!

We zijn zeer tevreden over de deskundige service. Horloge kon kosteloos worden opgestuurd en er is deskundig gehandeld, TOP!

Good

good experience, fast and nice price

Happy

Blij met mooi cadeau voor m’n dochter, goed advies gekregen, fijne ervaring!

Netjes verpakt maar een ster minder ivm 1 dag vertraging

Snel en goede support

Goeie ervaring, snel en netjes