heel erg blij mee

Ik ben erg lang opzoek geweest naar een goed kinderbed. Uiteindelijk het perfecte bed gevonden voor mijn zoontje. Super goed stevig massieve houten bed!!!!

Prachtig bed zowel qua uiterlijk als van kwaliteit. Rockwood wat mij betreft zeer aan te raden.

Beste Truus, Dank u wel voor het compliment! Veel plezier met BEDBANK SAM GRIJS. Groet, Team Rockwood

Snelle levering en goed in elkaar gezet

Na de bestelling kwamen ze 2 dagen later het bed al leveren en in elkaar zetten. Een zeer degelijk bed, met veel ruimte er onder. De trap zit op een fijne plek waardoor er heel veel ruimte is bij het buro en het bed makkelijk te verschonen is!!

Ja Sanne zo snel kan het gaan! HOOGSLAPER SETH is inderdaad ideaal voor ons als moeders om deze op te maken door de handige trap. En een heerlijk bureau eronder voor veel leer of speelplezier. Groet, Team Rockwood

Goede kwaliteit en gemakkelijk in elkaar te zetten.

Na het peuterbed nu kinderbed combi gekocht. Het wordt zo geleverd dat het super gemakkelijk in elkaar is te zetten. Daarnaast ook nog een goede kwaliteit en een mooi bed. We zijn er erg blij mee!

Ja kinderbed combi is vanwege de combinatie met een logeerbed en opberglades heel handig en praktisch. Geniet ervan!

Goede service en een prachtig bed

Ons zoontje slaapt er heerlijk in, super stoer bed.

Kinderbed Tim is zeker weten een heel stoer jongensbed. Heel veel slaapplezier voor je zoontje Rianne!

Super goed!

Mooi kinderbed online besteld. Goede levering en bed is heel mooi inclusief matras en dekbed. Zijn er erg blij mee!

Super goed

Wow wat een goede en snelle service en wat een top bed voor onze kleine meid. Lekker dik matras en een dubbel seizoens dekbed, goede en stevige kwaliteit. Ze slaapt er heerlijk in.

Hebben een stapelbed hier gehaald. Snel bezorgd en goed gemonteerd door Evert. Alleen waren een paar kleine dingetjes waar we achteraf niet helemaal tevreden over waren. Dit is heel snel opgepakt en in orde gemaakt. Zeer tevreden met service van het bedrijf.

Dank u wel! En we geven het compliment door aan Evert. Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Bed van goede kwaliteit, eenvoudig te monteren

Mooi bed dat eenvoudig te monteren is. Ook met een goede kwaliteit matras.

Mooie bed voor een goede prijs

Mooie bed voor ee goede prijs Bed is makkelijk door kliksysteem in elkaar te zetten. Levering was ook netjes geregeld

Prima bed! Slimme oplossing!!!

Het is een slimme, praktische oplossing die pas in elke slaapkamer. Bedank voor jullie slimme oplossing!

Voldoet aan verwachting

Makkelijk in elkaar te zetten met grote handige lade.s

Super goed en stevig bed

Mooi stevig bed met lades met veel opbergruimte.

Stoer kinderbed

Mijn zoon is heel blij met zijn stoere bed. Papa was ook blij met de gemakkelijke montage. Ook met de kleine man eromheen om te 'helpen' was dit goed te doen. Hij heeft er al veel nachtjes in geslapen en wordt altijd weer vrolijk wakker!

Super mooi solide bed

Snelle levering, zeer tevreden met de kwaliteit. De bedlade is erg handig en gezellig als je zus bijv wil slapen bij jou op de kamer😃. Dat is dan snel geregeld. Kortom blij met de aankoop.

Super kwaliteit en makkelijk te monteren

Stevig mooi bed, voor een mooie prijs.

Mooi bed voor een mooie prijs. Op tijd geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Geheel tevreden

Lang getwijfeld na vele slechte reacties, maar zo geen spijt! Mooi hout, goed in de verf. Manlief heeft hem zelfs alleen in elkaar kunnen zetten. Lades 4 wielen, onderbed 2 wielen, zouden er wel 4 mogen zijn. Onderbed matras mee besteld. Alles is prima. Levering en communicatie hierover zou wellicht beter en sneller kunnen.

Super mooi

Het in elkaar zetten ging makkelijk en het is een heel mooi en stevig bedje. Onze zoon is er erg blij mee!

goede prijs-kwaliteitverhouding

wij zijn zeer tevreden over het geleverde kinderbed. het is een degelijk bed voor een goede prijs en eenvoudig in elkaar te zetten.

hele goede prijs/kwaliteit, zeer tevreden

Een mooie bedbank besteld in de kleur grijs. Bewust zonder lade. De chauffeur van transportbedrijf heeft wel 3x gevraagd of dat klopte,omdat hij anders een pakket meer had met dit bed. Bed makkelijk in elkaar te draaien met z'n 2. Stevig en zwaar materiaal. mooie kleur. Enige kleine minpuntje, waar de lattenbodem in de ombouw geschroefd werd, is wel 2 weken lang hars oid uitgelopen. Gelukkig geen vloerbedekking eronder, want we kwamen daar pas na een paar dagen achter en was zeer lastig te verwijderen van de vloer. Nu aantal maanden in gebruik, bevalt goed, kraakt niet, matras past er perfect strak in, staat stabiel. Na maand even keertje de schroeven aandraaien, daarna niet weer nodig geweest. Prima bed voor een prima prijs.

Een uitstekend bedrijf, waarvan de kwaliteit prima is.

Inmiddels heb ik al 3 tienerbedden en tevens een kledingkast gekocht Dat heb je met 3 kleindochters.

Kwalitatief mooi en stoer bed!

Lang op zoek geweest naar peuterbed voor zoon van 2! Op aanraden van de buurvrouw op jullie site gekeken! Mooi bed! Heel blij mee! Stevig, mooie look! En makkelijk te monteren..

Geweldig product!

Wij hebben ons zoon van 2 een groot bed gegeven en hebben er heel veel plezier van. Het bed was makkelijk te bestellen met duidelijke foto’s, toen werd het ook nog snel geleverd en ik heb hem makkelijk in elkaar kunnen zetten. We zijn erg blij met dit bedrijf en vooral met het bed!

Mooi en stoer bed

Mooi bed, goed in de verf. Eenvoudig in elkaar te zetten. Kwaliteit lattenbodem is wat minder. zoonlief (6jr) heeft binnen 1 week al een plank gebroken (hij sprong op bed in combinatie met dun matras).