Bed komt niet overeen met foto

Ik heb een bed van steigerhout besteld. Het bed dat ik kreeg leek qua hout echter totaal niet op de foto's van de website. Het was geen steigerhout, maar een soort licht vurenhout. Het hout bestond uit 1 kleur, terwijl op de site het hout uit verschillende kleuren bestaat. De kleur was ook veel lichter. Daarnaast was de afwerking slecht, het hout is niet glad zoals op de foto's maar heel ruw. Er zitten allemaal houtschilfers aan die ook met schuren niet weggaan. Dus grote kans op splinters terwijl het een bed is.

Verkeerde bezorging

Ondanks telefonisch contact voor advies kreeg ik het verkeerde matras bezorgd. Bij nabellen werd mij gevraagd het in te pakken naar postkantoor te brengen. Een nieuwe te kopen en dan verzoek voor teruggave geld in te dienen. Toen ik zei dat het toch niet mijn fout was werd er uiteindelijk een retour verzending van gemaakt. Degene die het pakket ophaalde klaagde over dat het niet in een doos zat. Tja het zat in een zak waar het matras na uitpakken vacuüm verpakt natuurlijk niet meer in ging. Ook het krijgen van het goede matras moest ik op wachten zonder tijdindicatie. Het ondermaatse lijkt te breed maar ik dacht dit ga ik niet meer aangeven. Het past met proppen wel in het bed. Het bed zelf is mooi en stevig. Prima dus.

Prima bed

Prima bed makkelijk in elkaar te zetten

Kunnen betere kwaliteit

1ste week stukje van de bed was gebroken.

Goede levering en communicatie

Goed en mooi product

Mijn zoon is onwijs trots op zijn bed

Voor mijn zoontje heb ik dit bed aangeschaft. Hij is onwijs trots op zijn grote bed. En wil maar al te graag vriendjes te logeren hebben zodat die ook in zijn bed kunnen slapen. Zelf heb ik wel een kleine aanmerking. Het is een mooi zacht hout materiaal maar de afwerking is vrij grof. Ik heb op een aantal plekjes zelf nog wat geschuurd omdat ik bang was dat mijn zoon hier splinters op zou lopen. (dit is echter niet gebeurt) al met al een top aankoop!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb het combo bed gekocht. Het is mooi, stevig, functioneel en makkelijk in elkaar te zetten. Mijn dochter is er blij mee.

Stevig bed

Mooi stevig bed! Erg makkelijk in elkaar te zetten

Goede kwaliteit, op tijd geleverd

B

Het is top bed

Makkelijk in elkaar te zetten en een stevig bed goed matras ook

Mooi massief houten bed

Ik was op zoek naar een uitschuifbed maar de standaard bedden vonden we niks. Dit houten bed wel! Er zit even levertijd op maar dan krijg je een gemakkelijk in elkaar te zetten bed, van zulk vers hout dat de hars er soms nog uit komt en de kamer nog steeds naar hout ruikt! Stevig en mooi bed, wij zijn er blij mee!

Mooi stevig bed, makkelijk in elkaar te zetten

Het bed is netjes geleverd en we hebben hem zelf in elkaar gezet. Het is een stevig bed wat jaren mee kan.

Heerlijk bed, vreemde lades, vreemde geur

Super fijn bed. Op tijd geleverd Goede instructie en dus snel in elkaar. De lades zijn niet precies pas, waardoor ze er snel scheef in staan. Ze hebben ook geen handgrepen, zodat je de lades makkelijk kan sturen. Daardoor oogt het met lades rommelig, terwijl we deze juist wilde om het er netjes uit te laten zien. Stinkt de eerste weken extreem naar verf. We hebben veel de ramen open gehad omdat mijn dochtertje er misselijk van werd. Die geur is nu helemaal weg.

Mooi bed, snel geleverd. Zeer tevreden over!

Mooi product,goede kwaliteit, makkelijk te monteren

Wij zijn erg blij met het stapelbed voor onze kinderen. Het hout is stevig en mooi. Het bed was vrij makkelijk te monteren en de gebruiksaanwijzing was goed te volgen en logisch beschreven. De service was ook naar wens, bezorging was was prima, volgens afspraak en op tijd geleverd.

De levertijd van het bed duurde wel wat langer, maar dit was duidelijk aangegeven. Het bed is van mooie kwaliteit.

Mooi, handig en veilig

Mijn dochtertje is nu 1,5 jaar en word binnen kort al grote zus nu zochten we een bed waar zij goed in kon en wat niet nog te groot voor der is. Dit bed is super veilig en ze slaapt er goed in. In het begin even wennen maar dat ging al snel goed. Ook erg handig dat er lades erbij zitten.

Snelle levering, duidelijk pakket en redelijk makkelijk in elkaar te zetten!

Erg mooi en stevig bed

Het is een erg mooi en stevig bed. Fijn dat de levering compleet is inclusief lattenbodem, dat is niet overal het geval. De levering duurde wel wat langer, maar wij hadden geen haast dus was dat geen probleem.

Netjes geleverd, zoon is er erg blij met zijn grote bed!

Het duurde wat langer voordat we het bed geleverd kregen ivm corona, maar kregen een nette mail met dat de bestelling verlaat was. Uiteindelijk netjes geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Kwaliteit houten kinderbed

Mooi kwaliteit houten kinderbed en heerlijk matras. Mijn zoon slaapt er goed in!

Kwalitatief uitstekend bed met koudschuim matras

In eerste instantie hadden we alleen een bed gekocht. Door corona kwam het iets later dan gepland, maar daar werd keurig en tijdig over gecommuninceerd en zelfs de mogelijkheid geboden de order te cancellen. Een matras wilde ik eigenlijk eerst graag voelen voor ik het bestelde dus daarvoor heb ik eerst elders rondgekeken. Na veel zoekwerk en ergernis (wie een kindermatras zoekt heeft heel veel keus maar het meeste ligt beroerd, is heel duur en je krijgt bijzonder slecht advies over wat je nou moet hebben voor een kind) uiteindelijk ook bij rockwood een matras besteld. En wat hebben we daar een goede keuze in gemaakt! Levering ging supersnel en het matras is/ligt werkelijk perfect! En alles ook nog eens met 50% korting. Kijk, daar houden we van!!

Het is heel mooi En het is heel stevig Echt een aanrader super blij mee

Prachtige kwaliteit

Makkelijk in elkaar te zetten. Uitstekende kwaliteit. Past bij veel ander meubilair.

Stapelbed TOM

de Kinderen zij superblij met het stapelbed. Kwaliteit is goed en levering was erg snel.

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.