Mooi, stevig en degelijk bed

Bij de aflevering zat er wel een kleine beschadiging op het bed maar daar niks mee gedaan verder. Het bed is zeer stevig en mooi en van dik hout. Een plaatje om naar te kijken en mijn zoontje slaapt er heerlijk in.

Mooie bedden, degelijk, snelle levering!

Een top bed, net zoals de vorige 2 ook wel verwacht.

Het eerste bed wat we kochten was ongelijke balken bed. Super mooi voor onze zoon. Daarna een grijs bed en nu een witte. Top kwaliteit en handige uitval beveiliging. Altijd goede levering zonder schade. Meteen ook handig om er een goede matras bij te bestellen.

niet tevreden

Onlangs een mooi wit kinderbed gekocht voor mijn dochter. Als snel begonnen op de plaatsen van de noesten gele/bruine verkleuringen door het hout heen te komen. Erg lelijk net alsof er vieze vlekken op het bed zitten! We hebben een klacht ingediend, als antwoord krijg ik terug dat dit normaal is, en dat ik dit probleem alleen kan verhelpen door er zelf een nieuwe verflaag op aan te brengen.

Beste Lucia, Jammer dat u niet tevreden bent, maar zoals al eerder uitgelegd zijn de vlekken op de meubelen doorkomende knoesten. Deze meubelen zijn gemaakt van massief grenenhout en behandeld met een watergedragen lak. Het verkleuren van het hout kan ontstaan doordat het natuurlijke looizuur wat in het hout aanwezig is, reageert met de watergedragen lak. In combinatie met warmte/licht kunnen deze tot uiting komen. Dit komt zeker niet standaard voor. Het is puur afhankelijk van de plaats waar het meubel staat en van de hoeveelheid looizuur in het hout wat helaas vooraf niet te meten is. Het betreft hier een natuurlijk proces wat helaas niet altijd te voorkomen is. Met vriendelijke groet, Team Rockwood

heel erg blij mee

Ik ben erg lang opzoek geweest naar een goed kinderbed. Uiteindelijk het perfecte bed gevonden voor mijn zoontje. Super goed stevig massieve houten bed!!!!

Prachtig bed zowel qua uiterlijk als van kwaliteit. Rockwood wat mij betreft zeer aan te raden.

Beste Truus, Dank u wel voor het compliment! Veel plezier met BEDBANK SAM GRIJS. Groet, Team Rockwood

Snelle levering en goed in elkaar gezet

Na de bestelling kwamen ze 2 dagen later het bed al leveren en in elkaar zetten. Een zeer degelijk bed, met veel ruimte er onder. De trap zit op een fijne plek waardoor er heel veel ruimte is bij het buro en het bed makkelijk te verschonen is!!

Ja Sanne zo snel kan het gaan! HOOGSLAPER SETH is inderdaad ideaal voor ons als moeders om deze op te maken door de handige trap. En een heerlijk bureau eronder voor veel leer of speelplezier. Groet, Team Rockwood

Goede kwaliteit en gemakkelijk in elkaar te zetten.

Na het peuterbed nu kinderbed combi gekocht. Het wordt zo geleverd dat het super gemakkelijk in elkaar is te zetten. Daarnaast ook nog een goede kwaliteit en een mooi bed. We zijn er erg blij mee!

Ja kinderbed combi is vanwege de combinatie met een logeerbed en opberglades heel handig en praktisch. Geniet ervan!

Goede service en een prachtig bed

Ons zoontje slaapt er heerlijk in, super stoer bed.

Kinderbed Tim is zeker weten een heel stoer jongensbed. Heel veel slaapplezier voor je zoontje Rianne!

Super goed!

Mooi kinderbed online besteld. Goede levering en bed is heel mooi inclusief matras en dekbed. Zijn er erg blij mee!

Super goed

Wow wat een goede en snelle service en wat een top bed voor onze kleine meid. Lekker dik matras en een dubbel seizoens dekbed, goede en stevige kwaliteit. Ze slaapt er heerlijk in.

Hebben een stapelbed hier gehaald. Snel bezorgd en goed gemonteerd door Evert. Alleen waren een paar kleine dingetjes waar we achteraf niet helemaal tevreden over waren. Dit is heel snel opgepakt en in orde gemaakt. Zeer tevreden met service van het bedrijf.

Dank u wel! En we geven het compliment door aan Evert. Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Bed van goede kwaliteit, eenvoudig te monteren

Mooi bed dat eenvoudig te monteren is. Ook met een goede kwaliteit matras.

Mooie bed voor een goede prijs

Mooie bed voor ee goede prijs Bed is makkelijk door kliksysteem in elkaar te zetten. Levering was ook netjes geregeld

Prima bed! Slimme oplossing!!!

Het is een slimme, praktische oplossing die pas in elke slaapkamer. Bedank voor jullie slimme oplossing!

Voldoet aan verwachting

Makkelijk in elkaar te zetten met grote handige lade.s

Super goed en stevig bed

Mooi stevig bed met lades met veel opbergruimte.

Stoer kinderbed

Mijn zoon is heel blij met zijn stoere bed. Papa was ook blij met de gemakkelijke montage. Ook met de kleine man eromheen om te 'helpen' was dit goed te doen. Hij heeft er al veel nachtjes in geslapen en wordt altijd weer vrolijk wakker!

Super mooi solide bed

Snelle levering, zeer tevreden met de kwaliteit. De bedlade is erg handig en gezellig als je zus bijv wil slapen bij jou op de kamer😃. Dat is dan snel geregeld. Kortom blij met de aankoop.

Super kwaliteit en makkelijk te monteren

Stevig mooi bed, voor een mooie prijs.

Mooi bed voor een mooie prijs. Op tijd geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Geheel tevreden

Lang getwijfeld na vele slechte reacties, maar zo geen spijt! Mooi hout, goed in de verf. Manlief heeft hem zelfs alleen in elkaar kunnen zetten. Lades 4 wielen, onderbed 2 wielen, zouden er wel 4 mogen zijn. Onderbed matras mee besteld. Alles is prima. Levering en communicatie hierover zou wellicht beter en sneller kunnen.

Super mooi

Het in elkaar zetten ging makkelijk en het is een heel mooi en stevig bedje. Onze zoon is er erg blij mee!

goede prijs-kwaliteitverhouding

wij zijn zeer tevreden over het geleverde kinderbed. het is een degelijk bed voor een goede prijs en eenvoudig in elkaar te zetten.

hele goede prijs/kwaliteit, zeer tevreden

Een mooie bedbank besteld in de kleur grijs. Bewust zonder lade. De chauffeur van transportbedrijf heeft wel 3x gevraagd of dat klopte,omdat hij anders een pakket meer had met dit bed. Bed makkelijk in elkaar te draaien met z'n 2. Stevig en zwaar materiaal. mooie kleur. Enige kleine minpuntje, waar de lattenbodem in de ombouw geschroefd werd, is wel 2 weken lang hars oid uitgelopen. Gelukkig geen vloerbedekking eronder, want we kwamen daar pas na een paar dagen achter en was zeer lastig te verwijderen van de vloer. Nu aantal maanden in gebruik, bevalt goed, kraakt niet, matras past er perfect strak in, staat stabiel. Na maand even keertje de schroeven aandraaien, daarna niet weer nodig geweest. Prima bed voor een prima prijs.