Slechte afwerking en slechte service

Bed werd ongeschuurd geleverd met scherpe randen en splinters. Op mijn melding daarover werd niet ingegaan. Uiteindelijk zelf afgewerkt en verzocht om financiële tegemoetkoming. Daarop kreeg ik reactie dat normaal een monteur gestuurd wordt bij klachten. Dat was inmiddels te laat, dus nogmaals verzocht om tegemoetkoming. Geen reactie meer ontvangen tot het verzoek om een beoordeling achter te laten…..

Bed niet compleet geleverd

Helaas hebben we een bed hier besteld die niet compleet was qua schroefjes. Hier hebben we over gemaild. Geen reactie en toen gebeld. Een heel kort en niet mee weekend antwoord. Service is niet goed te noemen

Nogmaals jammer en onze excuses omdat u het ervaren heeft als slechte service of niet willen meewerken. Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Gebreken worden veel te traag opgelost

Er zat een verkeerd onderdeel van het bed bij. Hierover gemaild en uiteindelijk bleek een andere klant hetzelfde probleem te hebben. Dit moet nu omgeruild worden. Daar zit ik nu al 6 weken op te wachten met nauwelijks communicatie hierover.

Kwaliteit slaapt beter

Na heel wat slechte recensies mbt levering toch dit bed gekocht. Tussentijds de klantenservice nog gebeld om te dubbel checken of alles in orde was en ik werd in elk opzicht aangenaam verrast. Snelle levering, goed te bereiken klantenservice en goed product. Gemakkelijk in elkaar te zetten en stevig als een huis. Ik ben er erg blij mee!

Top kwaliteit peuterbed!

Super kwaliteit, mooi afgewerkt, en stevig. Ook als ouder kun je op het bedje zitten. Tevens fijne communicatie in aflevering en fijne bezorgdienst. Hadden eerst elders een peuterbedje besteld, iets voordeliger, maar scheelde niet veel. die staat inmiddels binnen een paar maanden al bij opa en oma als logeerbedje, want vergeleken bij Rockwood is dat gewoon echt bagger kwaliteit. Ik ben fan, en zal ook voor de 2e die binnenkort ter wereld komt een Rockwood gaan aanschaffen zodra hij er aantoe is.

Goed bed.

Tevreden ove het bed en de service

Goed advies, snelle levering

De winkel via internet gevonden. We zijn eerst wezen kijken. Werden vriendelijk geholpen door Marjolein. Daarna online de spullen besteld. Snelle levering. Het bed is een heel mooi stevig bed. Hier kan onze zoon nog jaren van genieten.

Mooie spullen en snel geleverd

Stuk sneller geleverd dan verwacht, mooi spul... simpel grenen bed, kost wel wat maar het is wel een mooi stevig ding.

Stoer bed voor klein meisje

Na op internet toch mindere reacties gelezen te hebben wel enig onrust gevoeld. Dit totaal onnodig is geweest. Bed netjes conform afspraak geleverd en avonds sliep de jonge dame lekker in haar bedje

Super mooie bed

Dochter is super blij. Makkelijk snel in elkaar te zetten.

Super tevreden.

Goede service, goed bed en aardige bezorger. Helemaal top.

Uitstekende kwaliteit en service

Binnen 1 week kreeg ik mijn bestelling binnen. Ben erg blij met het bedje.

Een mooi bed, en prima service.

Een mooi stevig bed, snelle levering en prima montage.

Een supermooi stevig bed dat heerlijk ligt !!

Het is een mooie kwaliteit hout dat makkelijk in elkaar te zetten is. Een goed matras er op en het is een super mooi bed om naar te kijken. Onze zoon slaapt er heerlijk in!

Over zeer tevreden over

Snelle levering, behulpzame bezorger, en bed het geweldig!! Dank jullie wel!

Positief

Bed gekocht voor mijn dochter, deze werd snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke medewerkers

Prachtige bed

Goede keuze en heel blij mee. De lades zijn ruim en het bed was makkelijk In elkaar te zetten. Sterretje minder omdat ik zelf nog de bovenste lat in zijn geheel moest schuren vanwege splintergevaar. Alsnog geen spijt van de aankoop.

Mooi bed, makkelijk in elkaar te zetten.

Mooi bed. Stevig en eenvoudig in elkaar te zetten.

Kwalitatief degelijk en leuk bed!

We hebben onze beide dochters hetzelfde bed gegeven uit jullie collectie. Erg mooi en stevig bed. Hiernaast is het een tijdloos bed, dus kan de hele basisschool tijd mee.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Na bestellen werd ik snel geïnformeerd over de bezorg datum wat 2 dagen later zou zijn. Enige minpuntje is dat het niet binnen het genoemde tijdvak geleverd werd. Na bellen zei de bezorger dat hij uit liep, had ik graag willen weten want dan zit je ook niet de hele dag voor niets te wachten. Maar goed zeer tevreden over de kwaliteit van het bed, was ook makkelijk in elkaar te zetten. Kind dolgelukkig tot de dag van vandaag. De lades ook redelijk tevreden over, een pluspunt is dat ze wieltjes hebben. Een verbeterpunt is de bodems van de lades, die kunnen niet heel veel gewicht aan. Dus na het plaatsen van haar voorleesboeken zakt de bodem eruit.

Erg mooi en stevig bed

Erg fijn, stevig en mooi bed. Erg blij mee

Top product!

Goede kwaliteit en snelle levering Mooi afgewerkt en handige uitleg Mijn kleindochter slaapt er heerlijk in

Geweldig!!!

leuke stevige bedden, niet al te moeilijk in elkaar te zetten, de kleinkids zijn en blij mee

Goed stevig bed!!

Stevig bed die naar mijn idee jaren mee kan!

Zeer goede ervaring met rockwood. Bed op maandag besteld en woensdag 10min voor aflevertijd waren de monteurs er en binnen een half uurtje stond het bed in elkaar en daarbij waren de monteurs zeer vriendelijk en kwamen ze beiden met een goed humeur. Bed en toebehoren zoals beddengoed van zeer goede kwaliteit.

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.