Slechte kwaliteit

Bed kwam snel toe en was makkelijk in elkaar te steken. Bij ontvangst zagen we al meteen een paar foutjes. Slecht afwerking. Niet goed geschilderd. We zijn nu nog geen jaar verder en er komen overal bruingele plekken door de verf heen.

Stevig bed, snel geleverd

Mooi stevig stapelbed. Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten. Helaas te weinig materiaal om het trapje goed te kunnen maken. Trapje heeft 5 treden. Deuvel en schroef voor 4 treden aanwezig. Gelukkig ook te koop in de bouwmarkt!

Stevig bed en goede service

Ondertussen het derde kinderbed bij Rockwood en we zijn er erg blij mee. Wij zijn altijd vriendelijk geholpen en halen het bed zelf af. Bedden zijn van massief hout en de prijs/kwaliteit is prima. Wel vonden we de eerste twee bedden gemakkelijker om in elkaar te zetten (d.m.v schuiven en nu waren het schroeven) en we hadden liever gezien dat de poten van het onderbed 4 gelijken poten had, nu hebben de achterste 2 wieltjes. Verder een mooi stevig bed.

Kwaliteit en goede service

Snelle levering, goed in elkaar te zetten en mooi afgewerkt hout.

Mooi bed!

Vlotte bezorging, mooi bed, eenvoudig te monteren.

Super fijne bedden besteld. Less is more! Een simpel normaal leuk houten bed. Makkelijk in elkaar te zetten (heel simpel, niet te boren, alleen indraaien) Wij zijn er blij mee! Bezorging ook erg snel, ook fijn dat de chaffeur 2 dagen van je te voren appt met een tijdslot.

Prachtig bed!

Ik vind het bed hartstikke mooi, maar de handleiding kan wel iets duidelijker… zo klein en ook (voor mij;)) dus niet altijd duidelijk welke schroeven/planken ik moest gebruiken.

Super mooi bed

Vorige week een bed besteld voor onze dochter. De levering was super snel en werd netjes gedaan. Met een goed tijdsvenster. Het bed zelf is robuust en erg mooi. Was makkelijk in elkaar te zetten! Kortom erg tevreden en blij! En het allerbelangrijkste onze dochter slaapt heerlijk in het bed.

Good quality

Everything very good, one part of bed could be more stable.

Prima bed en alles netje en volgens afspraak geleverd.

Bed met onderschuifbed besteld. keurig verpakt en alles past precies. Wat verwarring m.b.t. de leverdatum vanwege website maar daarna alles keurig volgens afspraak.

Snel geleverd kwaliteit kinder bedbank Sam

Wij zijn erg blij en tevreden over de nieuwe bedbank Sam. Snel en op de afgesproken tijd geleverd. Was nog wel even puzzelen met de zijwand, aangezien de deuvels niet symmetrisch zitten. Maar met wat geduld en passen en meten was het nog snel in elkaar gezet. Kleinzoon heeft er al een keer heerlijk in geslapen

Ontevreden

Stapelbed Tom besteld, na levering zijn er duidelijk beschadigingen aan het hout te zien. Dit aangegeven bij de klantenservice, helaas kregen we onderstaande als terugkoppeling : _____________________________________ Goedendag U heeft gekozen voor een massief houten bed, hout wat massief is kan oneffenheden bevatten zoals scheurtjes noesten soms een dutsje dit zijn de kenmerken is inherent aan massief hout. Dit doet niets af van de kwaliteit en is helaas niet te voorkomen. Wij zien dit dan ook niet als beschadigingen.

Goedemiddag Hanane, wat vervelend dat je gevoel niet positief is over het stapelbed. De reden waarom onze klanten de grenen bedden aanschaffen is juist omdat de oneffenheden het tot een uniek product maakt. Het is de handtekening van de natuur, noesten en nerven horen bij het kenmerk van hout. Als u dit niet mooi vindt is dat uiteraard begrijpelijk maar dan zou ik voor een kwaliteit materiaal kiezen die weliswaar minder stevig is maar wel strak gefineerd. Wij hopen dat u toch de waarde kan inzien van dit prachtige en populaire kinderbed. Met hartelijke groet, Team Rockwood.

Super tevreden

Het is een mooi stevig stapelbed en was makkelijk in elkaar te zetten. Komen niet snel beschadigingen op. Mooie kleur. De jongens zijn er helemaal blij mee en slapen goed en gezellig op één kamer.

Goede kwaliteit kinderbed voor een redelijke prijs.

We zijn tevreden met de stapelbed. Prima service.

Snel en vakkundig!

Het bestellen ging heel vlot We kregen snel een afspraak De monteur was op tijd De monteur was zeer vakkundig en prettig in de omgang De installatie was heel snel!

Geweldig bed

We zijn erg blij dat we dit bed hebben gekocht. Het is echt van hoge kwaliteit. Het bed is gemaakt van massief hout, waardoor dit bed zeker jaren mee kan gaan. De eerste paar dagen hadden we een heerlijke geur van vers hout in de kamer, ik ben er dol op. De montage was snel en eenvoudig.

Stevige, robuuste bedden met een fijne afwerking

We hebben 2 verschillende bedden van rockwood en ze bevallen heel goed! Kwalitatief goed hout, stevige, robuuste bedden met een keurige afwerking

Mooi bed!

Zeer degelijk, goede prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekend, sterk en mooi bed.

De prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. De levering is snel en goed. Het bed is van goed materiaal en ziet er prachtig uit. Alle benodigdheden zijn aanwezig met een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Prachtig stevig bed!

Fijne ervaring, snelle levering en goede communicatie!

Prima bed

De lades onder het bed zijn niet stevig en vallen steeds uit elkaar. Het hekje dat ervoor moet zorgen dat een kindje niet uit bed valt kan niet helemaal stevig bevestigd worden aan het bed. Het komt niet los, maar er zit wat speling op. Het bed zelf is mooi en goede kwaliteit hout. Over het algemeen zeer tevreden over de aankoop.

Heel fijn bed!

We hebben een fij bed geleverd gekregen. Zelf nog een paar schroeven vast moeten draaien en het was al klaar. Ideaal!

Dikke prima

Makkelijk bestellen, snelle nette levering in overleg, makkelijker te monteren en zeer degelijk materiaal!

Top kwaliteit en service (montage)

Stapelbed Tom is heel stevig en heeft een mooie uitstraling. Montage ging vlot en soepel.

Mooi bed

Mooi bed

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.