Een heel mooi bed voor onze kleine man!

Hallo! Wij hebben in januari 2021 "Kinderbed Tim Naturel" besteld. De levertijd was fors, maar dit gaven ze netjes aan. Het bed zou eind maart bezorgd worden en dit was ook zo! We zaten eerst te twijfelen tussen een peuter en kinderbed, maar we zijn heel erg blij met de keuze voor dit bed. Het hekje aan de zijkant is veilig en hij slaapt er fantastisch in. Hij kan er zelf makkelijk in en uit! We krijgen zelf ook veel positieve reacties op het bed van onze omgeving! Het monteren van het bed was een eitje! Met vriendelijke groet, Bas

Super gave bedden!

Mijn kinderen zijn heel blij de hoogslapers, vooral het bureaublad is lekker breed met een plankje voor alle spullen.

Gebrekkige bouw instructies

Het hout is van gemiddelde kwaliteit dus ok voor de prijs. De instructies die er bij zaten waren voor een ander bed. Bij vragen naar de correcte instructies kreeg ik te horen dat die nog niet gemaakt was, maar het in essentie hetzelfde idee was, terwijl het bed een compleet ander model en maat is. Bed staat 2 maanden later nog steeds in stukken want ik heb werkelijk geen enkel idee welke plank waar moet. Geen nummertjes of stickers op de los aangeleverde planken en geen instructies. Koop hier echt nooit meer een bed. Ik had voor de helft van het geld zelf wel planken kunnen laten zagen. Want dat is letterlijk wat je krijgt. Voorgezaagde planken, een doosje schroefjes en geen instructies wat je er mee moet doen.

Mooie kwaliteit prima levering.

We zijn erg blij met het bed van stijgerhout. Stoer en robuust! Het is een stevige constructie en makkelijk in elkaar te zetten!

Super snelle service en mooi stevig bed

Ik had de negatieve recensies gelezen over de lange levertijden maar ons bed was binnen een week binnen en de communicatie was goed en duidelijk. Het kinderbed Tim Grey is van stevige kwaliteit, goed afgewerkt en de lattenbodem is wel van iets mindere kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden!

Mooi stevig bed met veel bergruimte

Heel mooi en stevig bed met lades waar je veel in kwijt kunt. Mijn dochter is supertrots op haar nieuwe grote bed! Communicatie is wel een punt van aandacht... bed besteld, je hoort maanden niks en plots een mail dat ze de week erop komen leveren. Al met al zeer tevreden.

Mooi, stevig en stoer bed!

Ik heb het Combi Grey kinderbed besteld voor mijn zoontje (8). De levering zou zo'n 6 weken duren en dat klopte ook. Het bed werd keurig verpakt geleverd. We hebben het makkelijk zelf in elkaar kunnen zetten en het allerbelangrijkste: mijn zoontje is er superblij mee! Het is een mooi, stevig en stoer bed. De lades onderin zijn ontzettend diep, dus we kunnen er veel speelgoed in kwijt. Daar is mama dan weer superblij mee ;) Win-win!

Megacool bed!

Zeer mooi hout, heel netjes afgewerkt, alles compleet en hele duidelijke instructies qua in elkaar zetten! Zoon is er ook erg blij mee!

Bed van zeer goede kwaliteit en ook snelle kwalitatieve levering!

Bed van zeer goede kwaliteit en ook snelle kwalitatieve levering!

Duidelijke afspraken omtrent levering. Het bed is zoals verwacht. Heel blij mee!

Super bed!

Het bed besteld en het werd binnen een aantal dagen direct netjes bezorgd! Het bed is in het echt nog mooier! Zeer tevreden ermee.

Mooi bed

Mooi bed, makkelijk in elkaar te zetten

Mooi bed

Mooi bed, makkelijk in elkaar te zetten. Ook voor twee mensen met linkerhanden. Goed contact via de mail. Bij ons werd één onderdeel beschadigd geleverd. Dit krijgen we nageleverd.

Heel mooi stevig peuterbed

Mooi houten peuterbed met matras en kussen, dekbed. Fijn bedje!

Was even bang omdat ik geen bevestiging van de bestelling ontving. Na n telefoontje (naar t nr op de website) doorgeschakeld naar n hele lieve mevrouw, die me verzekerde dat het goed zou komen. 3 Dagen later bureautje ontvangen, na 1,5 uur in elkaar gezet en n blije kleinzoon heeft zoals hij zegt t superste bureau van de wereld! Dankjewel!

Mooi kinderbed. Stevig, degelijk, eenvoudig in elkaar te zetten. Dik tevreden!

Fijn

Hele snelle levering

Mooi stevig bed

Mooi stevig bed voor mijn zoon. Binnen 5 minuten in elkaar gezet, al met al prima!

Mooie kwaliteit bed. Precies zoals beschreven

Levering was prima.

Zeer stevig bed

En mooi en stevig bed

Heel mooi stevig bed!

Ik bestelde het bed vrijdag en zou dan binnen 10 werkdagen geleverd worden. Ik werd de maandag erop al gebeld of ik die dag thuis was de chauffeur was toch in de buurt. Nou dat was nog eens snel en helemaal nu in deze tijd! Alles was netjes verpakt en geleverd. Mijn dochter is super blij met het mooie stevige bed! Als je kwaliteit wilt zeker hier bestellen!!

snelle levering, en mooie kwaliteit voor mooie prijs

binnen 2 weken na bestelling geleverd. Is makkelijk in elkaar te zetten en vriendelijke mensen. Een mooi bed voor een mooie prijs. wij zijn er blij mee en hopen er nog jaren mee te doen.

Prachtig bed, Super service.

Super mooi meidenbed (Amalia wit) gekocht bij Rockwood! Prachtig materiaal, goede en stevige kwaliteit! Naast de snelle levering, duidelijk en snel mail contact over de levering. Zeer tevreden over Rockwood dus, ik raad dit dan ook zeker bij vrienden en bekenden aan.

Een prachtig comfortabel bed!

Het kajuitbed is heel gemakkelijk in elkaar te zetten en staat prachtig! Hij slaapt er heerlijk in.

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.