Goed bed, makkelijk te monteren!

Goed bed, snel geleverd

Degelijk bed

Mooi stevig bed

Het is een mooi stevig licht grijze bed. Makkelijk in en uit te klimmen. Alleen de lattenbodem zijn houten blokjes en de la eronder moet je schuiven over de grond. De lattenbodem is stevig, dus dat zit wel goed. De la eronder kan je niet veel spullen in doen, want dan kan het kind het niet meer trekken.

Geweldig bed voor mijn dochter! Erg stevig en met handige opberglades

Zeer stevige bedden

Wat een mooie, stevige en sfeervolle kwaliteit! Eenvoudig om in en uit elkaar te halen. Onze kinderen hebben alle 4 een bed van rockwood. Erg blij met onze aankopen en al lange tijd plezier van. Ook nu na 2-3 jaar (ja eerste aankoop) nog mooi en stevig!

Stevig en handig

Ik gebruik de bedden als logeerbed en niet als kinderbed. Ze liggen heerlijk en ik vind het heel fijn om 2 logeerbedden te hebben die gestapeld kunnen worden. Zo nemen ze niet veel ruimte in maar lig je wel op een echt bed..

Robuust kinderbed

Mooi, stoer maar ook lekker knus is kinderbed Tim, onze kleinzoon slaapt er heerlijk in als hij bij ons logeert, maar hij vindt het ook heerlijk om er gewoon lekker in te chillen met een boek of een filmpje. Kortom we zijn erg blij met onze aankoop.

Top bed en top levering

We kregen precies wat we wilden. Een erg mooi, robust bed, die makkelijk in elkaar te zetten was. De levering was precies op de datum, zoals vermeld bij de bestelling. Onze dochter is er erg blij mee.

Mooi en goed bed!

Mooi en goed bed!

Prachtig stoere stevige bedden.

Snelle correcte levering, mooie bedden!

Stevig en degelijk bed

Prachtig en stevig bed. Ook het schuifbed eronder is steviger dan wij hadden verwacht. Je hebt echt twee stevige bedden in één. Ideaal voor een logeerpartij! De lades zijn ook ruim. Makkelijk te monteren.

Bedankt voor alles

Wat een topbed!

We hebben het tienerbed combi grey besteld. Goede communicatie over de levering na het bestellen. Ook het bed voldoet aan onze verwachtingen. Een heel stevig, stoer kinderbed. Goede kwaliteit en het in elkaar zetten is goed te doen. Mijn zoon is er super blij mee want nu kan er eindelijk iemand bij hem logeren. Gewoon even erondervandaan trekken en het staat klaar. Als tip heb ik dat de matrashoogte van het logeerbedje vernoemd mag worden want een matras van 14 cm hoog trek je er niet zomaar onder vandaan. Hij loopt vast en je trekt het bed mee. Ik heb onder de poten van het hoofdbed een dikke laag vilt geplakt zodat hij wat hoger staat. Zo gaat het pakken van het logeerbed iets makkelijker. Een matras van 12 cm hoog past beter denk ik...

Fijn bed

Mijn zoontje slaapt er heerlijk in. Enige minpuntje is dat het kleine hekje maar op 1 manier gemonteerd kan worden waardoor de beduitstap nu niet echt handig zit in zijn slaapkamer.

Good quality and a sturdy bed

Has a small form and fits perfectly in our kids room

Prima kinderbed

Makkelijk in elkaar te zetten, stevig bed, goede kwaliteit hout. wel wat krasjes/veegjes waar de verf vanaf ‘gebutst’ is gezien vooraf, maar dit was heel minimaal.

Beautiful bed

Really nice bed with excellent finishing work, strong and good quality. My kid is so happy with it, and so are we too! Totally recommend it!

Mooie stevige bed

Een hele mooie stevige bed dat ook nog eens veilig is voor de overstap van een babyledikant naar een peuterbed. Mijn beide kinderen van 2,5 jaar en 1,5 jaar hebben meteen de eerste nacht zorgeloos erin geslapen. De twee diepe lades onder het bed zijn ook super handig omdat er heel veel in past en dit is heel fijn omdat wij best klein wonen.

Een heel leuk en stevig bed dat aan alle verwachtingen voldoet!

De levering gebeurde stipt. Het bed ziet er heel mooi uit en is stevig gebouwd. Het bouwplan was ook duidelijk waardoor alles vlug gemonteerd was.

Mooi bed

Wij zijn erg te spreken over het bed + matras dat wij hebben aangeschaft. Mooi design en stevig. Zijn ook niet zonder reden terug gekomen bij dit bedrijf aangezien we voor onze oudste dochter ook hier een bed hebben gekocht. Over de bezorging zijn we zeer ontevreden, zij hebben (zonder overleg met ons) de spullen voor de voordeur geplaatst. Zo voor het meegrijpen en op een regenachtige dag. Gelukkig niets beschadigd maar wel erg teleurstellend. Er is geen contact opgenomen en zij kwamen vroeger dan de aangegeven tijd waardoor wij nog niet thuis waren, zij hebben niet gebeld anders hadden buren binnen en minuut even open kunnen doen. Jammer, dit geeft wel een nare nasmaak.

Perfect bed voor een perfect kindje van 3 jaar

Ik kreeg het pakket binnen en het is snel in elkaar gezet! Stevig hout en hij slaapt heerlijk! Speciaal voor een peuterbed gekozen omdat hij anders in een te groot bed gaat liggen! Dus minder geborgenheid!

Mooi bed!

Een mooi stevig bed en goed matras. Levering was ook goed geregeld!

Goede kwaliteit

Heel mooi, stevig bed. Inmiddels slaapt ons 2e kindje er ook weer heerlijk in.

Degelijk en stevig bed van goede kwaliteit

Ik heb van verschillende sites reviews gelezen over de bedden. Deze sprak me aan vanwege de stevigheid maar natuurlijk ook de vormgeving en kleur. Met dit bed kan mijn dochtertje nog heel wat jaren vooruit, als we ze ‘s avonds voorlezen kunnen we met gemak met zijn drieën op het bed zitten zonder enige instabiliteit. Ik ben erg blij dat we gekozen hebben voor dit prachtige bed.

Goede kwaliteit en mooie bedden!

Voor onze zoon hebben we een tijd terug hier een mooi bed uitgezocht. Het in elkaar zetten is gemakkelijk (en een goede bondingactiviteit met je kind!). Het bed zelf is mooi stevig en hij slaapt er altijd heerlijk in. Zodra dochterlief te groot wordt voor haar ledikant gaan we hier zeker kijken voor een groter bed!

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.