Mooi degelijk bed voor goede prijs.

Stevig bed van goede kwaliteit hout. Bureau is wat aan de hoge kant voor kinderen. Duidelijke instructies om het bed in elkaar te zetten.

Hebben een jongensbed besteld bij rockwood en de service was goed. Goede communicatie richting de klant en binnen vijf werkdagen netjes geleverd. Ook het installeren verliep soepeltjes door middel van de handige instructies. Onze zoon slaapt heerlijk op zijn nieuwe bed.

Uitstekend bed

Het bed wat we voor onze zoon besteld hebben is een uitstekende aankoop geweest, onze zoon slaapt er heerlijk in. Deze is geleverd en in mekaar gezet wat bijzonder vlot ging en netjes achtergelaten prima werk geleverd.

Top kwaliteit.

Op afgesproken datum en tijdstip opgeleverd.

Super stoer en stevig bed

Kajuitbed Jasper Heel leuk bed, zeker omdat hij niet ‘standaard’ is. Zoon is er enorm blij mee en kleine zus een tikkeltje jaloers. We hebben hem nu ongeveer 2 weken in gebruik en hij slaapt heerlijk.

Mooi kwalitatief bed en snelle levering

Wij zijn erg tevreden met het bed Tim voor onze zoon. Genoeg opbergruimte in de lades en een kwalitatief mooi bed.

Super stoer bed!

Het steigerhouten bed besteld in Corona tijden, met de verwachting dat er een lange levertijd zou zijn. Het bed werd binnen 2 weken geleverd. Nette service en een super stoer bed!

Super mooi en stevig bed

Een erg mooi en stevig bed. Ook erg makkelijk in elkaar te zetten.

Prachtig degelijk bed

Mooi stevig bed. Goede kwaliteit.

Superman bed volgens mijn kleinkinderen

Dat wil zeggen ligt heerlijk

Erg tevreden!

Wij zijn erg tevreden over het prachtige houten bed voor onze zoon. Goede kwaliteit, makkelijk in elkaar te zetten en prettige bezorging. Onze zoon is ook helemaal blij met zijn 'grote' jongensbed inclusief trapje.

Prima bezorging en contact met de bezorger. En het bed is super kwaliteit! Zit stevig inelkaar en gaat zeker jaren mee

Uitstekend!

Bedrijf is goed te bereiken en materiaal van het bed is stevig en goede kwaliteit.

Een droombed voor mn dochtertjes

Het stapelbed is van goede kwaliteit hout. En super stevig. Hij ziet er ook nog eens mooi uit. De meiden slapen er heerlijk op!

Zeer goede kwaliteit

Stevig bed en een fijne matras voor in de matraslade. Snelle levering.

Goede kwaliteit en service voor een mooie prijs!

Onze zoon is erg blij met zijn nieuwe bedbank Sam. De stoere grijze kleur van het bed staat goed op zijn kamer. Het is van goede kwaliteit! En het is mooi op tijd geleverd.

Mooi, stevig kinderbed, makkelijk zelf te monteren

Alles massief hout, dus stevig en duurzaam. Ziet er prachtig uit en is erg makkelijk zelf te monteren. Ik zou dit product zeker aanraden.

Zeer goede service

Hele goede service en snelle levering! Een heel mooi stevig en goede kwaliteit tienerbed gekocht

Goede kwaliteit, mooi product

Heel degelijk materiaal, netjes geleverd en vrij eenvoudig in elkaar te zetten. Alleen de laden waren wat meer werk

Mooi degelijk bed!

Het bed is mooi, degelijk en makkelijk in elkaar te zetten! Het is netjes afgewerkt en ligt heerlijk volgens mijn zoontje. Door de maatregelen rondom Corona duurde het wel wat langer voordat die geleverd kon worden, maar zodra het kon, stonden ze al voor de deur. Echt top service!

Mooi bed, stoer en van goede kwaliteit.

Het bed werd netjes afgeleverd en was makkelijk in elkaar te zetten. En van een goede kwaliteit zodat mijn zoontje er nog lang plezier van zal hebben!

Stevig, mooi, stoer bed

Kontakt omtrent levering was snel.en duidelijk.levering door koerier ook netjes en goed kontakt over de tijd.het bed is super stevig,.stoer en mooi.in elkaar zetten ging goed en voor mij duidelijk genoeg als vrouw.samen met dochter van 12 in elkaar gezet.

Mooi bed, slechte montage handleiding

Toen het bed werd geleverd, was de kamer nog niet klaar en hebben we ervoor gekozen zelf het bed te monteren. Dat was nog een hele klus vanwege de onduidelijke handleiding waar zelfs fouten in staan (25mm moest zijn 250mm). Bijna niets was voorgeboord en waar wel was voorgeboord, hoefden geen schroeven in. Het is gelukt en het is een mooi stevig bed, maar een handleiding als deze, kan eigenlijk niet.

Beste Marien, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het bed in ieder geval nu goed en stevig staat. Wat betreft de handleiding zal ik dit meenemen naar onze technische afdeling en hen vragen deze handleiding na te lopen en waar nodig aan te passen. Groet, Team Rockwood

geen communicatie mogelijk

Diverse gebreken aan het bed; scheef gemonteerde ledikanthaken die voor montage moesten worden losgehaald, aan elkaar geplakte planken omdat de verf nog niet droog was, uitlopers en een kapot kratje. Er wordt niet gereageerd op mailtjes met het verzoek tot een oplossing te komen.

Beste Frank, Vervelend om te horen dat alles niet is verlopen zoals u en wij hadden gehoopt. Onze oprechte excuses hiervoor. Volgens ons systeem heeft u inmiddels een nieuw kratje en wat beits ontvangen. Hiermee hopen wij dat de problemen zijn verholpen. Mochten dit niet het geval zijn, wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@mrwoodproducts of ons contactformulier in te vullen. Wij hopen dat u, ondanks het opgelopen ongemak, inmiddels van uw bestelde product kunt genieten! Groet, Team Rockwood

Mooi, stevig en degelijk bed

Bij de aflevering zat er wel een kleine beschadiging op het bed maar daar niks mee gedaan verder. Het bed is zeer stevig en mooi en van dik hout. Een plaatje om naar te kijken en mijn zoontje slaapt er heerlijk in.

Beste Sandy, Bedankt voor uw review en ontzettend leuk om te horen dat uw zoontje zo geniet van zijn nieuwe bed. Groet, Team Rockwood

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.