Mooi en stevig stapelbed

Levering van het bed duurde wel iets langer als gehoopt. Maar werd netjes bezorgd. De bezorger vertelde netjes wat welke doos was. Het bed stond in een half uurtje al in elkaar. Ging zeer eenvoudig. Het is net zo mooi als op de foto. Zeer stevig. De meiden hebben al heerlijk geslapen in hun nieuwe stapelbed.

Uitstekende kinderbedden!

Onze tweeling zijn na hun ledikantje overgegaan op allebei een eigen Rockwood kinderbed (model Tim). Mooi houten bed met stoer uiterlijk, stevig genoeg voor de klauterende kinderen en ook kwalitatief prima in orde. Handige bedlades en de hekjes die nog demontabel zijn. Snel geleverd volgens afspraak. Waarna samen met papa in elkaar gezet en vanaf moment één een succes. De kinderen zijn er blij mee en slapen er heerlijk in.

Geweldige kwaliteit

Erg blij met het bed van onze oudste. Super degelijk, mooie kwaliteit en mooi uiterlijk. Raad het zeker aan!

Bed goed, lattenbodem slecht

Bed prima, maar lattenbodem erg slap. Er zijn al 2 latjes gebroken terwijl er erg weinig op geslapen wordt ( 1 nacht per 3 weken)

Super stoer bed en snelle levering!

Vloerbed Bjorn besteld voor ons zoontje van 2,5 jaar. Super stoer bed voor een jongen. Hij is super trots op zijn grote bed en helemaal blij. Ideaal ook dat hij makkelijk in en uit bed kan stappen maar er tegelijkertijd ook niet uit kan vallen.

kon beter

Op de site geven jullie aan dat het een betere kwaliteit is dan de Ikea. Mijn man en ik hebben al veel Ikea meubelen in elkaar gezet en vinden we allebei dat Ikea betere kwaliteit levert. Ikzelf dacht dat het een klik/inschuif systeem was, daar had ik hem op gekocht maar ik heb niet goed gelezen. Hout doet niet veel onder dat dat van de Ikea. Planken passen niet mooi tegen elkaar, kan daaraan niets veranderen want de gaten zijn al voorgeboord. Ze bedden kosten niet veel dus je kan ook niet veel verwachten maar ik had toch wel iets meer kwaliteit verwacht. Ze zijn stapelbaar dat is een pluspunt. Aanbeveling op "ja" alleen omdat ze stapelbaar zijn.

Heel goed!

Mijn zoon heeft 5 jaar geleden 1 gekregen en slaapt er met plezier op! Dus we wilden voor zijn zusje precies dezelfde en hij was er nog! Ideaal met de 2 wilde slapen dat er een bed hek bij zit!

Kraakt erg, scheuren in het hout (poten)

Kraakt erg maar het is van echt hout gemaakt dus dat wisten wij van tevoren. Ondanks dat het een goed bed is, zitten er wel grote scheuren in het hout bij de schroeven. Vooral bij de poten. Ons kind weegt 15 kilo, wij slapen er niet in. Mag dit gebeuren? Regelmatig ook schroeven aandraaien want er zit snel speling in.

Heel mooi bed

Het is een mooi en stevig bed geworden! Super handig voor een logee en de lades eronder zijn ideel.

Mooi bed.

Prijs-kwaliteit dik in orde!

Heerlijk dutten samen

Mijn zoontje heeft de overgang pas gemaakt naar een groot bed toen zijn zusje eraan kwam (3j zou hij worden). We hebben hem het concept "lepeltje liggen" geleerd en sindsdien sliep ik altijd even lepeltje met hem zijn bed. Dus hoewel het een eenpersoonsbed is lag ik er met mijn bolle buik en hij samen heel knus in. Het feit dat er een uitschuifbare matras onder zit maakt logeerpartijtjes ook veel leuker.

Mooie bedden!

Voor onze zoon en dochter hebben wij een bed besteld en onze ervaringen zijn zeer goed. Mooie en vooral degelijke bedden.

Mooie degelijke bedden die makkelijk in elkaar te zetten zijn

In de showroom staan mooie bedden. Het peuterbed is makkelijk in elkaar te zetten. Het is een goed en stevig bed. Over het eerste matras waren we minder tevredenen maar binnen 2 weken konden we deze probleemloos omruilen. Je hebt hier een goede service!

Heel tevreden

Ik heb de bestelling met korting kunnen krijgen (juli-actie). De prijs/kwaliteit verhouding is goed. De bestelling is binnen een week geleverd en tegen 20 euro naar boven gebracht. Het contact met de klantenservice voor simpele vragen verliep vlot. Zelfs na sluit. We waren de handleiding kwijt van de bedlade en deze kreeg ik via WhatsApp opgestuurd. Het in elkaar zetten van de Sam ging ook heel gemakkelijk. De bedlade was wel iets meer een uitdaging omdat het onderste board niet naadloos aansloot en dat is het enige benoemingswaardige minpuntje. Hopen dat de schroeven het houden op het randje. Verder heel erg tevreden en zeker om aan te raden. Nu hopen dat het bed de komende tijd stevig blijft. Onze dochter is in ieder geval enthousiast!

Fijn en veilig kinderbed

Mooi en fijn bedje. Zoontje slaapt er heerlijk in en fijn dat er een randje langs zit. In elkaar zetten is makkelijk te doen. Helaas is de lattenbodem alwel op 1 plek gebroken. Bij levering schade op de lade maar valt verder niet heel erg op

Top kwaliteit!

Degelijke kinderbedden! Ben zeer tevreden klant. De kids zijn ook blij mee.

Teleurgesteld over service

Na wat research stapelbed TOM besteld bij Rockwood. Voor het gemak levering inclusief montage afgenomen. Na montage zat er helaas een beschadiging op het bed. De monteur gaf aan dat dit vaker voorkomt en dat dit netjes vervangen zou worden. Om dit te melden moest ik contact op moest nemen met de klantenservice (Trudy). De reactie van de klantenservice was echter om een "potje verf" toe te sturen zodat ik de beschadiging zelf kon repareren. Na meedere malen heen en weer mailen nog steeds geen oplossing. Dit terwijl je wel een nieuw product aanschaft inclusief een flinke meerprijs voor montage. Erg jammer.

Ik vind de bedden robuust, maar wel mooi. En degelijk alhoewel er al een lat van de lattenbodem knapte( op de plek waar een noest in zat)

Slecht Totale Ervaring

Op de showroom werd er beloofd dat er binnen 5 dagen voorraad zou zijn, op basis hiervan hebben we wel gekozen om de aankoop te maken. Gezien dat de stevigheid van de modellen wel goed blijkt te zijn. Ik heb een Hoogslaper Bas besteld, zelf gekozen voor de bouw pakket en zelf beits aan te brengen. Toen ik aan de slag willen, kwam ik achter dat het hout niet eens afgewerkt is, ik moet het dus ook nog zelf schuren. Toen zag ik dat er helemaal geen voorgeboorde gaten zijn. Het is dus geen bouwpakket maar gewoon de hout die nodig is om de bed te realiseren. En dan nog geen schroeven erbij, zeer slecht. Ik heb ze probeer te bellen, maar na 15min aan de lijn te wachten, ben ik ermee gestopt. Kan niet eens jullie bereiken om tot een oplossing te komen,

Prima bed maar kan beter worden

Ik was niet tevreden met de lattenbodem omdat niet in goede conditie. Het is niet makkelijk het bed te maken met lakens ect omdat niet genoeg ruimte is tussen de matras en het hout van het bed. Dus word moeilijk om de hoeslakens te zetten. Ik denk dat 2 cm extra breed het bed zou zijn en niet precies hetzelfde maat als de matras. Er zijn gaatjes op het hout voor eventueel andere positie van de trappen en de plastische dopje zijn te klein om deze gaatjes te omslagen. In de photo op de website je zie deze gaatjes niet! De levering was op tijd en prima informatie gekregen.

Snelle levering en mooi stevig bed met handige lades.

De service en levering was prima. Bij het in elkaar zetten misten wij wel 4 schroefjes maar deze hadden we nog wel liggen thuis dus opgelost en geen melding van gemaakt. Het is een mooi en stevig bed. De lades eronder zijn ruim maar je kunt het niet te zwaar beladen want de bodem planken zijn daar niet tegen bestand. Lades zijn er makkelijk onderuit en -in te rijden wat erg fijn is bij het schoonmaken. Wij hebben ook een matras, dekbed en kussen pakket erbij besteld. Ben heel tevreden hierover. Matras ligt lekker en dekbed is 4 seizoenen. Ons zoontje van 3 slaapt er vanaf dag 1 heerlijk in en vindt zijn bed heel mooi. Absoluut goede prijs/kwaliteit!

Prima bedden

Prima bedden, maar de voorgeboorde gaten zaten op de verkeerde plek, daardoor was in elkaar zetten een stuk lastiger, gelukkig ben ik handig, maar dit had ik niet verwacht.

Mooi bed

Een prinsessenbed waar je groot in kan worden. Degelijk bed. Los uitvalhek erbij gekocht.

Prima bed en goede levering

het bed is mooi goed en stevig volgens onze verwachting.

Stevig en mooi stapelbed

Een lange levertijd werd pas gemeld na bestellen. Erna stond het wel duidelijk op de site wat de levertijd werkelijk was. Even balen. De communicatie vanuit het bedrijf is zeer duidelijk. Na enkele weken ontvingen we het bericht waarin gevraagd werd of het moment van leveren uitkwam. Dit dien je te bevestigen, zeer duidelijk. De levering was snel en compact. Het bed hadden we in ruim een uur staan. We zijn zeer te spreken over de stevigheid van het bed. De afwerking had netter gekund, maar dat zijn details.

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.