Snelle levering. Goede kwaliteit

Makkelijke om de bestelling te plaatsen en het bed werd snel geleverd. In elkaar zetten was een makkie. Top geregeld.

Mooi bed, goed hout, wel laag

Snelle levering, netjes verpakt, mooi stevig houtwerk, totaalplaatje ziet er ook mooi uit. Het in elkaar zetten is goed te doen. Wel is het bed enorm laag (nog nooit zo'n laag bed gezien). Het matras ligt bijna op de grond, voor ouders is het instappen en uitstappen bij je kleintje in bed wel even een gedoetje (vooral met een zwangere buik). Lattenbodem zit aan elkaar geniet met een soort plastic touwtje maar brak direct, hebben t er maar bij gelaten want functioneert verder nog wel.

Uitstekend!

Goede communicatie en vlotte bezorging Goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten.

Prachtig stevig bed

Goede levering en service Goede kwaliteit bed

Goed matras voor een peuterbed en snel en op tijd geleverd.

Vriendelijk contact, snelle levering. Het is echt een stevig en ook belangrijk, een mooi bed! Kwaliteit prijs verhouding is dan ook super!

Kinderen zijn blij met de bedden

2 bedden besteld, goede kwaliteit, kwamen alleen verf te kort die we nog bij hebben moeten kopen. Verder prima service, vergeten onderdeel werd de dag erna nageleefd.

Goede kwaliteit!

Goede materialen en mooi afgewerkt.

Topkwaliteit bed, levering zoals afgesproken

Erg tevreden, goede kwaliteit. Goed hout kost wat tegenwoordig dus wel wat aan de prijs.

Mooi bed

Mooi bed, snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Mooi bed maar niet alles was correct voorgeboord

Wij hebben een Rockwood tienerbed gekocht voor onze jongen. Als het in elkaar zit ziet het er mooi uit. Het in elkaar zetten is nog best lastig. De voorgeboorde gaten zitten namelijk niet allemaal even netjes op hun plek. Voor een leek lijkt dit me lastig positioneren. Als je het bed met een andere (echte) lattenbodem wilt gebruiken moet deze wel worden aangepast (bijgeschaafd) aan de uiteinden i.v.m. de inhaak plaatjes.

Mooi bed, makkelijk te monteren

De kleur (grey) ziet er precies uit als op de foto. Het is een stevig bed, mijn zoontje is er erg blij mee.

Stevig stapelbed die er ook mooi uitziet

Mooi stapelbed, snel in elkaar te zetten en is erg stevig. Onze zoons (en wij dus ook) zijn er blij mee en slapen heerlijk! Doordat ze samen slapen op één kamer zijn ze minder bang.

Heel fijn bed, makkelijk in elkaar te zetten

Wij hebben het kajuit bed Jasper en dat is een heel mooi en stevig bed. Makkelijk in elkaar te zetten en ruikt heerlijk naar hout. De bezorging was super. Ons zoontje is echt helemaal weg van zijn bed met trapje. Alleen de mandjes voor onder het bed zijn eigenlijk geen mandjes voor binnen. Ze zijn erg gesplinterd. We hebben ze nu buiten in de tuin staan.

Heel blij met het mooie bed

Fijn bed, goede instructie en communicatie

Fijne service, ook toen er problemen waren.

Snelle levering en bed voldoet aan de verwachtingen n.a.v. de omschrijving op de website. Na 2 dagen waren echter reeds 2 planken van de lattenbodem doorgebroken. Na contact met klantenservice binnen enkele dagen een nieuwe lattenbodem ontvangen

Snelle levering. We hebben het bed naar eigen smaak op kleur gemaakt. Onze zoon is er superblij mee. Door het extra slaapgedeelte kan er nu heel makkelijk iemand blijven logeren.

Mooi

Mooi stevig

Het is een mooi bed, goeie kwaliteit. Makkelijk in elkaar te zetten. Al met al mijn zoon is er erg blij mee.

Prima bed! Veel logeerpartijtjes thuis!

De kinderen logeren tegenwoordig vaak bij elkaar, helemaal leuk!

Een prachtig bed besteld voor ons zoontje Super snel geleverd en makkelijk te monteren. Ondanks dat hij zelf nog liever ik zijn ledikantje wil blijven slapen vind hij het op dit moment geweldig om op te spelen. Over een paar maandjes is zijn zusje er en zal hij vast en zeker heerlijk in het bedje gaan slapen

Prachtig stevig houten bed

Het bed ziet er prachtig uit, is stevig en robuust en prima zelf in elkaar te zetten.

Prachtig bed en goede kwaliteit, kortom pure perfectie

Het bed is precies zoals op de foto. Ik heb al eerder 2 bedden gekocht bij Rockwood, dus ik wist dat dit wederom goed zou zijn. De communicatie over betaling en vervoer is ook goed.

Mooi en stevig bed

Heel blij met het mooie bed!

Prima bed!

Prima bed. Mooie in de verf.

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.