Super bed!

Wat een super bed! 2 jaar geleden een gelijk soort bed besteld voor onze dochter en nu voor onze zoon. Super fijne bedden en de lades zijn ideaal voor het speelgoed. Hele goede prijs kwaliteit!! Makkelijk in elkaar te monteren en netjes afgewerkt!

Helemaal top

Kleinzoon zo trots als een pauw in het grote bed Hij vind het helemaal te wow zou hij zeggen

Top bed

Onze kleinzoon is er heeeeel blij mee en komt heel graag logeren

Beter dan verwacht, erg blij met het bed voor mijn dochter

Netjes verpakt en snel ontvangen. Kwaliteit inderdaad zoals beschreven. Echt hout, en dat merk je. Mijn dochter is super blij met haar 'grote meiden bed'. En wij ook, was makkelijk in elkaar te zetten en staat erg mooi. Kortom, echt een aanrader!

Super heerlijk bed

Na een half jaar op een matras op de grond te hebben gelegen samen met mijn zoontje, omdat hij sinds zijn 11 maanden niet meer alleen durfde te slapen, heb ik dit heerlijke bed aangeschaft hij is fijn groot en door de valbeveiliging hoef ik niet bang te zijn dat me zoontje of ikzelf uit bed val. Doordat hij van massief hout is, kan hij er nog jaren gebruik van maken.

Stevig en mooi bed

Goed service, snelle levering, mooi robuust bed.

Geweldig bed

Heel mooi bed en fijn dat ze het in elkaar kwamen zetten. Onze zoon slaapt er heerlijk op

Na eerst zo'n 5 maanden te hebben gewacht op een bed van leenbakker. Dat uiteindelijk steeds weer niet kwam. Besloten iets meer geld uit geven bij rockwood. Op donderdag besteld en op vrijdag compleet in huis. Wat een service! En onze kleine man is de koning te rijk met zijn nieuwe stoere bed.

Zeker degelijk, stevig, mooi, tijdloos bed!!

Onze zoon van 3 is super blij met zijn grote jongens bed! Het bed is stevig en makkelijk monteerbaar en tijdloos waar hij jaren mee kan doen. Zijn grote broer heeft ook 4 jaar geleden een Rockwood bed gekregen en die ziet er nog steeds mooi en stevig uit!

Twee bedden van Rockwood in huis en ze zijn super. Kwalitatief heel goed en makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn heel tevreden!

Ruime keuze, goede prijs, snelle levering.

Hoge kwaliteit en eenvoudig te monteren!

Snel geleverd, goed verpakt, eenvoudig te monteren en hoge kwaliteit. Al met al complimenten voor Rockwood!

Een mooi functioneel en stevig bed!

Een mooi functioneel en stevig bed! Mijn kind van 6 slaapt er heerlijk in. Het bed besteld incl leveren en montage. Totaal geen spijt van gehad!

Wij zijn super tevreden met de kinderbedden!

Voor onze twee zoontjes hebben wij beide een kinderbed gekocht bij Rockwood. Wij zijn over alles tevreden. Er is een duidelijke en snelle communicatie over de levering maar ook toen er een onderdeel licht beschadigd was. De bedden zijn super degelijk en kunnen tegen een stootje. Onze kids slapen er heerlijk in en ze zien er ook nog eens stoer uit!

Topbed!

Onze dochter slaapt heerlijk in haar 'grote-meisjes-bed'! Voorlezen is nu ook helemaal een feest: samen in bed! Kortom, een topbed waar wij zeer tevreden mee zijn.

Mooie stapelbed van hoog kwalitatief hout

We hebben een Rockwood stapelbed gekocht en zijn erg tevreden! De kinderen slapen er heerlijk in! Het materiaal is van zeer goede kwaliteit en de aankoopservice was erg goed!

Prachtig bed

Erg tevreden. Snelle service, duidelijke instructies en gemakkelijk in elkaar te zetten. Eindresultaat is net zo prachtig als op de foto's op de site. Onze kleine man(3jr) is ontzettend trots en blij met z'n "grote bed" Ook erg fijn dat de levering samen met dekbed en kussen kan. Zo heb je in 1 klap alles in huis. Wij zijn er heel erg blij mee!!

Fijn bed, goede kwaliteit

Het bed was wat lastig om (alleen) in elkaar te zetten. De lattenbodem is niet van hoge kwaliteit en kraakt. Verder degelijk materiaal en mooi afgewerkt!

Hartstikke leuk bed, goede service, onze zoon is er heel blij mee!!

Slaapt goed!

Ons kind van drie jaar slaapt heerlijk in zijn bed. We zijn erg tevreden. Het bed stond snel in elkaar, heeft een goede lattenbodem en het matras ligt lekker.

Solide kinderbed

Een sterk en degelijk kinderbed met een mooie uitstraling. Onze dochter is er blij mee!

precies zoals ik had verwacht en gehoopt

product geleverd zoals aangegeven. goed verpakt. zo in elkaar gezet en precies zoals ik had verwacht. mooi degelijk en stevig bed. geen afdeling waaibomenhout. keurig ! geen spijt van.

Probleem met afwerking na tevredenheid afgehandeld

Het bed is ongeschuurd geleverd met scherpe randen en splinters. We hebben dit zelf gedaan omdat het onveilig was om een kleuter in te laten slapen. In eerste instantie is er op onze klacht niet ingegaan. Na een periode is er contact geweest om het te kunnen oplossen. We zijn een tegemoetkoming overeengekomen die eerdergenoemde tot tevredenheid heeft opgelost.

Bed niet compleet geleverd

Helaas hebben we een bed hier besteld die niet compleet was qua schroefjes. Hier hebben we over gemaild. Geen reactie en toen gebeld. Een heel kort en niet mee weekend antwoord. Service is niet goed te noemen

Nogmaals jammer en onze excuses omdat u het ervaren heeft als slechte service of niet willen meewerken. Met vriendelijke groet, Team Rockwood

Wageningselaan 10 3903LA Veenendaal

Over Rockwood® Kinderbedden

De verhouding tussen de prijs en de kwaliteit van Rockwood® kinderbedjes is just perfect. De unieke collectie met kinderbedden is daarom voor een brede doelgroep toegankelijk. Het is bovendien een extra reden om bij ons een peuterbedje of kinderbedje te kopen. Waar vind je elders betaalbare kinderbedden van topkwaliteit van echt hout met levenslange garantie? Combineren is wat je vaak ziet. Het beddengoed bij Ikea kopen en gebruiken bij een oersterk Rockwood® kinderbed.