slechte service, slechte kwaliteit

het hout schilfert en er zijn barsten in het hout, we hebben twee maanden moeten wachten op levering ("direct uit voorraad leverbaar"), dag van levering niet nagekomen (wij zijn dus thuisgebleven voor niks, ook niet op de hoogte gebracht dat de levering niet zou doorgaan)

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goede adequate service.

Het bed kraakt erg. De lades eronder schieten alle kanten op, zou fijn zijn als daar betere begrenzing voor zou zijn, staat nl erg slordig als deze er steeds scheef in zitten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding

Binnen de bezorgtijden leveren. Indien vertraging bellen met de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

aardig behulpzaam mooie tafels

de instructie was voor een grotere tafel. het zou prettig zijn als de instructie voor een kleine tafel wordt aangepast

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk contact verliep goed

Ondanks dat ik voorkeur data voor levering had aangegeven naar aanleiding van telefonisch contact werd toch een andere datum voorgesteld, die toevallig uitkwam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten, snel geleverd met eigen bezorgservice Picknick tafel besteld zeer robuust proffessioneel model Aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles is correct en goed verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levertijd

Mijn picknick tafel werd gebracht door 1 jongeman, ik moest helpen slepen en alles moest losgemaakt worden. Beter laten leveren door 2 mensen. Voor de rest vond ik het raar dat ik geen nota kreeg en tot heden nog niet Heb?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen prima en netjes hun afspraken na. Chauffeur belt netjes van tevoren en zette bij ons binnen een half uur twee tafels keurig in elkaar. Prima service.

Nvt

2 sterren: slechter dan verwacht

Inmiddels 2 keer binnen geweest bij dit bedrijf in Veenendaal. 2 keer staan wachten tot er iemand kwam om me te helpen. De eerste keer kwam er een dame gehaast ergens uit een kantoor na een minuut of 10. Het was duidelijk dat ze niet veel tijd had en was snel weer weg, ondanks dat ze vroeg of we nog meer vragen hadden. Geen "warm welkom". Daarna weer terug om toch wellicht een koop te sluiten. Maar de 2 jonge jongens die achter de steigerhouten tafel zaten in de showroom hadden meer oog voor de laptop en het doorspreken van de vrijdagavond belevenissen van de avond er voor. Na een paar blikken de richting van de jongens op kwam er beweging in. Maar een stuk goed advies zat er niet in. Helemaal toen de vraag over matrassen kwam, welke is geschikt, kregen we niet het gevoel dat er iemand stond met een stukje gedegen kennis. Kortom: prima winkel als je niks verwacht en een bestelling via internet doet. Dat zal vast wel werken want ik denk dat het bedrijf daar vooral op gefocust is helaas. Maar ik kom er niet meer. Ook een echtpaar dat net als wij aan het orienteren waren voor een bed ging geirriteerd weg. Jammer Rockwood, hier is nog wel iets te verbeteren.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Levering zeer snel en het bedrijf denkt mee met de klant

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed vindbaar op internet. Prachtig mooi bedrijf. Levert aan hele grote bekende bedrijven, maar ook aan particulieren. Zoals ik een Picknicktafel heb gekocht. Zeer mooie kwaliteit en 4,5 cm dik. Dus zeer veilig voor kinderen. Wij gaan zeker meer bestellen bij Rockwoodproducts.nl En een hele leuke en goede uitleg gekregen, neemt echt de tijd voor de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kinderbed Combi Grey besteld. Stevige kwaliteit en ziet er helemaal prima uit. We misten enkele onderdelen, deze hadden we gelukkig zelf nog in huis. In elkaar zetten ging makkelijk.

Update: het bed is uiteindelijk op 7 maart geleverd. Update: Na mijn tweede mail met verzoek om info heb ik een reactie ontvangen. De verkoop van het door mij bestelde bed bleek veel sneller gegaan dan verwacht en het bed was tijdelijk uitverkocht. Omdat het zo snel was gegaan was de website nog niet bijgewerkt tijdens mijn bestelling. Ik kan begrijpen dat zoiets gebeurt en dat het sneller kan gaan dan verwacht. Mijn feedback is dan ook om een klant daar direct van op de hoogte te stellen. Ik heb behoefte aan duidelijkheid en dat ik weet wat de status van de bestelling is. Ik was blij met hun reactie en de informatie en ik vind dat zij het netjes hebben opgelost. Zij hebben aangegeven deze feedback te waarderen en er iets mee te doen. Inmiddels heb ik vandaag (5 maart) bericht ontvangen dat de bestelling overgedragen is aan de bezorgdienst. Het bed zelf kan ik daardoor nog niet beoordelen, maar voor nu alvast voor dit onderdeel een beoordeling. Betere communicatie over de order/levering. Bestelling geplaatst en ook al betaald op 8 februari jl. Op donderdag 21 februari nog niets vernomen over een eventuele levering. Zelf een mail gestuurd aan de klantenservice om de status van mijn order op te vragen. Op maandag 25 februari nog geen reactie en nogmaals zelf een mail gestuurd met de vraag om de status. Ik heb op dit moment geen idee of mijn order überhaupt goed is aangekomen of in behandeling is, terwijl ik al wel het volledige bedrag van iets meer dan 500,- euro heb beta

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en solide bed

Zat kleurverschil in de planken na omruilen nog steeds. Optie om zelf over te verven. Keurig bus verf nageleverd om bij te verven. Maar dit was een totaal andere kleur. Uiteindelijk de goede verf geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het is vriendelijke personeel

De kwaliteit verbetering van bedden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurige service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed En degelijk product ,Ga zeker meer bestellen .

Tot dus ver zou ik dat niet weten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie en overzichtelijke site, duidelijke en snelle afhandeling van de bestelling. Het kajuitbed was eenvoudig in elkaar te zetten.

De bijgeleverde bijts voorzien van informatie over het product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en het peuterbedje is van goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Rockwood® Products

Filter op Taal