Goed werk, uitstekende communicatie en zeer flexibel

René en zijn mannen hebben onze nieuwbouwwoning geheel voorzien van renovlies en daarna gesaust. Ze leveren prima werk af en denken mee over oplossingen. René is zeer flexibel met zijn planning, heeft ons goed op de hoogte gehouden en is erg prettig in de omgang. Wij bevelen hem en zijn mannen zeer aan!

Communicatie ,planning en vakmanschap

Wij huren alpha paint vaak in voor onze behangprojecten en zijn altijd weer verrast door het eindresultaat van de werkzaamheden die de behangers van alpha paint opleveren,het is heel fijn om met dit bedrijf samen te werken omdat ik altijd weet dat het eindresultaat perfect is waardoor onze klanten ook weer tevreden zijn. Hoop nog lang samen te kunnen werken met rene en zijn team want ik weet dat de kwaliteit altijd hoog is. Groetjes ton van td renovatie-decoratie

Erg vriendelijk, netjes te werk en mooi resultaat

Voor een nieuwbouw appartement in Nieuw-Vennep heeft AlphaPaint bij ons alle muren mogen behangen (renovlies) en schilderen. Resultaat is perfect, de mannen werkten erg netjes en ruimde alles uit zichzelf op. Ze gingen respectvol met het appartement om en contact met Rene ging erg voorspoedig. Reageert snel op e-mail en whatsapp. Verder was Rene ook erg flexibel met onze planning, doordat we een nieuwbouwproject hadden wisten we onze opleverdatum niet eerder dan 3weken van te voren, door fijne communicatie met Rene konden zij ook flexibel zijn voor het opmeet afspraken e.d.

Vriendelijke en snelle service!

Nadat ik contact had gezocht is men vlot ter plekke voor het opnemen van de offerte. Duidelijk en goed geprijsd. Na het geven van de opdracht heeft men hier snel aan het werk. Naar volke tevredenheid.

Kwaliteit, snelheid en afspraken nakomen

Met een aantal nieuwbouwappartementen via via terecht gekomen bij Alpha Paint. Snel offerte (jaar geleden) ontvangen en recent is de klus geklaard volgens afgesproken termijnen en prijs. Zeer tevreden over de kwaliteit en vakmanschap van de schilders/behangers en directe communicatie met René. Bij een volgende klus weet ik wie ik ga inschakelen.

prima werk geleverd

Voor ons nieuwe appartement via via bij Alphapaint terechtgekomen. Heeft prima werk geleverd.

zeer goed

Werk zeer snel en proffesioneel uitgevoerd alles was ,super strak gepland door ons ivm verhuizing maar dit was geen probleem voor rene en zijn team ze hebben zelf het weekend doorgewerkt om op tijd klaar te wezen voor de verhuizing en de vloerenman. tanja alphen aan den rijn

Goed werk afgeleverd

De lieden die ons appartement volledig van behang en verf hebben voorzien deden uitstekend hun werk: vaklieden.

Vakmanschap, vlotte doorlooptijd en professionele service - een aanrader

Toen wij bij de oplevering van onze nieuwbouwwoning onverwacht moesten uitwijken naar een ander erkend schilders- en behangbedrijf, toonde René van Amsterdam van Alpha Paint zich bereid ons meteen te hulp te schieten. Binnen enkele dagen mochten wij professionele behangers c.q. schilders tegemoet zien en administratief gezien werd alles vlot en goed geregeld. Ook het resultaat mag er zijn: de wanden zijn keurig behangen en gesausd. Echt vakmanschap wat ons betreft en daarmee een aanrader.

Prima werk afgeleverd

De behangers van Alpha Paint leverden bij ons hele nieuwbouwappartement mooi werk af. Schuren voor glad resultaat, bijwerken muren, behangen, 2x schilderen, aanbrengen dessinbehang op enkele wanden. Top. Stevige doorpakkers en met zijn drieen in 3 dagen klaar. Flexibel. Communicatie is wel een aandachtspuntje, maar de offerte was helder en compleet. Goede prestatie/prijsverhouding. Aanrader dus.

Professioneel bedrijf, top resultaat, goede en vriendelijke vaklui

Onze keuze voor Alpha Paint o.b.v. meedenken, flexibel en een heel prettig en goed contact. Rene gaf als optie om renovlies behang op de muren te doen in hele huis. Totaal geen spijt van. Is ook 2x geschilderd, ziet er super mooi uit. Plafonds glad laten stucen. Ziet er ook perfect uit. Wij hadden voor 4 wanden fotobehang uitgezocht. Die wanden hebben ze hier ook mee behangen. Super mooi resultaat. Goede, vriendelijke en nette vaklui. Zeer tevreden met eindresultaat. Zeker aan te raden.

Zeer strak resultaat, nette mensen.

Na een kleine vertraging in de planning, zijn al onze wanden in huis voorzien van renovlies en vervolgens gesaust. Het resultaat is zeer strak! Kleine onvolkomenheden werden werden snel en netjes verholpen. Fijn bedrijf met nette werknemers.

Prima werk geleverd en snel geschakeld

Na het opstellen van de offerte kon Rene vrij snel aan de slag, het werk verliep ook vlot. Contact met Rene was soepel en vlot, ook kon na het uitvoeren van het afgesproken werk er snel (1 dag later!) nog wat extra's gebeuren. Al met al een positieve ervaring!

Geweldige vaklui

Alpha paint heeft ons huis geverfd alles ziet er geweldig uit, goede afspraken gemaakt, goed advies gekregen. Rene (de baas) kwam iedere dag even kijken en is zeer vakkundig en vriendelijk. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Rene is erg klanvriendelijk en denkt in mogelijkheden. Hij staat voor zijn werk.

Hele vriendelijke man die er alles aan doet om het zo snel mogelijk en goed te doen.

Zeer positief

Deze mensen denken met je mee, zijn flexibel en leveren keurig werk af. Zeer tevreden over het eind resultaat.

Bijzonder positieve ervaring, kwaliteit en vakmanschap uitstekend

Alle muren van ons nieuwbouw appartement is door Alphapaint behang klaar gemaakt, behangen met Renovlies en gesaust. Werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Super prettig contact, meedenkend en goed werk!

Super prettig contact, meedenkend en goed werk!

Verbluffend goed!

Alphapaint heeft voor ons prachtig werk verricht! Een leuk team, met vriendelijke en zorgvuldige mensen. Ze wisten zich heel flexibel aan te passen aan ons steeds veranderende bouwschema. Kortom; aanrader!

Vakwerk en zeer klantvriendelijk

Wij zijn heel tevreden met het geleverde werk en het contact om afspraken te maken en planningen af te stemmen verliep vlot en heb ik als heel plezierig ervaren. Ook hebben we een goed advies over de kleur en materiaalkeuze mogen ontvangen.

Prachtig vakwerk geleverd en heel goed meegedacht

Alpha Paint/Perfect Walls heeft bij ons geweldig werk afgeleverd, zowel met renovliezen, gewoon behang plakken, spacspuiten als schilderen. Waar we vooral heel enthousiast over zijn is het meedenken bijvoorbeeld over het op kleur brengen van de muren. Op basis van een staaltje hadden we een kleur uitgekozen voor het trappengat die iets te intens bleek te zijn. René heeft ons heel goed geholpen met zijn advies om een lichte tint te gebruiken. Toen onze planning wat anders liep, was Rene heel flexibel. De schilders en behangers werkten heel netjes, waren vriendelijk en beleefd en kwamen de afspraken keurig na. Dus een absolute aanrader!

Werken netjes en vlot, vriendelijke vaklui

Renovlies geplaatst, zeer tevreden over team van Rene.

Vakwerk geleverd mannen. Ons hele appartement voorzien van renovlies en 2 maal de muren geverfd. De keukenwand voorzien van een coating en 3 wanden voorzien van hotelchique behang. Het eindresultaat is prachtig. En alles met een paar dagen klaar. Wij zijn uiterst tevreden Renee wij vertellen het graag door! Groet Aad en Hanneke

Alphapaint werkt netjes en voegt daad bij woord!

Zeer fijne omgang met R, eerlijk advies ontvangen. Denkt met je mee! Collega's P. en N. werken heel netjes, zijn bescheiden. R. is zeer adequaat en alert op Corona-regels, gebruik mondmasker. Bij toepassing verkeerde receptuur is alles keurig en voorspoedig hersteld. Werkt met mooi en degelijk materiaal!

Netjes en snel gewerkt, zeer tevreden

Prettig persoonlijk contact en sneller dan verwacht alles netjes gedaan. Top!