Uitstekende, snelle service en erg mooi werk.

Rechtstreeks en snel contact. Afspraken worden nauwgezet nagekomen. Prachtig werk.

mannen met gouden handen.......

We zijn blij dat we met Alpha Paint in contact kwamen. Ze leveren voortreffelijk werk. We hebben ons hele nieuwe appartement voorzien van renovlies . Niet te onderscheiden van stucwerk. Heel strak en alles netjes afgekit. Prima en hardwerkende mensen!! Dank Rene voor het mooie resultaat.

Een heel positieve ervaring gehad met Alpha Paint!

De dag van de oplevering van ons appartement op 20 november 2020 was het eerste contact met drie schildersbedrijven. De vraag was: Kun je binnen een week beginnen met een klus: ons appartement geheel stucen en verven en wat bijkomende klussen? Oplevering: vóór Kerst! De twee anderen konden dit niet, alleen voor René van Alpha Paint was dat geen enkel probleem dank zij dat hij zelf ook stukadoors in dienst heeft! Prompt waren ze de eerste maandag na ons tweede gesprek in actie!! Om op tijd klaar te zijn werd er zelfs op zaterdag met vijf man doorgewerkt! Maar het lukte: alles keurig netjes en op tijd!! Qua prijs was Alpha Paint niet anders dan de twee andere schildersbedrijven. Ook de nazorg kon niet beter! Heel veel dank, René!

Dit is zeer gemeend: kies voor Alpha Paint

Vandaag is bij mij topwerk (renovliesbehang en gesausd) afgeleverd. Vakmensen, vriendelijk, behulpzaam. Hier kan je niet omheen. Van harte aanbevolen! Ed Wijnants

Perfect walls en perfect service!

Perfect walls heeft vakwerk geleverd met renovlies behang in onze nieuwbouw woning. Ik kan Alpha Paint/Perfect Walls iedereen van harte aanbevelen.

Vakwerk uitgevoerd!

Direct na invullen gegevens op website prijsopgave ontvangen, inclusief de materialen/merken welke gebruikt zouden worden. Dat is bij andere aanbieders niet altijd het geval. Na akkoord op offerte heeft Alpha Paint op afgesproken data muren geschuurd, behangen en 2x geverfd. Resultaat zijn mooie muren waarop geen behangnaad zichtbaar is. Zijn dus zeer tevreden.

Geweldig resultaat!

De heren van Alpha Paint hebben een aantal muren uit mijn 100 jaar oude huis voorzien van renovlies, waarna ze strak geschilderd zijn in de door mij gevraagde kleuren. Alles werd netjes afgeplakt en het schuren van de muren gebeurde zo dat er nauwelijks stof vrijkwam. In ben heel blij met het prachtige resultaat!

Top wanden in mijn hele woning tegen een scherpe prijs

Alpha Paint heeft in mijn hele appartement renovliesbehang aangebracht. Super strakke wanden! René heeft enorm goed geholpen met het uitkiezen de kleuren. Al het werk is uitgevoerd binnen de afgesproken tijd en was zeer scherp geprijsd. Top bedrijf!

Top vakwerk

Albert, dirk en dirk hebben ons huis gedaan. De muren zijn super strak. Ziet er top uit. Goede service en communicatie. Een aanrader om je huis te laten doen

Zeer net en snel gewerkt

Wij hebben ons hele huis laten stuken door alphapaint en wij zijn daar erg tevreden over.

Prima werk geleverd

AlphaPaint heeft een slaapkamer, de overloop en trap geschilderd en behangen en het ziet er keurig uit. Peter heeft heel netjes gewerkt. Ook uitzetijzers vervangen en de trapleuning gelakt. Het glas in enkele bovenlichten vervangen en René heeft zijn best gedaan om hetzelfde matglas te vinden zoals er al was. Alles verliep volgens afspraak en ook heel fijn dat we een paar weken na goedkeuring offerte al aan de beurt waren, dat gaat meestal minder vlot. Prettige communicatie. Heel blij met het resultaat.

Goede betaalbare service voor zowel bij mij thuis als de zaak

Alpha Paint verzorgd al heel lang het schilderwerk voor mij. Goed advies, goede afspraken en goed werk! Vakmanschap voor een betaalbare prijs. Ga zo door!

Alphapaint is een actief, professioneel schildersbedrijf

Alphapaint sprong snel en adequaat in om een week voor de verhuizing nog het schilderwerk van de benedenverdieping aan te pakken. Het resultaat is bijzonder mooi. Alphapaint gebruikt goede verf, geeft goed advies over de te gebruiken kleuren en werkt precies.

Daar word je blij van

Efficient, vakkundig, doet wat er is beloofd en denkt mee, oplossingsgericht, aardige en behulpzame mensen , komt op tijd en vertelt geen sprookjes maar zoals het is. Hanteert goede prijs -kwaliteit verhouding.

Helemaal geweldig.

Goede communicatie. Houd zich aan afspraken. Denkt mee met je project. Goede en fijne samenwerking

Mooi & snel werk geleverd

Afspraken nagekomen en mooi eind resultaat. Eigenaar kritisch op eigen werk. Top bedrijf.

Op en top vakmensen die hun werk top afleveren

Rene en zijn mensen zijn echte vaklieden die ook nog eens kritisch zijn op hun eigen werk. Ook de nazorg, zoals het bijwerken van kleine beschadigingen ontstaan door derde, nadien is zeer goed.

Kwaliteit is prima.

Te snel aanmanen en bereikbaarheid laat nog wel eens te wensen over.

In een woord geweldig

Zeer nette en professionele schilders, werken snel en netjes, ons nieuwe huis volledig geschilderd en behangen, komen op tijd en komen afspraken na, de begeleiding van René was uitstekend en de schilders werden regelmatig op hun werk door hem gecontroleerd en zonodig werd het geperfectioneerd. Kwalitatief hoogwaardige materialen en verven. Eerst wat twijfels over de prijs maar dat ben je snel vergeten. Een dikke pluim voor Alpha Paint.

Schilderwerk naar tevredenheid uitgevoerd

Uitgevoerd schilderwerk netjes en schoon afgeleverd

kwalitatief goed en meedenkend

een hele goede ervaring, overigens al gedurende lange reeks van jaren

Goed, flexibel bedrijf om mee samen te werken.

Breidde halverwege de werkzaamheden de opdracht uit en daar werd tijd voor gemaakt.

Afspraak is afspraak, nergens te beroerd voor! Geen verrassingen achteraf.

Voor onze nieuwe woning hebben wij contact gezocht met René. Na een eerste kennismaking en een offerte te hebben ontvangen is René met zijn team aan de slag gegaan; hier bleek de eerste flexibiliteit al want de woning was eerder opgeleverd dan gepland. Tijdens de werkzaamheden is alles keurig verlopen, er is netjes gewerkt en bovenal; nog een keer terug voor wat kleine puntjes is geen probleem bij Alpha Paint. Al met al een aanrader!

Pragmatische doorzetter die meedenkt met de klant

Wij zijn erg tevreden met Alphapaint. Rene is een fijne vent in de omgang (de overige medewerkers trouwens ook), doet wat hij zegt, overlegt waar nodig en pakt door als zaken die toch net even wat anders uitvallen tijdens een project. Kortom iemand waar we zeker contact mee op zullen nemen als we nog wat te doen :-).

Professioneel en goed werk

Voor zowel binnen als buitenwerk levert Alpha paint goede kwaliteit en service.