Fijne communicatie, adequate opvolging met een mooi resultaat

Na in onze nieuwbouw plotseling geconfronteerd te worden met een afhakende schilder, zijn we met Alpha Paint- Rene in contact gekomen en hadden het geluk dat er bij hen een gaatje in de planning viel. Binnen twee dagen was Alpha Paint ter plaatse en hebben daarna keurig en binnen de afgesproken planning de muren en plafonds gerepareerd, behangen met Renovlies en afgeschilderd. Chapeau!

Kwalitatief goed schilderwerk geleverd door flexibele rustig werkende vakmensen

Alphapaint heeft ons huis geschilderd naar volle tevredenheid. Deze vakmannen werken netjes, rustig, zijn flexibel en checken goed hun geleverde werk voor oplevering. Ook al het kitwerk is nagelopen en waar nodig vervangen.

Vakwerk en prettig samenwerken

In ons nieuwe huis heeft Alphapaint de gehele zolder afgewerkt (stucen, renovaties en verven), alle wanden voorzien van renovlies en plafonds gestuct. De communicatie voor het opstellen van de offerte en planning verliep soepel en vlot. René heeft goed advies gegeven. Tijdens de uitvoer van de werkzaamheden werd ik goed geïnformeerd over de voortgang en dr eventuele keuzes die gemaakt moesten worden. Afspraken worden netjes nagekomen. De woning is keurig en degelijk afgewerkt en netjes opgeleverd. Na afronding van de werkzaamheden zijn we door de woning gegaan voor de eindoplevering en eventuele kleine afwijkingen worden weg gewerkt. Kortom: aanrader om dit bedrijf je klus te geven!!!

Echte vakmensen die prima werk afleveren

Op tijd begonnen met het buitenwerk van ons huis uit 1913. Netjes gewerkt, rekening houdend met Corona: eigen toilet werd meegenomen. De baas goed bereikbaar. We zijn erg tevreden met het resultaat.

Prachtig in de lak

Alphapaint is al jaren voor ons de vaste huisschilder,iedere keer als zij geweest zijn worden we weer blij.Ga zo door rene met de kwaliteit die jullie leveren

Vakmensen met hart voor hun werk

Alpha Paint heeft ons hele appartement voorzien van Renovlies en gestuct en ook het plafond van de woonkamer werd strak gestuct. Het adviseren en uitproberen van een afwijkende kleur is geen probleem en door het aanbrengen van proefstukjes is een keuze goed te maken. Wij hebben René en zijn team ervaren als een plezierig bedrijf waar afspraken worden nagekomen en prettig en vakbekwaam personeel werkt. Kortom ik kan een ieder Alpha Paint aanbevelen.

Onwijs mooi resultaat, super service, echte vakmannen!!

Wij hebben Alpha Paint benaderd voor het Renovliezen en verven van onze volledige nieuwbouwwoning. De prijs was alleszins schappelijk. De mannen verstaan echt hun vak, van het gladmaken van de muren, het aanbrengen van renovlies en eigen behang en vervolgens de afwerking. Het resultaat is prachtig en we kunnen niet anders dan hen van harte aanbevelen. Echt klasse!! Ook het resultaat van Renovlies is ongekend. Het is echt zoals ze adverteren alsof de muren gestuct zijn.

professioneel, snel en mooi resultaat

Wij hebben alphapaint ingeschakeld voor het behangen en schilderen van ons nieuwe appartement. Dit is heel professioneel en snel gebeurd, naar onze volle tevredenheid. De muren zien er strak en onberispelijk uit. Wij zijn er heel blij mee.

Netjes en snel werkend team

Zeer snel en prima werk afgeleverd!

Geweldig bedrijf met vakmensen in dienst

AL TIJDENS DE BEZICHTIGING BLEEK DE EIGENAAR ( RENEE) ZEER VAKBEKWAAM TE ZIJN MBT. WELKE VERF VOOR HET HUIS, EN DE LIGGING VAN HET VERF WERK TEN OPZICHTE VAN DE ZON. VOORAL DE KEUZE VOOR DE TOPVERF EN ZIJN DUIDELIJKE UITLEG HOE EN WELKE WERKZAAMHEDEN ER UITGEVOERD ZOUDEN WORDEN, ALSMEDE DE PRIJS HEBBEN BESLOTEN VOOR DIT BEDRIJF TE KIEZEN. HET EIND RESULTAAT ZAG ER PRACHTIG UIT. KORTOM GOED DEGELIJK BEDRIJF !!

vakwerk!

Met grote zorgvuldigheid uitgevoerd vakwerk!

Professioneel en vriendelijk.

René denkt met je mee en heeft een goed team om zich heen waarmee het werk vakbekwaam en snel wordt opgepakt. Een aanrader.

Harde werkers, top kwaliteit!

Harde werkers, top kwaliteit!

Mooie strakke witte wanden

Wij hebben voor ons bedrijf Alpha Paint ingeschakeld om al onze wanden van kantoor te stuccen en wit te laten spuiten. We zijn enorm blij met het resultaat!

Goede kwaliteit, flexibel, en dat alles voor een schappelijke prijs!

AlphaPaint heeft de wanden en plafonds van ons huis geschilderd en onze houten vloer geschuurd en opnieuw gelakt. We zijn zeer tevreden over de wijze waarop de werkzaamheden met vakbekwame werknemers zijn uitgevoerd en tevens over de geleverde kwaliteit. De vooraf gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen.

Ik ben een zeer tevreden klant.

Uitermate tevreden over de geleverde werkzaamheden. Zeer netjes gewerkt en goede uitleg wat de werkzaamheden inhouden en waar de prijs op is gebaseerd. Ook wordt er met alleen de beste materialen gewerkt wat aan het eindresultaat ook zeker af te zien is.

Bij ons hebben Rene en zijn mannen ons huis super strak afgewerkt. De plafonds zijn voorzien van strak stuc werk, waarna ze zijn gespoten. De wanden zijn beplakt met renovlies behang, waarna de wanden zijn gesaust. Ook zijn in de kinderkamers 2 wanden voorzien van een foto behang. Echt super mooi!!! Wij zijn heel erg tevreden over het werk wat is geleverd, en de samenwerking met dit bedrijf. We kregen super goed advies over verschillende mogelijkheden en kleuren. Afspraken die je vooraf maakt worden nagekomen. Het personeel is echt top. Allemaal even vrolijk, aardig en gedreven, en dit zie je zeker terug in het eind resultaat.

perfect werk afgeleverd

Alpha paint heeft bij ons het hele huis geschilderd,behangen en gestuct en ziet er erg mooi uit.Alle plafonds zijn gladgestuct en de wanden zijn met renovlies geplakt en ziet er erg mooi en strak uit.We zijn heel tevreden met dit bedrijf omdat we in verleden met andere bedrijven slechte ervaringen hebben gehad.Wij zullen rene en zijn team zeker aanbevelen bij vrienden en bekennen.

Vakwerk door vakmensen!

Alpha Paint heeft prachtig werk geleverd! Alles zit strak in de lak. René heeft een fijn team. Vriendelijke mannen die erg netjes werken. René heeft ons goed geadviseerd op het gebied van kleur- en verfsoorten. Het resultaat is erg mooi. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij zullen Alpha Paint bij een volgende klus zeker weer inschakelen en bevelen hen dus van harte aan.

Goed werk voor een goede prijs

omdat ik de gehele tijd thuis was, moest ik natuurlijk vroeg opstaan. ik heb de schilders als prettige en ervaren mensen leren kennen.

Vakwerk

Blij met onze keuze voor Alpha Paint. Fijne communicatie en schilderwerk van hoge kwaliteit.

mooi en super strak werk

De schilders hebben ons huis erg mooi geverfd voor een aantrekkelike prijs,De communicatie was perfect precies wat we zochten

prettig contact en vakwerk.

Ondanks de regen werd het werk goed en vakkundig afgewerkt.

Snel en vakkundig

In 3 dagen het gehele vrijstaande huis buiten geschilderd en de nodige houtreparaties verricht. Geweldig prettig team schilders.

Prettige en netwerkende medewerkers

Duidelijke offerte. Bedrijf kon nog regelen dat ons buiten schilderwerk snel kon worden uitgevoerd. Nette en precieze medewerkers. Resultaat ziet er goed uit

Cauberg 18 2402ZL Alphen aan den rijn