Het geleverde werk is goed, de mannen hebben ook netjes gewerkt. Wij hebben na goede ervaring met het schilderwerk buiten ook binnen door Alphapaint laten schilderen.

Rene en de zijnen hebben fantastisch werk geleverd

Aangezien wij met een verhuizing op zeer korte termijn zaten zocht ik iemand die snel het hele huis kon behangen en schilderen. Alpha Paint heeft binnen 3 minuten na het aanvragen van de offerte al gereageerd en een zeer schappelijke prijs opgegeven. Daarnaast hebben ze in een voor hen hele drukke periode mensen vrijgemaakt om bij ons het behang en schilderwerk te doen. Alles is snel en mooi afgewerkt geleverd. De mensen waren vriendelijk en werkten snel. Zelfs terwijl wij tussendoor al laminaat aan het leggen waren. Topmensen.

Geweldige mensen, echte vaklui

Onze klus betrof (is nog bezig) binnen- en buitenschilderwerk. Het binnenschilderwerk is inmiddels naar volle tevredenheid binnen de gestelde tijd en behoorlijk binnen budget (we hadden wat meerwerk) afgerond. De mannen zijn nu bezig met de buitenboel. En ook dat ziet er weer prachtig uit. Afspraken worden netjes nagekomen, ze denken mee en werken hard. We zijn uitermate tevreden over AlphaPaint. Bij een volgende klus zullen we ze zeker weer vragen. Ook hebben we ze bij vrienden, collega's en familie aangeraden. Toppertjes!!!

Pluspunten

Het zit er zo op. Aardige mannen die netjes werken. Verstand van het werk en ze laten alles eromheen ook netjes. In 1 woord top.

Geen. Het ziet er top uit wat ze gedaan hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vakkundig Repareert meteen het houtwerk Kortom, een goed totaalprodukt

Geen, zeer tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring