Erg fijn geholpen en goede Service

Ik was op zoek naar een fusielasapparaat. Werd erg goed geholpen en zelfs verwezen naar een mooie gebruikte en zelfs niet de duurste. Alles werd netjes uitgelegd.

Positief

Betaling via IDEAL was niet mogelijk en werd ook niet aangegeven, omdat bestellen niet lukte credit card geprobeerd en toen ging bestellen wel: foutje op de website

Geachte heer Kwaspen, Hartelijk bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat het niet gelukt is om de betaling via iDEAL te voldoen, onze excuses hiervoor. Wij bieden deze optie normaal gesproken standaard aan op onze website bij het afrekenen van een bestelling. Daarom houden we de komende tijd goed in de gaten of de iDEAL-functie blijft werken. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons hierop te wijzen. Met vriendelijke groet, Simac Electronics

ik heb een goed gevoel qua vertrouwde site

Goede service!

Vriendelijk personeel met duidelijke uitleg. Ze hebben verstand van wat ze verkopen.

Goede service en prijs

Ik twijfelde of de prijs op de website wel correct was. Even bellen en ik had meteen antwoord. Vriendelijke mensen en een nog vriendelijkere prijs.

ik was snel geholpen (teruggebeld verzoek)

door bekendheid van het probleem was ik snel geholpen

goede service. leveren op tijd

vriendelijk te woord gestaan bij een vraag die ik had en gelijk meegeholpen met mijn bestelling.

Makkelijk bestellen en goede levering.

Makkelijk bestellen en goede levering.

Snelle afhandeling bestelling het is in goede conditie aangekomen en zat goed verpakt Bvd.

top

top, zou zeker weer bestellen

Snel en top geregeld

Je komt er met een vraag, medewerker had verstand van zaken top geholpen en snel geregeld , dank voor de service. Tot de volgende keer

Wordt snel geholpen

Top service en apparatuur, veel kennus en know-how

Altijd de Beste!

Top kwaliteit en snel bezorging!

snel en correcte levering

prima online bestellingen

Goede service en levering

Zeer goede service en snelle levering, ook heeft Rens me goed verder geholpen en veel informatie gegeven. Top

Goedservice

Duidelijke site, duidelijke communicatie.

Snelle levering, goede kwaliteit, goed verpakt.

Ik ben positief verast. De verzending was snel, volgende dag in huis. Goede kwaliteit glasvezelkabels en connectors. En zeer netjes verpakt. Alles afzonderlijk in een plastic sluitzak met duidelijke labels, alles tezamen in een grote sluitzak. En dan in een goede stevige verpakking zodat het geen schade kan oplopen bij verzending.

Mooi op tijd geleverd

Ik had ook interesse in een ander product en ben hier later netjes over gebeld.

de volgende dag in huis, nee dus

Het product dat ik bestelde, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Alleen jammer dat "de volgende dag in huis" niet is waargemaakt.

Geachte heer Boessenkool, Wat vervelend dat de zending niet de volgende dag in huis was, we gaan onze verzendingen daarom nog beter controleren. Hartelijk dank voor uw reactie; hiermee helpt u ons om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Pluspunten