Pluspunten

Ach, zoals altijd. Snel, correct en als er iets is, bereikbaar !

Pluspunten

Heel sneel antwiird

geen

Pluspunten

Snelle service vanuit Simac

Geen

Pluspunten

Op verbazingwekkende manier dit bedrijf leren kennen en op korte tijd zeer veel positieve ervaringen gekend! Blij dat ik er zo een leverancier met kennis van zaken bij heb!

Pluspunten

Geleverd zoals overeen gekomen. Pakket netjes en heel bezorgd door de pakkettransport.

Pluspunten

artikel op voorraad en snel geleverd.

verzendkosten zijn best wel hoog. Pas bij 100 euro gratis verzending.

Momenteel zijn wij bezig met het optimaliseren/automatiseren van de webshop. Dit biedt in de toekomst wellicht de mogelijkheid om de verzendkosten te verlagen. Hartelijk dank voor uw reactie; u helpt hiermee onze dienstverlening te verbeteren.

Pluspunten

Geef ook een kortingscode aan de kleine afnemer(kleine hoeveelheden zijn ook handel)

Pluspunten

Snelle levering, pro-actieve order confirmatie

Pluspunten

Snelle verwerking van order. Dezelfde dag verstuurd en de dag erna 's morgens al binnen. Netjes verpakt. Meerstuksvoordeel

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vriendelijkheid van de medewerker.

Bezorgkwaliteit spullen zaten allemaal los in een grote doos. En ik had een alternatief bezorgadress aangegeven omdat ik overdag niet thuis ben. Is het toch op mijn huisadres geleverd. Een geluk voor mij dat de bezorger de buren heeft gevraagd.

Zoals telefonisch besproken is uw verzending niet vlekkeloos verlopen. We hebben uw verbeterpunten binnen onze organisatie besproken en het werkproces aangepast. Bedankt voor uw reactie; hierdoor kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren.

Eindstraat 53 5151AE Drunen