Heel erg tevreden!

Goede en nette ontvangst ook mbt de geldende coronaregels. Goed geadviseerd en zeker niet (te) duur met de mogelijke opties. Wel wordt er op aangedrongen zoveel mogelijk zelf de gekozen opties te monteren, maar dit komt dan ook wel de levertijd ten goede. Al met al een aanrader!

Goede service, reële levertijden. Snelle reacties.

Ronduit verre de goedkoopste! Zeer goed geholpen door William en Christiaan van verkoop. Aanhanger afgelopen weekend opgehaald. Prijs is scherp, service is goed. En geschatte levertijden (op voorhand) reëel i.o. geweest.

Super mooie elektrische aanhanger.......

Top geholpen,goede informatie,alles in één dag ,en meegenomen. Vriendelijke verkoper,hopen er nog lang plezier van te hebben.

Lekker vlot geregeld

Het contact verliep netjes en snel. Ook ontvingen we duidelijk advies.

Top aanhangers..

6 aanhangers zijn super snel afgeleverd. bedankt!

Super meegedacht voor de beste oplossing‼️

Na speurwerk op het internet ben ik bij Aanhangcars.nl terecht gekomen. Tijdens mijn bezoek aan het bedrijf heeft Christian van Terffelen perfect met mij meegedacht bij de aanschaf van een motortrailer. Goede kwaliteit, betaalbare, handige accessoires, leuke korting en een hele goede service. Ik ben er blij mee en kijk uit naar het komende motorseizoen. Bedankt mensen, Peter Juffer.

lange levertijd

levertijd was veel langer dan beloofd. Uiteindelijk wel netjes afgeleverd

Mooie wagens, goeie prijs en perfecte service

Communicatie en advies vanuit aanhangcars is altijd goed. Aanhangwagen geleverd op moment wat is afgesproken en daarna duidelijke en snelle afhandling.

Gebeld of ze een aanhanger op voorraad hadden en dat was. Uurtje later opgehaald en ondertussen meteen een neuswiel en kentekenplaat houders gemonteerd. Was ik ook mijn kentekenplaat vergeten en dat hebben ze ook meteen opgelost. Super service, aanrader!

Super bedrijf

Men heeft alle tijd aan de telefoon genomen, tot 3x toe, en samen de juiste aanhanger geselecteerd, die het beste bij mij wensen paste. Het is een Eduard Plateauwagen geworden, Tandemas, geremd, met Breede banden. Bij het ophalen wederom alle tijd, en nog de juiste accessoires toegevoegd, Op de terugweg klopte alles, de aanhanger lag rustig achter de auto, ik merkte hem amper. met vriendelijke groet, Cobie van Horssen

goede service

goede service, aanhangwagen ziet er keurig en afgewerkt uit.

Super geholpen

Heel klant vriendelijk Alles goed en duidelijk geïnformeerd over de bestelling

keurige afhandeling

product zoals omschreven Nette afhandeling Scherpe prijsstelling

Zeer snelle en goede service

Prettig geholpen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Moest alleen even bij het afrekenen op de korting wijzen die je krijgt bij aanschaffen van losse accessoires.

Keurig en net bedrijf

keurig geholpen en een duidelijke uitleg

Goeie service

Goed en netjes geholpen. Goede service en nette afhandeling.

Duidelijke site en goed en snel geholpen.

Gewoon goed.

Alles is netjes afgeleverd zoals ik het verwacht had, en ik zal zeker mensen doorsturen als men vraagt waar ik de autotranssporter gekocht heb.

Keurig geregeld

In Juni heb ik een Martz kantelbare autotransporter besteld die van wegen corona langer onderweg is geweest dan voor af gepland maar gisteren (30-9) kon ik hem ophalen en het was het wachten waard, mooie wagen, aardige en behulpzame mensen bij aanhangcars ..... Ik ben een zeer tevreden klant.

Top bedrijf en geode service.

Alles keurig bestelt en op de hoogte gehouden van de voortgang. Goede service en duidelijke aanwijzingen bij het afhalen.

Superfijn ervaring

Best, Wij hebben een super goede ervaring met aanhangcars . Zeer vriendelijk en heel correct een aanrader om mee samen te werken Mvg Bsj bv

onze ervaring met aanhangcars.nl is zeer goed verlopen .

via de website een kipper uitgezocht ,een goede heldere omschrijving betreft het aanbod en de prijs ,de levering betreft het kenteken op naam zetten allemaal prima geregeld ,verder hebben we een super mooie kipper voor ons bedrijf in ons bezit en hopen er jaren plezier van te hebben . met vriendelijke groeten Berendsen natuursteen - tegelwerken Groessen .Peter Berendsen.

Zeer snelle en correcte afhandeling. Kan dit bedrijf bij iedereen aanraden.

Super geregeld.

We hebben bij aanhangcars kampen een Kalf boot trailer gekocht. Deze moest op tijd worden geleverd voor onze vakantie. En de trailer is Inderdaad keurig op tijd geleverd. Ook hebben wij een goed advies gekregen over welke trailer goed bij ons en de boot paste. Met de juiste accessoires. De koop voelde heel vertrouwd aan en kan Aanhangcars kampen aan iedereen aanbevelen.

Een ongelofelijke snelle vriendelijk service.

Een halfjaar geleden een offerte voor een aanhanger aangevraagd. Was al een goede prijs. Door omstandigheden was ik er nu pas aan toe gekomen en heb weer opnieuw contact met ze gezocht. Die zelfde dag kwamen ze nog met een betere aanbieding. Bij het ophalen van de aanhanger, hebben ze het zelf helemaal er aan gekoppeld en alles gecontroleerd (verlichting enz). Toen er nog een veiligheid onderdeel ontbrak gingen ze die halen en weer ook meteen op de auto gemonteerd. Was gewoon service. Kortom het was gewoon een super service, echt een aanbeveling.