Prima service, goed geholpen bij de keuze

Binnen half uur aanhanger gekocht....veel keus, goed geholpen Snelle service, alles werd gereed gemaakt en ik kon met aanhanger achter mijn auto naar huis

Zeer goede kwaliteit en service

Goede uitleg bij aankoop en ook op de garantie was makkelijk terug te komen. Kortom een aan te bevelen bedrijf

Geleverd conform afspraak

Prima ervaring, scherpe prijs en eerder geleverd dan verwacht.

Super goed bedrijf en personeel

Goede kwaliteit voor een hele nette prijs. Ze maken een goede offerte bij een kopje koffie of thee. Na de offerte goedgekeurd wordt uw aanhangwagen besteld of ze hebben uw aanhangwagen op voorraad... Mijn werd verteld dat mijn aanhangwagen ongeveer 7 weken duurde om mijn wensen te vervullen. Maar binnen 4 weken kreeg ik een mail dat hij al gereed was. Ik kon hem al komen ophalen. Afgelopen zaterdag ben ik hem Gaan halen. Een jonge personeel crew heeft mij super goed uitleg gegeven en diverse adviezen. Voor iedereen een aanrader om daar uw aanhangwagen te kopen

Zeer slechte kwaliteit, en dan geen enkele service.

De aanhanger geleverd met een verkeerd gesneden huif. Zeer onbehulpzaam als het gaat om verhelpen van het probleem, veel beloven maar niks nakomen. Mensen koop hier geen aanhanger, de kwaliteit en service is om te huilen. Ik heb alle bewijs hier in huis om te bewijzen dat ze slecht handelen.

Dit een van de vele negatieve reviews van Rijschool Gerco, dus bij deze iets meer achtergrondinformatie voor de lezer. Voor alle duidelijkheid, er is niets stuk, Rijschool Gerco maakt zich alleen druk over iets wat mogelijkerwijs stuk zou kunnen gaan. Dat kunnen wij best begrijpen, dus zijn wij aan de slag gegaan met zijn garantieclaim op basis van een aantal foto’s. Wij hadden voor Rijschool Gerco gratis vanuit coulance een spoedoplossing via de fabrikant geregeld, maar hij heeft bewust de fabrikant voor niets 400km laten rijden (200 heen en 200 terug). Logisch dat de fabrikant dat geen tweede keer doet. Er zit gewoon garantie op de wagen, maar we kunnen pas beoordelen of het garantie is na een technische controle. Rijschool Gerco wil echter op voorhand allerlei toezegging zonder dat wij weten wat er eventueel gedaan moet, en kan, worden aan de huif. Dat kunnen wij natuurlijk niet doen. Natuurlijk kost het oplossen van een garantiegeval soms tijd, maar wij doen er altijd alles aan om recht te doen aan de omstandigheden. Het kon in eerste instantie zelfs binnen 3 dagen geregeld zijn, en wanneer deze rijschoolhouder zelf wat extra moeite wil doen kan het alsnog waarschijnlijk binnen 1 week opgelost worden, Wij hebben hem aangeboden dat bij wijze van uitzondering de wagen niet eerst naar ons toe hoeft, maar dat rijschool Gerco hem rechtsreeks naar de fabrikant mag brengen in plaats van naar ons magazijn, waardoor er geen tijdsverlies wegens transport over en weer is. Op deze manier zou het waarschijnlijk binnen 1 week opgelost kunnen zijn, en wordt ook duidelijk of het wel een garantiegeval is. Ook dat wil Rijschool Gerco niet. Wij laten het aan de lezer over om te bepalen wat hier echt aan de hand is.

Goed en betrouwbaar

Komen de afspraken goed na.

Snel, ongecompliceerd en goedkoop.

Na wat voorwerk thuis mijn aanhanger uitgezocht en binnen 25 minuten stond het geheel incl. loofrek, papieren en extra check klaar. Prima service die ik iedereen kan aanbevelen.

Goede prijs prima service en snelle levering

Via site offerte aangevraagd en snel gekregen. Lekker vlot e-mailverkeer en afspraak is afspraak. Op zaterdag geleverd was ook een prima service!

goed op een punt na

Ik had vijf sterren gegeven echter dat ik bij aflevering zelf naar het postkantoor moet rijden om de aanhanger om naam te zetten vind ik niet meer van deze tijd. Voor de rest uitstekend product prima service

top, perfect & professioneel!

Vlotte communicatie, professionele en perfecte oplevering. Voor de volgende aanhanger weet ik alvast waar naartoe. 100% zeker een aanrader.

Zeer professioneel

Ben vakkundig te woord gestaan en vooral vriendelijk.

mooi bedrijf, goede service

Ik ben netjes ontvangen en de uitleg over het door mij aangekochte product was professioneel. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima en snel bezorging

Prettig vlot contact via de email.

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen

Aanhanger online besteld met extra optie’s Div keren gebeld over optie’s en andere mogelijkheden zeer professioneel geholpen. Aanhanger snel geleverd. En afhandeling bij ophalen was top! Helpen met aankoppelen alles word nog even gecheckt. Zeer tevreden!

Correcte behandeling, snelle levering

In korte tijd en met prima advisering een uitstekende aanhanger afgeleverd.

Uitstekende snelle levering.

Zeer prettig en snel contact. Vlotte levering en precies afgeleverd zoals besteld.

Behulpzaam en kundig personeel

Het personeel neemt de tijd voor de klant. De klantwensen staan centraal Lastmoment wijzigingen zijn bespreekbaar en uitvoerbaar. Prima bedrijf aanrader voor zakelijk en prive

Top! Eerlijke Verkoper Mooi assortiment!

Leuke aanbieding gezien op internet Binnen een uur reactie op mail aankoop was snel gedaan zonder twijfel leuke kortingen op extra onderdelen met een goed gevoel naar huis gereden in 1 woord Top!

goede en snelle service

Een mooie nieuwe motortrailer gekocht bij Aanhangcars. ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanhanger en werd netjes geholpen door het personeel. Alles werd vlot en netjes afgehandeld. ik kan Aanhangcars aanbevelen voor iedereen die een nieuwe aanhanger wil gaan kopen.

Snelle levering binnen 1 uur

netjes alles afgewikkeld

mijn ervaring is prima met dit bedrijf

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, net bedrijf.

Wij werden vriendelijk ontvangen en na duidelijk gemaakt te hebben wat onze wensen waren (zakbare motortrailer) werden de mogelijke opties voorgelegd. De volgende dag zijn we met onze motoren langs geweest om te kijken of de trailer geschikt was voor onze beide motoren en wat er zoal verder nog nodig zou zijn. Hiervoor werd tijd en ruimte geboden.

Geweldige service

Heb s'ochtens gebeld en s'middags de Aanhanger voor de motor al thuis gebracht dat noem ik snel!

Erg snelle service

Vrijdag besteld en maandag om 10.30 geleverd. Top !!