Goeie servies, maar verkoper niet op de hoogte van de voorraad.

Verkoper niet goed op de hoogte van de voorraad. Offerte is volgens die verkoper maar 1 dag geldig. (beetje apart) Eerste instantie was de aanhanger waar ik voor kwam niet op voorraad. Kon wel besteld worden maar voor een andere prijs als de offerte prijs. Uiteindelijk door iemand van de werkplaats geholpen en bleek de aanhanger er wel degelijk te zijn. Gelukkig heeft de medewerker van de werkplaats me goed geholpen mijn dank daar voor.

Wij begrijpen uw punten en willen die graag toelichten . Dankzij uw review hebben wij gelukkig die kans. 1: Geldigheidsduur offerte In normale tijden zijn onze offertes 14 dagen geldig, Maar door de grondstoffen schaarste krijgen wij van leveranciers regelmatig aanzienlijke prijsverhogingen door die meestal dezelfde dag ingaan. Dit gaat om tientallen tot zelfs honderden euro's. Daardoor moeten wij helaas ook de geldigheid van onze offertes op dit moment erg kort houden. Wij hopen binnen een paar maanden weer terug naar normaal te kunnen gaan en wij begrijpen dat deze korte geldigheid op onze klanten vreemd over kan komen. 2: Verkoper niet goed op de hoogte van de voorraad. Vanwege de prijsverhogingen en oplopende levertijden bestellen wij maximaal. Op drukke dagen komen meer dan 60 aanhangwagens bij ons binnen, en die zijn dan al wel fysiek aanwezig maar staan nog niet in onze systemen. Tegelijk worden er tien tot twintig wagens per dag voor klanten gereserveerd. Dat verklaard waarom onze verkoper soms niet zeker weet of een wagen op voorraad was. Beter een keer extra navragen dan foute informatie geven. En onze magazijnmedewerkers hebben dit gelijk voor u uitgezocht zodat u gelukkig goed geholpen bent. MVG Team Aanhangcars

Vriendelijke mensen en een top service. Goede uitleg bij alles en vlotte samenwerking.

goede kwaliteit en service

Ik ben word het blijst van de man die de boot bracht, hij nam alle tijd. Natuurlijk een mooie boot, maar de laatste ontmoeting is altijd die blijft hangen. dus super

Zeer goed!

Goed geholpen,prima aanhangwagen! Prijs ,kwaliteit ook goed!

Onze nieuwe aanhanger opgehaald en een nette aflevering gehad, alles klopte zoals besteld. Koppelstuk voor staalkabel aanhanger aan trekhaak niet besteld maar bleek nodig te zijn. Zonder extra kosten in een mum van tijd gemonteerd. In 1 woord super.

Slecht geen retour mogelijk!

Ik heb een motoraanhanger gekocht bij dit "Bedrijf". Helaas past mijn achterband van de motor niet goed in de goot van de aanhanger. Dit bleek pas na testen... Tijdens het testen is mijn motor wel 2 keer gevallen op de aanhanger. Gelukkig gebeurde dit niet op de snelweg of op de weg, maar op parkeerplaatsen. Dit aangegeven werd mij verteld, dat ik de aanhanger niet kan retourneren, terwijl dit een standaard aanhanger is waarvan ze er meerdere op voorraad hebben. Ik heb zelf nu een oplossing bedacht, niet dankzij dit super slechte niet klantgerichte "bedrijf"!!

U had met spoed een motortrailer nodig voor het weekend, Na deze opgehaald en gebruikt te hebben eist u uw geld terug zonder toelichting. Wanneer wij u vragen om informatie en een paar foto’s van het probleem zodat wij een oplossing kunnen zoeken reageert u boos en plaatst dezelfde dag op meerdere plekken onder verschillende namen zeer negatieve reviews. Wij zijn een echt bedrijf met een echte showroom, dus retourname is een service en geen recht, dat klopt. Wij kijken bij problemen altijd samen met de klant of het op te lossen is door een aanpassing of omruiling, en wanneer dat niet mogelijk is, dan nemen wij, wanneer de klant dat wenst een product retour en betalen de klant zijn/haar geld terug. ( mits ongebruikt en onbeschadigd) Dat is een stukje service wat wij als echt bedrijf willen kunnen leveren, maar geen wettelijke verplichting. Wij vinden het altijd vervelend wanneer een klant niet tevreden is en zoeken dan graag samen naar een oplossing. Heel soms lukt het niet om de onvrede weg te nemen, en dan proberen wij te leren van de ervaring. Dat is ook de reden waarom wij reviews van klanten erg op prijs stellen. Jammer dat u ons geen kans heeft gegeven en gelijk bent gegaan voor meerdere negatieve reviews. Wel fijn dat u het “probleem” blijkbaar vrij eenvoudig zelf heeft kunnen oplossen

Fijn bedrijf welke zich aan de afspraken houdt.

Een nieuw lesaanhanger gekocht, alles volgens afspraak gegaan, goed meegedacht en een keurige aflevering. ANWB rijopleiding Hoogeveen, Meppel en Emmen zijn super tevreden.

Goede snelle advisering bij de aankoop van onze aanhanger

No nonsens advies, duidelijk en eerlijk.

prima ervaring, deze week de tweede aanhanger opgehaald. zegt genoeg denk ik.

6 jaar geleden de eerste grote tandemasser gekocht en prima bevallen. gezien de uitbreiding moest er een tweede komen en deze natuurlijk bij aanhangcars gekocht. prima voor elkaar.

Goede bereikbaarheid ( telefoon,e-mail, e.d.), vriendelijke klantservice

Levertijd ( 4 a 5 weken) kon niet worden waargemaakt, werd 10 weken. En toen genoegen genomen met een andere aanhangwagen, met overigens slechts verschillen op details. Omstandigheden mij bekend, was overmacht. Ik snap dat, maar toch.... We zijn er met wederzijds begrip en tegemoetkoming uit gekomen.

communicatie zeer slecht en leveren niet niet op tijd

aanhanger 2 maand geleden besteld, herhaaldelijk achteraan gezeten, maar deze firma reageert niet of met een belofte dat er geleverd gaat worden binnen een week. Desondanks wacht ik nu bijna 9 weken op levering en krijg geen reactie meer op mails. Nu dus maar een aanhanger huren en volgende week het bedrijf in gebreke stellen en achter mijn aanbetaling aan. Ik geef dit bedrijf nog het voordeel van de twijfel en een cijfer 3. Dat wordt na het niet retourneren van de aanbetaling een 1.

Allereerst erg vervelend natuurlijk dat een levering vertraagd wordt. De levertijd van deze bestelling zou inderdaad 2-3 weken langer gaan duren dat was voorzien. Wij hebben daarover echter meermalen met deze klant contact gehad en ook uitgelegd waarom er vertraging was. Dat hij dan bovenstaande review plaats maakt duidelijk dat er geen vertrouwensrelatie meer is. Wij hebben daarom direct contact met de klant opgenomen en voorgesteld om zijn bestelling te annuleren en zijn aanbetaling terug te betalen.

Top bedrijf,

nu tweede aanhanger bij hun gekocht, top, altijd netjes. alles stond klaar en war en super attent als ik een derde wagen moet kopen komt die hier weer weg,, bedankt

goede service

goede service en mooie aanhangers met goed personeel en goede kwalitijd

Zeer goede service

Prima bedrijf waar je goed geholpen wordt, afspraken worden nagekomen, goede service en uitleg bij afleveren. En mooie stapelkorting op accessoires.

Super klantvriendelijk, snel reagerend en kwaliteit leverend

Aanhangcars is een bedrijf met klantgerichte medewerkers. Ze reageren snel, zijn behulpzaam en leveren kwaliteit. Zonder enige twijfel kom ik weer terug.

Zeer vriendelijk personeel, uitstekend geadviseerd en geholpen. Klaar terwijl u wacht.

Goede zaak om wat te kopen

Goede voorlichting en uitleg, nemen alle tijd voor je, niet opdringerig, je kan er rustig over denken , goede aflevering met instructie en controle op verlichting, vriendelijk personeel DIKKE 10.

Super kwaliteitsproduct en super service; een aanrader voor iedereen!!!

Fijn dat er nog bedrijven zijn die voor de volle 100% service verlenen, tijd nemen voor de klant en daarbij je altijd vriendelijk te woord staan! Zeer aan te bevelen voor welke aanhanger dan ook!

Te gek wat een service

Offerte top Prijs concurerend Bestel en levertijd snel Aflevering ophalen ondanks corona vlug, efficiënt en heel gezellig Bedankt camping de Montreal Frankrijk

man en man woord en woord

Met enige vertraging een mooie aanhanger gekocht.

Goed verloop van het proces van aanschaf, duidelijk en correct. De aanhanger voldoet aan de verwachting. En stond keurig klaar bij ophalen. De levertijd was langer dan normaal. Daar moest ik zelf een paar keer zelf over mailen. Tip: neem zelf contact op met de klant als niet aan de leverdatum kan worden voldaan. (dan hoeft de klant zich ook geen zorgen te maken of de aanhanger wel geleverd gaat worden) De aanhanger gaat gebruikt worden tijdens de vakanties, dus de echte test moet nog plaats vinden, maar heb daar alle vertrouwen in.

Eenvoudig te bestellen en alles goed geregeld

Super goede service !

Goed geregeld , en goede service!

goede ervaring een net bedrijf

goed geregeld alles volgens afspraak met prima prijs kwaliteit verhouding

Prima geregeld wagen stond klaar netjes en schoon

Prima bedrijf snel geregeld afhalen op afspraak netjes geholpen