Prima service, ze weten waar ze over praten

Prima geholpen. Ik wist wat ik wilde hebben dus we waren snel klaar. Aanhanger van eduart gekocht. Fijne aanhanger die goed achter de auto ligt.

Prachrige aanhanger tegen super prijs!

Wij waren al en tijd op zoek naar een kleine enkelasser en zijn even langs gegaan. Werden zeer vriendelikl te woord gestaan en konden hem zelfs meteen mee nemen. Na een lekker kopje koffie stond de aanhanger keurig met afleverbeurt voor ons klaar. Zeer tevreden over prijs, kwaliteit en service! Jeroen de Vries uit Almere

Netjes behandeld

keurige offerte, super service

keurige offerte, heel goed geholpen alleen de aanhangwagen roeste al bij aflevering na melding keurig opgelost we konden de kar omruilen voor een nieuw exemplaar met nog een leuke attentie erg vriendelijk en correct geholpen en afgehandeld

Fijn bedrijf, professioneel advies en een stevige aanhanger.

Een aanhanger zonder poespas maar met alles er op en aan. Dat is gelukt bij Aanhangcars. We zijn snel en fijn geholpen

Superservice, prima prijs

Zeer vriendelijk geholpen bij Aanhangcars. Bestelling geplaatst en de volgende dag was de order al gereed. Bij het ophalen werd de aanhanger keurig netjes aangekoppeld en de lichten gecontroleerd ondanks de regen bleef de medewerker meehelpen. Prima service!

Ruime keuze en vriendelijk, kundig personeel

Bij de aanschaf van mijn aanhanger (power trailer) werd ik prima voorgelicht over de mogelijkheden. Al mijn vragen werden netjes beantwoord. Ook de aflevering liep prettig. Zeker aanrader om hier je aanhanger te kopen.

professioneel

Nette aanhangwagen, komt degelijk over na de eerste paar keren gebruik

Goed product voor goede prijs

Goed geholpen, meerdere offertes meegekregen en snelle reacties op mijn vragen.

Prima non-nonsense service. Bedankt.

Snel geholpen. Binnen een uur weer de weg op met nieuwe aanhanger na goed advies

Uitstekende communicatie en nette afhandeling.

Goede service en uitstekende bereikbaarheid. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed .

Ongelofelijke kwaliteit voor deze prijzen

Zeer snelle levering, absoluut hoge kwaliteits-prijs verhouding. Hoogst aan te raden Prettige communciatie en levering

Tevreden...goede service

na bestelling goede correcte afhandeling

Prima, precies zoals het hoort !

Netjes ontvangen, normale prijzen ( al kan dat altijd beter natuurlijk :-) ), ruime keuze.

Vriendelijk en vakkundig bedrijf

Naast een scherpe prijs, zijn wij uitstekend geholpen met goed advies. Vanaf het eerste moment wordt er goed geluisterd wat wij willen als klant en is er meegedacht in betaalbare oplossingen. Eventuele verbetering zit hem in de verduidelijking van de informatie die vooraf verstrekt wordt over het ophalen van de aanhanger. Zoals bijvoorbeeld het overschrijven van de aanhanger. Wat vooral ook prettig is dat men je niet eerder laat wegrijden dat alles helder en duidelijk is over de aanhanger. Ondanks drukte wordt er toch de tijd genomen voor al je vragen. Echt top bedrijf en zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Een topbedrijf!

Aanhangcars in Kampen is een onderneming die kundigheid uitstraalt. De mensen die ik bij dit bedrijf heb ontmoet bevestigen dit ook. Er is bovendien een zeer ruime voorraad aanhangers aanwezig. Met zoveel voorraad is er voor iedereen een goede keus te maken. En er is deskundig advies van de verkoper.

Uitstekende service en vriendelijk personeel!

Recent een aanhangwagen aangeschaft bij Aanhangcars kampen. Uitstekende service en vriendelijk personeel!

perfect en zonder zorgen

aanhanger 3 weken geleden besteld en gisteren opgehaald. tijdens het bestellen van bakwagen is er meegedacht voor extra opties.

Vriendelijk personeel, goede service

Er werd bij de bestelling goed meegedacht voor de meest geschikte aanhanger voor ons doel. Levering was sneller dan verwacht en bij het ophalen een goede uitleg gehad over de aanhanger. Omdat ik op de auto een 7 punts aansluiting heb en de aanhanger een 13 punts,gratig een adapter erbij gekregen.

Goed en vlot geholpen

Vandaag mijn Twins aanhanger opgehaald. Goed, snel en vriendelijk geholpen. Mijn oude karretje mocht blijven. Goed professioneel bedrijf.

Perfect georganiseerd bedrijf, loyaal personeel, scherpe prijs.

Vandaag schitterende plateauwagen opgehaald. Bij de verkoop goed en duidelijk geholpen door Christian. Totaal niet opdringerig. Goede prijs neergezet. Afspraken goed nagekomen. Bij afhalen ook zeer goed geholpen door medewerker uit de werkplaats. Hij koppelde hem aan de auto, verlichting gecontroleerd etc. Kortom niets op aan te merken, een erg plezierig bedrijf om zeker bij terug te komen.

Goed georganiseerd bedrijf !!!

Gebruiksvriendelijke website, Extra vragen vriendelijk beantwoord aan de telefoon. Afspraken perfect nagekomen. Smaakt naar meer.

wat personeel je bedrijf aan kan doen..

Ronduit onbeschofte man getroffen, niet groeten, vervolgens na aanspreken alsnog ontkennen. Bij aanbieden hulp om aanhanger van het terrein af te helpen, worden we ronduit geschoffeerd "nee dat doen we zelf, klanten kunnen niet rijden" Gelukkig was de man uit de werkplaats een stuk netter en beleefder. Deze jongen kan de baan van zijn collega beter overnemen.

Dank u voor uw review. Het spijt ons ten zeerste om te lezen dat u uw bezoek aan ons bedrijf als niet prettig hebt ervaren. Voor ons is het echter onduidelijk waar u deze negatieve bevindingen op baseert. Wij hebben getracht hierover navraag bij u te doen, maar dit leverde ook niets op, daar u niet bereid bleek om hier verder met ons over te praten.

direct contact

Vriendelijke uitleg, netjes op tijd geleverd

Alles top geregeld

Gebeld wat allemaal mogelijk was. En dit was een actieaanhanger die precies paste in mijn gebruik. Zo goed als waterdicht spullen blijven droog en dat is belangrijk voor ons gebruik. Het is een mooie lichte aanhanger makkelijk te verplaatsen en op te bergen .Hopende er veel plezier van te hebben.