Goed georganiseerd bedrijf !!!

Gebruiksvriendelijke website, Extra vragen vriendelijk beantwoord aan de telefoon. Afspraken perfect nagekomen. Smaakt naar meer.

wat personeel je bedrijf aan kan doen..

Ronduit onbeschofte man getroffen, niet groeten, vervolgens na aanspreken alsnog ontkennen. Bij aanbieden hulp om aanhanger van het terrein af te helpen, worden we ronduit geschoffeerd "nee dat doen we zelf, klanten kunnen niet rijden" Gelukkig was de man uit de werkplaats een stuk netter en beleefder. Deze jongen kan de baan van zijn collega beter overnemen.

Dank u voor uw review. Het spijt ons ten zeerste om te lezen dat u uw bezoek aan ons bedrijf als niet prettig hebt ervaren. Voor ons is het echter onduidelijk waar u deze negatieve bevindingen op baseert. Wij hebben getracht hierover navraag bij u te doen, maar dit leverde ook niets op, daar u niet bereid bleek om hier verder met ons over te praten.

direct contact

Vriendelijke uitleg, netjes op tijd geleverd

Alles top geregeld

Gebeld wat allemaal mogelijk was. En dit was een actieaanhanger die precies paste in mijn gebruik. Zo goed als waterdicht spullen blijven droog en dat is belangrijk voor ons gebruik. Het is een mooie lichte aanhanger makkelijk te verplaatsen en op te bergen .Hopende er veel plezier van te hebben.

Levering sneller dan verwacht. Prettig bedrijf.

Bootje gekocht. Levering was onverwacht sneller dan gepland.

Eerlijk en transparant advies en snelle adequate service!

Super bedrijf

Nette mensen en een super levering. Alles wat je wil kan.

Fijne service tot aan ‘t water!!

Klantvriendelijk, betrouwbaar en snel!

Ze helpen je uitstekend!

Fijn bedrijf om wat bij te kopen. Ze denken ook met je mee

Goede kwaliteit

Prima geholpen

Zeer goed geholpen.

weer een mooie aanhanger voor een scherpe prijs

Dit is mijn 2e aanhanger die ik hier koop. Het is goed geregeld en degelijk spul.

Prijs/kwaliteit is uitstekend. Personeel is goed geïnformeerd en uiterst vriendelijk.

Corona, wie heeft dat woord nog niet gehoord. Net voor de uitbraak van deze pandemie een mooie trailer besteld. De trailer zou geleverd worden tussen de 6 en 8 weken na bestelling. Ik dacht deze wordt nooit meer tijdig geleverd en wellicht helemaal niet meer. Maar niets is minder waar. De trailer werd geleverd eind week 6 met alle opties kundig gemonteerd. Tijdens het bewonderen van deze trailer had ik besloten de achterlichten te beschermen tegen stoten door middel van een stalen constructie. Deze werd zonder enige problemen direct gemonteerd en dat zonder extra kosten. Al met al top geregeld.

Ik ben op een correcte manier behandeld

Het was kijken en kopen en klaar het was zo geregeld zeer goed geholpen en op een correcte manier kan niet anders zeggen. Ik zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Prima prijs/kwaliteit en komen afspraken na

Erg mooi bedrijf met kennis van zaken en veel aanbod van kwaliteits-trailers en hobby matig materiaal van goede kwaliteit. Erg mooie accessoires zoals aluminium koffers, spanbanden etc. Aanrader!

Mooi product van een prettig bedrijf

Mooie, goede aanhanger voor zijn prijs, prettig geholpen bij het ophalen.

Kwaliteits aanhanger en goede service !

Na eerst de aanhanger op locatie bekeken te hebben, is besloten om deze aan te schaffen. Alle extra's konden geleverd worden en met het afhalen van de aanhanger nog enige zaken erbij aangeschaft. Dat kon allemaal en vriendelijke medewerkers monteerden snel deze zaken !

Heel goed gevoel over mijn aankoop en de geleverde diensten.

Ik heb een Eduard plateauwagen met huif gekocht. In het traject naar de aankoop vlot en goed geadviseerd over met name de huif en het plaatsen daarvan, uiteindelijk een heel mooi product afgeleverd gekregen. Enige kleine minpuntje vind ik de reclame-uitingen van Aanhangcars. De stickers heb ik allemaal kunnen verwijderen, maar het gepopnagelde bordje op de achterkant is natuurlijk niet zonder schade er af te halen. Wat reclame op het nummerbord vind ik niet erg, maar voor de rest hoeft dat voor mij niet. Het zou mooi zijn als de klant daarin een keuze kan maken, nu moet ik het er mee doen en dat doet toch een klein beetje afbreuk. Daarom geen 10. Voor de rest: prima bedrijf, een aanbeveling waard.

Correcte afhandeling, goede prijs kwaliteit verhouding

Uitstekend!

Makkelijk een goede aanhanger kopen voor scherpe prijs

Veel keuze en duidelijke site waar je alle informatie kan vinden en je keuze van aanhanger kan maken. Nog een vraag gesteld over het vlakzeil montage hierover terug gebeld en duidelijk uitleg gegeven. Had beter geweest als er een handleiding bij had gezeten.

Ik ben zeer tevreden.

Het is een fantastische aanhangwagen, goed afgewerkt en van goede materialen. Ik ben erg tevreden over de mensen bij aanhangcars, ze hebben me goed geholpen en de aangegeven levertijd zijn ze nagekomen. Een dikke 10 krijgen ze van mij.

Groot aanbod, snelle service en zeer vriendelijk geholpen !

Na uitgebreid rondgekeken te hebben op de website besloot ik een kijkje te nemen in Kampen. Daar bleek mijn ideale aanhanger gewoon op voorraad en zo had in binnen 24 uur al een prachtige aanhanger in mijn bezit !

TOP BEDRIJF

Een prettige ontvangst en vriendelijke mensen. Goede uitleg over de aanhanger. Bij het ophalen stond de aanhanger keurig klaar. Terwijl ik binnen zat werd door een medewerker van het bedrijf mijn auto gecontroleerd. Bleek dat er geen veiligheidshaak aan de trekhaak gemonteerd zat. Dit ter plaatse opgelost. Aanhanger werd keurig door de medewerkers aangekoppeld en de werking van de verlichting werd gecontroleerd. Ik kon dus gelijk wegrijden. ECHT SUPER. Oh ja, er werd ook nog een foto van de combinatie auto/aanhanger gemaakt welke ik bij thuiskomst al met de mail had gekregen en ook was het kenteken keurig geblogd.

Bij aankomst stond alles al klaar, aankoppelen en wegrijden, kar ziet er ook tiptop uit! Bedankt. Klus- en bestratingsbedrijf vd voort

Ligt goed achter de auto.

Gisteren heb ik een auto opgehaald van 1400 kg en hij lag lekker achter de wagen geen geslingerd.