Top, tweede aanhanger.

Mijn tweede aanhanger bij Aanhangcars besteld. De gehele procedure vanaf het begin te volgen en volledig na mijn wens aangepast. De aflevering was top na uitleg en deskundige hulp konden we met onze bagageaanhanger op vakantie. Ik heb een extra laadklep aan de achterzijde laten plaatsen wat het laden een stuk makkelijker maak. Wel wil ik hier na mijn vakantie in augustus hier na laten kijken want het lijkt dat de spelling tussen de klep & aanhanger wat groter wordt, waardoor het slot niet goed meer werk

Prettig er kundig geholpen

Zeer duidelijke uitleg van William gekregen. De TV beelden die en passant voorbij kwamen tijdens de uitleg waren top. Nog even een bak en reservewiel erop wat snel geregeld was. Goed service!

Professionele service!

Afspraak gemaakt, meteen overtuigd van de kwaliteit van de aanhanger en de service van de medewerkers en een uur later waren we terug op weg naar huis ... mét de aanhanger.

Snelle levering en goede service

We gaan hiermee een e-TUK TUK vervoeren om reclame te maken voor het STAP-budget www.skillstown.nl/stap

Geweldige service en ruime keuze

Medewerkers nemen de tijd voor je. Na advies van Aanhangcars, bestelling gedaan en deze stond de volgende dag klaar. Een probleempje met de kentekenplaat werd ter plaatse opgelost.

Zeer duidelijk en correct in het advies

Zeer prettig contact, zowel via de mail als telefonisch. Duidelijk advies en aflevering zeer correct.

fantastische aanhanger, fantastische aflevering

De door mij uitgekozen aanhanger was niet direct voorradig zoals ik wenste. de afdeling verkoop belde even later terug met alternatieve aanhangers die wel op voorraad waren. de volgende dag mijn nieuwe hanger opgehaald. De medewerkers gaven volledige assistentie en controleerden alles nog even. Verlichting, aansluitingen enz. fantastisch! Het was niet mijn 1e aanhanger die ik bij Aanhangcars kocht, en zal ook niet de laatste zijn. Top! Zeer aan te bevelen.

Goede aanhanger, uitstekende service en uitleg

Bij offerte aanvraag netjes en duidelijk geholpen, ook vragen goed beantwoord. Vervolgens aanhanger daar gekocht en helemaal naar wens afgeleverd

Prima service en doen wat ze beloven !

Wij ervaren het zaken doen met Aanhangcars als prettig en betrouwbaar.

Goed geholpen. Duidelijke afspraken.

Via website en telefonisch contact gehad. Op zich prima. Jammer echter dat na zo’n twee en een half uur rijden er geen uitnodiging was voor een kopje koffie of thee. Ook het extra kopen van een accessoire werd helaas niet meegeteld in de stapelkorting. Dit bij thuiskomst pas opgemerkt. Jammer dat daar door verkoper geen aandacht aan gegeven werd. Tevreden tot nu toe over het product

Een prettig contact/gesprek met daarna duidelijke offertes

Na ons bezoek aan Aanhangcars kregen wij een duidelijke offerte en na een paar aanpassingen hebben wij de nieuwe plateauwagen besteld. Tijdens de bestelling zijn wij goed op de hoogte gehouden over de levering. Kortom: het is ons prima bevallen.

Goed en klantvriendelijk

hier kan iedereen een voorbeeld aan nemen

Na een eerste aanhanger ,een tandem-assers 2000 kg, te hebben gekocht 2021 , was bij de vraag of een werkbus of een gesloten aanhangwagen , de keus erg vlug gemaakt . Door de prijs, het assortiment en het vertrouwen in de kwaliteit kwamen we erg vlug uit bij : Aanhangcars. En wederom stonden de medewerkers weer klaar met hun service, snelheid en flexibiliteit. Zelfs al wordt de vraag gesteld aanhangwagen, bij ons in Frankrijk, zal ik ze graag doorverwijzen naar dit bedrijf in Nederland Top en bedankt Camping de Montréal St Germain les Belles Frankrijk

Goede begeleiding bij aankoop.

Uitstekend bedrijf om een aanhanger te kopen. De begeleiding bij de aankoop was duidelijk en goed. Verdere afhandeling was ook perfect geregeld en op tijd geleverd.

Niet bij dit bedrijf kopen.

Slot geleverd dat na een maal gebruik uit elkaar is gevallen. Nieuwe word niet geleverd. Aanhanger heeft ook 2 verschillende sloten, dat bij zo een dure aanhanger. Ga hier nooit meer heen!

Deze klant heeft, na melding van zijn klacht, van ons per direct kosteloos een nieuw slot naar België opgestuurd gekregen. Klant wilde het kapotte slot niet eerst terugsturen om garantie te kunnen claimen, en vond dat ons probleem. Klant werd zeer onbeleefd in dat gesprek en daarom hebben wij zelfs voorgesteld om het gesprek te beëindigen. Nadat de klant een bevestiging had ontvangen, en er dus zeker van was, dat hij nog diezelfde dag een nieuw slot toegestuurd zou krijgen heeft hij deze review geplaatst. Wat de twee verschillende sloten op zijn aangekochte aanhangwagen betreft. Deze aanhangwagen, uit het exclusievere segment, wordt door de fabrikant met twee aparte sleutels geleverd. Wij hebben dit voorgelegd bij de fabrikant en die bevestigde ons dat het inderdaad niet mogelijk is om voor deze aanhangwagen één sleutel te krijgen, omdat het ook twee verschillende sloten betreft die zij van twee verschillende leveranciers betrekken. Klant heeft direct, nadat wij hem hadden uitgelegd dat deze aanhangwagen zo wordt geleverd door de fabrikant, de fabrikant alsnog zelf op persoonlijke titel benaderd met zijn klacht. De fabrikant heeft in eerste instantie aan de klant laten weten dat er inderdaad geen twee verschillende sloten op deze aanhangwagen behoorden te zitten, en heeft hem daarop twee nieuwe sloten opgestuurd. De fabrikant heeft even later echter aan zowel de klant, alsook aan ons, laten weten dat zij zich blijken te hebben vergist, en dat het bij deze aanhangwagen inderdaad toch niet mogelijk is om voor zowel de achterklep (met containersluiting) en de zijdeur (met cilinderslot) één dezelfde sleutel te kunnen krijgen. Een negatieve review is niet leuk, maar wij vinden het vooral unfair en zeer onredelijk hoe hij zich heeft gedragen naar ons personeel toe. Dat is voor ons onacceptabel. Wij zijn in dit zeer uitzonderlijke geval dan ook blij dat deze klant nooit meer bij ons wil kopen. MVG Team Aanhangcars

Zeer net en klantvriendelijk bedrijf.

Vanaf de eerste offerte aanvraag gelijk netjes, correct en snel behandeld. Ook bij de aflevering netjes behandeld.

Goed geholpen, begeleiding van begin tot eind. Kop koffie was wel lekker geweest, maar ja, corona.... Ik zal op de verjaardagsfeestjes Aanhangcars zeker noemen.

Gewoon top!

Heb de aanhanger nu 3 weken in gebruik en alles is gewoon super handig aan de aanhanger. Hij hangt goed achter de auto niks mis mee zeker een aanrader.

vrijdag aangekocht maandag geleverd, dat in de huidige tijd super snelle levering.

Vrijdag aangekocht, maandag geleverd. super snelle levering, waar maak je dat in de huidige tijd nog mee. alles gecontroleerd achter de auto. netjes.

Prima bedrijf. Weet hoe ze met hun klanten moeten omgaan

Van begin contact tot laatste contact, keurig geholpen. Maar last but not least. Ging voor een aanhanger. Tandem Asser 2 ton. En daar ben ik tot nu toe (nog geen week) zeer enthousiast over ligt als een blok achter de auto. Heb met tiental aanhangers gereden. Maar deze Chappeau! Ben er zeer tevreden mee. Dus combinatie bedrijf en aanhanger. Super goed. Aanrader Groet John, Hattem

Goede kwaliteit er Service

Wij hebben hier een mooie trailer gekocht. Mooie trailer en zeer degelijk. De levertijd was wel wat lang ( maar daar kan men zelf niets aan doen ) maar toch goed op de hoogte gehouden.

goede enwaring

Ben ik tevreden ower goede service

Zeer slecht

Je koopt een nieuwe maar je krijgt gebruikt .en dan niets zeggen. Ik koop hier nóóit meer iets

Beste meneer Das, Zoals wij na uw reclamatie ook te kennen hebben gegeven was de motortrailer, die u bij ons hebt gekocht en mee genomen, wel degelijk splinternieuw. Uit het feit dat er bandafdrukken in de rijgoot te zien waren hebt u de conclusie getrokken dat u een gebruikte motortrailer mee hebt gekregen. Wij hebben u geprobeerd uit te leggen dat deze afdrukken het gevolg kunnen zijn van het feit dat een klant zijn, of haar motor, bij ons op het bedrijf een keer op de trailer heeft geplaatst om te bekijken of deze er wel goed op past. De ene motor is namelijk de andere niet. Zeker als een klant in het bezit is van een grotere zwaardere motor, wil de klant vaak zeker weten of de motor wel op de trailer past voordat men tot aankoop over gaat. U zult begrijpen dat wij dit een klant dan ook zeker niet zullen weigeren als deze bij ons staat en erom vraagt, maar dat een trailer daardoor absoluut niet tot occasion wordt gedegradeerd. Om toch het gevoel bij u weg te kunnen nemen dat u geen nieuwe motortrailer zou hebben gekregen hebt u deze dan ook gewoon bij ons om kunnen ruilen voor een zelfde trailer die wel aan uw eisen voldeed. Wij zijn nog steeds van mening dat wij uw reclamatie serieus hebben opgenomen en naar uw tevredenheid hebben opgelost. Wij zijn dan ook verbaasd, en vinden het vanzelfsprekend jammer, dat u het achteraf toch nog nodig blijkt te vinden om alsnog een negatieve review te plaatsen. MVG Team Aanhangcars

Vriendelijk en correct

Zij hadden precies wat ik zocht. Het voorrek was op het moment vaan aankoop niet aanwezig maar is kosteloos na geleverd. Prijs en kwaliteit staat goed in verhouding. Ik ben er blij mee.

Goede service, nog betere prijs

Mooie aanhangwagen voor een goeie prijs