vrijdag aangekocht maandag geleverd, dat in de huidige tijd super snelle levering.

Vrijdag aangekocht, maandag geleverd. super snelle levering, waar maak je dat in de huidige tijd nog mee. alles gecontroleerd achter de auto. netjes.

Prima bedrijf. Weet hoe ze met hun klanten moeten omgaan

Van begin contact tot laatste contact, keurig geholpen. Maar last but not least. Ging voor een aanhanger. Tandem Asser 2 ton. En daar ben ik tot nu toe (nog geen week) zeer enthousiast over ligt als een blok achter de auto. Heb met tiental aanhangers gereden. Maar deze Chappeau! Ben er zeer tevreden mee. Dus combinatie bedrijf en aanhanger. Super goed. Aanrader Groet John, Hattem

Goede kwaliteit er Service

Wij hebben hier een mooie trailer gekocht. Mooie trailer en zeer degelijk. De levertijd was wel wat lang ( maar daar kan men zelf niets aan doen ) maar toch goed op de hoogte gehouden.

goede enwaring

Ben ik tevreden ower goede service

Zeer slecht

Je koopt een nieuwe maar je krijgt gebruikt .en dan niets zeggen. Ik koop hier nóóit meer iets

Beste meneer Das, Zoals wij na uw reclamatie ook te kennen hebben gegeven was de motortrailer, die u bij ons hebt gekocht en mee genomen, wel degelijk splinternieuw. Uit het feit dat er bandafdrukken in de rijgoot te zien waren hebt u de conclusie getrokken dat u een gebruikte motortrailer mee hebt gekregen. Wij hebben u geprobeerd uit te leggen dat deze afdrukken het gevolg kunnen zijn van het feit dat een klant zijn, of haar motor, bij ons op het bedrijf een keer op de trailer heeft geplaatst om te bekijken of deze er wel goed op past. De ene motor is namelijk de andere niet. Zeker als een klant in het bezit is van een grotere zwaardere motor, wil de klant vaak zeker weten of de motor wel op de trailer past voordat men tot aankoop over gaat. U zult begrijpen dat wij dit een klant dan ook zeker niet zullen weigeren als deze bij ons staat en erom vraagt, maar dat een trailer daardoor absoluut niet tot occasion wordt gedegradeerd. Om toch het gevoel bij u weg te kunnen nemen dat u geen nieuwe motortrailer zou hebben gekregen hebt u deze dan ook gewoon bij ons om kunnen ruilen voor een zelfde trailer die wel aan uw eisen voldeed. Wij zijn nog steeds van mening dat wij uw reclamatie serieus hebben opgenomen en naar uw tevredenheid hebben opgelost. Wij zijn dan ook verbaasd, en vinden het vanzelfsprekend jammer, dat u het achteraf toch nog nodig blijkt te vinden om alsnog een negatieve review te plaatsen. MVG Team Aanhangcars

Vriendelijk en correct

Zij hadden precies wat ik zocht. Het voorrek was op het moment vaan aankoop niet aanwezig maar is kosteloos na geleverd. Prijs en kwaliteit staat goed in verhouding. Ik ben er blij mee.

Goede service, nog betere prijs

Mooie aanhangwagen voor een goeie prijs

Prima opvolger van 20 jaar oude aanhanger van hetzelfde adres

Ik had een bredere en langere aanhanger nodig en die is geleverd. Prima bak, rijdt lekker makkelijk. 1 bezwaar: bijgeleverde oprijplaten vind ik te zwaar en bovendien te kort voor op en af rijden. Gelukkig had ik nog oude aluminium vouw platen die goed passen bij aanhanger. Ik had geen lier besteld en daar heb ik spijt van.

gewoon een top bedrijf!

zoals het hoort.

Zeer goede ervaring

Duidelijke communicatie, goede prijzen en vriendelijk personeel!

Snelle en vriendelijke service

Wij zijn snel geholpen voor een motortrailer. Afmetingen voor drie motoren was een vraag maar na vervolgens thuis te hebben geprobeerd, geconstateerd dat het past. Wellicht op korte termijn nog wat extra accessoires en sjorhaken bij plaatsen. Zodoende kunnen de harnassen voor het achterwiel ook goed gespannen worden.

Product goed, communicatie na bestellen tot aan leveren onvoldoende

De aanbieding en het verkoop traject helder en duidelijk verlopen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Na het bestellen ben ik niet op de hoogte gehouden van de status. De beloofde 2 weken levertijd zijn bijna 6 weken geworden. Diverse malen zelf gebeld over status.

Online besteld Perfect geregeld Netjes aangekoppeld en alles gecontroleerd een 10 voor de medewerker

Goeie servies, maar verkoper niet op de hoogte van de voorraad.

Verkoper niet goed op de hoogte van de voorraad. Offerte is volgens die verkoper maar 1 dag geldig. (beetje apart) Eerste instantie was de aanhanger waar ik voor kwam niet op voorraad. Kon wel besteld worden maar voor een andere prijs als de offerte prijs. Uiteindelijk door iemand van de werkplaats geholpen en bleek de aanhanger er wel degelijk te zijn. Gelukkig heeft de medewerker van de werkplaats me goed geholpen mijn dank daar voor.

Wij begrijpen uw punten en willen die graag toelichten . Dankzij uw review hebben wij gelukkig die kans. 1: Geldigheidsduur offerte In normale tijden zijn onze offertes 14 dagen geldig, Maar door de grondstoffen schaarste krijgen wij van leveranciers regelmatig aanzienlijke prijsverhogingen door die meestal dezelfde dag ingaan. Dit gaat om tientallen tot zelfs honderden euro's. Daardoor moeten wij helaas ook de geldigheid van onze offertes op dit moment erg kort houden. Wij hopen binnen een paar maanden weer terug naar normaal te kunnen gaan en wij begrijpen dat deze korte geldigheid op onze klanten vreemd over kan komen. 2: Verkoper niet goed op de hoogte van de voorraad. Vanwege de prijsverhogingen en oplopende levertijden bestellen wij maximaal. Op drukke dagen komen meer dan 60 aanhangwagens bij ons binnen, en die zijn dan al wel fysiek aanwezig maar staan nog niet in onze systemen. Tegelijk worden er tien tot twintig wagens per dag voor klanten gereserveerd. Dat verklaard waarom onze verkoper soms niet zeker weet of een wagen op voorraad was. Beter een keer extra navragen dan foute informatie geven. En onze magazijnmedewerkers hebben dit gelijk voor u uitgezocht zodat u gelukkig goed geholpen bent. MVG Team Aanhangcars

Vriendelijke mensen en een top service. Goede uitleg bij alles en vlotte samenwerking.

goede kwaliteit en service

Ik ben word het blijst van de man die de boot bracht, hij nam alle tijd. Natuurlijk een mooie boot, maar de laatste ontmoeting is altijd die blijft hangen. dus super

Zeer goed!

Goed geholpen,prima aanhangwagen! Prijs ,kwaliteit ook goed!

Onze nieuwe aanhanger opgehaald en een nette aflevering gehad, alles klopte zoals besteld. Koppelstuk voor staalkabel aanhanger aan trekhaak niet besteld maar bleek nodig te zijn. Zonder extra kosten in een mum van tijd gemonteerd. In 1 woord super.

Slecht geen retour mogelijk!

Ik heb een motoraanhanger gekocht bij dit "Bedrijf". Helaas past mijn achterband van de motor niet goed in de goot van de aanhanger. Dit bleek pas na testen... Tijdens het testen is mijn motor wel 2 keer gevallen op de aanhanger. Gelukkig gebeurde dit niet op de snelweg of op de weg, maar op parkeerplaatsen. Dit aangegeven werd mij verteld, dat ik de aanhanger niet kan retourneren, terwijl dit een standaard aanhanger is waarvan ze er meerdere op voorraad hebben. Ik heb zelf nu een oplossing bedacht, niet dankzij dit super slechte niet klantgerichte "bedrijf"!!

U had met spoed een motortrailer nodig voor het weekend, Na deze opgehaald en gebruikt te hebben eist u uw geld terug zonder toelichting. Wanneer wij u vragen om informatie en een paar foto’s van het probleem zodat wij een oplossing kunnen zoeken reageert u boos en plaatst dezelfde dag op meerdere plekken onder verschillende namen zeer negatieve reviews. Wij zijn een echt bedrijf met een echte showroom, dus retourname is een service en geen recht, dat klopt. Wij kijken bij problemen altijd samen met de klant of het op te lossen is door een aanpassing of omruiling, en wanneer dat niet mogelijk is, dan nemen wij, wanneer de klant dat wenst een product retour en betalen de klant zijn/haar geld terug. ( mits ongebruikt en onbeschadigd) Dat is een stukje service wat wij als echt bedrijf willen kunnen leveren, maar geen wettelijke verplichting. Wij vinden het altijd vervelend wanneer een klant niet tevreden is en zoeken dan graag samen naar een oplossing. Heel soms lukt het niet om de onvrede weg te nemen, en dan proberen wij te leren van de ervaring. Dat is ook de reden waarom wij reviews van klanten erg op prijs stellen. Jammer dat u ons geen kans heeft gegeven en gelijk bent gegaan voor meerdere negatieve reviews. Wel fijn dat u het “probleem” blijkbaar vrij eenvoudig zelf heeft kunnen oplossen

Fijn bedrijf welke zich aan de afspraken houdt.

Een nieuw lesaanhanger gekocht, alles volgens afspraak gegaan, goed meegedacht en een keurige aflevering. ANWB rijopleiding Hoogeveen, Meppel en Emmen zijn super tevreden.

Goede snelle advisering bij de aankoop van onze aanhanger

No nonsens advies, duidelijk en eerlijk.

prima ervaring, deze week de tweede aanhanger opgehaald. zegt genoeg denk ik.

6 jaar geleden de eerste grote tandemasser gekocht en prima bevallen. gezien de uitbreiding moest er een tweede komen en deze natuurlijk bij aanhangcars gekocht. prima voor elkaar.

Goede bereikbaarheid ( telefoon,e-mail, e.d.), vriendelijke klantservice

Levertijd ( 4 a 5 weken) kon niet worden waargemaakt, werd 10 weken. En toen genoegen genomen met een andere aanhangwagen, met overigens slechts verschillen op details. Omstandigheden mij bekend, was overmacht. Ik snap dat, maar toch.... We zijn er met wederzijds begrip en tegemoetkoming uit gekomen.

communicatie zeer slecht en leveren niet niet op tijd

aanhanger 2 maand geleden besteld, herhaaldelijk achteraan gezeten, maar deze firma reageert niet of met een belofte dat er geleverd gaat worden binnen een week. Desondanks wacht ik nu bijna 9 weken op levering en krijg geen reactie meer op mails. Nu dus maar een aanhanger huren en volgende week het bedrijf in gebreke stellen en achter mijn aanbetaling aan. Ik geef dit bedrijf nog het voordeel van de twijfel en een cijfer 3. Dat wordt na het niet retourneren van de aanbetaling een 1.

Allereerst erg vervelend natuurlijk dat een levering vertraagd wordt. De levertijd van deze bestelling zou inderdaad 2-3 weken langer gaan duren dat was voorzien. Wij hebben daarover echter meermalen met deze klant contact gehad en ook uitgelegd waarom er vertraging was. Dat hij dan bovenstaande review plaats maakt duidelijk dat er geen vertrouwensrelatie meer is. Wij hebben daarom direct contact met de klant opgenomen en voorgesteld om zijn bestelling te annuleren en zijn aanbetaling terug te betalen.

Top bedrijf,

nu tweede aanhanger bij hun gekocht, top, altijd netjes. alles stond klaar en war en super attent als ik een derde wagen moet kopen komt die hier weer weg,, bedankt