goede service

goede service en mooie aanhangers met goed personeel en goede kwalitijd

Zeer goede service

Prima bedrijf waar je goed geholpen wordt, afspraken worden nagekomen, goede service en uitleg bij afleveren. En mooie stapelkorting op accessoires.

Super klantvriendelijk, snel reagerend en kwaliteit leverend

Aanhangcars is een bedrijf met klantgerichte medewerkers. Ze reageren snel, zijn behulpzaam en leveren kwaliteit. Zonder enige twijfel kom ik weer terug.

Zeer vriendelijk personeel, uitstekend geadviseerd en geholpen. Klaar terwijl u wacht.

Goede zaak om wat te kopen

Goede voorlichting en uitleg, nemen alle tijd voor je, niet opdringerig, je kan er rustig over denken , goede aflevering met instructie en controle op verlichting, vriendelijk personeel DIKKE 10.

Super kwaliteitsproduct en super service; een aanrader voor iedereen!!!

Fijn dat er nog bedrijven zijn die voor de volle 100% service verlenen, tijd nemen voor de klant en daarbij je altijd vriendelijk te woord staan! Zeer aan te bevelen voor welke aanhanger dan ook!

Te gek wat een service

Offerte top Prijs concurerend Bestel en levertijd snel Aflevering ophalen ondanks corona vlug, efficiënt en heel gezellig Bedankt camping de Montreal Frankrijk

man en man woord en woord

Met enige vertraging een mooie aanhanger gekocht.

Goed verloop van het proces van aanschaf, duidelijk en correct. De aanhanger voldoet aan de verwachting. En stond keurig klaar bij ophalen. De levertijd was langer dan normaal. Daar moest ik zelf een paar keer zelf over mailen. Tip: neem zelf contact op met de klant als niet aan de leverdatum kan worden voldaan. (dan hoeft de klant zich ook geen zorgen te maken of de aanhanger wel geleverd gaat worden) De aanhanger gaat gebruikt worden tijdens de vakanties, dus de echte test moet nog plaats vinden, maar heb daar alle vertrouwen in.

Eenvoudig te bestellen en alles goed geregeld

Super goede service !

Goed geregeld , en goede service!

goede ervaring een net bedrijf

goed geregeld alles volgens afspraak met prima prijs kwaliteit verhouding

Prima geregeld wagen stond klaar netjes en schoon

Prima bedrijf snel geregeld afhalen op afspraak netjes geholpen

Goede en snelle service

Aanhanger besteld en ondanks de drukte ruim op tijd afgeleverd.

Deskundige kwaliteit goede prijs, echt aanrader

Ik heb mij lesaanhangwagen aardig en goed service dankjewel

Snel, deskundig en vriendelijk.

Daar ik op zoek was naar een multitransporter kwam ik hier uit. Daar ik specifieke wensen had werd er goed geluisterd en gaf men mij een goed advies. De levering was goed, snel en vakkundig. Een absolute aanrader.

Super geregeld

Na bestelling hoor je de levertijd die door Corona wat langer is dan op de site staat vermeld. Keurig binnen de vermelde levertijd afgeleverd.

Goede service, snelle levering

Alleen de greep van de handrem was beschadigd.

Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat de rubber hoes om de handrem beschadigd was. Dat hebben wij helaas niet gezien voor de levering. Mijn collega's van de verkoop hebben inmiddels al contact met u gehad en gaan dit netjes oplossen.

Top prijs/kwaliteit verhouding

Vlotte afhandeling, zeer vriendelijke mensen. Kon er terecht met al men vragen. En kreeg veel tips en advies naar onderhoud en werking.

Goed en vertrouwd bedrijf

Heb mijn tweede aanhanger hier bij aanhangcars gekocht. Als je een aanhanger zoekt beveel ik dit bedrijf echt aan! Goede service, mooie kwaliteit voor een goede prijs.

slechte retourprocedure en terugbetaling

omslachtige retourprocedures en neerbuigende en arrogante manier van communiceren. Lang wachten op teruggave van retourgeld. Laatste keer besteld bij dit bedrijf

Jammer dat de heer van der B. een coulance creditering met terugbetaling binnen 7 werkdagen "omslachtig, langdurig en slechte service" vind. Wij hebben in deze, ondanks alles, onze uiterste best gedaan om hem zo goed mogelijk te helpen. Wij willen altijd graag leren van de feedback van onze klanten, waar gewerkt wordt worden immers ook wel eens fouten gemaakt, echter met zo een review kunnen wij helaas niets.

Snelle service. Topbedrijf

Fantastisch bedrijf met geweldige service!

Mooi en verzorgd bedrijf! Ik zocht een aanhanger voor de verhuizing en hobby gebruik en kreeg meteen een goed advies voor een geschikte aanhangwagen hiervoor.

Top service!

Goede advies gekregen voor type aanhanger en onwijs goed geholpen! Zeker een aanrader!

Aanhangcars verleend een topservice, zowel informatief als opvolging van de bestelling tot levering.

Aanhangwagen gekozen uit de reeks, waarna een vlotte communicatie omtrent de bestelling inclusief toebehoren plaats vond. Levertermijn werd transparant meegedeeld. De levering verliep vlekkeloos. En de aanhangwagen is tot in de puntjes afgewerkt volgens opgegeven verwachtingen. Een aanrader!