Prima en netjes geholpen, snel contact.

Op zoek naar een aanhanger bij aanhangcars uitgekomen, snel geholpen en duidelijke communicatie. Top!

Goed geholpen, duidelijke afspraken die ze ook nakomen.

Aanhangwagen uitgezocht, contact opgenomen een en ander doorgenomen, afspraak over gemaakt en besteld. Vriendelijk en correct te woord gestaan . Afgeleverd volgens afspraak. Bedrijf is aan te bevelen, zowel prijstechnisch en ook de behandeling. Tevens goede nazorg.

Goed bedrijf kan je op aan

Alles keurig geregeld en afgeleverd. Zeker aanbevolen, zeer tevreden

alles geregeld volgens afspraak

Is mijn 2e aanhanger . Alles prima geregeld tegen scherpe prijzen en goede service

Prettige ervaring.

Prima geholpen bij de aankoop van mijn plateauwagen. Goede service, fijne mensen.

goedkoop en goede service

zeer goede service , foutje gemaakt bij bestelling , keurig en snel opgelost . Dit is mijn tweede aanhanger die ik daar gekocht heb , ben een tevreden klant.

zeer tevreden

via telefoon info gevraagd en daarna online besteld. zeer snelle en duidelijke communicatie waarbij ook verschillende opties werden geboden met betrekking tot aanschaf. goede service bij afhalen, bijbestelde steunen waren al gemonteerd.

Snel, makkelijk en coronaproof.

Was een fijne, snelle afwikkeling. De enige ook die nog iets op voorraad had.

Correct, Snel en doen wat ze zeggen :-)

Ben zeer tevreden. Alles correct gegaan en zelfs sneller geleverd dan verwacht. Ook de aflevering en uitleg was netjes. Bedankt en een voorspoedig 2021 gewenst.

Alles super verlopen

Een zeer correct bedrijf, duidelijke comminucatie. Alles super verlopen. Kan het alleen maar aanbevelen aan iedereen !

Ik heb een goede ervaring met aanhangcars ik kon heel makkelijk en snel de aflever datum veranderen dus echt super

Aanhangcars weet wat klantvriendelijkheid is!!!

Ontzettend snelle en fijne communicatie vooraf. Ook bij het afhalen perfect geholpen. Dit bedrijf is echt een aanrader.

Prettig

Ik heb de aankoop van mij aanhanger als prettig ervaren de levering heeft wel even geduurd en bij afmontage waren ze de spatlappen vergeten en op mijn verzoek zijn die snel afgestuurd. Wat beter kan is de communicatie naar de klant toe wat betreft de levertijd ik werd niet op de hoogte gebracht dat de levering steeds opgeschoven werd en moest hier steeds zelf over bellen en mailen.

Bedankt voor uw feedback, Daar zullen wij zeker mee aan de slag gaan. Het probleem is in deze coronatijd dat ook onze leveranciers niet altijd duidelijkheid kunnen verschaffen, maar wij zullen zeker intern kijken hoe wij de communicatie over de leverdatum kunnen verbeteren en vooral verduidelijken. Gelukkig kunnen we meestal vanuit onze grote voorraad leveren, maar het blijft belangrijk dat ook bij een bestelling er voldoende duidelijkheid is.

TOP BEDRIJF

Werd zeer goed geholpen en kreeg zelfs nog korting op een kwaliteit aanhanger echt top ben zeer blij me de koop en ook vriendelijk persooneel goeie service hier kom ik vaker terug top

Perfecte aflevering

de aanhangwagen stond klaar op het afgesproken tijdstip en de afhandeling was vlote en vriendelijk. Tenslotte werd er ook nog de tijd genomen om de aanhngwagen aan te koppelen en de lichten te controleren. Vlekkeloos!

Top keurige prijs.

Netjes alles volgens afspraak incl levering door koerier

Heel erg tevreden!

Goede en nette ontvangst ook mbt de geldende coronaregels. Goed geadviseerd en zeker niet (te) duur met de mogelijke opties. Wel wordt er op aangedrongen zoveel mogelijk zelf de gekozen opties te monteren, maar dit komt dan ook wel de levertijd ten goede. Al met al een aanrader!

Goede service, reële levertijden. Snelle reacties.

Ronduit verre de goedkoopste! Zeer goed geholpen door William en Christiaan van verkoop. Aanhanger afgelopen weekend opgehaald. Prijs is scherp, service is goed. En geschatte levertijden (op voorhand) reëel i.o. geweest.

Super mooie elektrische aanhanger.......

Top geholpen,goede informatie,alles in één dag ,en meegenomen. Vriendelijke verkoper,hopen er nog lang plezier van te hebben.

Lekker vlot geregeld

Het contact verliep netjes en snel. Ook ontvingen we duidelijk advies.

Top aanhangers..

6 aanhangers zijn super snel afgeleverd. bedankt!

Super meegedacht voor de beste oplossing‼️

Na speurwerk op het internet ben ik bij Aanhangcars.nl terecht gekomen. Tijdens mijn bezoek aan het bedrijf heeft Christian van Terffelen perfect met mij meegedacht bij de aanschaf van een motortrailer. Goede kwaliteit, betaalbare, handige accessoires, leuke korting en een hele goede service. Ik ben er blij mee en kijk uit naar het komende motorseizoen. Bedankt mensen, Peter Juffer.

lange levertijd

levertijd was veel langer dan beloofd. Uiteindelijk wel netjes afgeleverd

Bedankt voor uw feedback. In deze tijd halen wij incidenteel niet de verwachte levertijd door externe omstandigheden. Dit is helaas niet altijd te voorkomen, maar wij werken er uiteraard wel aan om dit tot een minimum te beperken. Jammer dat in uw geval dit niet gelukt is.

Mooie wagens, goeie prijs en perfecte service

Communicatie en advies vanuit aanhangcars is altijd goed. Aanhangwagen geleverd op moment wat is afgesproken en daarna duidelijke en snelle afhandling.

Gebeld of ze een aanhanger op voorraad hadden en dat was. Uurtje later opgehaald en ondertussen meteen een neuswiel en kentekenplaat houders gemonteerd. Was ik ook mijn kentekenplaat vergeten en dat hebben ze ook meteen opgelost. Super service, aanrader!

Carlsonstraat 19 8263CA Kampen