soepel & vlot

De container werd een dag eerder opgehaald ivm een lege rit. Van te voren keurig gevraagd zonder druk te leggen. De container was hoog geladen en de chauffeur hielp mee om e.e.a. te ordenen. Binnen 2 minuten gefixt.

Vlotte levering

Vlotte levering

Top Bedrijf

Duidelijke prijzen, uitstekende communicatie, en als je dan als klant een “foutje” maakt doen ze niet moeilijk ..........

Goed geholpen

Prima contact, goede service

service is goed en prima

Er word net en snel gehandeld .

Fantastische service

s’ochtends vroeg container gebracht en op afgesproken datum weer opgehaald. Zeer vriendelijk aan de telefoon. Een voorbeeld voor velen!

Prettige dienstverlening

Daarmee bedoel ik dat firma ook goed telefonisch te bereiken is in deze werel van online alles regelen.

Alleen beter opletten met oprit

Netjes volgens afspraken, goed meegedacht.

Prima...

Alles volgens afspraak gebracht en gehaald.

Alles goed volgens afspraak, super

Goed!

Container was alleen 1 dagje te vroeg weggehaald, dat was beetje jammer

Perfect!

Prima geregeld en goede service!

Perfect!

Supersnel en correct geregeld en naar wens aangepast!

Geweldig bedrijf

Via internet besteld bij geschreven dat ze even moesten bellen voor plaatsing en dat deed de chauffeur ook...top service

Makkelijke website, dus simpel om container te bestellen. Komen afspraken na. Plaatsen en halen op afgesproken dagen en tijden. Super.

Snelle levering en beste prijs

Vriendelijke afhandeling, snel en prijsbewust

Perfect geregeld

Ik vond het super mooi dat we naast een afvalcontainer ook los materiaal meegeleverd konden krijgen. Zo kreeg ik dus een bak vol boomschors en na het leegscheppen konden we het vullen met puin. Super efficiënt en dan werden we ook nog door de chauffeur gebeld met de vraag of hij de lading boomschors moest storten of niet. perfecte service.

goed voor mekaar

op tijd geleverd en gehaald

Klantvriendelijk en professioneel

Na een vriendelijke en duidelijke telefonische uitleg over het gewenste product en de bijbehorende kosten ben ik zeer tevreden over de uiteindelijk verleende dienstverlening tegen ook nog heel redelijke kosten. Ik zou de firma Van Werven zeker aanbevelen bij kennissen en buren.

Goed klantgericht

Container besteld en dezelfde dag nog bezorgd en de volgende dag weer opgehaald, top geregeld.

Container keurig geleverd en zelfde dag nog opgehaald Zeer nette en uitstekende service

Prima geregeld, goede service met snelle levering. Jammer dat je geen foto kan uploaden om de locatie beter door te geven.