afspraken worden goed nagekomen

Afspraken worden goed nagekomen.

Helemaal tevreden!

Bij een volgende klus zou ik jullie gelijk weer vragen om een container te plaatsen.

Container snel geleverd en kon ook eerder worden opgehaald, dit voor een hele nette prijs.

op tijd geleverd

container wel op tijd geleverd, echter niet opgehaald op afgesproken dag. zodat container het weekend over moest blijven staan. verder gewoon een goed betrouwbaar bedrijf.

Alles ging in één keer goed

Geen opmerking

Helemaal goed

De complimenten.

Prima afspraken en goed nagekomen

Ondanks verzoek op dezelfde dag nog leveren, prima afgehandeld. Ik ben erg tevreden!

uitstekend

Vlot online bestellen bij incidentele behoefte aan container. weet vooraf wat het kost en een week de tijd om te vullen. vriendelijke chauffeurs die ook op een wat uitdagender plekhun weg weten.

Op tijd afgeleverd en opgehaald. Nu nog om 05:15 in de ochtend op de zuiderzeestraatweg oost in Oostendorp niet zo ongelooflijk hard rijden. Denk aan de mensen die aan de weg wonen en slapen. Iedere ochtend denderen jullie voorbij en als er aan de snelheid gehouden wordt van 50 km per uur is dat een stuk prettiger voor ons. We zouden het zeer waarderen als jullie hier voortaan rekening mee zouden kunnen houden. Heel vriendelijk dank

Goed geregeld

Netjes geleverd als beloofd

Via de website van Van Werven was ik opzoek naar een puincontainer, al snel had ik de juiste bak gevonden voor een nette prijs, de website is zeer overzichtelijk en met duidelijke informatie over wat er wel en niet in mag. Via Ideal heb ik afgerekend, en dan krijg je netjes een bevestiging in je Inbox. De container werd netjes en op tijd geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur. Verder hebben we er geen omkijk naar gehad, de container is ook weer netjes opgehaald op de afgesproken datum, en zonder gezeur achteraf. Voor mij persoonlijk helemaal top!

Oké

Snel en goedkoop

Snel en gemakkelijk

Via internet besteld, leverdag en ophaaldag ingevuld. Moest alleen de container vullen, maar dat was dan ook het enige, haha. Goede service, en niet duur.

Dik Voor elkaar

Kreeg telefonisch goed advies. Daarna via website besteld. Keurig op tijd geleverd en geplaatst.

alles volgens afspraak. vriendelijke chauffeurs

prima bedrijf met goede service

Je kan voor een concurrerende prijs een container huren, ze zijn flexibel en meedenkend. Bij telefonisch contact krijg je vriendelijk en behulpzame mensen aan de lijn. Bij een volgende huur van een container zal ik deze weer bij van Werven huren

Netjes behandeld

Alles netjes op tijd

op tijd geleverd op tijd opgehaald, dik prima!

PRima service

vriendelijk

Deze keer ging het niet helemaal goed. zou op dinsdag gebracht worden werd al dag later en kwamen ze eerder ophalen wat niet afspraak was , komen ze daarna na drie keer bellen nog niet ophalen . moest voor vrijdag weg zijn maar kwamen na steeds bellen toch op vrijdagochtends voor 7.15 al ophalen. Als dit nu komt door de vakantieperiode dat weet ik niet maar verder prima service vorige keer ook geen problemen.

Goedkoop en zeer snelle en goede service

Zeer goede service. Zijn duidelijk en snelle levering.

Makkelijk online te bestellen. Je kunt zelf de dag van brengen en halen aangeven. In de opmerking de plek omschreven waar de container moest staan. Daar stond de container netjes op de gewenste datum en ook weer netjes opgehaald volgens afspraak. Perfecte service dus!

Onze opdracht is prima behandeld en afgewerkt.

Onze opdracht is prima behandeld en afgewerkt.

Goede service en erg vriendelijk

Vlotte levering van containers en ophalen

Over Van Werven afvalinzameling BV