Prima, zoals afgesproken

Brengen en halen zonder problemen en volgens afspraak!

Huishoudbak besteld maar matrassen gooien ze terug in je tuin..

Teleurgesteld

Betrouwbaar

Servicecwas zeer fijn.

Helemaal goed

Goede communicatie en perfect geregeld

Fijn dat je kunt bellen als je vragen hebt

Prettig bestellen bij de webshop. Gelukkig is er nog telefonisch bereikbaarheid als je vragen hebt.

Wordt goed geholpen en goed meegedacht

Goede hulp

Prima Bak en snel geregeld

Veel ruimte in de bak, snel gebracht en gehaald. Prima.

Snelle levering en goede service

Duidelijke website, op afgesproken tijd wordt container geplaatst.

Goede en snelle service

Een container de volgende dag brengen, ondanks dat ik te laat was met bestellen. Een belletje en het was geregeld!

Prima gedaan.

Ik hoefde niets aan te geven. Container werd keurig op de oprit gezet. Zonder bijbetalen grotere container gekregen. De kleinste was niet voorradig.

werken keurig en volgens afspraak

We waren op zoek naar een container. na contact met u te hebben gehad, werd deze netjes en in overleg geplaatst en volgens afspraak weer opgehaald. Bij vragen werd alles ook duidelijk en netjes uitgelegd,

Container donderdagmiddag besteld en vrijdagochtend al vroeg gebracht. Gisteren is de container weer opgehaald zoals afgesproken

Heel makkelijk te bestellen.Alles naar wens verlopen

Afspraak nagekomen.

Alles volgens afspraak

Allemaal prima geregeld

Alles gaat netjes volgens afspraak

De container was keurig op tijd en werd ook weer op tijd opgehaald.

Makkelijk te regelen, en de container komt altijd op tijd.

zeer correct bedankt

4 bestellingen gedaan, waarvan 2 achteraf na telefonisch contact heb laten combineren (koop zand en huur container) waarna ik keurig 1x transport kosten terug gestort kreeg. Vriendelijke mensen, afspraak = afspraak, duidelijke website, beslist niet de duurste misschien wel de goedkoopste in de regio.

Nvt

Doe het niet meer online bestellen bellen is beter kun je beter aangeven wat je wensen zijn.

Voorbeeld in de huidige tijd

Alles zoals beloofd en afgesproken

De containers worden perfect geplaatst.

Wij hadden een super aardige chauffeur die veel moeite deed om de container op de juiste plaats te zetten!

Super geregeld

Nog dezelfde dag een bak geleverd, fijne service!!