top en super

Netjes geregeld allemaal

Netjes geregeld allemaal

Hele goede service.

Alles super geregeld. Ondanks de drukte bij van Werven is er alles aan gedaan om ons een extra container te leveren. Dank voor de medewerking.

Ales prima verlopen

even op de site kijken, bestellen en betalen en de bak is op tijd geleverd en opgehaald.

goede afspraken kunnen maken van b.v. het op tijd leveren en ophalen van de containers en vriendelijk personeel als er telefonisch is.

Geleverd zoals afgesproken . Prima dus!

Geleverd zoals afgesproken . Prima dus!

Snel en kundig

Op woensdag een schoon puin container voor donderdag besteld. De chauffeur belde van te voren en zodat ik de plek voor de container kon aanwijzen. Bijzonder kundig en vriendelijke chauffeur. Vrijdag de container weer op laten halen. Helemaal top!

Keurig netjes vanaf bestellen tot bezorgen van de container.

Snel eenvoudig geregeld

Het is jammer dat er geen mogelijkheid (digitale bestelling) is om te coördineren waar de container zou moeten staan. Dit hadden we getracht met de opmerking vermeld bij de bestelling, maar helaas is de container nu voor ons huis (ipv naast) neergezet. Komen hier uiteraard wel uit, maar service/klantgericht is het m.i. een gemiste kans.

prima geregeld

belletje vooraf voor exacte locatie kan ik enorm waarderen.

Geen afspraken nagekomen

Volgens de man die we aan de telefoon hebben gehad zou de volgende dag de container wel geplaatst kunnen worden. We moesten hem online bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Daarna kreeg ik de man van de planning aan de telefoon ,geheel gestresst dat het niet ging lukken alleen om half 7 sochtends maar had aangegeven dat dat niet kon en het eventueel maar een week later te doen. Maar de volgende dag stond toch de vrachtwagen chauffeur bij mijn klant voor de deur, bij was uiterst beleefd en bood zijn excuus aan voor de situatie maar mijn klant was er niet blij mee. En we zullen de volgende keer ook geen container bij jullie huren.

Zeer klant vriendelijk en snelle afhandeling

Prima zoals afgesproken

X

goed en snel de container geleverd

Het is alleen bijna ondoenlijk om de container te verschuiven. Er zit een draaipunt in het midden en daar draait hij om.

Prima geregeld en prima afstemming

Prima ervaring

Behulpzaam en meedenkend oplossing zoekend.

Prima bedrijf bij herhaling.

Netjes te woord gestaan zowel bij de receptie als de schauffeur

Het zelfde als in de een zin

Perfecte service.

Uitstekende service, op tijd geleverd en opgehaald. Klein minpuntje: container was niet helemaal leeg bij aflevering, zat nog wat bouwafval in, maar chauffeur heeft daar een foto van gemaakt en ook dat is service.

Goed geregeld

Zie boven

Snel via internet een container besteld

Goede site, container volgens afspraak geleverd en opgehaald. Goede service en vriendelijk aan de telefoon.

Container wordt op de (op het online formulier) aangegeven momenten geleverd èn opgehaald, waarbij rekening is gehouden met het specifieke plaatsingsverzoek.

Super klantgericht. Snel en houden aan afspraken

Er wordt met de klant mee gedacht. Er wordt snel gehandeld en geleverd. Afspreken worden gehouden. Goed bedrijf

Prima geregeld

Een mailtje en op de afgesproken tijd ligt er zand voor je deur.

Uitstekende ervaring

Uitstekende ervaring