Goede dienstverlening, snelle levering en vriendelijk personeel

Van Werven is naar ons iedere keer zeer dienstverlenend geweest, met goede informatie en snelle leveringen.

Gebracht volgens afspraak mail en ook weer opgehaald.

Ophalen heb ik de medewerkers niet gezien . Alles wel goed verlopen.

Vlotte service.

Afval container stond er binnen een dag.

Helemaal top.

Telefonisch contact was netjes en vriendelijk. Bezorging van de containers op tijd. Chauffeurs vriendelijk.

Goede communicatie en de container op tijd brengen en ophalen !

Goede communicatie en op tijd de container brengen en ophalen!

Prima geregeld

Chauffeur zette de bak rustig neer. Vriendelijke man ook.

Brengen en halen precies volgens afspraak.

Op de afgesproken data gebracht en opgehaald. Website duidelijk over welk type bak je nodig hebt.

Doen wat ze zeggen

Goed advies bij vragen, en duidelijke afspraken die ze nakomen

Goed geregeld

Makkelijk online te bestellen. Werd fijn meegedacht met tijdstip van halen/brengen.

Keurig op tijd geleverd en opgehaald

Zeer geslaagd

Fijne chauffeur, vriendelijk en behulpzaam. En wij fijn van de troep af.

Zeer positief

1 mail en het wordt geregeld, helemaal top

Komt afspraak goed na

Op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald. Goed contact met de chauffeur….. Ik vind het uitstekend

Prima bedrijf

Wat een gemak, zo’n bak

Zoals afgesproken werd de bak op het juiste tijdstip gebracht en gehaald. Het is fantastisch om je niet druk te hoeven maken tijdens een verbouwing om telkens naar het grofvuil te moeten rijden. Wij zijn straks klaar met de verbouwing, ik gun vele doe-het-zelvers dezelfde ervaring.

Snel en correct

Een telefoontje voor het ophalen was fijn geweest want dan hadden we de container nog iets meer kunnen vullen. Maar uiterst vriendelijk en snel allemaal.

Online een container besteld, dat ging super makkelijk. Grootte, type afval en bezorg/ophaadatum ingevuld. Uiteindelijk werd ik gebeld of de container een dag eerder geplaatst mocht worden; ook geen probleem… en dit was super snel, dag na het bestellen al! Container is netjes en op de juiste plaats gezet. Ophalen ging ook vliegensvlug en op de aangegeven datum… al met al super tevreden!

Prima geregeld allemaal

Precies gegaan zoals afgesproken

Gewoon top

Makkelijk om een afspraak te maken , werd volgens afspraak geleverd en op een gunstige plek geplaatst

Helemaal super

Zeer vriendelijk en mooi op tijd

Makkelijk contact en supergoed verlopen

Makkelijk te bestellen, Alert als er wat mis gaat even een belletje.

Het bestellen via internet is wel even opletten, vooral als je het maar een enkele keer doet. Ik had 2 containers belt maar ik had er maar één nodig hierover werd ik gebeld of dat wel goed was ik vond dat heel alert.

Snelle en correcte service van planning en chauffeurs

Wilde wat maatwerk m.b.t. levering en ophalen containers. Werd piekfijn geregeld!

Bedrijfsgegevens

Bovendwarsweg 93

8096 PP Oldebroek

0525 - 63 14 41

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.