Goede en snelle service

Heldere communicatie, goed advies en waar nodig snel schakelen. Via de website makkelijk te reserveren.

Net geen 5 sterren want de container werd op de 1e dag pas rond 18:00 uur ‘s avonds geleverd. Daarentegen heeft de chauffeur goed meegedacht en de container zo gunstig mogelijk voor mij weggezet. Contact met de klantenservice was goed en vriendelijk en heeft de huurperiode zonder problemen voor mij kunnen verlengen.

Zoals afgesproken

Geleverd zoals afgesproken op juiste plek.

Snelle levering en zeer makkelijk te regelen

Het is makkelijk om online een container te regelen, je zet er in de beschrijving bij waar de bak moet komen te staan en het wordt voor jou geregeld

Netjes de bak neergezet en opgehaald

Erg goed maar mis de kans om container te vervangen

Omdat ik als particulier maar 1x in de 8 jaar een container nodig heb was helaas door een inschattingsfout een te kleine container besteld. Omdat jullie toch hier naar toe moeten rijden om de volle container op te halen had een ondersteuning voor kosten van de tweede container meer dan welkom geweest. Helaas gaven jullie aan hier niks in te kunnen doen en moest voor de tweede container gewoon het volledige bedrage betaald worden. Verder was alles allemaal zeer goed verlopen, dus daar is niks op aan te merken.

Klantgericht

Duidelijke website en bij uitzonderingen op een fijne manier meedenkend.

Prima service waarbij goed overleg mogelijk is.

Makkelijk online bestellen, goed telefonisch bereikbaar, snelle levering en er wordt goed met je meegedacht.

Zeer tevreden met de dienstverlening

1) Container was netjes schoon 2) Op tijd afgeleverd en opgehaald.

Snel, volgens afspraak en een vriendelijke chauffeur!

De container is razend snel geleverd! Vervolgens één snel telefoontje en de container was binnen 24 uur weer weg.

alles supersnel gerefeld :)

brengen instructies plaatsing ophalen , als een geoliede machine ging al het werk :)

Precies zoals we afgesproken hadden

Bestellen, leveren en ophalen van container ging makkelijk en goed.

Het bestellen en betalen van een container gaat makkelijk en snel, volledig digitaal. Van te voren via de mail om advies gevraagd. Snel antwoord en goed advies ontvangen op mijn vragen waardoor we de juiste maat container hebben kunnen bestellen. Is goed bevallen.

Voor herhaling vatbaar

Goed en netjes geleverd

Afspraken nagekomen.

Gewoon makkelijk en snel geregeld

Container op een dinsdag besteld. Donderdag afgeleverd met een bericht van de chauffeur. Netjes geplaatst en op tijd weer opgehaald. Ik weet waar ik de volgende keer een container moet bestellen.

Prima service.

Snel geregeld en snel weer opgehaald.

Goed geregeld.

Bij het nabellen om door te geven dat de 10 m3 gesloten container op de oprit geplaatst kon worden, bleek dat er een verkeerde container voor ons klaar stond. Is netjes opgelost zodat de juiste container afgeleverd werd.

Makkelijk aanvragen via website. Container voor nette prijs. Op tijd geleverd en opgehaald

Bestelling was niet goed binnen gekomen maar is goed en snel opgelost. Prima service.

optijd afleveren en weghalen

prijs was in verhouding goed de container werd netjes volgens afspraak afgeleverd en weggehaaald

Snelle levering, goede service

Makkelijk via website te boeken. Keurig op afgesproken tijden gebracht en gehaald.

Ze doen werkelijk,wat ze beloven. Top.

Vlotte correcte levering, goede prijs

Container gehuurd voor grof vuil, geleverd volgens afspraak op tijd tegen nette prijs zou zeker weer bij ze bestellen.

Top bedrijf

Wij hadden met spoed een container nodig en die werd gerealiseerd. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen. Ook toen het omruilen in eerste instantie niet vlekkeloos verliep is er alles aan gedaan om het met spoed naar tevredenheid op te lossen

Bovendwarsweg 93

8096 PP Oldebroek