Keurig op tijd en er wordt adequaat met wijzigingen omgegaan

Zie hierboven

Perfect geregeld en erg makkelijk

Bestellen is erg makkelijk Prijs is goed.

Geweldig.

Perfect geregeld, volgens afspraak.

Was klein probleem door mij zelf maar ze hebben super op gelost

precies volgens afspraak en flexibel!

heb prima contact met Van Werven gehad, reactie op email was supersnel en werd telefonisch opgevolgd.

uitstekend geregeld

brengen en halen op afgesproken tijd alles okay

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Contact met van Werven verloopt snel en afgestemd op onze wensen. Bevestiging/check van de chauffeur is heel prettig.

Prima! Klantvriendelijk!

Site is duidelijk. Bestellen gaat gemakkelijk. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Prijzen niet te duur.

Komt afspraken na

Keurig op tijd geleverd uitleg gegeven en goed geplaatst

Goede sevice

Altijd op tijd.

Allemaal zeer goed geregeld bij van Weven

Zie bovenstaande

super gemakkelijk, plaatsing en ophalen zoals afgesproken,vraag via de mail,ook direct beantwoord,kortom :"gewoon goed"

Snel geleverd en mooi op tijd. Ook netjes weer opgehaald op afgesproken tijdstip.

Netjes geholpen zowel telefonisch als met brengen en halen van de container. Snelle service.

Super georganiseerd

Voor een week een container gehuurd, woensdag bezorgen, week erna weer opgehaald, strakke organisatie zonder gedoe, duidelijk, ideaal, erg fijn. Nu 2x in een korte tijd een container gehuurd en ons huis flink opgeruimd, onze buren denken er over om hetzelfde een keer te doen want ze zien dat het toch wel erg handig is.

Top afspraken

Gewoon goed

Niet te duur en conform afspraak

Prima bedrijf met een informatieve website, containers worden netjes conform afspraak gebracht en opgehaald, kan het een ieder aanbevelen.

Onvoldoende info

Had een container besteld voor tuin afval: zand .. Week later werd het opgehaald.. kreeg ik een mail dat ik nog 89 euro bij moet betalen omdat ik zand in had gedaan….. ik had al voor container ongeveer 125 euro betaald.. Ik keek even terug op de site of ik verkeerd had besteld… maar dit was niet het geval.. Ik heb het betaald vond het wel goed Zo…

Goedendag, U had een container besteld voor tuin- en plantsoenafval. Hierbij staat aangegeven dat tuin- en plantsoenafval plantaardig of organisch afval is zoals boomstammen, takken, riet, struiken met eventueel aanhangende grond (max 10%). De container was echter zo goed als volledig gevuld met zwarte grond. U had dus voor de container 'grond (schoon)' moeten kiezen. Vandaar dat wij het verschil in prijs aan u hebben doorberekend. Met vriendelijke groet, Van Werven Afvalinzameling

Goede en tijdige levering en afhalen.

De geleverde dienst naar tevredenheid uitgevoerd.

Prima zaak

Goed geregeld

Snelle en nette service!

Goede service, snel geregeld en scherpe prijs!

Goede website, telefonisch bereikbaar, behulpzaam.

Goede webshop. Telefonisch bereikbaar Behulpzaam

Container had iets eerder in de middag afgeleverd mogen worden maar is volgens afspraak geleverd en weer opgehaald. Vriendelijke mensen aan de telefoon en een vriendelijke chauffeur. Zee tevreden

Goed en snel geleverd

Wat een fijne samenwerking

Uitermate vriendelijke chauffeur, de container keurig op tijd geleverd en op de juiste plek en ook weer stipt opgehaald. Kortom, alom tevredenheid.