GOED EN SNEL GELEVERD

GOED EN SNEL GELEVERD

Service, vriendelijkheid en snelheid voor een concurrerende prijs

Top. Ik kom zeker nog een keer terug.

Snel van ons afvalprobleem verlost.

Reserveren via de website gaat snel en is makkelijk. Container is spoedig geplaatst en ophalen ging ook zonder problemen.

Goed en snel geregeld.

Een vlotte levering en nadat de container gevuld was is deze na overleg direct weer van de werkplek opgehaald.

Helemaal prima

Mooi op tijd en dienstbaar

Handelen volgens afspraak. Prima!

Container keurig op gewenste plaats gebracht en weer opgehaald.

Altijd goed!

Makkelijk bestellen van een container. Ideaal ook met mogelijkheid om bijv. meteen extra zand of grond mee te laten komen. Vriendelijke chauffeurs en klantencontact!

Top service, vriendelijk en snelle levering

Uitstekende communicatie, zeer tevreden over de gehele organisatie. Echt een aanrader voor al hun diensten. Mijn dank

Probleemloos snel en fijn geregeld

Ondanks dat de eerste afleverdatum vlg de website woensdag was hebben ze na mijn opmerking toch nog maandag kunnen leveren. Geen gedoe maar ook geplaatst en opgehaald zonder onze tussenkomst terwijl de container iets boven de aangegeven grens uitstak.

Veiendelijke mensen met Goede service

Goed overleg en duidelijke uitleg Vriendelijk peraoneel

Makkelijk te bestellen en snel

Snel,duidelijk en goede telefonische afspraken te maken.

goede service

Super goed georganiseerd, kosten vooraf bekend, brengen en afhalen bekend. Telefonische overleg naderhand ook mogelijk Meedenken in oplossingen

Goed geregeld

Goede service alles netjes geregeld

Goede snelle flexibele service

Een dag na mijn aanvraag stond de container er al. Ik had kennelijk een fout gemaakt voor het omwisselen van de container, een dag verschil. Werd toch op dezelfde dag een nieuwe container gebrachte en al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Goed en efficiënt geregeld, prettig contact

We hadden zowel tuingrond als een afvalcontainer besteld. Beiden werden keurig geleverd. Het contact met de chauffeur was prettig. Samen hebben we gekeken waar de spullen het best gestort/geplaatst konden worden.

Prima geregeld

Vlotte afhandeling en telefonische goed te woord gestaan toen ik een vraag had.

Prima geholpen mbt het plaatsen van de container en het aanvragen van vergunning.

Goede snelle communicatie, en alles snel geregeld.

Gewoon goed.

Prima, Alles volgens afspraak. Top.

Via van Werven container besteld, wordt geleverd door Ten Brinke, hier uit de buurt. Prima, volgens afspraak. Klantvriendelijke chauffeurs.

Super !

Vriendelijk en goed telefonisch contact, erg duidelijke site ! Dik tevreden!

Op tijd, snel

Maandag bellen was di ochtend vroeg plaatsen. Super fijn. Betaling digitaal. Op afgesproken dag en tijd weer opgehaald. Goede service!

in 1 woord geweldig!!

perfect geregeld, de afspraak halen brengen is keurig op tijd, hier wordt je blij van!!

Prima container maar tijd levering en ophalen niet volgens afspraak

Prima container en prijs. Aardige mensen. 2x gebeld met verzoek om tijdvak af te spreken voor levering en ophalen container (ivm parkeervakken en auto's van de buren) maar beide keren is de vrachtauto niet binnen tijdvak gekomen. Ook zou er gebeld worden als de vrachtauto er aan zou komen, niet gebeurd. Wel op de juiste dag gebracht en opgehaald.

Goede service en goed bereikbaar

Goed service en wordt altijd eerst gebeld Als ze komen brengen.