Makkelijk te bestellen, Alert als er wat mis gaat even een belletje.

Het bestellen via internet is wel even opletten, vooral als je het maar een enkele keer doet. Ik had 2 containers belt maar ik had er maar één nodig hierover werd ik gebeld of dat wel goed was ik vond dat heel alert.

Snelle en correcte service van planning en chauffeurs

Wilde wat maatwerk m.b.t. levering en ophalen containers. Werd piekfijn geregeld!

Zowel de mensen aan de telefoon, als de chauffeurs, prima en netjes.

Netjes, goed op tijd

Goede service. Vriendelijke chauffeur. Eerder ophalen geen probleem

Container keurig voor de garage gezet zoals aangegeven en op de dag dat ik wilde geplaatst en opgehaald.

Behulpzaam en vriendelijk

Vriendelijk en begripvol geholpen

Uitstekend!

De container wordt zonder poespas neergezet en opgehaald. Op de site is alles netjes en zeer eenvoudig te bestellen.

Container op tijd gebracht en weer opgehaald

De container is op tijd gebracht, chauffeur belde 's morgens dat hij onderweg was. Chauffeur gaf bij het plaatsen aan hoeveel ruimte er nodig was om hem weer op te kunnen laden. Na het volstapelen van de container met stenen uit de oprit is de container weer op de afgesproken dag opgehaald. Al met al ging het zoals je mag verwachten.

Goed geregeld !

Container eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd. Had gevraagd even te bellen omdat de container binnen het hek geplaatst moest worden. Chauffeur belde netjes en toen ik thuis kwam stond de container op de juiste plek!

Denken goed mee.

Reageren snel en vriendelijk top.

Zeer behulp vaardige chauffeur

Website logisch en makkelijk in gebruik. Na een telefoontje een specifiek tijdstip kunnen doorgeven. Kortom goede en adequate service!

Zeer prettig om zaken mee tedoen

Een top bedrijf

Duurzaam geleverd!

Top dat de container met een elektrische vrachtwagen werd bezorgd! Zo wordt de natuur op de Veluwe beter beschermd. Het zou fijn zijn als je het ophaal- en brengtijdstip nader kunt bepalen /afspreken.

Afspraken zijn goed nagekomen.

zerqgaer

Goed geholpen toen ik niet wist welke container ik moest bestellen met hulp van een medewerker zijn we er uit gekomen

Container op de afgesproken datum geplaatst en op de afgesproken dag gehaald Prima voor elkaar

Volgens afspraak

Goede service volgens afspraak

Snel en eenvoudig geregeld

Precies wat we nodig hadden

Levering conform afspraak

Alles perfect geregeld

Snel geboekt en alles volgens afspraak keurig geregeld.

Vriendelijk en dienstverlenend

Altijd plezierig

Container besteld en betaald. Toen we toch geen container nodig hadden, was de annulering en terugbetaling geen enkel probleem.

Flexibel, snel, doen wat ze zeggen

Afvalcontainer werd spoedig geleverd, chauffeur nam de tijd om naaar wens te plaatsen. Weekje extra geen probleem. Top service.

alles goed geregeld

alles prima geregeld zoals afgesproken