Prima vlot geregeld

Prima vlo geregeld

Prima, geen op of omkijken naar

Niets op aan te merken

Zeer tevreden, snelle service

Zeer tevreden, er wordt snel geleverd. Vriendelijke medewerkers.

Container netjes geleverd en zoals afgesproken weer opgehaald.

Snel meedenkend met de levering van de containers en erg vriendelijk personeel,zowel op kantoor als de chauffeurs die de containers brachten

Besteld Geleverd Opgehaald Tip top

Prettig contact met de klantenservice

Mijn bestelling voor een 3 M3 container was telefonisch via de klantenservice. Dat verliep erg prettig. De container werd opgehaald zonder bericht vooraf, het was fijn geweest als men daar even over had gebeld aangezien er nog wat afval in de container moest. Van Werven is merkbaar een goed georganiseerd bedrijf met dito klantenservice.

Zeer goed.

Doen wat afgesproken is.

Vriendelijke mensen aan de telefoon en alles goed geregeld.

Als ik heb geschreven.

Keurig gebeld door de chauffeur toen hij hem kwam brengen en toen hij stond. Ophalen ook door vriendelijke chauffeur!

Probleemloze ervaring

Van het digitaal bestellen tot en met het ophalen van de container geen enkel probleem ondervonden.

Fijne service

Container in eerste instantie op weg geplaatst, toen bleek dat dit niet mocht, kwamen ze binnen uur terug om alsnog op eigen terrein te plaatsen. Ook eerder ophalen dan aangegeven kon gelijk volgende dag. Vriendelijke meedenkende chauffeurs.

Prettig bedrijf, met goede dienstverlening en communicatie. We zijn, net als vorige keer, heel tevreden.

Prettig overleg.

De afspraken met dit bedrijf worden goed nagekomen. Prettige sfeer. Een aanrader voor klanten.

Prima geholpen

Prima geholpen en afspraken goed nagekomen. Alleen heb ik moeten bellen over het tijdstip van brengen van de containers

Moest wel twee keer bellen voor het ophalen van de container. Verder prima

Alles goed

Geen probleem, misschien een beetje laat bezorgd de eerste dag . Maar dat had ik zelf beter moeten afspreken.

Snelle levering nette prijs

Perfect geregeld ! goede communicatie.

Goede service en makkelijk besteld

Makkelijk besteld via de website en snel geplaatst

Prima ervaring!

Op tijd geleverd en op tijd opgehaald. Aardige chauffeur!

Uitstekende service.

Makkelijk via internet een afspraak maken en de container staat prompt op de afgesproken tijd en ook op de gevraagde plek. Bij ophalen heeft de uiterst vriendelijke chauffeur ook nog een geparkeerde auto van gehandicapte overbuurman een stukje verderop gereden omdat hij in de smalle straat niet goed bij de container kon komen. Dik tevreden.

Komen prima afspraak na

Snelle service, zonder gezeur.

De container die wij hebben gehuurd was er met een dag, zodra de container vol zat, even gebeld en diezelfde avond werd hij nog opgehaald. Top!