Door een vervelende situatie. Heeft dit bedrijf op de dag dat ik belde nog een contener geregeld. Bedankt voor begrip en snelle reactie.

Helemaal top!!

Beide chauffeurs super bedankt. De aflevering van container en het ophalen op de doorgegeven datum en tijd. Super correct bedrijf en personeel!!!!

Totaal niets op aan te merken.

Netjes en snel geregeld

Makkelijk kunnen regelen via hun site

Via de website een container besteld, de container werd op de afgesproken datum neer gezet en een week later ook weer opgehaald. Kortom, Een goed bedrijf die zijn afspraken na komt. De volgende keer zeker weer een van Werven container.

Gewoon goed met vriendelijk en behulpzaam personeel!

Container bij huis zonder zorgen, vriendelijke chauffeur die mee denkt. Tip voor van Werven om het nóg beter te doen: bel of mail een dag van te voren het verwachte tijdstip van leveren aan de klant.

alles volgens afspraak verlopen

alles verliep zoals afgesproken.

Snelle en correcte service

snelle en nette afhandeling van chauffeur

Bestelling en afwikkeling gaat gemakkelijk en snel, vriendelijke chauffeurs die het werk goed uitvoeren.

Goede ervaring. Werd op tijd geleverd, op de plek gezet die wij aangewezen hadden, werd goed meegedacht

Op tijd geleverd, goed neergezet. Bestellen ging heel eenvoudig.

Had er geen omkijken naar. Container werd op tijd geleverd op de oprit zoals ik aangegeven had. Na het weekend werd hij weer keurig opgehaald.

Beloofd wat ze doen. Volgende keer zal ik daar weer een container huren.

Krijgt wat je vraagt

Afmeting afvalcontainer tussendoor kunnen wijzigen. Chauffeur bij aflevering netjes gehandeld.

Geen gedoe!

Heel prettig dat ik niet op zaterdag langs de Rova hoefde zo. Het bestellen was eenvoudig en duidelijk. Enige verbeterpunt dat ik heb is dat een tijdsindicatie van het leveren vd container wel fijn zou zijn.

Zeer tevreden klant!

Schoon puin container besteld. Bij het plaatsen ontstond een probleem op de oprit. Dit is door Van Werven perfect opgelost waarbij de dienstverlening veel verder is gegaan dan nodig was. Erg blij met het meedenken en de snelheid in uitvoering van de oplossing. Zeer van harte aanbevolen om gebruik te maken van de diensten van Van Werven!

prima dienstverlening. Container werd op tijd bezorgd. Echter niet op tijd opgehaald, er was blijkbaar iets mis gegaan in de interne communicatie. Toen ik hierover belde, kon men mij niets garanderen, maar toen mijn man belde, zei iemand anders: O dan komen wij er zo aan.

Bijzonder dat ze met ons meedachten

Wij hadden een container voor sloopafval besteld, want we moesten nog een deur kwijt en er zat plastic aan stukken beton. De chauffeur vond het schoon pijn en we hebben geld terug gekregen. Zeer bijzonder, dank daarvoor.

Goede prijs. Container ook juiste afmeting

Goed prijs, op tijd en geen gedoe . Container als afgesproken. Ik heb wel eens.eerder een 10m2 bij een ander besteld en hooguit een 7 a 8 m2 gekregen.

Goed geregeld!

Duidelijke support, eenvoudig geregeld, netjes en zonder issues.

perfect

Communicatie, bestellen, plaatsen, ophalen.. alles top en snel geregeld.

Alles naar wens

Netjes op tijd, nette container, vriendelijke chauffeur, container op de plek waar ik 'm wilde. Opgehaald ook netjes op tijd, had er alleen wel een berichtje van willen hebben, ook weer niet zo erg, dus een 9.

Positief: snelle plaatsing.

Via de website geregeld. De container werd keurig in overleg en snel op de goeie plek geplaatst. En na een week is de volle container zorgvuldig afgedekt en opgehaald. Simpel en goed.

Vlekkeloos

...