Prima, service volgens afspraak

Container stond netjes klaar op afgesproken plaats. Was eerder gevuld dan de ophaaldatum, mailte gedaan dat ie eerder gehaald kon worden. Volgende dag gehaald.

Gewoon heel goed.

Niets op aan te merken. Top service!

snel en op maat

de bestelling was snel geplaatst en afstemming over de precieze plaatsing en het moment van ophalen ging makkelijk en zorgvuldig. Bijzonder vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als de chauffeurs.

"gewoon" gedaan wat is beloofd en afgesproken (top)

Zoals hierboven aangegeven, gewoon gedaan wat is overeengekomen. Ook de breng en haal tijden zijn nagekomen (betrouwbaar)

Was me al bekend bedrijf omdat ikZelf in Oldebroek heb gewoond

Goed bedrijf en komt afspraken goed na

Afspraken worden nagekomen

Prettig contact met de chauffeur.

Zeer servicegericht

Heel fijn bedrijf. Denkt mee. Is stipt op tijd.

Netjes geregeld en geleverd op de afgesproken tijd

Komen afspraak na en telefonisch werd ik netjes te woord gestaan.

Snel en geen gedoe

Container werd gebracht, ik werd ervoor gebeld. Netjes op de plek gezet. Gevuld en op de afgesproken datum weer opgehaald. Ze deden er een doek over zodat alle losse dingen er niet kunnen uitwaaien.

Prima snel en goed geregeld

Voldeed natuurlijk aan mijn wensen, van Werven was al eerder hier geweest.

Keurig netjes geregeld volgens afspraak

We moesten een uitbouw afbreken op de camping. Alles netjes kunnen regelen met van werven. Kwamen afspraken keurig na. En gaven duidelijk advies

Goede afspraken! Bedankt dat alles vlot liep

container te laat en te vroeg opgehaald

De puincontainer werd erg laat geleverd nadat ik hier over gebeld had. Deze kwam pas rond Half 4 terwijl je de puincontainer voor een hele dag betaald. Maar na een ttelefonisch contact werd mij toegezegd dat de container de dag erna tegen het einde van de middag zou worden weggehaald. Dit was dus niet het geval de container werd om 07.45uur weggehaald. En niet zoals afgesproken aan het einde van de middag.

Goed te bereiken. Vriendelijk te woord gestaan en komen de afspraak na. Zeer tevreden.

In goed overleg met de chauffeur container geplaatst.

Super tevreden

Bestel proces is eenvoudig, werd op de dag van levering gebeld door een vriendelijke chauffeur. En op de afgesproken datum weer opgehaald. Eigenlijk liep alles dus top! Bedankt.

Doen wat ze zeggen

Goed en netjes

Container geplaatst in de binnenstad van Elburg met de nauwe straatjes maar chauffeur was goed op de hoogte en zonder problemen geplaatst en opgehaald.

zeer goed

na het invullen van een datum om de container op te komen halen was het geen probleem om die datum een week later op te komen halen. We hebben gebeld en het was zo geregeld

overzichtelijke website gelijk met prijzen erbij. best snel geleverd en na mailtje weer gehaald zonder gedoe.

Digitaal geregeld zonder gedoe

Nette website met heldere produkten.

Uitstekend!

Snel geleverd, aardige chauffeur, goede prijs

Container is netjes op afgesproken dag geleverd. Hij zat veel eerder vol dan de afgesproken ophaaldag, na een telefoontje is hij meteen opgehaald echt top!

Altijd vriendelijk te woord gestaan, nooit iets te veel. Top

Doen wat ze zeggen.

Een container is gemakkelijk te bestellen en er is goed te overleggen. Zeer blij mee