Geweldige keuken en service

We zijn erg tevreden. We hebben een mooie keuken gekregen, kwaliteit ziet er prima uit. Frank heeft ons heel goed geholpen en komt zijn afspraken na. Prima service. Een aanrader.

Pluspunten

Goed geholpen en begeleidt door een nederlandse vertegenwoordiger.Frank de Goes. Geeft een vertrouwd gevoel als er iets toch niet helemaal goed gaat.Bij ons geen problemen.Als je zelf handig bent is dit zeker een aanrader.Kwaliteit is goed !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eigenlijk te veel pluspunten om te noemen. Kan alleen maar zeggen maak een afspraak met Frank en laat je positief verassen.

Ik zou de showroom wat proffesioneler maken. Dat geeft nog meer vertrouwen voor toekomstige klanten... maar nogmaals bedankt voor alles!! We zijn dik en dik tevreden....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

heel erg duidelijke website. heel erg veel maten in kasten waardoor je altijd de ruimte optimaal kunt benutten. Frank denkt echt mee met je op afstand, mocht je net iets over het hoofd zien.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keukenpakket is een fijn bedrijf waar actief meegedacht wordt met de klant. De communicatie met Frank zelf was heel goed; hij bleef meedenken, hoeveel vragen er ook waren van onze kant. Een ander groot pluspunt is dat hij voortdurend oplossingsgericht bezig was, zelfs nadat er iets mis ging buiten zijn schuld om. Namelijk de misser van een grote leverancier (Bosch). Frank loste het perfect op door tijdelijk gratis een ander apparaat uit zijn eigen zaak beschikbaar te stellen. Ook heeft hij zijn uiterste best gedaan, met goed gevolg, om het door ons gewenste werkblad te traceren en te leveren. Kortom: waar andere (keuken)bedrijven vaak niet klant- en servicegericht bleken, is onze ervaring met Keukenpakket een verademing. En de keuken ziet er prachtig uit!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij wilden een eenvoudige U-opstelling maar het eerste keukenbedrijf waar wij heen gingen vroeg 35.000 EUR. De bedrijven daarna waren niet goedkoper en geen van de bedrijven kon uitleggen waarom de prijs zo absurd hoog was. (Het voelde alsof ze met elkaar afspreken wat de prijs moet zijn). Wij zijn ervaren klussers en besloten de keuken zelf te doen. Voor de keukenkasten kwamen wij uit bij Frank. Wij waren denk ik niet zo goed voorbereid (geen goede tekening) en hebben misschien 50 emails over en weer verstuurd voordat alle details duidelijk waren. Zoals de draai van een kastdeur wat wrikt tegen een aanrecht of de hoogte van een vaatwasserfront. Het zijn net die details waar Frank wel aan denkt. En de prijs is duidelijk. Vul de site maar in en je weet wat de prijs van je kasten gaat worden. Maar de kwaliteit, dat blijft een beetje griezelig. Om de kwaliteit (en Frank) te toetsen zijn wij naar Veenendaal geweest. Frank heeft daar een kleine ruimte waar hij verschillende kwaliteiten en kleuren toont. Voor ons was het op dat moment duidelijk. De kwaliteit is op het eerste gezicht stukken beter dan onze vorige keuken (IKEA). Vooral zaken als een le-mans kast, gootsteenkast of de scharnieren. Het kan zich meten met de grote jongens maar heeft betere prijs ;) Maar het zal zich in de loop van de tijd moeten bewijzen. Wij zijn in ieder geval erg blij met onze keuze voor Frank!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer goede uitleg en prijsverhouding en prettige samenwerking ,ik beveel dit bedrijf zeker aan een ieder

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Netjes geholpen. Wordt met je mee gedacht. Levering volgens afspraak.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima kwaliteit duidelijke beschrijving als ik een vraag had werd die meteen beantwoord zeer tevreden!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geen verkooppraatjes maar goed advies de eigenaar is iemand met ervaring.

Website kan nog een beetje verbeterd worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig direct contact. Kennis van zaken en mooie kwaliteit voor een scherpe prijs. Is zeer betrokken bij zijn klanten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kleine bestelling geplaatst van 4 bovenkasten. Goede overzichtelijke website. Mooie producten en zeer prettige en duidelijke communicatie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijke mensen met mijn stortvloed aan vragen via de foon kreeg ik telkens weer alle tijd en uitleg.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Van der Goes is een zeer vriendelijke man, komt ook betrouwbaar over als hij de keuken komt afleveren,geen mooie praatjes zoals je die mee maakt bij de grote keuken leveranciers. Ik kan van der Goes keukens dan ook van harte aan bevelen. ToP

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Website is zeer toegankelijk, duidelijk en je ziet precies de maten, prijzen en kleuren. Er kunnen zelfs kleurstalen opgestuurd worden naar je huisadres. Je krijgt echt persoonlijk advies en voor ons werden er tekeningen gemaakt. Echt top gewoon! Belangrijk voor ons was dat het betaalbaar was en dat was het zeker.

Het bedrijf moet zich meer promoten via internet. Zodat mensen ze sneller kunnen vinden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

betaalbare keuken van prima kwaliteit, makkelijk te bestellen en zeer goede communicatie.

geen, gewoon goed

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bedrijf heeft kennis en bestand van zaken is prettig in de omgang.

Miste duidelijke omschrijving bij de verschillende onderdelen dit gaf wat problemen tijdens de montage!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij waren opzoek naar een wat meer op maat gemaakte oplossing. De communicatie was zeer prettig. Wij werden herhaaldelijk vlot geholpen met suggesties en voorstellen. Al met al de hele tijd het gevoel gehad een klant te zijn, en dat er meegedacht en geholpen werd door iemand met ervaring. Veel enthousiaster hadden we niet kunnen zijn over het resultaat. Bij ons staat nu sinds 5 maanden een dubbel beneden kastje, welke doormiddel van aanpassingen naar persoonlijke wens, is geupgrade naar een heus schiereiland met ontbijtbar. Persoonlijk, uniek, goede prijs voor maatwerk, en alle afspraken zijn van begin tot eind nagekomen. Ik schrijf niet vaak zo’n lovende recentie, maar deze is dubbel en dwars verdiend.

Grotere voorbeeld plaatjes van de aanrechtblad stalen, dan is het makkelijker om een goed idee te krijgen hoe de kleur en rellief er uit ziet wannee het op een groter vlak zoals een werkblad te zien is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heldere afspraken en deze zijn exact nagekomen! De materialen zijn ook conform verwachting. Prettige manier van communiceren. De uitkomst van onze werkzaamheden staan op de foto. We zijn er heel blij mee.

Zeker aan te bevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goed advies gekregen. Alles keurig en op tijd aangeleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

transparant en duidelijk

De ladekasten zijn ongelijkediep, dit had ik graag van te voren geweten, met een binnen lade kan je haast niets meer kwijt in de andere lade

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken mee en komen met goede oplossingen. Komen ook hun afspraken na. Gewoon een goed bedrijf waar ik zeker nog terug zou gaan.

Ga gewoon zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Allemaal tienen. Het is niet overdreven. Frank van der Goes regelt het voor je. Je kunt er van op aan. Hij heeft ons prima geholpen bij het vinden van de juiste oplossing. Frank denkt met je mee.