Zeer prettig contact en mooie keuken

Sla de keukenboeren over en ga gewoon naar keukenpakket.nl :). Hele fijne communicatie bij vragen en heerlijk om gewoon zelf je keuken uit de kunnen zoeken naar eigen idee, eigenwijsheid en wensen. We waren positief verbaasd over de kwaliteit, de grepen, het uiterlijk en de hele keuken en we zijn er superblij mee. Ook fijn dat er bij een beschadiging (door eigen schuld) direct werd meegedacht en uit coulance werd voorzien in een nieuwe deurfront. Hartelijk dank!

Betrouwbaar en vakkundig.

Via de site contact gezocht en een afspraak gemaakt met Frank in Ede voor kleur en materiaalkeuze. We wilden een goede kwaliteit keuken die we zelf gingen plaatsen en met een deel maatwerk i.v.m leidingen. Frank neemt echt de tijd en denkt met je mee. Geeft goede uitleg en handige tips en zet deze op papier. Kwaliteit staat bij hem hoog in het vaandel, commercieel werken is niet zijn doel. Het gaat tenslotte om een keuken waar wij tevreden over zijn en dat zijn we zeker! Ook over de prijs/kwaliteit verhouding. Levering van de keuken was op tijd ........en geleverd door een prettige/zorgvuldige bezorger. Bijgeleverd was een goede handleiding. Door een goede voorbereiding samen, in de "denkfase", wordt het zelf plaatsen van een keuken een stuk makkelijker. Wij hebben dat als zeer prettig ervaren. Bereikbaarheid/afspraken en communicatie verloopt erg goed, doordat het een klein bedrijf is en de lijnen kort zijn. Waar vind je dit nog tegenwoordig! Gait&Grietje uit Tuk

Heel betrouwbare, service gerichte club

Mijn eerste ervaring startte al met de bestelling. De maatvoering, heb ik het goed gedaan? Binnen no-time had ik een reactie en startte de service, er werd meegedacht. Ik had het er graag voor over om mee te gaan in een wat lange levertijd i.v.m. de vakanties. Vervolgens haperde het wat in de levering oor een foutje van de fabriek. Geen probleem! Ook dat werd soepel opgelost en ik heb me dan ook geen moment onrustig gevoeld, waar ik toch zaken deed met een wildvreemde man, Frank. Enfin, prima voorlichting, service, communicatie.

Het eerste gevoel was direct al dat Frank eerlijk en zeer kundig is.

We zijn op zoek geweest naar een mooie en kwalitatief goede keuken. Onze wens was een gehele keuken te kopen en deze dan zelf te plaatsen. Na een paar aanvragen bij andere keukenleveranciers heb ik Frank gevonden via zijn site.We hebben in Ede een eerste bezoek gebracht in zijn presentatieruimte. Daar heeft Frank een aantal fronten en kasten laten zien waarvan de kwaliteit ons zeker aansprak. Daarnaast heeft hij veel praktische tips gegeven. Het eerste gevoel was direct goed. Hij is later bij ons thuis op bezoek geweest, daar hebben we de indeling en meerdere vragen doorgenomen. Frank luisterde goed naar onze wensen en gaf hier een praktische oplossing voor. De kleine overgebleven ruimte tussen de muren en kasten werden bijvoorbeeld opgelost met stollenwanden. De oven kasten worden normaliter op aanrechthoogte gepositioneerd maar deze wilden wij beide op ooghoogte hebben, Frank heeft onze wens mogelijk gemaakt door deze kasten speciaal te laten maken. Na het ontwerp hebben we nog een paar keer gecommuniceerd voor kleine correcties en heeft Frank een offerte uitgebracht. De prijzen komen overeen met die van zijn website, verder geen gezeur met zogenaamde aanbiedingen, je weet direct waar je aan toe bent met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. De order gegeven met een aanbetaling en een leverdatum afgesproken. Alle kasten en montagematerialen zijn geheel geleverd volgens afspraak. Frank had zelf nog de greeplijsten op de carrouselkast gemaakt, om het geheel perfect te maken. Het is veel werk om alle leidingen van de oude keuken positie om te zetten naar een andere zijde. Maar om dan complete kasten te ontvangen die direct geplaatst kunnen worden is erg fijn. Tijdens de montage had ik toch nog een vraag maar ook die werd door Frank telefonisch beantwoord. Daarna nog de afwerking met tegels en plinten maar het eindresultaat is geheel naar onze wens. Frank is eerlijk, kundig en levert mooie keukens.

wij hebben 8 kasten besteld voor onze inloopkast met frank aan de praat gegaan wat er allemaal te koop is in de markt gezellig met één bakkie koffie goede uitleg en betaalbaar alles is verlopen na afspraak wij zijn er erg blij mee Ook de transporteur een nette voorzichtige man met de spullen Een dikke 10 frank Groetjes Erik Sonja uit gennep

Keukenkasten.

Fijn en duidelijk mail contact. Denkt met je mee en geeft goed advies. Levering van de keuken ging allemaal volgens afspraak. Keukenkasten komen in elkaar gezet geleverd. Losse onderdelen zoals de handgrepen etc zitten netjes meegeleverd met bijbehorende onderdelen. Kwaliteit van de keukenkasten is erg mooi. Zeker een aanrader!

Wij hebben onze keuken bij keukenpakket aangekocht en dit alles via mail . Communicatie , prijs , kwaliteit , leveringsdatum en uur is allemaal perfect verlopen . Keuken voldoet meer dan onze verwachtingen . Een aanrader !!!! Heel tevreden Belgische klanten

Uistekende kwaliteit + goede service

Ik was op zoek naar een maatwerkoplossing voor 2 keukenkasten, zonder 'maatwerkprijs'. Dat heb ik hier gevonden. Frank heeft uitstekend meegedacht om te komen tot de beste oplossing. Het bestellen van keukendelen zonder deze te kunnen zien was wat spannend, maar uitstekend bevallen; een eenvoudig bestelproces, goede prijs en kwaliteit/ uiterlijk zijn top!

Gewoon alles perfect

Als ervaren klusser, door de Corona maatregelen gedwongen online te kopen en op die manier bij Keukenpakket terecht gekomen. Van A-Z verliep alles prima, duidelijke offerte, prima tekeningen, dit alles heel vlot afgewerkt! Kleine aanbetaling vereist voor dit maatwerk, maar alles zeer redelijk. Goede montage instructie en voldoende pluggen en schroeven van goede kwaliteit meegeleverd. Ook de levering vond op de afgesproken tijd plaats met correcte voor-aankondiging. De voorgemonteerde kastjes zijn eenvoudig op te hangen en makkelijk af te stellen. Kortom: alles prima!!

Kwaliteit voor lage prijs

Lage prijs voor kwaliteitsproduct. Apothekers kast gekocht en superblij ermee. Goede service! Aanrader!

Frank zegt wat hij doet en doet wat hij zegt!

Vandaag de dag een zeldzame kwaliteit. Ik kwam hem 3 jaar geleden op het spoor, toen wij een kavel kregen om een huis te bouwen. In eerste instantie gebruikte ik zijn handige site om de keuken te budgetteren. Daarna ontstond er een fijn mailcontact. Frank reageert snel, adequaat en uitgebreid op alle vragen. We hebben hem bezocht en hij is bij ons geweest in ons oude en nieuwe huis. Hij dacht uitstekend mee in de ontwerpfase en niets was te veel. Als klap op de vuurpijl verraste hij ons met een zelf gemaakte plint. Onze kasten wand was zwevend ontworpen in de keuken muur van ons CLT huis. alleen de plint was hoger dan een standaardplint. Hij heeft er toen zelf een gemaakt die nu naadloos in onze CLT wand past. Kortom geen gladde praatjes maar een fijn, betrokken en warm persoon. Een aanrader!

Zeer tevreden.

Prima ervaring met Frank van der Goes prettige man in omgang , komt ook bij je thuis om de situatie ter plekke te beoordelen . Prima prijs kwaliteits verhouding en goede nazorg als er iets niet goed gaat . Zeer tevreden.

Meer dan uitstekend!!

Onze hoekkeuken bij Frank besteld en daarbij fantastisch geholpen en bijgestaan. De tekening die gemaakt wordt is bijzonder handig en de kwaliteit van de keuken is uitstekend. Degelijk en mooi. We zijn goed bijgestaan en de handleiding is duidelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Kwalitatief materiaal en uitstekende dienstverlening

Indien je een uitgestrekte wandkast in je woonkamer wilt, dan is dit the place to be. Bestelling: 6x bovenkasten 52cm hoog & 100cm breed (matlak vanille) . 3x panelen (décor Sonoma eiken) Dienstverlening is top. Frank van der Goes is een betrouwbare en eerlijke persoon. Hij adviseert waar nodig. De geleverde kleurstalen hielpen zeker bij het maken van de juist keuze. Levering in België verliep zeer vlot: veilig verpakt en mooi op tijd. De bovenkasten komen gemonteerd toe wat het zeer gemakkelijk maakt. De kasten moesten nog enkel opgehangen worden. Hiervoor wordt al het nodige materiaal geleverd. Mooi afgewerkt en zeker kwalitatief materiaal. Frank heeft zelfs de push-to-open scharnieren gemonteerd. Prijzen: In België heb je de klassieke keukenbouwers zoals Dovy, Grando, Ixina... Bij hen offertes opgevraagd en je betaalt zeker een meervoud voor dezelfde kwaliteit. Natuurlijk monteren zij zelf de kasten dan. Spijtig genoeg kan ik geen foto's invoegen. Frank heeft 1 foto ontvangen van mij en dit mag zeker gedeeld worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Deskundig en meedenkend

Zie boven...

bij Frank van Keukenpakket.nl staat de klant nog echt centraal!

Mijn zoektocht naar losse keukenkasten om zelf te gaan verwerken met vrijstaande apparaten, bracht mij naar de site van Keukenpakket.nl. Na een berichtje via de site, nam Frank de volgende dag direct telefonisch contact met mij op. Op korte termijn een afspraak gemaakt, waarin hij echt alle tijd voor mij nam op een fijne manier. De prijs was prima en de gewenste leverafspraak is keurig nagekomen. Na plaatsing nog een servicevraag gesteld, Frank kwam de volgende dag het probleem al persoonlijk oplossen. Dat is nog eens ouderwetse service! Bedankt Frank!

Keukenpakket krijgt van ons een dikke voldoende!

Het handige van Keukenpakket.nl is dat de meubelfabriek ook de tussenmaten kasten kan leveren dwz. 30-50-70cm enz. terwijl andere bedrijven alleen 20-40-60cm enz. kunnen leveren dit was in ons geval een oplossing omdat de plekken voor Water,Gas&Electra vaststonden. We werden uitgenodigd om kleurstalen van de keuken fronten te bekijken in Ede, Daar hebben we in korte tijd de gewenste kleur kunnen uitzoeken doordat we de tegeltjes bij ons hadden en Frank van der Goes goed kan uitleggen wat eventueel allemaal mogelijk is. Thuis tekeningen en een lijst met de benodigde keukenkasten(site) verstuurd en hij heeft berekend of de bestelling klopte. Een aanbetaling gedaan, na anderhalve maand hadden we de onderdelen in huis en konden we met hulp van een boek met uitleg de keuken in elkaar gaan zetten. Het ziet er allemaal heel degelijk(Duits) uit. We zijn er blij mee en Keukenpakket krijgt van ons een dikke voldoende. Frank leverde ook de combi-oven en het aanrechtblad(composiet)

Service van top niveau

Wij hebben bijzonder lang gezocht naar een keuken van onze smaak. Uiteindelijk hebben we gekozen om alle onderdelen (meubels, apparatuur en blad) los van elkaar te kopen. Voor de meubels zijn we bij Frank uitgekomen. Het eerste contact was prettig en we hadden snel een prijs. Frank zou oorspronkelijk de keuken plaatsen maar helaas door fysiek ongemak is dit niet gelukt. Uiteindelijk gekozen om de keuken zelf te plaatsen. Met de instructies van Frank was dit een fluitje van een cent. Helaas bleek bij het plaatsen dat een kast niet de juiste maatvoering had (koelkast paste er niet in). Dit heeft Frank snel en vakkundig opgelost. Bijzonder prettige service.

Geweldige keuken en service

We zijn erg tevreden. We hebben een mooie keuken gekregen, kwaliteit ziet er prima uit. Frank heeft ons heel goed geholpen en komt zijn afspraken na. Prima service. Een aanrader.

Pluspunten

Goed geholpen en begeleidt door een nederlandse vertegenwoordiger.Frank de Goes. Geeft een vertrouwd gevoel als er iets toch niet helemaal goed gaat.Bij ons geen problemen.Als je zelf handig bent is dit zeker een aanrader.Kwaliteit is goed !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eigenlijk te veel pluspunten om te noemen. Kan alleen maar zeggen maak een afspraak met Frank en laat je positief verassen.

Ik zou de showroom wat proffesioneler maken. Dat geeft nog meer vertrouwen voor toekomstige klanten... maar nogmaals bedankt voor alles!! We zijn dik en dik tevreden....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

heel erg duidelijke website. heel erg veel maten in kasten waardoor je altijd de ruimte optimaal kunt benutten. Frank denkt echt mee met je op afstand, mocht je net iets over het hoofd zien.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keukenpakket is een fijn bedrijf waar actief meegedacht wordt met de klant. De communicatie met Frank zelf was heel goed; hij bleef meedenken, hoeveel vragen er ook waren van onze kant. Een ander groot pluspunt is dat hij voortdurend oplossingsgericht bezig was, zelfs nadat er iets mis ging buiten zijn schuld om. Namelijk de misser van een grote leverancier (Bosch). Frank loste het perfect op door tijdelijk gratis een ander apparaat uit zijn eigen zaak beschikbaar te stellen. Ook heeft hij zijn uiterste best gedaan, met goed gevolg, om het door ons gewenste werkblad te traceren en te leveren. Kortom: waar andere (keuken)bedrijven vaak niet klant- en servicegericht bleken, is onze ervaring met Keukenpakket een verademing. En de keuken ziet er prachtig uit!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij wilden een eenvoudige U-opstelling maar het eerste keukenbedrijf waar wij heen gingen vroeg 35.000 EUR. De bedrijven daarna waren niet goedkoper en geen van de bedrijven kon uitleggen waarom de prijs zo absurd hoog was. (Het voelde alsof ze met elkaar afspreken wat de prijs moet zijn). Wij zijn ervaren klussers en besloten de keuken zelf te doen. Voor de keukenkasten kwamen wij uit bij Frank. Wij waren denk ik niet zo goed voorbereid (geen goede tekening) en hebben misschien 50 emails over en weer verstuurd voordat alle details duidelijk waren. Zoals de draai van een kastdeur wat wrikt tegen een aanrecht of de hoogte van een vaatwasserfront. Het zijn net die details waar Frank wel aan denkt. En de prijs is duidelijk. Vul de site maar in en je weet wat de prijs van je kasten gaat worden. Maar de kwaliteit, dat blijft een beetje griezelig. Om de kwaliteit (en Frank) te toetsen zijn wij naar Veenendaal geweest. Frank heeft daar een kleine ruimte waar hij verschillende kwaliteiten en kleuren toont. Voor ons was het op dat moment duidelijk. De kwaliteit is op het eerste gezicht stukken beter dan onze vorige keuken (IKEA). Vooral zaken als een le-mans kast, gootsteenkast of de scharnieren. Het kan zich meten met de grote jongens maar heeft betere prijs ;) Maar het zal zich in de loop van de tijd moeten bewijzen. Wij zijn in ieder geval erg blij met onze keuze voor Frank!