Pluspunten

zeer goede uitleg en prijsverhouding en prettige samenwerking ,ik beveel dit bedrijf zeker aan een ieder

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Netjes geholpen. Wordt met je mee gedacht. Levering volgens afspraak.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima kwaliteit duidelijke beschrijving als ik een vraag had werd die meteen beantwoord zeer tevreden!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geen verkooppraatjes maar goed advies de eigenaar is iemand met ervaring.

Website kan nog een beetje verbeterd worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig direct contact. Kennis van zaken en mooie kwaliteit voor een scherpe prijs. Is zeer betrokken bij zijn klanten.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kleine bestelling geplaatst van 4 bovenkasten. Goede overzichtelijke website. Mooie producten en zeer prettige en duidelijke communicatie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijke mensen met mijn stortvloed aan vragen via de foon kreeg ik telkens weer alle tijd en uitleg.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Van der Goes is een zeer vriendelijke man, komt ook betrouwbaar over als hij de keuken komt afleveren,geen mooie praatjes zoals je die mee maakt bij de grote keuken leveranciers. Ik kan van der Goes keukens dan ook van harte aan bevelen. ToP

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Website is zeer toegankelijk, duidelijk en je ziet precies de maten, prijzen en kleuren. Er kunnen zelfs kleurstalen opgestuurd worden naar je huisadres. Je krijgt echt persoonlijk advies en voor ons werden er tekeningen gemaakt. Echt top gewoon! Belangrijk voor ons was dat het betaalbaar was en dat was het zeker.

Het bedrijf moet zich meer promoten via internet. Zodat mensen ze sneller kunnen vinden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

betaalbare keuken van prima kwaliteit, makkelijk te bestellen en zeer goede communicatie.

geen, gewoon goed

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bedrijf heeft kennis en bestand van zaken is prettig in de omgang.

Miste duidelijke omschrijving bij de verschillende onderdelen dit gaf wat problemen tijdens de montage!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij waren opzoek naar een wat meer op maat gemaakte oplossing. De communicatie was zeer prettig. Wij werden herhaaldelijk vlot geholpen met suggesties en voorstellen. Al met al de hele tijd het gevoel gehad een klant te zijn, en dat er meegedacht en geholpen werd door iemand met ervaring. Veel enthousiaster hadden we niet kunnen zijn over het resultaat. Bij ons staat nu sinds 5 maanden een dubbel beneden kastje, welke doormiddel van aanpassingen naar persoonlijke wens, is geupgrade naar een heus schiereiland met ontbijtbar. Persoonlijk, uniek, goede prijs voor maatwerk, en alle afspraken zijn van begin tot eind nagekomen. Ik schrijf niet vaak zo’n lovende recentie, maar deze is dubbel en dwars verdiend.

Grotere voorbeeld plaatjes van de aanrechtblad stalen, dan is het makkelijker om een goed idee te krijgen hoe de kleur en rellief er uit ziet wannee het op een groter vlak zoals een werkblad te zien is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heldere afspraken en deze zijn exact nagekomen! De materialen zijn ook conform verwachting. Prettige manier van communiceren. De uitkomst van onze werkzaamheden staan op de foto. We zijn er heel blij mee.

Zeker aan te bevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goed advies gekregen. Alles keurig en op tijd aangeleverd.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

transparant en duidelijk

De ladekasten zijn ongelijkediep, dit had ik graag van te voren geweten, met een binnen lade kan je haast niets meer kwijt in de andere lade

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken mee en komen met goede oplossingen. Komen ook hun afspraken na. Gewoon een goed bedrijf waar ik zeker nog terug zou gaan.

Ga gewoon zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Allemaal tienen. Het is niet overdreven. Frank van der Goes regelt het voor je. Je kunt er van op aan. Hij heeft ons prima geholpen bij het vinden van de juiste oplossing. Frank denkt met je mee.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk en persoonlijk contact

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij waren al lang op zoek naar een nieuwe keuken en we wilden per sé onze droomkeuken, maar voor een redelijke prijs. We hebben heel veel keukenshowrooms bezocht maar óf we moesten concessies doen over wat wij wilden óf de prijs was onacceptabel hoog. Uiteindelijk vonden we bij Keukenpakket wat we zochten. Keukenpakket kon precies alles leveren wat wij wilden, ook bijzonder brede lades of afwijkende afmetingen. En dat alles voor een prima prijs. Uiteindelijk hebben we écht veel geld bespaard en zijn we dik, dik tevreden over de keuken. Het proces om tot onze keuken te komen werd heel goed begeleid door Frank, een keukenvakman pur sang. Hij luisterde naar onze wensen, gaf feedback, tips etc. Als klant waren wij 'in control' en hij hielp ons om onze wensen verder te verfijnen. Keukenpakket was ook uiterst flexibel. Zo wilden wij bepaalde kastmaten maar ook zelf de apparatuur regelen, en een andere partij het aanrechtblad laten verzorgen. Dat was allemaal geen enkel probleem. Sterker nog, men dacht ook mee over die andere zaken! Niet opdringerig, maar echt ondersteunend om het totaal mooi te maken. Super! Wij raden Keukenpakket van harte aan. Voorlopig hoeven wij geen nieuwe keuken, maar als we ooit weer een keuken zoeken, weten we waar we aan kunnen kloppen. Aftersales service is trouwens ook goed. Een kastje sloot niet goed. Even bellen en meteen opgelost via wat afstellen.

Wij hebben geen verbeterpunten.