Mooie onderdelen en kralen.

Leuke webshop, groot assortiment onderdelen, goede kwaliteit en service. En elke keer weer goed verpakt en snel verstuurd

Oplichting

Ik stuurde een bestelling terug maar na weken wachten heb ik nog geen refund gekregen. Oplichting!

Beste Thomas, Helaas hebben wij uw retourzending nog niet mogen ontvangen. Wij hebben een prettig contact met uw vrouw gehad om dit probleem op te lossen dus wij begrijpen uw reactie niet. Jammer dat u ons oplichters noemt, dat terwijl het postbedrijf uw zending nog niet heeft geleverd. Met vriendelijke groeten, Zilverland

Mooie kwaliteit snel geleverd

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Vliegensvlug en keurig verpakt.

Snelle verzending en netjes verpakt in bubble folie.

Uitstekend, snelle levering. mooi product

De pareltjes (art.p72) zijn werkelijk prachtig. Heb ze niet eerder zo mooi gezien. Er zit heel veel kleur in zodat je ze bij elk kledingstuk kunt dragen. De maat van de parel is 6/ 6,5 mm. Daardoor ook geschikt om ze bij elk kledingstuk te dragen, sportief of chique. Ben zeer enthousiast over deze pareltjes,

Mooie producten, snelle en correcte verzending

Bestel hier vaker, goede kwaliteit en altijd mooi en correct verpakt.

Bestelling miste een item. Dit is prima opgelost door na te zenden. Koop hier al jaren.

Mooie website maar veel artikelen niet leverbaar

Op de website is er een heel groot assortiment, echter heel veel artikelen zijn niet leverbaar. Dat vind ik wel erg vervelend. Ik had veel andere artikelen willen toevoegen maar bleken of niet op voorraad of niet meer leverbaar. Haal ze er dan uit (op de website) of vermeld erbij wanneer ze ongeveer weer wel leverbaar zijn. Verder wel tevreden over de levering.

Zilverland heeft een uitgebreid aanbod. Ik had wat items besteld en deze werden supersnel en keurig verpakt de volgende dag verzonden.

Snelle levering, keurige mails, dus in één woord SUPER!

Aantrekkelijke website

Kralen van zeer goede kwaliteit. Service is heel goed. Snelle bezorging.

goede kwaliteit

Nu een aantal maal besteld en verzending gaat snel en kwaliteit is gewoon goed.

Mooie materialen. Vlotte verzending.

Goed materiaal en snelle levering

Goed materiaal ontvangen voor een keurige prijs en de levering was ook snel zeker aan te raden

Mooie kwaliteit

Al paar keer besteld en zeer tevreden, omdat ik als particulier bij andere haast niet kan kopen. En hier wel. En nog ruime keuze is in wat je wil bestellen.

Snelle levering & mooie kwaliteit!

snel en goede kwaliteit

Assortiment mag wel groter

Altijd prettig

Snel, voordelig, super kwaliteit en professioneel 5⭐️‘s

Perfect!

Overzichtelijk website, snelle afhandeling van de bestelling. Gewoon een feestje!

Mooie en prima kwaliteit sieraad onderdelen

Uitstekende kwaliteit, snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Uitstekende kwaliteit, snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Mooie sieraden, goede prijs

Mooie sieraden met een goede prijs en supersnelle levering.

Mooie spullen, en snelle levering!

Mooie spullen, en snelle levering!

Goede producten, ruime keus, fijne service

Wel lang moeten wachten op levering, maar dat ligt meer aan PostNL.

Over Zilverland

Zilverland biedt een grote selectie van sterling zilveren sieraden onderdelen (zilver 925), edelsteen kralen, zoetwaterparels en leerkoord. Onze producten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit, nauwkeurige afwerking en wij staan garant voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.