Snelle levering, ruim assortiment

Gevonden wat ik zocht, tegen een goede prijs. Alles is op tijd verzonden en het contact met Zilverland verliep prettig!

mooie zilveren sieraadonderdelen

Wat ben ik blij met Zilverland, ik kan mijn creaties nu maken en afwerken met sterling zilveren sierraadonderdelen. Ruime keuze in de webwinkel en netjes thuisbezorgd.

Prima service en kwaliteit

Kwaliteitskralen

Snell levering mooie kralen je hoeft niet heel veel te bestellen, gewoon wat je nodig hebt.

Uitstekend verpakt en compleet. Snelle levering.

Verzorgde levering van kwaliteitsproducten

Een overzichtelijke website. Ik kan goed vinden wat ik zoek. Snelle en verzorgde levering van kwaliteitsproducten. Het pakketje is een cadeautje voor mijzelf.

Altijd worden de bestelde spullen snel en netjes verpakt geleverd.

De zoekfunctie op de website is goed en de keuze is groot. De spulletjes worden netjes verpakt en snel geleverd.

Mijn favoriete site voor zilver♡

Ik bestel altijd mijn zilver onderdelen bij zilverland.nl. Groot fan. De prijzen zijn aangenaam. Snel en altijd zo leuk verpakt.

Super snel en netjes verpakt

Helemaal top. Snel en goed verpakt

Prima.

Snelle levering.

Goed.

Prachtig sieraad

Heb een ginkgo biloba hangertje en een slangen collier besteld. Binnen 3 dagen in huis, heel vrolijk en attent verpakt. Geweldige firma. Een 10 van mij voor jullie,

Mooie spullen, snelle levering, goed en leuk verpakt

Mooie spullen, snelle afhandeling en je krijgt het keurig verpakt toegestuurd.

Mooie shop

Inmiddels meerdere keren besteld, altijd prima geleverd. De kwaliteit van de edelstenen en zilveren onderdelen is uitstekend. Goede duidelijke productfoto's op de website. Tip voor de eigenaar: het is moeilijk beoordelen hoe groot sommige materialen zijn, ook al staan de afmetingen erbij. Een foto met een hand of ander voorwerp erbij zou dit verbeteren! Verder zeer aan te raden shop!

Snelle levering en mooie producten

Duidelijke site, goede communicatie na een vraag, snelle levering, mooie producten. Top!

goeie prijs-kwaliteitverhouding

goeie service, snelle levering, alleen een aantal producten langdurig niet op voorraad.

Zoals het hoort, prima

Mooie en kwalitatief goede onderdelen en kralen. Overzichtelijke en duidelijke website. Hier vaak besteld en altijd een prettige ervaring.

Fijn bedrijf en duidelijke webshop

Ruime keuze, mooi assortiment, scherp geprijsd. En ingepakt in leuke cadeauzakjes.

Prettige webwinkel, mooie edelstenen kralen

Al vele mooie kettingen en armbanden van de onderdelen gemaakt. Kwaliteit is altijd goed en de kralen zien er prachtig uit.

Goede kwaliteit en snelle levering

Prettige klantenservice en mooie producten.

Geen retour mogelijk van producten gekocht als bedrijf

Bij het aanvragen van een retourzending kreeg ik te horen dat producten door een bedrijf gekocht (zzp-er in mijn geval) niet mogen worden geretourneerd. Wettelijk is het kennelijk toegestaan, het staat inderdaad ook in de kleine lettertjes van Zilverland, maar ik heb dit bij vergelijkbare groothandels nog nooit meegemaakt. Dus een waarschuwing: als je hier zakelijk iets koopt en het is niet wat je verwacht had, je mag het niet retourneren!

Beste Christine, Zakelijke klanten kunnen net als particulieren klanten producten retourneren. Echter viel jouw retour aanvraag buiten de voorwaarden. Zelf gaf je al aan per e-mail de voorwaarden helaas niet gelezen te hebben. De maat van de lettertjes in de voorwaarden is overigens net zo groot als in de beschrijving van de producten waar je er een paar honderd van terug wilde sturen. Met vriendelijke groet. Zilverland

Goede ervaring

Mooie onderdelen, goede kwaliteit, leuk verpakt.

Mooie goedgeprijsde materialen maar verzendkosten vind ik erg hoog

Ik ben heel blij met jullie artikelen, website en de snelheid van afhandelen. Maar de verzendkosten vind ik erg hoog.

Ruim assortiment en heel snel ontvangen. Te leukeverpakking :). Erg tevreden klant!

Mooie onderdelen en kralen.

Leuke webshop, groot assortiment onderdelen, goede kwaliteit en service. En elke keer weer goed verpakt en snel verstuurd

Over Zilverland

Zilverland biedt een grote selectie van sterling zilveren sieraden onderdelen (zilver 925), edelsteen kralen, zoetwaterparels en leerkoord. Onze producten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit, nauwkeurige afwerking en wij staan garant voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.