Mooie website maar veel artikelen niet leverbaar

Op de website is er een heel groot assortiment, echter heel veel artikelen zijn niet leverbaar. Dat vind ik wel erg vervelend. Ik had veel andere artikelen willen toevoegen maar bleken of niet op voorraad of niet meer leverbaar. Haal ze er dan uit (op de website) of vermeld erbij wanneer ze ongeveer weer wel leverbaar zijn. Verder wel tevreden over de levering.

Zilverland heeft een uitgebreid aanbod. Ik had wat items besteld en deze werden supersnel en keurig verpakt de volgende dag verzonden.

Snelle levering, keurige mails, dus in één woord SUPER!

Aantrekkelijke website

Kralen van zeer goede kwaliteit. Service is heel goed. Snelle bezorging.

goede kwaliteit

Nu een aantal maal besteld en verzending gaat snel en kwaliteit is gewoon goed.

Mooie materialen. Vlotte verzending.

Goed materiaal en snelle levering

Goed materiaal ontvangen voor een keurige prijs en de levering was ook snel zeker aan te raden

Mooie kwaliteit

Al paar keer besteld en zeer tevreden, omdat ik als particulier bij andere haast niet kan kopen. En hier wel. En nog ruime keuze is in wat je wil bestellen.

Snelle levering & mooie kwaliteit!

snel en goede kwaliteit

Assortiment mag wel groter

Altijd prettig

Snel, voordelig, super kwaliteit en professioneel 5⭐️‘s

Perfect!

Overzichtelijk website, snelle afhandeling van de bestelling. Gewoon een feestje!

Mooie en prima kwaliteit sieraad onderdelen

Uitstekende kwaliteit, snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Uitstekende kwaliteit, snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Mooie sieraden, goede prijs

Mooie sieraden met een goede prijs en supersnelle levering.

Mooie spullen, en snelle levering!

Mooie spullen, en snelle levering!

Goede producten, ruime keus, fijne service

Wel lang moeten wachten op levering, maar dat ligt meer aan PostNL.

Snelle levering goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit spullen. precies wat ik nodig had!

Prima afhandeling van mijn bestelling

Verloop bestelling prima gecommuniceerd. Goede site, mooie producten.

Mooie zilveren onderdelen van goede kwaliteit

Zoals ik inmiddels gewend ben van Zilverland ook dit keer weer mooie zilveren onderdelen van goede kwaliteit. Door drukte bij Postnl duurde het langer voordat ik het pakketje kreeg, maar daar had ik al rekening mee gehouden.

De levering was heel erg snel en produkt goed. Fijn!

Heel erg goed

Hele mooie kwaliteit. Ik koop alleen vergulde dingen, wat mij betreft mag dit nog meer worden uitgebreid, zodat ik nog meer keus voor mijn klanten heb.

Mooie spullen voor een mooie prijs

Voor de eerste keer wat besteld. Mooie kwaliteit spulletjes voor een faire prijs. Ben er blij mee.

Producten komen netjes, dubbel verpakt, via de brievenbus. Toen ze 1 van de producten vergeten waren kreeg ik die na 2 dagen nagestuurd.

Over Zilverland

Zilverland biedt een grote selectie van sterling zilveren sieraden onderdelen (zilver 925), edelsteen kralen, zoetwaterparels en leerkoord. Onze producten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit, nauwkeurige afwerking en wij staan garant voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.