Altijd prettig

Snel, voordelig, super kwaliteit en professioneel 5⭐️‘s

Perfect!

Overzichtelijk website, snelle afhandeling van de bestelling. Gewoon een feestje!

Mooie en prima kwaliteit sieraad onderdelen

Uitstekende kwaliteit, snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Uitstekende kwaliteit, snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Mooie sieraden, goede prijs

Mooie sieraden met een goede prijs en supersnelle levering.

Mooie spullen, en snelle levering!

Mooie spullen, en snelle levering!

Goede producten, ruime keus, fijne service

Wel lang moeten wachten op levering, maar dat ligt meer aan PostNL.

Snelle levering goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit spullen. precies wat ik nodig had!

Prima afhandeling van mijn bestelling

Verloop bestelling prima gecommuniceerd. Goede site, mooie producten.

Mooie zilveren onderdelen van goede kwaliteit

Zoals ik inmiddels gewend ben van Zilverland ook dit keer weer mooie zilveren onderdelen van goede kwaliteit. Door drukte bij Postnl duurde het langer voordat ik het pakketje kreeg, maar daar had ik al rekening mee gehouden.

De levering was heel erg snel en produkt goed. Fijn!

Heel erg goed

Hele mooie kwaliteit. Ik koop alleen vergulde dingen, wat mij betreft mag dit nog meer worden uitgebreid, zodat ik nog meer keus voor mijn klanten heb.

Mooie spullen voor een mooie prijs

Voor de eerste keer wat besteld. Mooie kwaliteit spulletjes voor een faire prijs. Ben er blij mee.

Producten komen netjes, dubbel verpakt, via de brievenbus. Toen ze 1 van de producten vergeten waren kreeg ik die na 2 dagen nagestuurd.

Perfect everytime!

Am always happy with my orders, always perfect, always speedy :)

Kwaliteit edelstenen, snelle levering.

Ik was op zoek naar edelsteen kralen en kwam uit bij Zilverland. Prettig is dat er een ruim aanbod is op een overzichtelijke website. De foto´s zijn helder en komen overeen met de werkelijkheid. Snelle levertijden en de met zorg verpakte materialen maken het al met al een fijne ervaring om bij Zilverland online te winkelen.

Gewoon goed en snel

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Netjes verzorgd.

Het pakje ziet er keurig uit, de inhoud is goed verpakt. Alle losse onderdelen netjes gesorteerd in kleine zakjes. De inhoud klopt en de kleine zakjes zitten weer in een mooi papieren zakje bij elkaar. Allemaal dingen die ik belangrijk vind. Prima dus!

tevreden

website duidelijk, levering snel en kwaliteit goed

Super snel geleverd! En goede kwaliteit!

Vrijdag mijn producten besteld en zaterdagmorgen al op de mat! Top!

Snel en netjes

As usual

Bedankt Maja voor het meedenken en voor de zon en de maan. Zoals altijd kwalitatief zilver, perfect verpakt.....en heerlijk om te ontvangen en mee aan de slag te gaan.

Uitstekende producten en snelle levering.

Ik bestel regelmatig edelsteen kralen bij Zilverland, dit tot grote tevredenheid. De producten zijn van mooie kwaliteit, en wat je op de foto ziet is ook wat je krijgt.

Er gaat een wereld voor me open

Leuke site. Ik heb zelf oorbellen van 9 karaat. De juwelier kan een Frans haakje erop zetten voor 125 euro. Dankzij deze site zelf aan het knutselen geraakt en voor 7.95 weer een mooi compleet stel oorbellen. En veel ideeën voor de toekomst opgedaan.

Correct, uitstekende kwaliteit en snelle aflevering.

Ik ben heel tevreden van het contact met de winkel. De kwaliteit van de zilveren draad is uitstekend. De verpakking is zorgvuldig gedaan en de aflevering is snel. Zeer tevreden!

Over Zilverland

Zilverland biedt een grote selectie van sterling zilveren sieraden onderdelen (zilver 925), edelsteen kralen, zoetwaterparels en leerkoord. Onze producten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit, nauwkeurige afwerking en wij staan garant voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.