Correct, uitstekende kwaliteit en snelle aflevering.

Ik ben heel tevreden van het contact met de winkel. De kwaliteit van de zilveren draad is uitstekend. De verpakking is zorgvuldig gedaan en de aflevering is snel. Zeer tevreden!

Snelle levering, veel aandacht aan besteed.

Makkelijk besteld en volgende dag in huis

Snelle levering. Leuke oorbellen. Goede ervaring al vaker bestelling geplaatst. Altijd volgende dag in huis.

Goede ervaring, goede bezorging

Zoals ik van een goede webshop verwacht, was mijn bestelling bevestigd, en binnen 2 dagen bezorgd. Alles wat ik besteld had is geleverd.

Zoals altijd, perfect!

Ik ben al een aantal jaren klant bij Zilverland en heb alleen maar positieve ervaringen. Bestellen is makkelijk op de zeer overzichtelijke site. Levering van de producten is altijd zeer snel. Ik ben helemaal tevreden.

Mooie producten en snelle levering

Verschillende keren besteld bij Zilverland en ook wat vragen gesteld. Heel tevreden over de snelle en duidelijke verwerking hiervan.

Mooie qualiteit en snelle levering.

Ik zocht op zilveren verdelers en kwam uit bij Zilverland. Wat ik er zag beviel me en de prijs ook. De bestelling was de dag erna al binnen.

Voortreffelijk

Een snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs

Al vaak besteld bij Zilverland, de kwaliteit en prijs is goed en snelle levering. Bij vragen wordt er snel gereageerd, kortom ik ben zeer tevreden.

ok

Tevreden vaste klant

Al sinds enige tijd koop ik hier regelmatig edelsteenkralen en sierraadonderdelen. Altijd zeer tevreden!

Zeer uitgebreide keuze

Duidelijke website met goede vermelding van de afmetingen. Zeer veel keuze in onderdelen voor sieraden. Snelle levering...kortom TOP !!

Beautiful Pieces

Speedy service and great quality products : )

Prima producten

Wel vraag gesteld waarop ik geen antwoord heb gekregen. Prima producten en snelle levering.

Altijd goed!

Altijd een goede, snelle en fijne verzending!

Prima service en kwaliteit.

Snelle levering en alles zorgvuldig verpakt in losse zakjes. Het is alleen een zoekplaatje om alle bestelde onderdelen, zoals verschillende slotjes, te kunnen herleiden. Dan moet ik de catalogus er weer bij pakken.....

Fantastisch, met een klein minpuntje

Voordat ik wilde bestellen meermaals contact proberen te zoeken via telefoon (werd niet opgenomen) en contactformulier (niet beantwoord). Zoals ik al zei... bij beide gremia geen reactie. Vorenstaande is het minpuntje. Over de snelle afwikkeling van mijn bestelling heb geen klachten. Netjes verpakt en verstuurd via HELAAS PostNL. Mijn advies zou zijn om met een andere bezorgdienst (bijv. DHL of DPD) te gaan werken. Mijn bestelling is, tot twee keer toe, vanuit een bepaald sorteercentrum naar sorteercentrum Amsterdam retour gezonden en weer terug. Zucht... ik heb begrip dat het wat langer kan duren i.v.m. corona... Maar een week? ik ga zeker vaker bestellen hier en wellicht als er iets met mijn tip gedaan wordt, is er een hoger cijfer mogelijk. Thecla de Jong

Beste Thecla de Jong, Bedankt voor je beoordeling. Helaas konden wij je niet adviseren welke maat slotjes zouden passen op je tepelpiercings. Je vraag was gesteld via WhatsApp en niet via een contactformulier. Met vriendelijke groeten, Zilverland

Word perfect te woord gestaan en denken met je mee.

Lots of unique silver products on very competitive prices. Email communication is also great! My favorite silver components shop in the Netherlands.

Voor de tweede keer bij Zilverland besteld en weer zeer tevreden. Snelle verzending en producten zijn kwaliteit. Ik ben een terugkerende klant.

Ik weet zeker dat zilver verguld het ook is. De Artikel heeft een stempel. Wordt snel geleverd. Top

Ik ga er vaker kopen!

Ik heb mooie spulletjes ontvangen, snelle levering en ze hebben een ruim assortiment. Heb de website al opgeslagen onder mijn favorieten!

Betrouwbaar bedrijf en snelle levering

Bestellingen worden snel geleverd en de producten zijn netjes verpakt en van goede kwaliteit. Ik bestel hier vaak en ben altijd zeer tevreden. Ruime keuze en goede producten.

Altijd erg tevreden! Goede service

Ik koop altijd sieraad onderdelen. Zeer tevreden hierover! Goede service! Bv toen oorstekers door de post kapot aankwam, werd hier niet moeilijk over gedaan! Zilverland staat in mijn favorieten!

helemaal tevreden

Super snelle levering en perfecte ziveren onderdelen voor sieraden.

Bakkerdreef 2

2252TH Voorschoten

31641935891

Over Zilverland

Zilverland biedt een grote selectie van sterling zilveren sieraden onderdelen (zilver 925), edelsteen kralen, zoetwaterparels en leerkoord. Onze producten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit, nauwkeurige afwerking en wij staan garant voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.